ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
barbargunit
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ocak 2015 21:15
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2023 14:37
Toplam Mesaj:
51 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barbaros ERMAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Barbaros ERMAN
SON 10 MESAJI
Karides Adi Salyangoz Tasir Mi ?
Merhabalar
Bugun Sakura akvaryumdan, 22 adet caridina karides aldim ancak karideslerin oldugu tum tanklarda adi salyangoz vardi.
Karidesleri asiladiktan sonra kepceyle yakalayarak akvaryuma salicam yalniz bu karideslerle herhangi bir adi salyangoz yumurtasi vs tankima bulasir mi ?
Merhabalar
Bugun Sakura akvaryumdan, 22 adet caridina karides aldim ancak karideslerin oldugu tum tanklarda adi salyangoz vardi.
Karidesleri asiladiktan sonra kepceyle yakalayarak akvaryuma salicam yalniz bu karideslerle herhangi bir adi salyangoz yumurtasi vs tankima bulasir mi ?
İstanbul Akvaryum İmalatı Tavsiye
[QUOTE=Daron]Merhaba arkadaşlar, İstanbulda cama cam akvaryum yaptırabileceğim yerleri/kişileri önerir misiniz? Avrupa yakasında oturuyorum önemli olan kalite ve fiyatının iyi olması nerede olduğunun pek de önemi yok.
Edit 2: 45x30x30 düşünüyorum.
Edit 3: Fikrim değişti avrupa yakası, Bakırköy civarlarında olursa çok makbule geçer.[/QUOTE][QUOTE=Daron]
Yazmayı unutmuşum, 45x30x30 gibi bir şey düşünüyorum. Ucuz yollu olan seçeneklerimde extra clearde hangi fiyatları beklemeliyim? 4 cam veya 3 cam olsa çok mu yukselir?[/QUOTE]
Umraniye de Meliksahoglu akvaryum var, direkt uretici, piyasaya gore cok uyguna yaptirdim ADA style cama cam ultraclear, biraz uzak bende Bakirkoy civari oturuyorum ancak git gel masrafina degdi :)
[QUOTE=Daron]Merhaba arkadaşlar, İstanbulda cama cam akvaryum yaptırabileceğim yerleri/kişileri önerir misiniz? Avrupa yakasında oturuyorum önemli olan kalite ve fiyatının iyi olması nerede olduğunun pek de önemi yok.
Edit 2: 45x30x30 düşünüyorum.
Edit 3: Fikrim değişti avrupa yakası, Bakırköy civarlarında olursa çok makbule geçer.[/QUOTE][QUOTE=Daron]
Yazmayı unutmuşum, 45x30x30 gibi bir şey düşünüyorum. Ucuz yollu olan seçeneklerimde extra clearde hangi fiyatları beklemeliyim? 4 cam veya 3 cam olsa çok mu yukselir?[/QUOTE]
Umraniye de Meliksahoglu akvaryum var, direkt uretici, piyasaya gore cok uyguna yaptirdim ADA style cama cam ultraclear, biraz uzak bende Bakirkoy civari oturuyorum ancak git gel masrafina degdi :)
Dis Filtre Sorunsali
Merhabalar tekrardan,
Son guncellemeyi yaparak konuyu kapatmak istedim, @lovtek’in tavsiyesi ile 100lt net bitkili akvaryumuma Eheim Experience 250 aldim ve 1 aylik kullanim sonunda cok memnun oldugumu belirtebilirim.
Super sessiz ve debisi 100lt icin gayet yeterli.
Sadece prime kismi alisana kadar biraz zor, alistiktan sonra kolay.
Herkese tavsiye ederim ozellikle sessiz bir dis filtre istiyorsaniz.
(EHEIM in Made in Germany urunlerini tercih etmeye calisin, gercekten kalite farki hissediliyor) :)
Merhabalar tekrardan,
Son guncellemeyi yaparak konuyu kapatmak istedim, @lovtek’in tavsiyesi ile 100lt net bitkili akvaryumuma Eheim Experience 250 aldim ve 1 aylik kullanim sonunda cok memnun oldugumu belirtebilirim.
Super sessiz ve debisi 100lt icin gayet yeterli.
Sadece prime kismi alisana kadar biraz zor, alistiktan sonra kolay.
Herkese tavsiye ederim ozellikle sessiz bir dis filtre istiyorsaniz.
(EHEIM in Made in Germany urunlerini tercih etmeye calisin, gercekten kalite farki hissediliyor) :)
Sphagnum Yosunu Dis Filtre
[QUOTE=smithiseek]Merhaba, yazdığınız ürün ile ilgili deneyimim yok fakat son zamanlarda ülkemizde de satılmaya başlayan bir filtre malzemesi var . Aquario neo marka Media Soft isimli filtre malzemesi ph ı düşürüyor. Belki işinizi görebilir.[/QUOTE]
Merhabalar, careyi aktif topraga gecmekte buldum, ancak bu urunu bilmiyordum bence mukemmel bir urun, bir daha notr toprak kullanirsam mutlaka bu urunu eklicem, sphagnumdansa bu urun muthis
[QUOTE=darkaura]Ph ayarlama sıkıntı işlerdir. Hepsinden önce ph metrenizin iyi kalibre olduğuna emin olmalısınız. Kolaylıkla tutarsız sonuçlar verir.
Ro suyunu nasıl kullanıyorsunuz, full ro suyu mu yoksa çeşme suyu ile karıştırarak. GH ve tds değerlerinden karıştırarak diye tahmin ediyorum. Ro suyunun kendi asidik değildir, nötrdür. Açıkcası ph'ı düşürmek çok zor değil, peat ve cattappa düşürecektir, zor olan stabil tutarak düşürmesi. Keza kh düştükce suyun tampon etkisi kayboluyor, üzerine asidik bir şey etlerseniz sert ph dalgalanmaları olabilir. Balıklar için sağlıksız olduğu kadar filtrede bakteri tutmasınıda zorlaştırır. Seachem discus buffer önerecem. Ph'ı düşük değere tamponlar, sudaki magnezyumu kalsiyumu çökertir.[/QUOTE]
Merhabalar, full RO su kullaniyorum daha sonra Equilibrium ekleyerek istedigim TDS degerine ulasiyorum, RO suyum olctugumde, GH-KH=0, PH:6.5, TDS 10-12.
Ancak Tropica Aquasoil e gectim, onun zaten ph-kh dusurucu etkisi var, RO su ile olctugumde, Ph im 6.5 larda kalabiliyor artik.
Tesekkurler
[QUOTE=smithiseek]Merhaba, yazdığınız ürün ile ilgili deneyimim yok fakat son zamanlarda ülkemizde de satılmaya başlayan bir filtre malzemesi var . Aquario neo marka Media Soft isimli filtre malzemesi ph ı düşürüyor. Belki işinizi görebilir.[/QUOTE]
Merhabalar, careyi aktif topraga gecmekte buldum, ancak bu urunu bilmiyordum bence mukemmel bir urun, bir daha notr toprak kullanirsam mutlaka bu urunu eklicem, sphagnumdansa bu urun muthis
[QUOTE=darkaura]Ph ayarlama sıkıntı işlerdir. Hepsinden önce ph metrenizin iyi kalibre olduğuna emin olmalısınız. Kolaylıkla tutarsız sonuçlar verir.
Ro suyunu nasıl kullanıyorsunuz, full ro suyu mu yoksa çeşme suyu ile karıştırarak. GH ve tds değerlerinden karıştırarak diye tahmin ediyorum. Ro suyunun kendi asidik değildir, nötrdür. Açıkcası ph'ı düşürmek çok zor değil, peat ve cattappa düşürecektir, zor olan stabil tutarak düşürmesi. Keza kh düştükce suyun tampon etkisi kayboluyor, üzerine asidik bir şey etlerseniz sert ph dalgalanmaları olabilir. Balıklar için sağlıksız olduğu kadar filtrede bakteri tutmasınıda zorlaştırır. Seachem discus buffer önerecem. Ph'ı düşük değere tamponlar, sudaki magnezyumu kalsiyumu çökertir.[/QUOTE]
Merhabalar, full RO su kullaniyorum daha sonra Equilibrium ekleyerek istedigim TDS degerine ulasiyorum, RO suyum olctugumde, GH-KH=0, PH:6.5, TDS 10-12.
Ancak Tropica Aquasoil e gectim, onun zaten ph-kh dusurucu etkisi var, RO su ile olctugumde, Ph im 6.5 larda kalabiliyor artik.
Tesekkurler
Sphagnum Yosunu Dis Filtre
Merhabalar
High tech bitkili tankimda RO su kullanmama ragmen ph'i 7 altina dusuremiyorum.
Tankimda salinim yapan hicbir eleman yok, tabanim notr JBL Manado Dark vede Creaqua'nin ribbed wood kokunu kullaniyorum dekor olarak.
Dis filtre'de EHEIM substrat pro ve Seachem purigen var.
RO suyumun ph'i 6.4-6.5 arasi geliyor.
KH:3
GH:4
TDS:146
Sicaklik: 24Derece
PH:7.5-7.8 Co2 siz
PH:7 Co2'li indikator yesile donuyor.
Filtreye peatmoss, torf yada tankin icerisine catappa yapragi eklemek istemiyorum suyu bulandirdigi icin.
Yabanci forumlarda gordugum, genelde Sphagnum yosunu koyuyorlar dis filtreye, daha once bunu deneyimlemis olan var midir ?
Yorumlariniz ricadir.
Buldugum sphagnum yosun linki:
https://www.amazon.com.tr/Genel-Sphagnum-Yosunu-2-Lt/dp/B09WYWX8TB/ref=asc_df_B09WYWX8TB/?tag=trshpngglede-21&linkCode=df0&hvadid=510237815029&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12214916037855127311&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012782&hvtargid=pla-1680155975514&psc=1
Merhabalar
High tech bitkili tankimda RO su kullanmama ragmen ph'i 7 altina dusuremiyorum.
Tankimda salinim yapan hicbir eleman yok, tabanim notr JBL Manado Dark vede Creaqua'nin ribbed wood kokunu kullaniyorum dekor olarak.
Dis filtre'de EHEIM substrat pro ve Seachem purigen var.
RO suyumun ph'i 6.4-6.5 arasi geliyor.
KH:3
GH:4
TDS:146
Sicaklik: 24Derece
PH:7.5-7.8 Co2 siz
PH:7 Co2'li indikator yesile donuyor.
Filtreye peatmoss, torf yada tankin icerisine catappa yapragi eklemek istemiyorum suyu bulandirdigi icin.
Yabanci forumlarda gordugum, genelde Sphagnum yosunu koyuyorlar dis filtreye, daha once bunu deneyimlemis olan var midir ?
Yorumlariniz ricadir.
Buldugum sphagnum yosun linki:
https://www.amazon.com.tr/Genel-Sphagnum-Yosunu-2-Lt/dp/B09WYWX8TB/ref=asc_df_B09WYWX8TB/?tag=trshpngglede-21&linkCode=df0&hvadid=510237815029&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12214916037855127311&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012782&hvtargid=pla-1680155975514&psc=1
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
Degerli yorumunuz icin tesekkurler, bu canlilarin hepsi bir yila yakin zamandir sorunsuz bir sekilde baska tankta yasiyorlar, hatta Lepistes ve karideslerden yavru bile aldim, neden boyle bir yorum yaptiniz ? Bilgi rica ederim
Degerli yorumunuz icin tesekkurler, bu canlilarin hepsi bir yila yakin zamandir sorunsuz bir sekilde baska tankta yasiyorlar, hatta Lepistes ve karideslerden yavru bile aldim, neden boyle bir yorum yaptiniz ? Bilgi rica ederim
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
[QUOTE=GETS34]Selamlar bu canlılara aynı tanktamı acaba lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.[/QUOTE]
Merhabalar evet ayni tanktalar
[QUOTE=GETS34]Selamlar bu canlılara aynı tanktamı acaba lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.[/QUOTE]
Merhabalar evet ayni tanktalar
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
[EDIT]barbargunit,2023-03-23 01:38:53[/EDIT]
Oncelikle degerli yorumlariniz icin cok tesekkurler @forester64 @hasancn
Bugun Karakoy Zatek ten, cokta profesyonel olmayan, cift membranli, gunde 550lt (2x75Gpd) cevirebilen 6 asamali bir osmos sistemi aldim (680TL), birazda gaza geldim galiba, ilk defa hightech kurdugum icin yeni heves :) Birde tabi, yabanci forumlarda RO/DI su konusuna cokca deginilmis, onlardanda etkilenmis olabilirim.
Ancak ilk etapta, su degisimlerinde, %50 dinlenmis cesme suyu, %50 osmos su kullanmayi dusunuyorum.
@hasancn Olcumlerimi test stripler ile yapiyorum, ordada cikan ph degeri 7-7.5 ancak en kisa zamanda bir ph metre edinicem, su anda JBL ferrapol kullaniyorum ancak daha sonrasi icin Tropica almistim :(, ph 7 ustundeyse hangi gubreyi tavsiye edersiniz ?
Ancak tabiki osmos suyun ph i da duseceginden olcumden sonra karar vericem.
Demir takviyesi yapmiyorum, JBL Manado dark var soil olarak, oda fazlaca demir icerikli zaten :)
@forester64 Bugun tum gun bu deminerilization konusunu arastirdim. Kimisi sadece GH icerikli takviyelerin yeterli olacagini savunurken, bazilarida, PH salinimlarini engellemek icin GH in yaninda KH ta kullanilmasi gerektigini belirtiyor. Bu konuda biraz kafam karisti cunku Seachem Equilibrium un yaninda Alkaline Buffer da mi kullanmak gerekicek ? Seachem boyle tavsiye etmis, siz ne dersiniz ?
[EDIT]barbargunit,2023-03-23 01:38:53[/EDIT]
Oncelikle degerli yorumlariniz icin cok tesekkurler @forester64 @hasancn
Bugun Karakoy Zatek ten, cokta profesyonel olmayan, cift membranli, gunde 550lt (2x75Gpd) cevirebilen 6 asamali bir osmos sistemi aldim (680TL), birazda gaza geldim galiba, ilk defa hightech kurdugum icin yeni heves :) Birde tabi, yabanci forumlarda RO/DI su konusuna cokca deginilmis, onlardanda etkilenmis olabilirim.
Ancak ilk etapta, su degisimlerinde, %50 dinlenmis cesme suyu, %50 osmos su kullanmayi dusunuyorum.
@hasancn Olcumlerimi test stripler ile yapiyorum, ordada cikan ph degeri 7-7.5 ancak en kisa zamanda bir ph metre edinicem, su anda JBL ferrapol kullaniyorum ancak daha sonrasi icin Tropica almistim :(, ph 7 ustundeyse hangi gubreyi tavsiye edersiniz ?
Ancak tabiki osmos suyun ph i da duseceginden olcumden sonra karar vericem.
Demir takviyesi yapmiyorum, JBL Manado dark var soil olarak, oda fazlaca demir icerikli zaten :)
@forester64 Bugun tum gun bu deminerilization konusunu arastirdim. Kimisi sadece GH icerikli takviyelerin yeterli olacagini savunurken, bazilarida, PH salinimlarini engellemek icin GH in yaninda KH ta kullanilmasi gerektigini belirtiyor. Bu konuda biraz kafam karisti cunku Seachem Equilibrium un yaninda Alkaline Buffer da mi kullanmak gerekicek ? Seachem boyle tavsiye etmis, siz ne dersiniz ?
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
Yorumunuz icin tesekkurler,
Canlilar: lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.
Bitkiler: Rotala turleri, aromatica, Carolina, Reineiki, Labella, moss turleri seklinde
Yorumunuz icin tesekkurler,
Canlilar: lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.
Bitkiler: Rotala turleri, aromatica, Carolina, Reineiki, Labella, moss turleri seklinde
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
Merhabalar
High tech bitkili bir akvaryum kuruyorum, ancak su ile ilgili kafam karisik, daha once de bu konuyla ilgili pek cok baslik acilmis ama gordugum kadariyla herkesin kendine gore bir yontemi var, ki su kaliteside bolgesel olarak degisiyor.
Bulundugum (Istanbul) bolgenin sebeke suyu, 220-30TDS, dinlendirilmis hali de 200-210TDS cikiyor.
RO sistem almayi dusunuyorum ancak orda da 600LT/Gun cevirim yapan bir membranli sistem en mantiklisi gibi keza yuksek cevirimlerde fiyat firliyor, ozamanda 120litrelik tankta %40 su degismi yaklasik 2 saat surucek vede 0 TDS su ile olucak.
Sizce en mantiklisi nedir ?
- %50 dinlenmis cesme + % 50 osmos mu ?
- %100 osmos mu
- %100 dinlenmis cesme suyu mu ?
Ayrica sivi gubre kullaniyorum buda TDS i arttiriyor boyle bir durumda, osmos su kullaniminda hala minerallestirme yapmak gerekir mi ?
Tecrubeli arkadaslarin gorusleri ricadir.
Merhabalar
High tech bitkili bir akvaryum kuruyorum, ancak su ile ilgili kafam karisik, daha once de bu konuyla ilgili pek cok baslik acilmis ama gordugum kadariyla herkesin kendine gore bir yontemi var, ki su kaliteside bolgesel olarak degisiyor.
Bulundugum (Istanbul) bolgenin sebeke suyu, 220-30TDS, dinlendirilmis hali de 200-210TDS cikiyor.
RO sistem almayi dusunuyorum ancak orda da 600LT/Gun cevirim yapan bir membranli sistem en mantiklisi gibi keza yuksek cevirimlerde fiyat firliyor, ozamanda 120litrelik tankta %40 su degismi yaklasik 2 saat surucek vede 0 TDS su ile olucak.
Sizce en mantiklisi nedir ?
- %50 dinlenmis cesme + % 50 osmos mu ?
- %100 osmos mu
- %100 dinlenmis cesme suyu mu ?
Ayrica sivi gubre kullaniyorum buda TDS i arttiriyor boyle bir durumda, osmos su kullaniminda hala minerallestirme yapmak gerekir mi ?
Tecrubeli arkadaslarin gorusleri ricadir.
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
