ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2015 00:10
Son Ziyaret:
24 Kasım 2017 15:53
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
arcan aksakaloğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
arcan aksakaloğlu
SON 10 MESAJI
Neon Tetralar İcin Yari Yuzen Yem Oneri
Selamlar,
Fluval chi akvaryumumda bulunan bettami maalesef kaybettim. Simdi onun yerine 5 adet kucuk neon tetra var. bunlari otomatik yemleme ile beslemem gerekiyor. Elimde bulunan pul yemler cok buyuk ve ufalamadan batmiyor. Granul yemler ise cok hizli batiyor. Yurtdisinda oldugumdan akvaryuma cogunlukla annem bakacak ve yem ufalama gibi islere girmesini istemiyorum. Ufalamaya gerek kalmayacak, otomatik beslemeye uygun, hizli batmayan yari yuzer bir yem onerir misini? Elbette neon tetra diyetine uygun olmali.
Simdiden tesekkurler.
Selamlar,
Fluval chi akvaryumumda bulunan bettami maalesef kaybettim. Simdi onun yerine 5 adet kucuk neon tetra var. bunlari otomatik yemleme ile beslemem gerekiyor. Elimde bulunan pul yemler cok buyuk ve ufalamadan batmiyor. Granul yemler ise cok hizli batiyor. Yurtdisinda oldugumdan akvaryuma cogunlukla annem bakacak ve yem ufalama gibi islere girmesini istemiyorum. Ufalamaya gerek kalmayacak, otomatik beslemeye uygun, hizli batmayan yari yuzer bir yem onerir misini? Elbette neon tetra diyetine uygun olmali.
Simdiden tesekkurler.
Nano Akvaryum İcin Led Aydinlatma
[QUOTE=pekozgur]İşçilik şahane diyebilirim. Çok da güzel durmuş. Sadece ışık miktarı o akvaryum için biraz fazla olmuş gibi. Yosuna karşı dikkatli olun.[/QUOTE] tesekkurler. Led aydinlatma icin galon basina 1-3 w arasi bir degerden bahsediliyor. Benim aydinlatmalarim ile 2x3 w elde edebiliyorum. Bir de akvaryumun kendi aydinlatmasi var ki onun watt miktari az saniyorum. Totalde 5 galonluk akvaryumumda 8-9 w bir aydinlatma oluyor. Ama tabii cok detayli aydinlatma bilgim yok. Hata yapiyor da olabilirim. Bu durumda yosun icin tek guvencem cuce vatozum :)
[QUOTE=pekozgur]İşçilik şahane diyebilirim. Çok da güzel durmuş. Sadece ışık miktarı o akvaryum için biraz fazla olmuş gibi. Yosuna karşı dikkatli olun.[/QUOTE] tesekkurler. Led aydinlatma icin galon basina 1-3 w arasi bir degerden bahsediliyor. Benim aydinlatmalarim ile 2x3 w elde edebiliyorum. Bir de akvaryumun kendi aydinlatmasi var ki onun watt miktari az saniyorum. Totalde 5 galonluk akvaryumumda 8-9 w bir aydinlatma oluyor. Ama tabii cok detayli aydinlatma bilgim yok. Hata yapiyor da olabilirim. Bu durumda yosun icin tek guvencem cuce vatozum :)
Nano Akvaryum İcin Led Aydinlatma
Selamlar. Bir suredir aydinlatmasini yetersiz buldugum fluval chi akvaryumum icin aydinlatma seceneklerini arastiriyordum. Tam bir bitki akvaryumum olmasa da birkac bitkim var ve aydinlatmanin bitkilere de katkisi olsunn istiyorum. Cesitli denemeler sonunda cree marka 6500k 3w power led moduller kullanmaya karar verdim. Akvaryum gorseli benim icin onemli oldugundan, ledleri tasiyacak, akvaryuma uyumlu baglanti aparatlari tasarladim. Sistem pleksiye monte aluminyum profilden olusuyor. Led modul aluminyum profile termal bant ile bagli. İstenilirse vidalarindan demonte ederek farkli bir profil ve led kombinasyonu takilabiliyor. Aluminyum profili, istedigim parlakliga getirene kadar tasladim ve fircaladim. Vida ve somunlar, aluminyum profile cift komponentli epoksi ile yapistirildi. Kablolari gizlemek icin bir tv antenini keserek kullandim. Sistemi akvaryuma vantuz ile bagladim. Su an icin ilk 24 saatlik testini gecti. Ustalarin gorusunu rica ederim :) simdiden tesekkurler.[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/2_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/1_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/5_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/4_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/3_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/4_image.jpeg[/IMG]
Selamlar. Bir suredir aydinlatmasini yetersiz buldugum fluval chi akvaryumum icin aydinlatma seceneklerini arastiriyordum. Tam bir bitki akvaryumum olmasa da birkac bitkim var ve aydinlatmanin bitkilere de katkisi olsunn istiyorum. Cesitli denemeler sonunda cree marka 6500k 3w power led moduller kullanmaya karar verdim. Akvaryum gorseli benim icin onemli oldugundan, ledleri tasiyacak, akvaryuma uyumlu baglanti aparatlari tasarladim. Sistem pleksiye monte aluminyum profilden olusuyor. Led modul aluminyum profile termal bant ile bagli. İstenilirse vidalarindan demonte ederek farkli bir profil ve led kombinasyonu takilabiliyor. Aluminyum profili, istedigim parlakliga getirene kadar tasladim ve fircaladim. Vida ve somunlar, aluminyum profile cift komponentli epoksi ile yapistirildi. Kablolari gizlemek icin bir tv antenini keserek kullandim. Sistemi akvaryuma vantuz ile bagladim. Su an icin ilk 24 saatlik testini gecti. Ustalarin gorusunu rica ederim :) simdiden tesekkurler.[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/2_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/1_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/5_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/4_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/3_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/4_image.jpeg[/IMG]
betamı kaybettim vatoz yaşıyor akvaryumu nasıl temizlemeli?
Cevaplarınız çok yardımcı oldu. Bunlar ışığında, mümkünse iki soru daha sormak istiyorum.
1- Eger akvaryumu sıfırdan dezenfekte edersem Sera Nitrivec gibi ürünlerle akvaryumun düzene girmesi hızlandırılabilir mi? Ben ilk kurulumda bitkileri yerleştirildikten sonra Hagen Cycle kullanmıştım. İçme suyu kullanmama rağmen su düzenleyici de kullanıyordum.
2- %50 oranında su değişimleri, dip çekimi ve dip temizliği (marina süpürge ile) yaparak akvaryumu kendine getirmem daha mantıklı olabilir. Böyle bir durumda yine Sera Nitrivec ve su düzenleyici kullanmalı mıyım? Tüm değişimleri içme suyu ile yapmayı planlıyorum.
Şimdiden teşekkür ederim
Cevaplarınız çok yardımcı oldu. Bunlar ışığında, mümkünse iki soru daha sormak istiyorum.
1- Eger akvaryumu sıfırdan dezenfekte edersem Sera Nitrivec gibi ürünlerle akvaryumun düzene girmesi hızlandırılabilir mi? Ben ilk kurulumda bitkileri yerleştirildikten sonra Hagen Cycle kullanmıştım. İçme suyu kullanmama rağmen su düzenleyici de kullanıyordum.
2- %50 oranında su değişimleri, dip çekimi ve dip temizliği (marina süpürge ile) yaparak akvaryumu kendine getirmem daha mantıklı olabilir. Böyle bir durumda yine Sera Nitrivec ve su düzenleyici kullanmalı mıyım? Tüm değişimleri içme suyu ile yapmayı planlıyorum.
Şimdiden teşekkür ederim
betamı kaybettim vatoz yaşıyor akvaryumu nasıl temizlemeli?
Merhabalar.
19 lt şelale filtreli ve bitkili akvaryumumda beslediğim betamı maalesef kaybettim. Çok hızlı gelişen bir kuyruk erimesi nedeniyle 3 gün içerisinde balığım öldü. Akvaryumda yaptığım ısı yükseltmesi ve sonrasında balığı ayırıp tuzlu su çözeltisi içine almam hiç işe yaramadı.
Ancak şu an ana tankımda bulunan vatozum yaşıyor. Şimdiye kadar hareketlerinde ve görünüşünde bir sorun tespit etmedim. Kuyruğunda ufak bir kopma var ama bunun betamdan hatıra kaldığını sanıyorum. Akvaryumun suyu berrak. Su testleri normal çıkıyor. Yakın bir zamanda yeni bir beta almak istiyorum. Akvaryumu nasıl hazırlamalıyım? Tamamen boşaltıp dezenfekte etmeyi düşünüyorum ama o zaman da vatozu nereye alırım bilemiyorum. Tankın oturması birkaç gün alacaktır ve havalandırmalı yedek bir tankım yok. Önerilerinizi bekliyorum.
Merhabalar.
19 lt şelale filtreli ve bitkili akvaryumumda beslediğim betamı maalesef kaybettim. Çok hızlı gelişen bir kuyruk erimesi nedeniyle 3 gün içerisinde balığım öldü. Akvaryumda yaptığım ısı yükseltmesi ve sonrasında balığı ayırıp tuzlu su çözeltisi içine almam hiç işe yaramadı.
Ancak şu an ana tankımda bulunan vatozum yaşıyor. Şimdiye kadar hareketlerinde ve görünüşünde bir sorun tespit etmedim. Kuyruğunda ufak bir kopma var ama bunun betamdan hatıra kaldığını sanıyorum. Akvaryumun suyu berrak. Su testleri normal çıkıyor. Yakın bir zamanda yeni bir beta almak istiyorum. Akvaryumu nasıl hazırlamalıyım? Tamamen boşaltıp dezenfekte etmeyi düşünüyorum ama o zaman da vatozu nereye alırım bilemiyorum. Tankın oturması birkaç gün alacaktır ve havalandırmalı yedek bir tankım yok. Önerilerinizi bekliyorum.
Betam Hasta Mı Değil Mi Anlayamadım
@silent siren: balığınız çok güzel. sağlıklı da görünüyor. umarım hastalanmaz.
@mesut ok: yeni konu açmamak için buradan yazıyorum. maalesef benim betam aynı durumda değil. ani bir kuyruk erimesi başladı, 2 gün içinde balığın kuyruğunun yarısı eridi, geri kalanı da gri renkte. tum vücudu karardı ve küçük beyaz lekeler oluştu. balık zor yüzüyor ve iştahsız. 19lt bitkili akvaryumda her hafta %25 dip çekimi ve su değişimi yapıyorum. su ısısı biraz düşüktü (22-25 arası). ancak ısıtıcı riskinden çekindiğim için sistemi doğal ısınma ile idare ediyordum. hastalığı farkedince ilk iş ısıtıcı ile 27 derece sabit sıcaklığa çıkardım suyu. ayrıca ek su değişimi yaptım. ama hastalık hızla ilerledi ve hayvanı yüzemez hale getirdi. şimdi bir fanusta karantinada ve az miktarda eritilmiş tuzlu su çözeltisinde. dün akvaryumcuya gittim ve ilaç sordum ancak seranın sıvı antibiyotiklerinin piyasadan kalktığını söylediler.sera bakto tablet önerdiler ama balık zaten yem yemiyor. ne önerirsiniz?
@silent siren: balığınız çok güzel. sağlıklı da görünüyor. umarım hastalanmaz.
@mesut ok: yeni konu açmamak için buradan yazıyorum. maalesef benim betam aynı durumda değil. ani bir kuyruk erimesi başladı, 2 gün içinde balığın kuyruğunun yarısı eridi, geri kalanı da gri renkte. tum vücudu karardı ve küçük beyaz lekeler oluştu. balık zor yüzüyor ve iştahsız. 19lt bitkili akvaryumda her hafta %25 dip çekimi ve su değişimi yapıyorum. su ısısı biraz düşüktü (22-25 arası). ancak ısıtıcı riskinden çekindiğim için sistemi doğal ısınma ile idare ediyordum. hastalığı farkedince ilk iş ısıtıcı ile 27 derece sabit sıcaklığa çıkardım suyu. ayrıca ek su değişimi yaptım. ama hastalık hızla ilerledi ve hayvanı yüzemez hale getirdi. şimdi bir fanusta karantinada ve az miktarda eritilmiş tuzlu su çözeltisinde. dün akvaryumcuya gittim ve ilaç sordum ancak seranın sıvı antibiyotiklerinin piyasadan kalktığını söylediler.sera bakto tablet önerdiler ama balık zaten yem yemiyor. ne önerirsiniz?
hydra!!
[QUOTE=çelebi]Yosunlar da cama bir taraftan tutunur ve suyun hareketiyle dalgalanır. Kurtlar için akvaryuma Helena koyabilirsiniz. Sürekli üremezler. Görünüşleri de güzeldir.[/QUOTE]
[QUOTE=çelebi]Yosunlar da cama bir taraftan tutunur ve suyun hareketiyle dalgalanır. Kurtlar için akvaryuma Helena koyabilirsiniz. Sürekli üremezler. Görünüşleri de güzeldir.[/QUOTE]
helena güzel bir yaratık. aslında tam da istediğim gibi bir akvaryum canlısı. peki cama tutunan bu yosun benzeri canlı için ne önerirsiniz.
hydra!!
mesut bey, yardım için teşekkür ederim. gercekten güzel bir kaynak. inceleyeceğim.
mesut bey, yardım için teşekkür ederim. gercekten güzel bir kaynak. inceleyeceğim.
sinan bey. internet araştırmama devam ettim ve alttaki resmi buldum
daha çok buna benziyorlar. sanırım hydra değil. ne olduğunu bilemiyorum. salyangoz diyen de var alg diyen de. tek bildiğim ne vatozun ne de betanın bunlara dokunmadığı. vatoz ağzına alsa bile hemen atıyor.
bunun yanında yeni davetsiz misafirlerim de var. beyaz kurtcuklar görüyorum şu an. planaria gibi değiller. yukarıdaki resmi aldığım yabancı forumdaki arkadaş da hem bu hydra benzeri yaratıklardan hem de beyaz kurtcuklardan şikayetçiydi. sanırım aynı sı degerlerini seviyorlar. ama benim keyfimi kaçırdılar tabii. katil salyangoz işlerinden gelir mi acaba. gerçi bu sefer de onun çoğalmasıyla uğraşacağım.
hydra!!
[QUOTE=mesutok] Yosunlanmanın başlıca sebebi ışık ışık ne kadar zayıf olursa yosunlanma o kadar az oluyor, birde bazı kahverengimsi camların silikonların kenarlarına yapışan yosunlarda ise organik yüklerin yem, balık dışkısı şu bu gibi artıkların fazlaca akvaryumda gezinmeside sebep olabiliyor kendi tecrübelerime göre. Canlı bitki olmasa ışık kullanma bir süre derdim ama canlı bitkiler için ışık gerekli, öteki beyaz noktacıklar ise
[/QUOTE]
Tavsiye icin tesekkur ederim. Cuce vatozum yosun sorununu 2 gunde cozdu. Camdaki diger sorunun ise hydra oldugunu saniyorum maalesef. Internette gordugum fotograflarindan farkli ama sanirim yeni gelismekte olduklari icin oyle gorunuyorlar. Tum camlari ve bitkilerimi kaplamis durumdalar. Nasil olacak bilemiyorum.
[QUOTE=mesutok] Yosunlanmanın başlıca sebebi ışık ışık ne kadar zayıf olursa yosunlanma o kadar az oluyor, birde bazı kahverengimsi camların silikonların kenarlarına yapışan yosunlarda ise organik yüklerin yem, balık dışkısı şu bu gibi artıkların fazlaca akvaryumda gezinmeside sebep olabiliyor kendi tecrübelerime göre. Canlı bitki olmasa ışık kullanma bir süre derdim ama canlı bitkiler için ışık gerekli, öteki beyaz noktacıklar ise
Öteki akıntıyla hareket eden dediğiniz canlılar şu aşağıda canlı olabilirmi bunlarda gelmişse bitkilerle gelmiştir.
http://www.akvaryum.com/Forum/cyclops_cyclops_strenuus_-_detayli_bilgi_k589706_sn1.asp
İmza kısmımda bir link var oradan açıp parazit konularınıda inceleyebilirsiniz.
[/QUOTE]
Tavsiye icin tesekkur ederim. Cuce vatozum yosun sorununu 2 gunde cozdu. Camdaki diger sorunun ise hydra oldugunu saniyorum maalesef. Internette gordugum fotograflarindan farkli ama sanirim yeni gelismekte olduklari icin oyle gorunuyorlar. Tum camlari ve bitkilerimi kaplamis durumdalar. Nasil olacak bilemiyorum.
hydra!!
Fotoğraf: http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/%F6rnek1.jpg
arcax 2015-06-01 09:15:03
Merhabalar,
19 lt lik akvaryumumu 2 hafta önce kurdum. haftada bir %25 su değişmi yapıyorum. su olarak içme suyu kullanıyorum. ilk su değişimimde eheim cycle ve eheim su düzenleyici (1 kapak) ikinci su değişiminde ise sadece su düzenleyici kullandım. ikinci su değişiminden önce yaptığım testlerde tüm değerler, testin üzerindeki limitlere uygun görünüyordu (test 6 değeri birden ölçüyor). iki gün önce akvaryum camında,cama tutunmuş yosun benzeri oluşumlar gördüm. internetten yaptığım araştırmalardan tespit edememiştim ama sanırım bunlar hydra. yine internetten gördüğüm kadarıyla bu canlıyla mücadele için kimyasallar ya da bazı balık ve salyangoz türleri öneriliyor. akvaryumumda bir betam olduğu için guami, molly gibi türler ekleyip bunları temizlemem mümkün değil. havuz salyangozunu da nereden bulurum bilmiyorum. akvaryum bitkili ve yedek tankım yok. yani ısı yükseltme operasyonu da yapmam zor olabilir. konu ile ilgili önerilerinizi alabilir miyim?
Şimdiden teşekkürler.
http://foto.akvaryum.com/fotolar/174312/IMG_2097.JPG
Canlıdaki Belirtiler: cama tek noktadan tutunmuş, uzantıları olan ve akıntı ile hareket eden yosunumsu yapı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 19 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: bitki ( 3 adet ancak isimlerini hatırlayamıyorum), 1 adet beta tül kuyruk, yeni eklenen bir adet cüce vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: fluval şelale filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: eheim cycle (2 hafta önce %25 su değişimi ile 1 kapak), 2 hafta üs üste %25 su değişimiyle eheim su düzenleyici.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftada 1 %25 su değişimi, 2 günde bir yemleme.
Canlıdaki Belirtiler: cama tek noktadan tutunmuş, uzantıları olan ve akıntı ile hareket eden yosunumsu yapı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 19 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: bitki ( 3 adet ancak isimlerini hatırlayamıyorum), 1 adet beta tül kuyruk, yeni eklenen bir adet cüce vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: fluval şelale filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: eheim cycle (2 hafta önce %25 su değişimi ile 1 kapak), 2 hafta üs üste %25 su değişimiyle eheim su düzenleyici.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftada 1 %25 su değişimi, 2 günde bir yemleme.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
fikret43,
Emerse,
Hoppala,
ciways,
riderfish,
0rnn,
Ahmet55,
aupqua,
Sfenks111,
AquaShirmp,
ertug26,
Kuduoglu,
florasan,
ALTEMUR,
ballantines,
Canberk18,
Kınayu,
ezzalisi,
MiSoSiKiaN,
forthehordex,
karidesrehberi,
osmandbnl,
3dtarik,
bendeniztayfun,
fatihgurhan,
sina cen,
Dextran,
zen666,
DenizUlucutsoy,
altuntasseref,
Oğul Hüseyin,
Ehtiyar,
Leo,
Cyber_Scout,
tolga,
ereneroglu,
sdurmaz1965,
TolgahanA,
tozdogru,
Rafayel,
zimdaldil,
southbluee,
lojistisyen,
chucuk,
rebelde,
erdalakçay,
ahmetfiratozkaya,
ncmberk,
şansal,
Omer1881,
Laetacara,
EKAR,
shkola onlain_zkor,
MCY4,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

