ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tugce83
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2015 18:16
Son Ziyaret:
23 Mart 2016 13:39
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
esra
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
♦️ T.E.K ♦️
SON 10 MESAJI
Gammarus İçin Marka
Arkadaşlar iyi akşamlar,
Öncelikle Ankara da yaşanan bomba saldırısından ötürü hepimizin başı sağolsun:(
Sizlere gammarus yemi hakkında birşey danışmak istiyorum.
Japon balıklarıma yem çeşitliliği için gammarus alacagım.
Jbl gammarus yemi ve tetra'nın gammarus mix yemi mevcut birde tetra'nın fauna gammarus yemi var.
Jbl gammarus (içeriği: yumusakcalar&kabuklular%100)
-tetra gammarus mix( içeriği: yumusakcalar&kabuklular "gammarus %67", balık ve türevleri"hamsi %33
- tetra fauna gammarus (içeriği;": güneşte kurutulmuş dere yengeci piresi)
Sanırım tetra fauna gammarus -balıklar için uygun olmayabilir(emin dglim, tabiki)
Ancak tetra gammarus mix, japonlarda kullanabilir miyim?
Siz olsanız hangisini tavsiye ederseniz jbl mi? Tetra mı?
Ya da her 2marka'nın kücük boyunu alıp denemek belkide daha doğru olabılır?
Ancak konu hakkında tavsiyeniz varsa çok memnun olurum.
Arkadaşlar iyi akşamlar,
Öncelikle Ankara da yaşanan bomba saldırısından ötürü hepimizin başı sağolsun:(
Sizlere gammarus yemi hakkında birşey danışmak istiyorum.
Japon balıklarıma yem çeşitliliği için gammarus alacagım.
Jbl gammarus yemi ve tetra'nın gammarus mix yemi mevcut birde tetra'nın fauna gammarus yemi var.
Jbl gammarus (içeriği: yumusakcalar&kabuklular%100)
-tetra gammarus mix( içeriği: yumusakcalar&kabuklular "gammarus %67", balık ve türevleri"hamsi %33
- tetra fauna gammarus (içeriği;": güneşte kurutulmuş dere yengeci piresi)
Sanırım tetra fauna gammarus -balıklar için uygun olmayabilir(emin dglim, tabiki)
Ancak tetra gammarus mix, japonlarda kullanabilir miyim?
Siz olsanız hangisini tavsiye ederseniz jbl mi? Tetra mı?
Ya da her 2marka'nın kücük boyunu alıp denemek belkide daha doğru olabılır?
Ancak konu hakkında tavsiyeniz varsa çok memnun olurum.
Cüce Vatozum Öldü
Bemiks ve evigen saç için kullanıln ampuller. Dediğiniz gb evigen ayrıca cilt içinde kullanılıyor.
Evigen- e vitaminidir ve hücre yenileyicidir.
Balıkların hücrelerinin gelişimde yardımcı olur yaZıordu. Ama bunun evigenden ötürü birşey oldugunu sanmıorm çünkü saf e vitamini. Zararı degıl tam tersı yararı olur ama acaba %25 su degisimi fln yapayim mi? Birde vatoz tek yasar mi? Digeri tek kaldi
1.5ay oldu vatozun geleli ve bugune kdr japonlrimin onlara musallat olduguna sahit olmadim.
Bu ilk baligimi kaybedisim. Japonlarimin 2'si 2yasini gectiler.
Hepsinin bir omru var elbette, bu kdr erken olunca ecel mi hastalik mi o korkkuttu.
[QUOTE=Sheyda27]Bemiks ampulu bende zaman zaman kullanmisimdir akvaryumlarimda.b vitamini icerdigindrn baligin derisini guclendirdigini biliyorum onunla alakasi yoktur olumun.bemiks kullanacaksaniz gece karanlikta dokmeniz gerek isik etkisini kaybettitiyomus.vatozun olum nedeni diğer baliklarca tirtiklanma olabilir.[/QUOTE]
Bemiks ve evigen saç için kullanıln ampuller. Dediğiniz gb evigen ayrıca cilt içinde kullanılıyor.
Evigen- e vitaminidir ve hücre yenileyicidir.
Balıkların hücrelerinin gelişimde yardımcı olur yaZıordu. Ama bunun evigenden ötürü birşey oldugunu sanmıorm çünkü saf e vitamini. Zararı degıl tam tersı yararı olur ama acaba %25 su degisimi fln yapayim mi? Birde vatoz tek yasar mi? Digeri tek kaldi
1.5ay oldu vatozun geleli ve bugune kdr japonlrimin onlara musallat olduguna sahit olmadim.
Bu ilk baligimi kaybedisim. Japonlarimin 2'si 2yasini gectiler.
Hepsinin bir omru var elbette, bu kdr erken olunca ecel mi hastalik mi o korkkuttu.
[QUOTE=Sheyda27]Bemiks ampulu bende zaman zaman kullanmisimdir akvaryumlarimda.b vitamini icerdigindrn baligin derisini guclendirdigini biliyorum onunla alakasi yoktur olumun.bemiks kullanacaksaniz gece karanlikta dokmeniz gerek isik etkisini kaybettitiyomus.vatozun olum nedeni diğer baliklarca tirtiklanma olabilir.[/QUOTE]
Cüce Vatozum Öldü
Hiçbirşey kullanmadım. Bugune kdr akvaryuma ilaçda dahil hiçbirşey atmadım.
Hatta akvaryumcu yem almaa gittiğimde ısrarla tuz kullan dedi ama vatozlar etkilenir, sağolun dedim.
Sadece gecenlerde akvaryumda kullanılan ilaç dışı takviyelerde bemiks ve evigen ampul kullanımını gördüm. Bende hafta başı 1/4evigen ampul kullandım.
Bunun bir tesiri olmus olabilir mi?
Hiçbirşey kullanmadım. Bugune kdr akvaryuma ilaçda dahil hiçbirşey atmadım.
Hatta akvaryumcu yem almaa gittiğimde ısrarla tuz kullan dedi ama vatozlar etkilenir, sağolun dedim.
Sadece gecenlerde akvaryumda kullanılan ilaç dışı takviyelerde bemiks ve evigen ampul kullanımını gördüm. Bende hafta başı 1/4evigen ampul kullandım.
Bunun bir tesiri olmus olabilir mi?
Cüce Vatozum Öldü
Arkadaslar ıyı aksamlar
Bıraz once 2cüce vatozumdan birini akvaryumda göremeyince, kepçe ile içine baktım ve elma salyangozum malesef ölmüş olan cüce vatozumun üzerindeydi.
Anında akvaryumdan çıkardım ama kuyrugu fln yenmış.
Benim endısem 4adet japon balığıma ve diğer cüce vatoza birşey olması.
Hiçbirinin davranıslarında bir gariplik yok. 1saat oncesinde ölen vatozda iidi ama hastalık mı yoksa ecel mi? Korkuttu bu durum!
Fikirleriniz veya önerileriniz ne olabilir?[EDIT]tugce83,2016-02-13 23:07:20[/EDIT]
Arkadaslar ıyı aksamlar
Bıraz once 2cüce vatozumdan birini akvaryumda göremeyince, kepçe ile içine baktım ve elma salyangozum malesef ölmüş olan cüce vatozumun üzerindeydi.
Anında akvaryumdan çıkardım ama kuyrugu fln yenmış.
Benim endısem 4adet japon balığıma ve diğer cüce vatoza birşey olması.
Hiçbirinin davranıslarında bir gariplik yok. 1saat oncesinde ölen vatozda iidi ama hastalık mı yoksa ecel mi? Korkuttu bu durum!
Fikirleriniz veya önerileriniz ne olabilir?[EDIT]tugce83,2016-02-13 23:07:20[/EDIT]
Japon Balığı İçin Orta Seviyeli Bitkili Akvaryum
Ahmet bey merhaba.
1)akvaryumu nereden alacaksınız? Fotosunu gorebılme sansımız var mı? Çünkü var olan akvaryumumu büyütmem gerek japonlarım için
2) japon balıklarını nereden alacaksnz? Fıyat cok uygun geldı, canlıpetahop fln mı? Oylese gormedn bırseyı helekı bır canlıyı almaya cesaret edemem.
[QUOTE=ahmetkilinc]Merhaba arkadaşlar ben orta seviyeli bir japon balığı akvaryumu yapmak istiyorum.Bu hobiye ilk defa başlıcam için tecrübesizim o yüzden internetten biraz araştırma yaptım ve iyi kötü bir liste ve fiyat çıkarttım listemde eksik veya fazlalık varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Gerekenler:
Büyük ve Geniş bir akvaryum
Kalın,geniş yapraklı ve köklü bitkiler(Echinodorus,AnubiasCryptocornya , Saz,Cryptocornya ve Elodea[18-24 derece arası bitkileri:Myriophyllum,Ludwiga,Ceratophyellum,Elodea])
Bitkisel balık yemi(yumurta sarısı)
Akvaryum suyunun tamamını çevirebilecek güçte iç motor ve dış motor
Akvaryum tabanında kullanılacak malzeme ince kum,midye kırığı veya quartz gibi ufak taneli malzemeler seçilmelidir
1.akvaryumun tabanına bitki kumu,2.bitki kumunun üstüne misket gübre,torf,hindistan cevizi toprağı 1.5 ile 3 cm arası serilir.En son olarak seçilen kum çeşitlerinden bir tanesi üst kısma serilir.Hızlı büyüyen bitkiler arka kısıma,yavaş büyüyen bitkiler ön kısma yerleştirilir.
Japon balığı(kuyruklu yıldız,),cüce vatoz,çöpçü,salyangoz ve su midyeleri(Boylarına dikkat edilmesi gerekir Yutulmaması için.)
Su düzenleyici olarak sera aquatan
Su ısıtıcı akvaryumdaki suyun sıcaklığı 18-24 santi grad derece olması gerekmektedir.
200 Lt Kapaklı ve çam desenli akvaryum:150 TL
Dış filtre:75 TL
İç filtre:50 TL
Japon balığı adeti(comet,tül kuyruk,aslan baş):3 TL
Anubis canlı bitki adeti:10 TL
Saz canlı bitki adeti:2 TL
Elodea canlı bitki adeti:10 TL
Akavaryum tabanına bitki kumu 1 kg:3 TL
Akvaryumun taban kısmının 2.katına Hindistan Cevizi Torfu 1 kg:5 TL
Akvaryumun taban kısmının 3.katına Kuvars kumu 1 kg:3 TL
Akvaryum ısıtıcı:25 TL
Su düzenleyici sera aquatan:10 TL
Cüce vatoz adeti:5 TL
Çöpçü balığı adeti:5 TL
Su midyesi adeti:2-3 TL
Akvaryum salyangozu adeti:5 TL
TOPLAM:500 TL
[:)))][:)))][:)))][:)))][/QUOTE]
Ahmet bey merhaba.
1)akvaryumu nereden alacaksınız? Fotosunu gorebılme sansımız var mı? Çünkü var olan akvaryumumu büyütmem gerek japonlarım için
2) japon balıklarını nereden alacaksnz? Fıyat cok uygun geldı, canlıpetahop fln mı? Oylese gormedn bırseyı helekı bır canlıyı almaya cesaret edemem.
[QUOTE=ahmetkilinc]Merhaba arkadaşlar ben orta seviyeli bir japon balığı akvaryumu yapmak istiyorum.Bu hobiye ilk defa başlıcam için tecrübesizim o yüzden internetten biraz araştırma yaptım ve iyi kötü bir liste ve fiyat çıkarttım listemde eksik veya fazlalık varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Gerekenler:
Büyük ve Geniş bir akvaryum
Kalın,geniş yapraklı ve köklü bitkiler(Echinodorus,AnubiasCryptocornya , Saz,Cryptocornya ve Elodea[18-24 derece arası bitkileri:Myriophyllum,Ludwiga,Ceratophyellum,Elodea])
Bitkisel balık yemi(yumurta sarısı)
Akvaryum suyunun tamamını çevirebilecek güçte iç motor ve dış motor
Akvaryum tabanında kullanılacak malzeme ince kum,midye kırığı veya quartz gibi ufak taneli malzemeler seçilmelidir
1.akvaryumun tabanına bitki kumu,2.bitki kumunun üstüne misket gübre,torf,hindistan cevizi toprağı 1.5 ile 3 cm arası serilir.En son olarak seçilen kum çeşitlerinden bir tanesi üst kısma serilir.Hızlı büyüyen bitkiler arka kısıma,yavaş büyüyen bitkiler ön kısma yerleştirilir.
Japon balığı(kuyruklu yıldız,),cüce vatoz,çöpçü,salyangoz ve su midyeleri(Boylarına dikkat edilmesi gerekir Yutulmaması için.)
Su düzenleyici olarak sera aquatan
Su ısıtıcı akvaryumdaki suyun sıcaklığı 18-24 santi grad derece olması gerekmektedir.
200 Lt Kapaklı ve çam desenli akvaryum:150 TL
Dış filtre:75 TL
İç filtre:50 TL
Japon balığı adeti(comet,tül kuyruk,aslan baş):3 TL
Anubis canlı bitki adeti:10 TL
Saz canlı bitki adeti:2 TL
Elodea canlı bitki adeti:10 TL
Akavaryum tabanına bitki kumu 1 kg:3 TL
Akvaryumun taban kısmının 2.katına Hindistan Cevizi Torfu 1 kg:5 TL
Akvaryumun taban kısmının 3.katına Kuvars kumu 1 kg:3 TL
Akvaryum ısıtıcı:25 TL
Su düzenleyici sera aquatan:10 TL
Cüce vatoz adeti:5 TL
Çöpçü balığı adeti:5 TL
Su midyesi adeti:2-3 TL
Akvaryum salyangozu adeti:5 TL
TOPLAM:500 TL
[:)))][:)))][:)))][:)))][/QUOTE]
Kaya Tuzu
Hepinize teker teker cok tesekkür ederim. En azından soru işaretleri netleşmiş oldu.
Verdiğiniz bilgiler için tskler
Hepinize teker teker cok tesekkür ederim. En azından soru işaretleri netleşmiş oldu.
Verdiğiniz bilgiler için tskler
Kaya Tuzu
Kimisi bildiğiniz turşuluk kaya tuzunu dgl akvaryumcudan tablet şeklinde alın demiş. Akvaryumcuda satılanlar belirli eliminasyondqn fln mı geçiyor pek bilgin yok.
Tablet alsam 45lt bir akvaryuma ne kdrını eritip atacm ?
Yani anlatabildim mi durumu:) hep soru işaretleri :)
Kimisi bildiğiniz turşuluk kaya tuzunu dgl akvaryumcudan tablet şeklinde alın demiş. Akvaryumcuda satılanlar belirli eliminasyondqn fln mı geçiyor pek bilgin yok.
Tablet alsam 45lt bir akvaryuma ne kdrını eritip atacm ?
Yani anlatabildim mi durumu:) hep soru işaretleri :)
Kaya Tuzu
Zodijack,
Tesadüf forumda gezerde, "Kaya tuzu"konusuna rastladım. Ben bugune kdr hiç kullanmadım akvaryumda.yalnız su değişimlerinden sonra olsun ,akvaryum değişikliği veya yeni akvaryum kurulumda olsun,balıkların bağışıklık sistemine etkisi olsun ayda 1 kaya tuzu kullanımının yararlı olacagı söyleniyor.
İşin aslını çok farklı bir konu araştırırken karşıma çıkınca, işin aslını öğrenmek istedim.[EDIT]tugce83,2016-02-08 11:28:24[/EDIT]
Zodijack,
Tesadüf forumda gezerde, "Kaya tuzu"konusuna rastladım. Ben bugune kdr hiç kullanmadım akvaryumda.yalnız su değişimlerinden sonra olsun ,akvaryum değişikliği veya yeni akvaryum kurulumda olsun,balıkların bağışıklık sistemine etkisi olsun ayda 1 kaya tuzu kullanımının yararlı olacagı söyleniyor.
İşin aslını çok farklı bir konu araştırırken karşıma çıkınca, işin aslını öğrenmek istedim.[EDIT]tugce83,2016-02-08 11:28:24[/EDIT]
Kaya Tuzu
[QUOTE=BalıkSevdalı40]Ben 15 litreye yarım çay kaşığı evde bulunan kaya tuzunu kullanıyorum akvaryumdan biraz su alıyorum bir kaba kaya tuzunu ile karıştırıp geri akvaryuma döküyorum
Bazıları direk akvaryuma atıyor ona arkadaşlar ne der bilemem ben su değişiminden sonra kullanıyorum.[/QUOTE]
Peki az biraz sıcak su eklıyor musunuz? Çünkü kaya tuzu iri taneli oldugu için eritmesi çok zordur normal ısıda hatta imkansız gibi bişeydir.
[QUOTE=BalıkSevdalı40]Ben 15 litreye yarım çay kaşığı evde bulunan kaya tuzunu kullanıyorum akvaryumdan biraz su alıyorum bir kaba kaya tuzunu ile karıştırıp geri akvaryuma döküyorum
Bazıları direk akvaryuma atıyor ona arkadaşlar ne der bilemem ben su değişiminden sonra kullanıyorum.[/QUOTE]
Peki az biraz sıcak su eklıyor musunuz? Çünkü kaya tuzu iri taneli oldugu için eritmesi çok zordur normal ısıda hatta imkansız gibi bişeydir.
Kaya Tuzu
Herkese iyi haftalar.
Arkadaşlar birçok kaynak okudum türlü sitelerden ve tabi bizim forumdan.Ortak kanı,kaya tuzunun akvaryumlar için birçok nedenden ötürü elzem olduğunu söylüyorlar.
İnternet ve akvaryumcularda "kaya tuzu" tablet formunda ama internette verilen bilgiler hep " çay kaşığı" ölçüsünde. Kimisi " turşu yapımında kullandıgımız, bildiğimiz kaya tuzunu" kuşlanıcaksınız diyor.
1) Kaya tuzu derken, akvayumcular direk kaya tuzu tabletleri alalım mı?
2) mümkünse 10lt'den 100'lt'ye kdr kullanım ölçülerini doğru verebilecek bir arkadaş var mı? Varsa bu bilgiyi iletirse birçok kişinin faydalanacagını düşünüyorum.
3) Japon balıklarımla beraber salyangoz ve cüce vatoz da besliyorum yalnız bu 2si için kaya tuzu pekde iyi sonuç vermiyormuş, böyle bir şeyde napmam gerekiyor? Onları ayrı bir yere mi alacagım? Aldım diyelim, ne kdr bekleyecekler? Snrsında dip çekimi yapacak mıyım? Dip çekimi yapacaksm akabinde niçin tuzu ekledim?
Vıdı vıdı...uzarda gider.
Tavsiyelerinizi bekliyorum[EDIT]tugce83,2016-02-08 10:55:13[/EDIT]
Herkese iyi haftalar.
Arkadaşlar birçok kaynak okudum türlü sitelerden ve tabi bizim forumdan.Ortak kanı,kaya tuzunun akvaryumlar için birçok nedenden ötürü elzem olduğunu söylüyorlar.
İnternet ve akvaryumcularda "kaya tuzu" tablet formunda ama internette verilen bilgiler hep " çay kaşığı" ölçüsünde. Kimisi " turşu yapımında kullandıgımız, bildiğimiz kaya tuzunu" kuşlanıcaksınız diyor.
1) Kaya tuzu derken, akvayumcular direk kaya tuzu tabletleri alalım mı?
2) mümkünse 10lt'den 100'lt'ye kdr kullanım ölçülerini doğru verebilecek bir arkadaş var mı? Varsa bu bilgiyi iletirse birçok kişinin faydalanacagını düşünüyorum.
3) Japon balıklarımla beraber salyangoz ve cüce vatoz da besliyorum yalnız bu 2si için kaya tuzu pekde iyi sonuç vermiyormuş, böyle bir şeyde napmam gerekiyor? Onları ayrı bir yere mi alacagım? Aldım diyelim, ne kdr bekleyecekler? Snrsında dip çekimi yapacak mıyım? Dip çekimi yapacaksm akabinde niçin tuzu ekledim?
Vıdı vıdı...uzarda gider.
Tavsiyelerinizi bekliyorum[EDIT]tugce83,2016-02-08 10:55:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
