ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sansursuz
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
203
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ocak 2016 10:27
Son Ziyaret:
07 Ocak 2026 03:36
Toplam Mesaj:
380 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Karaduman
Doğum Tarihi:
09 Ekim 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Arda Karaduman
İnsanın iyisi sözünden balığın iyisi gözünden belli olur...
130*50*60 Duboisi Maswa
SON 10 MESAJI
Betamı Nasıl İyileştirebilirim?
Su değerleriniz tam olarak oturmadığı için böyle bir durum var
Su değerleriniz tam olarak oturmadığı için böyle bir durum var
Balığımın Rengi Soldu Ve Dipte Yan Yatıyor
Geçmiş olsun [EDIT]Sansursuz,2026-01-07 03:34:47[/EDIT]
Geçmiş olsun [EDIT]Sansursuz,2026-01-07 03:34:47[/EDIT]
Yeniden Bitki Akvaryumu
Teşekkürler Uğur bey
Sanırım orda bir yanlıslik oldu.Düzelttim.
Elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım
Teşekkürler Uğur bey
Sanırım orda bir yanlıslik oldu.Düzelttim.
Elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım
Yeniden Bitki Akvaryumu
Ölçüler:50*50*50
Canlı Türleri:Panda çöpçü çift kribensis
Bitki Türleri:Anubias dev saz Java fern
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Full spektrum power LED
Tasarım ve Dekorasyon: Yatı kökü ve mangrow kökü[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181123451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181124481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181125531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181127011.jpg[/IMG][EDIT]Sansursuz,2018-12-29 11:45:05[/EDIT]
Ölçüler:50*50*50
Canlı Türleri:Panda çöpçü çift kribensis
Bitki Türleri:Anubias dev saz Java fern
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Full spektrum power LED
Tasarım ve Dekorasyon: Yatı kökü ve mangrow kökü[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181123451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181124481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181125531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/291220181127011.jpg[/IMG][EDIT]Sansursuz,2018-12-29 11:45:05[/EDIT]
Yeniden Cuba
Can bey
Merhaba acaba adaptasyon sürecinde yapraklarda bozulma,erime vs problemler yaşadınız mı? Bende şu an monte carlo diktim fakat yapraklarda bozulma ve erime gözlemliyorum.5 gün kadar oldu bu süre henüz erken değil mi? iyi akşamlar
Can bey
Merhaba acaba adaptasyon sürecinde yapraklarda bozulma,erime vs problemler yaşadınız mı? Bende şu an monte carlo diktim fakat yapraklarda bozulma ve erime gözlemliyorum.5 gün kadar oldu bu süre henüz erken değil mi? iyi akşamlar
Minare Salyangozun Kendini Kuma Gömmesi
Sevgiler
Ağlamak yetmiyecek bazen bağırmak istiyorum haykırmak istiyorum diyeceksiniz. Neden ben diyeceksiniz. Kuma neden girdin çık artık ne olur çık... Evet çıktım.. Geçmiş olsun su yok artık "O" var. Sadece minare...
Sevgiler
Ağlamak yetmiyecek bazen bağırmak istiyorum haykırmak istiyorum diyeceksiniz. Neden ben diyeceksiniz. Kuma neden girdin çık artık ne olur çık... Evet çıktım.. Geçmiş olsun su yok artık "O" var. Sadece minare...
Canlı Kaybetmek İstemiyoruz...
Tek kelimeyle mükemmel bir yazı...
Alkışlarım sizin için Nadir bey.
Konular sorular cevaplar herşey aynı..
Yarında öbür günde aynı olucak. Neler yapılmalı ne gibi önlemler alınmalı bilemiyorum. Tek bildiğim şey canlı ölümü istemiyor olmam. Benim gibi sizin gibi o kadar çok insan var ki burda. Herkes belki de bıkmıştır. Bizim düşüncemiz biraz da dışa vurum, belki de rahatlamak kimbilir.
Tek kelimeyle mükemmel bir yazı...
Alkışlarım sizin için Nadir bey.
Konular sorular cevaplar herşey aynı..
Yarında öbür günde aynı olucak. Neler yapılmalı ne gibi önlemler alınmalı bilemiyorum. Tek bildiğim şey canlı ölümü istemiyor olmam. Benim gibi sizin gibi o kadar çok insan var ki burda. Herkes belki de bıkmıştır. Bizim düşüncemiz biraz da dışa vurum, belki de rahatlamak kimbilir.
Canlı Kaybetmek İstemiyoruz...
Herkese selamlar,sevgiler
Başta değerli yöneticilerimiz olmak üzere saygın üyeler ve konuyu takip eden misafirlerimize saygılar sunuyorum.
Hepimizin bildiği üzere canlı kayıpları herkes için üzücü bir durum olmaktadır.Forumda ne zaman paylaşımları takip etsem mutlaka canlı ölümleri, hastalıklar,beslenme şikayetleri,su kalitesi,sıcaklık,bulanıklık vb. şikayetler çoğunlukta olmaktadır.
Aslında akvaryum döngüsü içinde bana göre en önemli olan şeyin yani herkesin bildiği döngünün bu şikayetlerin başında geldiğidir. Yani daha fazla açıklarsak temelde yatan şeyin azot döngüsü YENİ TANK SENDROMU adı altında toparlayabiliriz.Canlı ölümleri hepimizin canını sıkmaktadır.Forum içinde okuduğumuz mesajlarda farkındaysak son 10 mesajda bir ölüm yazılarıyla karşılaşıyoruz.Katılan olur ya da olmaz bilemem ama çoğunlukla herkesi üzdüğünü düşünüyorum.Bu güzel sitenin bize katmış olduğu en güzel olay bilgi paylaşımı bunda hemfikirim.Bana göre yaşanan onca şeyin arkasında bizlerin sabır göstermeyerek akvaryumlarımıza balık ekleme sevdasından geçiyor.İstisnalar hariç canlı kayıplarımızın bir çoğu döngünün gerçek mana da oturmamış olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.Bu da demek oluyor ki üye olan aramıza yeni katılan sevgili arkadaşlarımızın fikir sahibi olmayışı.
Bu sadece benim canlı ölümlerine sebep gösterdiğim bir neden.Bu konuda saygıdeğer yöneticilerimden ricam başlık adı altında maddeler halinde sitenin herhangi bir yerine bu konuda siteye girer girmez insanların gözüne resmen çarpıcak kadar dikkat çeken sunumlar animasyonlar sebep-neden ilişkilerini gösteren tablolar vs hazırlamaları ya da bizlerin bu konuda özellikle yeni üye arkadaşlara yol gösteren herkesin birşeyler yazdığı bir sekme olmalı diye düşünüyorum.Tabi burada değerli yöneticiler düzenlemeler yaparak konuyu toparlar nitelikte olmalıdır
Bu sadece bir yol gösterme niteliğinde olursa faydalı olur düşüncesindeyim.Zira bu ölümler yaşanmaması en büyük dileğimiz olacaktır.Tekrar söylemek istiyorum; Yeni Tank Sendromu bütün canlı ölümlerinde bir numaralı sebeptir.Bunun önüne geçmek için neler yapılabilir.
Konunun öne çıkması ve canlı ölümlerinin olmaması dileğiyle.Sağlıklı, keyifli, huzurlu hobiler dilerim.Sevgiler Saygılar...
Görüşlerimi buradan sunma şansı veren herkese şükranlarımı sunarım...
Herkese selamlar,sevgiler
Başta değerli yöneticilerimiz olmak üzere saygın üyeler ve konuyu takip eden misafirlerimize saygılar sunuyorum.
Hepimizin bildiği üzere canlı kayıpları herkes için üzücü bir durum olmaktadır.Forumda ne zaman paylaşımları takip etsem mutlaka canlı ölümleri, hastalıklar,beslenme şikayetleri,su kalitesi,sıcaklık,bulanıklık vb. şikayetler çoğunlukta olmaktadır.
Aslında akvaryum döngüsü içinde bana göre en önemli olan şeyin yani herkesin bildiği döngünün bu şikayetlerin başında geldiğidir. Yani daha fazla açıklarsak temelde yatan şeyin azot döngüsü YENİ TANK SENDROMU adı altında toparlayabiliriz.Canlı ölümleri hepimizin canını sıkmaktadır.Forum içinde okuduğumuz mesajlarda farkındaysak son 10 mesajda bir ölüm yazılarıyla karşılaşıyoruz.Katılan olur ya da olmaz bilemem ama çoğunlukla herkesi üzdüğünü düşünüyorum.Bu güzel sitenin bize katmış olduğu en güzel olay bilgi paylaşımı bunda hemfikirim.Bana göre yaşanan onca şeyin arkasında bizlerin sabır göstermeyerek akvaryumlarımıza balık ekleme sevdasından geçiyor.İstisnalar hariç canlı kayıplarımızın bir çoğu döngünün gerçek mana da oturmamış olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.Bu da demek oluyor ki üye olan aramıza yeni katılan sevgili arkadaşlarımızın fikir sahibi olmayışı.
Bu sadece benim canlı ölümlerine sebep gösterdiğim bir neden.Bu konuda saygıdeğer yöneticilerimden ricam başlık adı altında maddeler halinde sitenin herhangi bir yerine bu konuda siteye girer girmez insanların gözüne resmen çarpıcak kadar dikkat çeken sunumlar animasyonlar sebep-neden ilişkilerini gösteren tablolar vs hazırlamaları ya da bizlerin bu konuda özellikle yeni üye arkadaşlara yol gösteren herkesin birşeyler yazdığı bir sekme olmalı diye düşünüyorum.Tabi burada değerli yöneticiler düzenlemeler yaparak konuyu toparlar nitelikte olmalıdır
Bu sadece bir yol gösterme niteliğinde olursa faydalı olur düşüncesindeyim.Zira bu ölümler yaşanmaması en büyük dileğimiz olacaktır.Tekrar söylemek istiyorum; Yeni Tank Sendromu bütün canlı ölümlerinde bir numaralı sebeptir.Bunun önüne geçmek için neler yapılabilir.
Konunun öne çıkması ve canlı ölümlerinin olmaması dileğiyle.Sağlıklı, keyifli, huzurlu hobiler dilerim.Sevgiler Saygılar...
Görüşlerimi buradan sunma şansı veren herkese şükranlarımı sunarım...
Bitkimin Türü Ve İhtiyaçları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/270820171610561.jpg[/IMG]
Herkese selamlar
Değerli arkadaşlarım bitkimin türü ve bakım ihtiyaçı hakkında bilgi verirmisiniz? Lakin ne yapsam etsem bitkimi büyütemiyorum. Sizce nelere dikkat edilmeli ve ışık gübreleme vs etkenler neler olmalıdır?
Sevgiler saygılar
Cevabı kimse bilmiyor galiba..
[QUOTE=Sansursuz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/270820171610561.jpg[/IMG]
Herkese selamlar
Değerli arkadaşlarım bitkimin türü ve bakım ihtiyaçı hakkında bilgi verirmisiniz? Lakin ne yapsam etsem bitkimi büyütemiyorum. Sizce nelere dikkat edilmeli ve ışık gübreleme vs etkenler neler olmalıdır?
Sevgiler saygılar
Cevabı kimse bilmiyor galiba.. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/270820171610561.jpg[/IMG]
Herkese selamlar
Değerli arkadaşlarım bitkimin türü ve bakım ihtiyaçı hakkında bilgi verirmisiniz? Lakin ne yapsam etsem bitkimi büyütemiyorum. Sizce nelere dikkat edilmeli ve ışık gübreleme vs etkenler neler olmalıdır?
Sevgiler saygılar
Cevabı kimse bilmiyor galiba..
[QUOTE=Sansursuz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182335/270820171610561.jpg[/IMG]
Herkese selamlar
Değerli arkadaşlarım bitkimin türü ve bakım ihtiyaçı hakkında bilgi verirmisiniz? Lakin ne yapsam etsem bitkimi büyütemiyorum. Sizce nelere dikkat edilmeli ve ışık gübreleme vs etkenler neler olmalıdır?
Sevgiler saygılar
Cevabı kimse bilmiyor galiba.. [/QUOTE]
Bitkimin Adı Ve Bakım İhtiyacı
[QUOTE=WLFcATA]haklıymışsın muhammet abi bende benimkiler yeşil diye seviniyodum[:D][/QUOTE]
Evet muhtemelen öyle duruyor. Bu arada ışık olayını biraz gölge yaptım. Ve tablet gübre kullandım. Büyüme olayı efsane oldu. Hergün geliştiğini görebiliyorum.
[QUOTE=WLFcATA]haklıymışsın muhammet abi bende benimkiler yeşil diye seviniyodum[:D][/QUOTE]
Evet muhtemelen öyle duruyor. Bu arada ışık olayını biraz gölge yaptım. Ve tablet gübre kullandım. Büyüme olayı efsane oldu. Hergün geliştiğini görebiliyorum.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos Umutoty, 22:44
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
