ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Buğra SAYGI
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
325
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2016 00:12
Son Ziyaret:
21 Eylül 2018 10:11
Toplam Mesaj:
497 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Buğra Saygı
Doğum Tarihi:
20 Haziran 1991
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Buğra SAYGI
SON 10 MESAJI
Özel Üretim Kese Ve Ekipman Çantası
Arkadaşlar evde can sıkıntısından yüzyıllık dede'den kalma dikiş makinesi ni kurcalarken kullanmayı çözdüm[:)))] , tabi kullanmayı çözünce bari bir iki deneme yapıyım dedim ve iki tane büzgülü kese yaptım eğer isteyen olursa mesaj ile ulaşabilir aynı şekilde kumaştan ekipman çantaları da yapabilirim isteyene aklınızda bulunsun[:D] resimleri de şöyle bırakayım[:iyi:]
Bu ilk denemem [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181619501.jpg[/IMG]
Bunlarda ikinci denemem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181620361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181621131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar evde can sıkıntısından yüzyıllık dede'den kalma dikiş makinesi ni kurcalarken kullanmayı çözdüm[:)))] , tabi kullanmayı çözünce bari bir iki deneme yapıyım dedim ve iki tane büzgülü kese yaptım eğer isteyen olursa mesaj ile ulaşabilir aynı şekilde kumaştan ekipman çantaları da yapabilirim isteyene aklınızda bulunsun[:D] resimleri de şöyle bırakayım[:iyi:]
Bu ilk denemem [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181619501.jpg[/IMG]
Bunlarda ikinci denemem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181620361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181621131.jpg[/IMG]
Cama Cam Akvaryum Ve Sehpa Sorunu
Alt ölçüleri 40x40 olan cama cam akvaryum u evde kullanmadığım bir sehpaya koymak istiyorum ama ölçüleri aynı değil birde sehpa kıvrımlı köşeler dışarıda kalıyor resimde görüldüğü şekilde, bu şekilde kurulum yaparsam açılma ya da kırılma olur mu acaba diye düşünüyorum, illaki altına tahta mı kesmem gerekir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182233571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234421.jpg[/IMG]
Alt ölçüleri 40x40 olan cama cam akvaryum u evde kullanmadığım bir sehpaya koymak istiyorum ama ölçüleri aynı değil birde sehpa kıvrımlı köşeler dışarıda kalıyor resimde görüldüğü şekilde, bu şekilde kurulum yaparsam açılma ya da kırılma olur mu acaba diye düşünüyorum, illaki altına tahta mı kesmem gerekir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182233571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234421.jpg[/IMG]
Nano Bitkili
[QUOTE=Chtt]Bildiğim kadarı ile bu bitkiler co2 istemiyor . bitkilerin formu bozulmaya başlarsa co2 takviyesi yapacağım. Gübre olarak reeflowers all inclusive kullanmaya başladım . Filtrasyon olarak arkadan 3 bölmeli sump gayet yeterli olarak düşünüyorum.[/QUOTE][QUOTE=Veyselal]Co2 siz mukemmel bir taban bitkisi demek😏 tam hayalim😃[/QUOTE]
İsmi araştırdığım da cuba çıktı sonuç cuba nin co2 desteği istemedigine emin misiniz?
[QUOTE=Chtt]Bildiğim kadarı ile bu bitkiler co2 istemiyor . bitkilerin formu bozulmaya başlarsa co2 takviyesi yapacağım. Gübre olarak reeflowers all inclusive kullanmaya başladım . Filtrasyon olarak arkadan 3 bölmeli sump gayet yeterli olarak düşünüyorum.[/QUOTE][QUOTE=Veyselal]Co2 siz mukemmel bir taban bitkisi demek😏 tam hayalim😃[/QUOTE]
İsmi araştırdığım da cuba çıktı sonuç cuba nin co2 desteği istemedigine emin misiniz?
Tayland Prinç Tarlası
[QUOTE=afyonmert03][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314561.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle beta akvaryumuma tayland pirinç tarlası şekli vermek istiyorum 40-40-40h büyklügünde akvaryum bu şekli verebilir miyiz hagen kum var şuan elimde 8 litre glos bitkisi var mümkün müdür topragı bu şekilde kule gibi tutmak [:?] [:?] [:O][/QUOTE]
Mümkündür hayal gücüne kalmış ben taş öneririm şekil için
[QUOTE=afyonmert03][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314561.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle beta akvaryumuma tayland pirinç tarlası şekli vermek istiyorum 40-40-40h büyklügünde akvaryum bu şekli verebilir miyiz hagen kum var şuan elimde 8 litre glos bitkisi var mümkün müdür topragı bu şekilde kule gibi tutmak [:?] [:?] [:O][/QUOTE]
Mümkündür hayal gücüne kalmış ben taş öneririm şekil için
Forum Aktifliğini Kaybediyor.
[QUOTE=S r K n]Görüldüğü üzere 08.2010 tarihi itibariye üyeyim bu siteye. Öncelikle açtığınız konu geçen gün aklımdan geçti açayım diye unuttum. 2010 dan 2014-2015 e dek bu siteden çok şey öğrendim. Ve site çok aktifti. Son 2-3 senedir eskisi gibi olmadığı aşikar. Dediğiniz gibi bazı konulara cevap dahi verilmiyor.(belki daha önceden açılmıştır konu ama en azından konu açan bir cevap bir yönlendirme bekler diye düşünüyorum) Yönetim 2015 öncesi ve sonrası konulara cevap verilme istatistiği paylaşsa bariz fark çıkar diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Hocam konu açma ile ilgili sıkıntılar var, site üzerinde değişikliğe gidilip bazı revizyonlar yapılmalı; örn: yeni konu oluşturma sisteminde arama eşleme özelliği olmalı yani konu açmaya çalışırken yazılan başlık ve içerik site içerisinde bir aramadan geçip benzer konular ve başlıklara yönlendirme yapmalı ama bu yapılmıyor bu sebepten durmadan konu açılıyor ve ziyadesiyle bir bilgi kirliliği yaşanıyor , konu ile ilgili bilgi sahibi kimseler de bunlara cevap vermek istemiyor olabilir çünkü genel anlamda daha önce yüzlerce defa cevaba ulaşmış konuları tekrardan farklı başlık ile oluşturan üyeler var yani bu konuda herkes e bir pay düşüyor, üye konuyu açmadan önce arama motoruna örn: "akvaryum.com balik üzerinde beyak leke" şekilde bir arama sağlar ve bundan tatmin olmaz çözüme ulaşamaz ise konu açmalı, diğer kısım moderatör ve yönetim sitenin geri planını bilmediğim için tahmin yürütüyorum , bence kurumsal bir yapı içerisinde olan bir site değil gibi belli periyodik süreçler içinde içerik ayıklama sistemi kaliteli içerik seçimi yapılmıyor site üzerinde sorunlara ve bunların çözümlerine odaklı bir yönetim göremiyorum bunun yerine ne yazık ki elinde cetveli ile konuşana ceza cetveli yersin kafana şekilli bir sistem görüyorum ne yazik ki bu benim görüşüm herkese göre değişir , demem o ki yapila bilecek çok is ve yüksek talep varken sanırım potansiyel ve kapasite eksiği var burda kapasite şahıslar değil yanlış anlaşılmasın yani tam zamanlı kurumsal gelir amacı güden bir site forum vb. Şeklinde olmasını beklerdim , söylemek istediğim çok şey var da bir hesabım daha süresiz engellenmesini istemem şayet bu dediklerimden yine ban yersem yabancı kaynaklara yönelmek zaruriyetim doğacak , ben yabancı dil mezunu olduğumdan bana hava hoş tabi ama buradaki pek çok güzel hobici kardeşimden uzak kalmak uzer beni
[QUOTE=S r K n]Görüldüğü üzere 08.2010 tarihi itibariye üyeyim bu siteye. Öncelikle açtığınız konu geçen gün aklımdan geçti açayım diye unuttum. 2010 dan 2014-2015 e dek bu siteden çok şey öğrendim. Ve site çok aktifti. Son 2-3 senedir eskisi gibi olmadığı aşikar. Dediğiniz gibi bazı konulara cevap dahi verilmiyor.(belki daha önceden açılmıştır konu ama en azından konu açan bir cevap bir yönlendirme bekler diye düşünüyorum) Yönetim 2015 öncesi ve sonrası konulara cevap verilme istatistiği paylaşsa bariz fark çıkar diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Hocam konu açma ile ilgili sıkıntılar var, site üzerinde değişikliğe gidilip bazı revizyonlar yapılmalı; örn: yeni konu oluşturma sisteminde arama eşleme özelliği olmalı yani konu açmaya çalışırken yazılan başlık ve içerik site içerisinde bir aramadan geçip benzer konular ve başlıklara yönlendirme yapmalı ama bu yapılmıyor bu sebepten durmadan konu açılıyor ve ziyadesiyle bir bilgi kirliliği yaşanıyor , konu ile ilgili bilgi sahibi kimseler de bunlara cevap vermek istemiyor olabilir çünkü genel anlamda daha önce yüzlerce defa cevaba ulaşmış konuları tekrardan farklı başlık ile oluşturan üyeler var yani bu konuda herkes e bir pay düşüyor, üye konuyu açmadan önce arama motoruna örn: "akvaryum.com balik üzerinde beyak leke" şekilde bir arama sağlar ve bundan tatmin olmaz çözüme ulaşamaz ise konu açmalı, diğer kısım moderatör ve yönetim sitenin geri planını bilmediğim için tahmin yürütüyorum , bence kurumsal bir yapı içerisinde olan bir site değil gibi belli periyodik süreçler içinde içerik ayıklama sistemi kaliteli içerik seçimi yapılmıyor site üzerinde sorunlara ve bunların çözümlerine odaklı bir yönetim göremiyorum bunun yerine ne yazık ki elinde cetveli ile konuşana ceza cetveli yersin kafana şekilli bir sistem görüyorum ne yazik ki bu benim görüşüm herkese göre değişir , demem o ki yapila bilecek çok is ve yüksek talep varken sanırım potansiyel ve kapasite eksiği var burda kapasite şahıslar değil yanlış anlaşılmasın yani tam zamanlı kurumsal gelir amacı güden bir site forum vb. Şeklinde olmasını beklerdim , söylemek istediğim çok şey var da bir hesabım daha süresiz engellenmesini istemem şayet bu dediklerimden yine ban yersem yabancı kaynaklara yönelmek zaruriyetim doğacak , ben yabancı dil mezunu olduğumdan bana hava hoş tabi ama buradaki pek çok güzel hobici kardeşimden uzak kalmak uzer beni
Yazım Kuralları
Konunun ilk açılımını okudum , haklısınız fakat çözümü çok basit, site içeriğine yazım denetleme koyulur ise bu sorun çözülür ve içerik kalitesini de yükseltmiş olurdunuz sayın yöneticiler.
Konunun ilk açılımını okudum , haklısınız fakat çözümü çok basit, site içeriğine yazım denetleme koyulur ise bu sorun çözülür ve içerik kalitesini de yükseltmiş olurdunuz sayın yöneticiler.
Akvaryumsorusu
100*40*50 mobilyalı a dan z ye tum ekipmanı ike 250 tl ye verdim [EDIT]BuSa,2018-02-19 15:18:36[/EDIT]
100*40*50 mobilyalı a dan z ye tum ekipmanı ike 250 tl ye verdim [EDIT]BuSa,2018-02-19 15:18:36[/EDIT]
Bahçemde Köpek Balığı Beslemek İstiyorum
Merhaba,
Size japon bahçe düzenleme sanatını ve koi havuzunu öneririm internet üzerinden detaylı bilgi edinebilirsiniz, şehir hayatında olmasam ve büyük bahçeli bir evde yaşasam kesinlikle yapardım[:iyi:]
[URL]https://panaromapeyzaj.wordpress.com/tag/japon-bahce-sanati/[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/bahceye_koi_ve_sus_havuzu_yapimi_k864340.asp[/URL][EDIT]BuSa,2018-02-19 00:41:23[/EDIT]
Merhaba,
Size japon bahçe düzenleme sanatını ve koi havuzunu öneririm internet üzerinden detaylı bilgi edinebilirsiniz, şehir hayatında olmasam ve büyük bahçeli bir evde yaşasam kesinlikle yapardım[:iyi:]
[URL]https://panaromapeyzaj.wordpress.com/tag/japon-bahce-sanati/[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/bahceye_koi_ve_sus_havuzu_yapimi_k864340.asp[/URL][EDIT]BuSa,2018-02-19 00:41:23[/EDIT]
Akvaryumum Kırıldı Ve....
Yalnızca betta varsa ölmez ama su değişimi yapmayı ihmal etmeyin
Yalnızca betta varsa ölmez ama su değişimi yapmayı ihmal etmeyin
Danio Margaritatus ( Galaxy Rasbora )
[QUOTE=hasan_ali05]Ukalalık olarak veya farklı şekilde anlaşılmak istemem ancak sanırım bu hobide biraz yenisiniz diye düşünüyorum eğer öyle değilseniz affola [:)].Ancak tahminimde haklıysam bence high tech akvaryumlara şimdilik pek bulaşmamanızı tavsiye ederim.Hoşunuza giden basit bitkilerden CO2 kullanmadan yapacağınız bir akvaryumda öncelikle bir acemilik atıp aynı zamanda hem bitkili akvaryum işini hemde balıkları tanıyın derim.Daha sonra yine high teche girersiniz.Ancak tecrübe kazanmadan bu işe girerseniz algler ,tutmayan bitkiler ,sakal yosunları gibi sizi hobiden soğutacak bir sürü etmen var.Dediğim gibi bence öncelikle basit bitkiler kullanarak bir akvaryum kurarak bu akvaryumda hem balıklarınızı besleyin hemde bitkili akvaryum işini tanıyın derim.Hassas olması bakımından da evet normalden biraz hassas balıklar olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim ancak daha önce high tech bir akvaryumum olmadığı için CO2'e olan tepkilerinin ne olduğunu söylemem doğru olmaz.Ancak tahminde bulunacak olursam küçük bir akvaryum olmasından kaynaklı olduğunu düşündüğüm filtre debisinin düşmesinden bile etkilenebilen balıklar olduğunu göz önünde bulundurursak iyi ayarlanamayan CO2 ten etkilenmekten bence hiç çekinmeyeceklerdir :) .Ancak kesinliklede tavsiye edeceğim çok güzel balıklar.[/QUOTE]
3 yıldır bu hobideyim yaklaşık,
200 litre low tech bozup 50 lt high tech e geçmeyi planlıyorum , daha önce velifera , molly , danio , leopar vatoz , melek, makrakanta ve karides baktim odanın birinde 3 ayri tank vardi hepsini bozdum , araştırmayı sevdiğimden bi işe başlamadan önce epey araştırır öyle başlarım , bu kuruluma 1 ay kadar önce karar verdim daha başlamış değilim henüz ekipman temini yapıyorum, canlılara geçemedim kuruluma ve hardacape e başlamadım acelem yok o arada ne kadar bilgi edinsem kardır bu balığı bana daha önce Refet bey önermişti şimdiye kısmet mis 😊[EDIT]BuSa,2018-02-18 13:37:36[/EDIT]
[QUOTE=hasan_ali05]Ukalalık olarak veya farklı şekilde anlaşılmak istemem ancak sanırım bu hobide biraz yenisiniz diye düşünüyorum eğer öyle değilseniz affola [:)].Ancak tahminimde haklıysam bence high tech akvaryumlara şimdilik pek bulaşmamanızı tavsiye ederim.Hoşunuza giden basit bitkilerden CO2 kullanmadan yapacağınız bir akvaryumda öncelikle bir acemilik atıp aynı zamanda hem bitkili akvaryum işini hemde balıkları tanıyın derim.Daha sonra yine high teche girersiniz.Ancak tecrübe kazanmadan bu işe girerseniz algler ,tutmayan bitkiler ,sakal yosunları gibi sizi hobiden soğutacak bir sürü etmen var.Dediğim gibi bence öncelikle basit bitkiler kullanarak bir akvaryum kurarak bu akvaryumda hem balıklarınızı besleyin hemde bitkili akvaryum işini tanıyın derim.Hassas olması bakımından da evet normalden biraz hassas balıklar olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim ancak daha önce high tech bir akvaryumum olmadığı için CO2'e olan tepkilerinin ne olduğunu söylemem doğru olmaz.Ancak tahminde bulunacak olursam küçük bir akvaryum olmasından kaynaklı olduğunu düşündüğüm filtre debisinin düşmesinden bile etkilenebilen balıklar olduğunu göz önünde bulundurursak iyi ayarlanamayan CO2 ten etkilenmekten bence hiç çekinmeyeceklerdir :) .Ancak kesinliklede tavsiye edeceğim çok güzel balıklar.[/QUOTE]
3 yıldır bu hobideyim yaklaşık,
200 litre low tech bozup 50 lt high tech e geçmeyi planlıyorum , daha önce velifera , molly , danio , leopar vatoz , melek, makrakanta ve karides baktim odanın birinde 3 ayri tank vardi hepsini bozdum , araştırmayı sevdiğimden bi işe başlamadan önce epey araştırır öyle başlarım , bu kuruluma 1 ay kadar önce karar verdim daha başlamış değilim henüz ekipman temini yapıyorum, canlılara geçemedim kuruluma ve hardacape e başlamadım acelem yok o arada ne kadar bilgi edinsem kardır bu balığı bana daha önce Refet bey önermişti şimdiye kısmet mis 😊[EDIT]BuSa,2018-02-18 13:37:36[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
hasancn,
ezzalisi,
Eldurmaz,
0rnn,
sedatkaryurek,
Oquanus,
TuRKeR,
Jeveux,
Sungurr,
yaguara,
MertGun,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
bysmokin,
Fatihsm,
Koksal Gurkan,
BilalM.,
sina cen,
yeekim,
Malawi34,
MiSoSiKiaN,
EKAR,
Kınayu,
√olkaπ,
chapi,
FurkanYnk,
MertSoyumert,
Savas37,
Hilmi22,
MelihB,
capitano,
IgorVladimir,
Killicory,
Sametbugra,
keremcosgun,
şansal,
syerli,
oguzozt,
akinsinan,
EmiirKaan,
jamaisvus,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
