ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
wellyy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mayıs 2017 13:41
Son Ziyaret:
07 Mart 2025 14:44
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Veli Ceylan
Doğum Tarihi:
08 Aralık 1979
Yaş:
46
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Veli Ceylan
SON 10 MESAJI
Bitkili High Tech Kurulumum
[QUOTE=Brkdmrhn]Herkese iyi hobiler. Herşey şuan için güzel gidiyor ufak bir yosun sorunum başladım excel kullanmaya başladım yosunlu kısma şırınga ile uyguluyorum ve temizleyebildiğim yerleri manuel temizlemeye çalışıyorum. Birkaç gün içerisinde canlıları ekleyeceğim. Ember tetra, kırmızı burun tetra ve otocinclus eklemeyi düşünüyorum. [/QUOTE]
Sondurum hakkında bilgi verirmisiniz?
Aynı aydınlatmayı almayı düşünüyorum. fotoğraf paylaşabilirseniz sevinirim
[QUOTE=Brkdmrhn]Herkese iyi hobiler. Herşey şuan için güzel gidiyor ufak bir yosun sorunum başladım excel kullanmaya başladım yosunlu kısma şırınga ile uyguluyorum ve temizleyebildiğim yerleri manuel temizlemeye çalışıyorum. Birkaç gün içerisinde canlıları ekleyeceğim. Ember tetra, kırmızı burun tetra ve otocinclus eklemeyi düşünüyorum. [/QUOTE]
Sondurum hakkında bilgi verirmisiniz?
Aynı aydınlatmayı almayı düşünüyorum. fotoğraf paylaşabilirseniz sevinirim
Yavru İlangiler İle Başlangıç
[QUOTE=BiotopeDogan]
Veli bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun. Size tavsiye olarak tank içerisine irili ufaklı kayalar ile tasarım yapmanızı ( Doğal ortam ) Yaratmanızı öneririm. [/QUOTE]
Merhaba Uğur Bey,
kullandığım taşlar çan taşı diye geçiyormuş. Bursa da bildiğim taşçılarda daha ufakları 1-2 ay içinde gelecekmiş. Cidden bu durumda orta kesim çok boş duruyor. Biraz daha ufaklarını bulunca ekleyeceğim
[QUOTE=BiotopeDogan]
Veli bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun. Size tavsiye olarak tank içerisine irili ufaklı kayalar ile tasarım yapmanızı ( Doğal ortam ) Yaratmanızı öneririm. [/QUOTE]
Merhaba Uğur Bey,
kullandığım taşlar çan taşı diye geçiyormuş. Bursa da bildiğim taşçılarda daha ufakları 1-2 ay içinde gelecekmiş. Cidden bu durumda orta kesim çok boş duruyor. Biraz daha ufaklarını bulunca ekleyeceğim
Yavru İlangiler İle Başlangıç
[QUOTE=safakarda]Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Canavarların maşallahı var:)
Granül yeme alıştırma konusunda, alıştırma işlemi 1 haftada halledebileceğiniz bir konu her öğün azar azar granül yem atıp üstüne pul yem ekleyin. Eninde sonunda yemeye başlayacaklardır. Bende ilangi besliyorum özellikle veggie fx kadar iştahla yedikleri bi yem daha görmedim :)[:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi. Bir haftada alıştılar granül yeme.
[QUOTE=Pervane]Maşallah çok güzel görünüyorlar. Sağlıklı büyütmeniz dileğiyle..Naçizane görüşüm İç filtre için birşeyler bulsanız güzel olmaz mı. göze çok takılıyor. Filtrasyon için sump yeterli gelmiyor mu? Akıntı içinse dalga motoru alsanız daha iyi olur görüşündeyim. Selamlar[/QUOTE]
Sump aslında yeterli geliyor. Fakat su içinde uçuşan partikülleri çeksin diye koydum. İç filtre cidden görsel bozukluk veriyordu çıkardım zaten.
Su dinlendirmek için 120 lt lik mavi tıbbi atık bidonu aldım. Bidondan akvaryuma su çekmek için kafa motoru olarak kullanacağım.
Balıklar neredeyse 6 aylık oldu. Halen yavru olarak gördüğüm için günde 4 kez yem veriyorum. Yavruluk süreci kaç aydan sonra sona erecek bilginiz var mı?
[QUOTE=safakarda]Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Canavarların maşallahı var:)
Granül yeme alıştırma konusunda, alıştırma işlemi 1 haftada halledebileceğiniz bir konu her öğün azar azar granül yem atıp üstüne pul yem ekleyin. Eninde sonunda yemeye başlayacaklardır. Bende ilangi besliyorum özellikle veggie fx kadar iştahla yedikleri bi yem daha görmedim :)[:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi. Bir haftada alıştılar granül yeme.
[QUOTE=Pervane]Maşallah çok güzel görünüyorlar. Sağlıklı büyütmeniz dileğiyle..Naçizane görüşüm İç filtre için birşeyler bulsanız güzel olmaz mı. göze çok takılıyor. Filtrasyon için sump yeterli gelmiyor mu? Akıntı içinse dalga motoru alsanız daha iyi olur görüşündeyim. Selamlar[/QUOTE]
Sump aslında yeterli geliyor. Fakat su içinde uçuşan partikülleri çeksin diye koydum. İç filtre cidden görsel bozukluk veriyordu çıkardım zaten.
Su dinlendirmek için 120 lt lik mavi tıbbi atık bidonu aldım. Bidondan akvaryuma su çekmek için kafa motoru olarak kullanacağım.
Balıklar neredeyse 6 aylık oldu. Halen yavru olarak gördüğüm için günde 4 kez yem veriyorum. Yavruluk süreci kaç aydan sonra sona erecek bilginiz var mı?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Sıcaklık fayda etmedi.
Malesef kök neden bulamadım stres için.
Stress guard felan kullanmak gerekir mi? yada ne tavsiye edebilir siniz?
Bu arada granül yem yemeye başladılar. Fakat pul yeni geri atıyorlar.
Sıcaklık fayda etmedi.
Malesef kök neden bulamadım stres için.
Stress guard felan kullanmak gerekir mi? yada ne tavsiye edebilir siniz?
Bu arada granül yem yemeye başladılar. Fakat pul yeni geri atıyorlar.
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Sıcaklık 28 derece sabit. Tıklatan felan yok.
Bilmiyorum ama yavruluktan çıkış dönemi felan olur mu?
Sıcaklık 28 derece sabit. Tıklatan felan yok.
Bilmiyorum ama yavruluktan çıkış dönemi felan olur mu?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Gün ışığı kullanıyorum. Sıradan birşey. Sanırım 10w idi.
Büronun ışı etkiler mi bilemiyorum.
Aşağıda bazı fotoları görebilirsiniz.
Yem zamanı gelince yada ben yaklaşınca stres namına birşey kalmıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629551.jpg[/IMG]
Gün ışığı kullanıyorum. Sıradan birşey. Sanırım 10w idi.
Büronun ışı etkiler mi bilemiyorum.
Aşağıda bazı fotoları görebilirsiniz.
Yem zamanı gelince yada ben yaklaşınca stres namına birşey kalmıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629551.jpg[/IMG]
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Size farklı bir soru daha sorayım.
balık sayısı 17 ve 5 aylıklar. Hacim 360 lt + sump.
Enterasan bir stres başlangıcı var. Son 2 haftadır. köşede toplanma ve aşağı yukarı yüzme gözlemliyorum. Su değerleri iyi. Değişimi aksatmıyorum.
Yem verince stres olayı sonra eriyor. Hepsi yeme saldırıyor. yarım saat sonra tekrar köşeye gitmeye başlıyorlar.
Yemleme ve ışık süreleri ayarlı.
Stres kaynağını bulamadım. Bu konuda bir fikriniz olabilir mi?
Size farklı bir soru daha sorayım.
balık sayısı 17 ve 5 aylıklar. Hacim 360 lt + sump.
Enterasan bir stres başlangıcı var. Son 2 haftadır. köşede toplanma ve aşağı yukarı yüzme gözlemliyorum. Su değerleri iyi. Değişimi aksatmıyorum.
Yem verince stres olayı sonra eriyor. Hepsi yeme saldırıyor. yarım saat sonra tekrar köşeye gitmeye başlıyorlar.
Yemleme ve ışık süreleri ayarlı.
Stres kaynağını bulamadım. Bu konuda bir fikriniz olabilir mi?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Melih Bey,
dediğiniz gibi yaptım. Islatıp verdikten sonra bazıları almaya başladı. Biraz zamana ihtiyaç var sanırım.
Granül yeme alışana kadar pul yem vermesem olur mu? Yoksa ara sıra vereyim mi?
Melih Bey,
dediğiniz gibi yaptım. Islatıp verdikten sonra bazıları almaya başladı. Biraz zamana ihtiyaç var sanırım.
Granül yeme alışana kadar pul yem vermesem olur mu? Yoksa ara sıra vereyim mi?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Merhabalar,
Yaklaşık 3-4 aydır beslediğim Tropheus ilangi yavrularıma aşağıdaki pul yemleri veriyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Biraz daha farklılık oluşturmak için DAİNİCHİ VEGGİE FX BABY ve NEW LİFE SPECTRUM GROW BABY yemlerini aldım.
Balıklar bu yemleri alıp geri atıyorlar.
Granül yemlere alıştırmak için neler yapabilirim.
Merhabalar,
Yaklaşık 3-4 aydır beslediğim Tropheus ilangi yavrularıma aşağıdaki pul yemleri veriyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Biraz daha farklılık oluşturmak için DAİNİCHİ VEGGİE FX BABY ve NEW LİFE SPECTRUM GROW BABY yemlerini aldım.
Balıklar bu yemleri alıp geri atıyorlar.
Granül yemlere alıştırmak için neler yapabilirim.
Yavru İlangiler İle Başlangıç
Ölçüler: 120x50x60
Canlı Türleri: Tropheus moorii Nkamba Bay (ilangi -Ilangi)
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 4 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Gün ışığı led florasan
Tasarım ve Dekorasyon: Çan taşı yaklaşık 15 kg, Vitasand mercan kırığı 20 kg
Sump: 40x50x40
Eheim Substrat Pro 2lt
Eheim mech 2lt
Eheim mech pro 2lt
Eheim 2000 kafa motoru
Eheim 300 w ısıtıcı
Tetra aps 300 hava motoru
Merhaba arkadaşlar,
Sanırım Şubat ayı gibiydi. Birden aklıma akvaryum kurmak geldi ve orta okuldan sonra ilk denememi yapmaya karar verdim. Araştırma yaparken bu formu buldum ve gerisi çok hızlı bir şekilde gelişti. Zaten formu kurcalamaya başlayıp da akvaryum sahibi olmamak imkansız gibi.
Örnekleri ve makaleleri okurken İlangi besleyen arkadaşların akvaryumlarını gördüm. Böylece ilangi aşkı başladı.
Forum üyelerinden Orhan Topal ile Bursa da olmasından dolayı iletişime geçtim. Saolsun kendisi çok yardımcı oldu ve yavru ilangileri ondan tedarik ettim. Yavruları vermeden önce 40 lt kendi akvaryum suyunu 5 adette cüce vatoz ile bana verdi. Bir nevi benim akvaryumu mayalamış olduk.
Özellikle Refet Ali YALÇIN Bey in Yeni Tank Sendromu Ve Azot Döngüsü yazısı çok yardımcı oldu. Döngü oluştuktan sonra yavruları ekledim. Yazılanlara her noktada uymaya çalıştım ve yosun oluşumu gibi bir durum olmadı. Refet Bey in yazısında bahsettiği Seachem in alert serisini kullandım ama tam performans alamadım.
22 Temmuzdan beri birlikteliğimiz kayıpsız devam etmekte. Fakat cüce vatozlardan 4 tanesi kayıp. Sump dahil her yeri aradım ama ortalıkta yoklar. Kalan biri ise kendi halinde yaşıyor.
Yavrular bana geldiğinde sanırım 2 aylıktılar ve boyları 2-3 cm civarındaydı. Şu an 5 cm civarı oldular.
Formda yaptığım gezintiler sonucunda aşağıdaki yemleri aldım ve kullanıyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Ayrıca DAİNİCHİ VEGGİE FX ve NEW LİFE SPECTRUM THERA+A almıştım. Ama granül yem yemediler. Nasıl alıştıracağımı bilmiyorum. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Akvaryumda balıkların büyümesi beraberinde hafif kirlilik artmaya başladı. Her hafta dip çekimi ve %20 gibi su değişimi yapıyorum. Buna rağmen suda pislikler yüzmekte idi. Bu sebeple bir iç motor ekledim.
Şimdilik bu kadar diyeyim.
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
(Not: Video eklemeyi beceremedim. Anlatılırsanız ekleyebilirim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170825591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829241.jpg[/IMG]
Ölçüler: 120x50x60
Canlı Türleri: Tropheus moorii Nkamba Bay (ilangi -Ilangi)
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 4 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Gün ışığı led florasan
Tasarım ve Dekorasyon: Çan taşı yaklaşık 15 kg, Vitasand mercan kırığı 20 kg
Sump: 40x50x40
Eheim Substrat Pro 2lt
Eheim mech 2lt
Eheim mech pro 2lt
Eheim 2000 kafa motoru
Eheim 300 w ısıtıcı
Tetra aps 300 hava motoru
Merhaba arkadaşlar,
Sanırım Şubat ayı gibiydi. Birden aklıma akvaryum kurmak geldi ve orta okuldan sonra ilk denememi yapmaya karar verdim. Araştırma yaparken bu formu buldum ve gerisi çok hızlı bir şekilde gelişti. Zaten formu kurcalamaya başlayıp da akvaryum sahibi olmamak imkansız gibi.
Örnekleri ve makaleleri okurken İlangi besleyen arkadaşların akvaryumlarını gördüm. Böylece ilangi aşkı başladı.
Forum üyelerinden Orhan Topal ile Bursa da olmasından dolayı iletişime geçtim. Saolsun kendisi çok yardımcı oldu ve yavru ilangileri ondan tedarik ettim. Yavruları vermeden önce 40 lt kendi akvaryum suyunu 5 adette cüce vatoz ile bana verdi. Bir nevi benim akvaryumu mayalamış olduk.
Özellikle Refet Ali YALÇIN Bey in Yeni Tank Sendromu Ve Azot Döngüsü yazısı çok yardımcı oldu. Döngü oluştuktan sonra yavruları ekledim. Yazılanlara her noktada uymaya çalıştım ve yosun oluşumu gibi bir durum olmadı. Refet Bey in yazısında bahsettiği Seachem in alert serisini kullandım ama tam performans alamadım.
22 Temmuzdan beri birlikteliğimiz kayıpsız devam etmekte. Fakat cüce vatozlardan 4 tanesi kayıp. Sump dahil her yeri aradım ama ortalıkta yoklar. Kalan biri ise kendi halinde yaşıyor.
Yavrular bana geldiğinde sanırım 2 aylıktılar ve boyları 2-3 cm civarındaydı. Şu an 5 cm civarı oldular.
Formda yaptığım gezintiler sonucunda aşağıdaki yemleri aldım ve kullanıyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Ayrıca DAİNİCHİ VEGGİE FX ve NEW LİFE SPECTRUM THERA+A almıştım. Ama granül yem yemediler. Nasıl alıştıracağımı bilmiyorum. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Akvaryumda balıkların büyümesi beraberinde hafif kirlilik artmaya başladı. Her hafta dip çekimi ve %20 gibi su değişimi yapıyorum. Buna rağmen suda pislikler yüzmekte idi. Bu sebeple bir iç motor ekledim.
Şimdilik bu kadar diyeyim.
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
(Not: Video eklemeyi beceremedim. Anlatılırsanız ekleyebilirim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170825591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
