ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CeCHeN53
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
83
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2017 00:34
Son Ziyaret:
26 Ağustos 2017 23:13
Toplam Mesaj:
92 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hamza Halid
Doğum Tarihi:
27 Şubat 1972
Yaş:
54
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hamza Halid
SON 10 MESAJI
Balıklarım Savrulup Gidiyor
Maddi yeterlilik durumunda şu var hiç canlının sahibi değiliz hiç bir canın sahibi değiliz henüz kendi aldığımız nefese sahip değil iken.Buda demek oluyorki keyif yapacağım vaz geçemem ben diyerek kendimizde dahil hiç bir cana eziyet edemeyiz .Hayvan hakları savunucusu değilim Çünkü günümüz dünyasında az önce kelimelere sizin döktüğünüz şekilde (parasız bir şey olmaz)anlayışı dünyasında yaşamıyorum.Benim EFENDİM 1500 yıl önce getirdi o hayvan haklarını uydumu dünya?
Bu kardeşimiz yazmış bu yazının başlığını peşine bizlerde cevaplar yazmışız aradan 1 gün geçmiş destek verenler de olmuş vermeyenlerde kardeşimiz tekrar yazmış.Kusura bakmayın bende okudun kendimi yadırgadım diye.Bunun üstüne biz kendisine ne demişiz hiç bir şey.Sonrasında yaptığımız yorumları arada çıkıp hadis zdensiz vs diyenlere yapmışız.
Şimdi soruyorum .Kim neyi anlamıyor?İşten eve gelip günün stresini atmak için polemik ler için de olmak bazı yaşlarda güzel :)Benim yaşımda güzel değil bu son yazım bu konuya.Siz bundan sonra ne yazarsanız yazın sabahtan geceye geceden sabaha tartışabilirsiniz kendi aranızda iyi eğlenceler:)......[EDIT]CeCHeN53,2017-07-17 22:11:50[/EDIT]
Maddi yeterlilik durumunda şu var hiç canlının sahibi değiliz hiç bir canın sahibi değiliz henüz kendi aldığımız nefese sahip değil iken.Buda demek oluyorki keyif yapacağım vaz geçemem ben diyerek kendimizde dahil hiç bir cana eziyet edemeyiz .Hayvan hakları savunucusu değilim Çünkü günümüz dünyasında az önce kelimelere sizin döktüğünüz şekilde (parasız bir şey olmaz)anlayışı dünyasında yaşamıyorum.Benim EFENDİM 1500 yıl önce getirdi o hayvan haklarını uydumu dünya?
Bu kardeşimiz yazmış bu yazının başlığını peşine bizlerde cevaplar yazmışız aradan 1 gün geçmiş destek verenler de olmuş vermeyenlerde kardeşimiz tekrar yazmış.Kusura bakmayın bende okudun kendimi yadırgadım diye.Bunun üstüne biz kendisine ne demişiz hiç bir şey.Sonrasında yaptığımız yorumları arada çıkıp hadis zdensiz vs diyenlere yapmışız.
Şimdi soruyorum .Kim neyi anlamıyor?İşten eve gelip günün stresini atmak için polemik ler için de olmak bazı yaşlarda güzel :)Benim yaşımda güzel değil bu son yazım bu konuya.Siz bundan sonra ne yazarsanız yazın sabahtan geceye geceden sabaha tartışabilirsiniz kendi aranızda iyi eğlenceler:)......[EDIT]CeCHeN53,2017-07-17 22:11:50[/EDIT]
Balıklarım Savrulup Gidiyor
Yıldızların RAB bine şükürler olsun zihnim ile sorunum yok.Biz tüm bunları yazdıktan 1 gün sonra cevap vermiş bu kardeşimiz.Güncel olarak ta verdiğimiz cevaplar kardeşimize değil.Benim anlama sorunum olmadığı aşikar....
Yıldızların RAB bine şükürler olsun zihnim ile sorunum yok.Biz tüm bunları yazdıktan 1 gün sonra cevap vermiş bu kardeşimiz.Güncel olarak ta verdiğimiz cevaplar kardeşimize değil.Benim anlama sorunum olmadığı aşikar....
Balıklarım Savrulup Gidiyor
Adab-ı muaşeret dışına çıkmadan cevap verildi bu arkadaşa ,kardeşe .Herkesin yapabileceği bir eylem değil canlı hayvan ile ilgilenmek.(Vakit,emek,maddi gider,bilgi,deneyim, yeri geldiğinde cesaret ister.)Ben sadece balık beslemiyorum köpeklerim var 1 kedim ve atım.(At dediysem öyle ayda 2 kere gidip Binip masraflarını verdiğim değil.Binmeden tüm kontrollerini yaptığım ayak altı (aya)larını temizlediğim altına girip karnını kaşağıladığım vs vs.Burda kardeşimize sinirlenmemiz canlının canından fazla para ya önem veren cümleyi kendisinin belirtmiş olması.O cümlenin hakkı da ne yazıkki yazdıklarımızdır.[EDIT]CeCHeN53,2017-07-17 20:52:39[/EDIT]
Adab-ı muaşeret dışına çıkmadan cevap verildi bu arkadaşa ,kardeşe .Herkesin yapabileceği bir eylem değil canlı hayvan ile ilgilenmek.(Vakit,emek,maddi gider,bilgi,deneyim, yeri geldiğinde cesaret ister.)Ben sadece balık beslemiyorum köpeklerim var 1 kedim ve atım.(At dediysem öyle ayda 2 kere gidip Binip masraflarını verdiğim değil.Binmeden tüm kontrollerini yaptığım ayak altı (aya)larını temizlediğim altına girip karnını kaşağıladığım vs vs.Burda kardeşimize sinirlenmemiz canlının canından fazla para ya önem veren cümleyi kendisinin belirtmiş olması.O cümlenin hakkı da ne yazıkki yazdıklarımızdır.[EDIT]CeCHeN53,2017-07-17 20:52:39[/EDIT]
Akvaryumum Aşırı Şekilde Kireç Oluyor
Konuya o kadar güzel yazmaya başlamışsınki. Değerli kardeşim şebeke suyundan kaynaklı bir durum bu eğer imkanın var ise 3 4 damacana edin yada su bidonu kaynak suyu olan mesire yerlerinden tedarik et.Tabi imkanın var ise. Yok ise klor giderici damlat şebeke suyuna dinlendirme döneminde .Pahalı bir şey değil uygun fiyatlara akvaryumcularda bulabilirsin.
Konuya o kadar güzel yazmaya başlamışsınki. Değerli kardeşim şebeke suyundan kaynaklı bir durum bu eğer imkanın var ise 3 4 damacana edin yada su bidonu kaynak suyu olan mesire yerlerinden tedarik et.Tabi imkanın var ise. Yok ise klor giderici damlat şebeke suyuna dinlendirme döneminde .Pahalı bir şey değil uygun fiyatlara akvaryumcularda bulabilirsin.
Balıklarım Savrulup Gidiyor
Ben inançları dahil etmedim !Kendi inancım da kati hükmü yazdım tekrar ediyorum kendi inancımdaki kati hükmü !Harcadığı para ölenden kıymetli imiş bu bence değil o yazıyı okuyan herkes tarafınca böyle anlaşılır .Taraflı baktım evet konuya balıkların karideslerin midyelerin salyangozların bitkilerin ve nicesinin tarafından .Özürü kabahatinden büyük deyimi sanırım burada anlam kazanıyor.
Ben inançları dahil etmedim !Kendi inancım da kati hükmü yazdım tekrar ediyorum kendi inancımdaki kati hükmü !Harcadığı para ölenden kıymetli imiş bu bence değil o yazıyı okuyan herkes tarafınca böyle anlaşılır .Taraflı baktım evet konuya balıkların karideslerin midyelerin salyangozların bitkilerin ve nicesinin tarafından .Özürü kabahatinden büyük deyimi sanırım burada anlam kazanıyor.
Balıklarım Savrulup Gidiyor
Ölen canları değilde gitti 40 tl bu nasıl bir vicdandır?ALLAH cc ü ne hükmederse o olur kesin olan budur ve inancımda bu yöndedir ama sizin yaptığınızdan çok vicdan merhamet yoksunluğunuz ilgi çekicidir.Bir arkadaşımız yazmış zirvede bırakın diye bence siz tabiatta karınca bile görseniz uzaklaşın canlıdan..Hem suçlu hem güçlü buna deniyor saatlerce poşette gezdirin sonra suya alıştırmayın...[EDIT]CeCHeN53,2017-07-16 20:56:23[/EDIT]
Ölen canları değilde gitti 40 tl bu nasıl bir vicdandır?ALLAH cc ü ne hükmederse o olur kesin olan budur ve inancımda bu yöndedir ama sizin yaptığınızdan çok vicdan merhamet yoksunluğunuz ilgi çekicidir.Bir arkadaşımız yazmış zirvede bırakın diye bence siz tabiatta karınca bile görseniz uzaklaşın canlıdan..Hem suçlu hem güçlü buna deniyor saatlerce poşette gezdirin sonra suya alıştırmayın...[EDIT]CeCHeN53,2017-07-16 20:56:23[/EDIT]
Akvaryumu Kurduk Ve Yine Sorunlar
Canlılar ve bitkiler için Aquabotanic ve Maydonoz akvaruyum ikisi karşılıklı .Ekipman vs alınabilecek yerde Naturalpet var arka tarafında pasajın yeni başlayanlar için ideal olacaktır orasıda her dükkanın ürün ve fiyat yelpazesi aynı değil.Ancak söylediğim ilk iki yer gerçekten profesyonel .
Canlılar ve bitkiler için Aquabotanic ve Maydonoz akvaruyum ikisi karşılıklı .Ekipman vs alınabilecek yerde Naturalpet var arka tarafında pasajın yeni başlayanlar için ideal olacaktır orasıda her dükkanın ürün ve fiyat yelpazesi aynı değil.Ancak söylediğim ilk iki yer gerçekten profesyonel .
Apump (en Sessiz Ve Küçük Hava Motoru)
Arkadaşlar sessizlik konusunda evet çok üstün .Ancak ben akvaryumcuma sordum getirtcektim fakat kesinlikle gözden kaçmış bir konuyu aktardı.Bu ürünün tek çıkışlısı 110 volt iki çıkışlısı 220 volt yani filtre sistemlerinde debi sine bakıp aman 3 watt fazlaymış bu diye yakınanlaları çok gördüm bu ürünü alırken dikkat edin.
Tanıtımı burada .
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/apump_hava_motoru_incelemesi_k905583.asp[/URL]
Arkadaşlar sessizlik konusunda evet çok üstün .Ancak ben akvaryumcuma sordum getirtcektim fakat kesinlikle gözden kaçmış bir konuyu aktardı.Bu ürünün tek çıkışlısı 110 volt iki çıkışlısı 220 volt yani filtre sistemlerinde debi sine bakıp aman 3 watt fazlaymış bu diye yakınanlaları çok gördüm bu ürünü alırken dikkat edin.
Tanıtımı burada .
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/apump_hava_motoru_incelemesi_k905583.asp[/URL]
Akvaryumu Kurduk Ve Yine Sorunlar
Maltepe emniyet müdürlüğüne giderken Minübüs yolu üzerinde nevzat bey iş merkezi var.Onun zemin katında işletmecisi Halit abi sohbeti keyifli biridir.Fiyat lar normal bir akvaryumcu dan yada internnetten alacağınız fiyatların 15 20 lira üstünde olabilir.Ama bu demek değilki orası haksız kazanç peşinde ben ne alırsam alayım sorun yaşamıyorum özel tür istediğimde gelir yada bu olmaz gibi yardımcı oluyor.Mesela geçen bir hava motoru gördüm forumda Apump tanıtımı yapılmıştı hemen aradım, biraz zaman istedi peşine dönüş yaptı bu motorun 120 volt olduğunu tüketimin ciddi fazla olduğunu fiyatınında fazla olduğunu önermediğini ancak çok istersem getirilceğini söyledi.Şimdi her müşterisinin telefonunu alıyor kurumsal gibi çalışıyor telefonla bile destek veriyor .Özellikle canlı alımlarında tercihim Maydonoz akvaryum henüz sorun yaşamadım.
BAĞLARBAŞI MAH. BAĞDAT CAD.
NEVZAT BEY İŞ MERKEZİ
NO: 368/1
PK: 34844
MALTEPE - İSTANBUL
[URL]https://www.google.com.tr/maps/dir/''/maydanoz+akvaryum+harita/@40.9234826,29.0629047,12z/data=!3m1!4b1!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x14cadb51235b6e01:0x3fda3a65367f5aaa!2m2!1d29.1329446!2d40.9235038[/URL][EDIT]CeCHeN53,2017-07-16 14:28:41[/EDIT]
Maltepe emniyet müdürlüğüne giderken Minübüs yolu üzerinde nevzat bey iş merkezi var.Onun zemin katında işletmecisi Halit abi sohbeti keyifli biridir.Fiyat lar normal bir akvaryumcu dan yada internnetten alacağınız fiyatların 15 20 lira üstünde olabilir.Ama bu demek değilki orası haksız kazanç peşinde ben ne alırsam alayım sorun yaşamıyorum özel tür istediğimde gelir yada bu olmaz gibi yardımcı oluyor.Mesela geçen bir hava motoru gördüm forumda Apump tanıtımı yapılmıştı hemen aradım, biraz zaman istedi peşine dönüş yaptı bu motorun 120 volt olduğunu tüketimin ciddi fazla olduğunu fiyatınında fazla olduğunu önermediğini ancak çok istersem getirilceğini söyledi.Şimdi her müşterisinin telefonunu alıyor kurumsal gibi çalışıyor telefonla bile destek veriyor .Özellikle canlı alımlarında tercihim Maydonoz akvaryum henüz sorun yaşamadım.
BAĞLARBAŞI MAH. BAĞDAT CAD.
NEVZAT BEY İŞ MERKEZİ
NO: 368/1
PK: 34844
MALTEPE - İSTANBUL
[URL]https://www.google.com.tr/maps/dir/''/maydanoz+akvaryum+harita/@40.9234826,29.0629047,12z/data=!3m1!4b1!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x14cadb51235b6e01:0x3fda3a65367f5aaa!2m2!1d29.1329446!2d40.9235038[/URL][EDIT]CeCHeN53,2017-07-16 14:28:41[/EDIT]
Lepistes Suyun Dibinde Hareketsizce Yatıyor
Filitrasyon,havalandırma ekipmanı yok daha ne yazsam düşük hacim suyun kalitesiz oluşu .Tabiki canlı garip davaranacak ben canlıyı yadırgayamıyorum.
Filitrasyon,havalandırma ekipmanı yok daha ne yazsam düşük hacim suyun kalitesiz oluşu .Tabiki canlı garip davaranacak ben canlıyı yadırgayamıyorum.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
