ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
benOnderD
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ağustos 2017 23:54
Son Ziyaret:
17 Aralık 2021 00:39
Toplam Mesaj:
62 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Önder Durmuş
150x50x60h
SON 10 MESAJI
Akvaryumda Çimento Kullanımı
Merhabalar.
YouTube’da çimento ile bahçelerine, evlerine akvaryumlar yapan insanlar videoları izliyorum. Bildiğimiz tuğla ile duvar örüp, çimento ile sıvasını yaparak, öne de bir cam koyarak akvaryumlar yapıyorlar. Koi balıkları atıyorlar içlerine daha çok. Sump sistemini bile ayarlıyorlar.
Ben de evde müsait olan bir yere 1 metre genişlikte, 2.5 metre uzunlukta ve doğru cam seçimiyle 1.5 metre yükseklikte böyle bir şey denemek istiyorum. Yunus ve sarı prenseslerim var. Ama balıklarıma zarar verir mi onu bilemediğim için hep düşüncede kaldı.
Fikri olan var mıdır? Böyle bir şey mümkün müdür?
Fiyat olarak da oldukça ucuza geleceğini düşünüyorum, onu da hesaplamadım ancak 200x60x60 akvaryumlar bile 3-5 bin arasında fiyatlandırılıyor. Ön ve arkaya 2 tane 150x250 cam ile kafamdaki akvaryum yapılıyor.
Merhabalar.
YouTube’da çimento ile bahçelerine, evlerine akvaryumlar yapan insanlar videoları izliyorum. Bildiğimiz tuğla ile duvar örüp, çimento ile sıvasını yaparak, öne de bir cam koyarak akvaryumlar yapıyorlar. Koi balıkları atıyorlar içlerine daha çok. Sump sistemini bile ayarlıyorlar.
Ben de evde müsait olan bir yere 1 metre genişlikte, 2.5 metre uzunlukta ve doğru cam seçimiyle 1.5 metre yükseklikte böyle bir şey denemek istiyorum. Yunus ve sarı prenseslerim var. Ama balıklarıma zarar verir mi onu bilemediğim için hep düşüncede kaldı.
Fikri olan var mıdır? Böyle bir şey mümkün müdür?
Fiyat olarak da oldukça ucuza geleceğini düşünüyorum, onu da hesaplamadım ancak 200x60x60 akvaryumlar bile 3-5 bin arasında fiyatlandırılıyor. Ön ve arkaya 2 tane 150x250 cam ile kafamdaki akvaryum yapılıyor.
Camcıda Akvaryum Yaptırmak ?
İkinci el akvaryum bakmayı deneyin, özellikle let.go gibi yerlerden. Bende de 100x40x50h ölçülerinde akvaryum vardı, neredeyse 1 sene bekledim büyüğünü almak için. Geçen ay başında 150x50x60h ölçülerinde, mobilyalı, taç kapaklı bir akvaryum buldum 400 liraya. 50 de nakliyesi için verdim. Bi oralara da bakın o yüzden derim ben.
İkinci el akvaryum bakmayı deneyin, özellikle let.go gibi yerlerden. Bende de 100x40x50h ölçülerinde akvaryum vardı, neredeyse 1 sene bekledim büyüğünü almak için. Geçen ay başında 150x50x60h ölçülerinde, mobilyalı, taç kapaklı bir akvaryum buldum 400 liraya. 50 de nakliyesi için verdim. Bi oralara da bakın o yüzden derim ben.
Fluval fx6 almalimiyim ?
[QUOTE=Ebubekir ATAR] Su çekiş ucu ve su veriş uçlarının her ikiside akvaryumun aynı tarafından konumlansın mutlaka. Akvaryumda sirkülasyon ile kum üzerinde hiç bir balık dışkısı olmuyor[/QUOTE]
Merhaba.
Çok eski konuyu yeniden gündeme getirdim ama, bu kısmı anlamadım biraz.
Suyu filtreye çeken hortumla aynı delikten mi çıkarmamız gerekiyor suyu akvaryuma veren yağmurlama aparatını?
150x50x60h akvaryumum için Fluval FX4 aldım, yarın geliyor, bu şekilde konumlandırma daha doğru ise böyle kurulum yapayım.
Teşekkürler.
[QUOTE=Ebubekir ATAR] Su çekiş ucu ve su veriş uçlarının her ikiside akvaryumun aynı tarafından konumlansın mutlaka. Akvaryumda sirkülasyon ile kum üzerinde hiç bir balık dışkısı olmuyor[/QUOTE]
Merhaba.
Çok eski konuyu yeniden gündeme getirdim ama, bu kısmı anlamadım biraz.
Suyu filtreye çeken hortumla aynı delikten mi çıkarmamız gerekiyor suyu akvaryuma veren yağmurlama aparatını?
150x50x60h akvaryumum için Fluval FX4 aldım, yarın geliyor, bu şekilde konumlandırma daha doğru ise böyle kurulum yapayım.
Teşekkürler.
Yeni Akvaryum Nasil Kurulur
Öncelikle hayrlı olsun. Ben de uzun zaman akvaryum kurmaya çalışmış, ama sonunda hep hüsran yaşayıp bırakmıştım. Şu an 2 senedir çok iyi bir şekilde, bir sıkıntı yaşamadan (geçen gece elektrik kesintisi ile balıklarımın yarısını kaybetmem dışında, onun için de çözüm arıyorum) balıklarımı büyüttüm.
Öncelikle yapman gereken şey, herhangi bir deterjan vs kullanmadan, sadece su ile akvaryumunu iyice temizle. Kendine kullanılmamış bir bulaşık süngeri ayarla ve onu sadece akvaryumun için kullan. Akvaryumu temizledikten sonra, koymak istediğin masanın üstüne, yani akvaryumun altına gelecek şekilde strafor yerleştir. Bu hem masaya bir şey koyduğunda akvaryuma ses gitmemesini, böylece balıkların strese girmemesini sağlar, hem de akvaryumunu düzler. Akvaryumu straforun üzerine koyduktan sonra, hava kablolarını ve taşlarını yerleştir. Bundan sonra yine sadece su ile iyice yıkadığın kumlarını akvaryumuna ser. Üzerine dekor olarak kullanacağın parçalarını da koy. Ben direkt kuyu suyu kullandığım için hortumu çeşmeye bağlayıp dolduruyorum ama, sen doğrudan çeşmeden de doldurabilirsin, ya da 5 damacana kadar su alıp onu da kullanabilirsin. Çeşme suyunda klor vardır evet, ama akvaryumu boş çalıştırdığında ve üstünü açık tuttuğunda klor zaten uçup gidecektir. O yüzden endişelenmene de gerek yok. Ben ilk kurulumda 5 gün bekleyip ondan sonra ciklet balıklarımı koymuştum. Hiçbir sorun yaşamadan gezmeye başlamışlardı.
Bu zamana kadar herhangi bir ilaç vs kullanmadım akvaryumumda. Daha sonra küçük bir tane daha aldım, betta ve lepistes var onda, yine aynı yolları izleyerek onları da yaşatıyorum.
Ayrıca şu konuyu da iyice okumanı öneririm: https://www.akvaryum.com/Forum/yapilan_hatalar_ve__a_dan_z_ye_tank_kurulumu_k646490.asp
Çok güzel bilgiler ve doğru bildiğimiz yanlışların listesi mevcut.
En önemlisi, sakın acele etme. Sabırla her şey mükemmel oluyor. 40 santim akvaryumlarda dahi akvaryum yapamamış ben, geçen hafta 150 santimlik, 450 litrelik akvaryuma geçiş yaptım :) Çoğu şeyi burada ya sordum, ya sessizce konuları okudum. [EDIT]benOnderD,2019-08-30 17:58:46[/EDIT]
Öncelikle hayrlı olsun. Ben de uzun zaman akvaryum kurmaya çalışmış, ama sonunda hep hüsran yaşayıp bırakmıştım. Şu an 2 senedir çok iyi bir şekilde, bir sıkıntı yaşamadan (geçen gece elektrik kesintisi ile balıklarımın yarısını kaybetmem dışında, onun için de çözüm arıyorum) balıklarımı büyüttüm.
Öncelikle yapman gereken şey, herhangi bir deterjan vs kullanmadan, sadece su ile akvaryumunu iyice temizle. Kendine kullanılmamış bir bulaşık süngeri ayarla ve onu sadece akvaryumun için kullan. Akvaryumu temizledikten sonra, koymak istediğin masanın üstüne, yani akvaryumun altına gelecek şekilde strafor yerleştir. Bu hem masaya bir şey koyduğunda akvaryuma ses gitmemesini, böylece balıkların strese girmemesini sağlar, hem de akvaryumunu düzler. Akvaryumu straforun üzerine koyduktan sonra, hava kablolarını ve taşlarını yerleştir. Bundan sonra yine sadece su ile iyice yıkadığın kumlarını akvaryumuna ser. Üzerine dekor olarak kullanacağın parçalarını da koy. Ben direkt kuyu suyu kullandığım için hortumu çeşmeye bağlayıp dolduruyorum ama, sen doğrudan çeşmeden de doldurabilirsin, ya da 5 damacana kadar su alıp onu da kullanabilirsin. Çeşme suyunda klor vardır evet, ama akvaryumu boş çalıştırdığında ve üstünü açık tuttuğunda klor zaten uçup gidecektir. O yüzden endişelenmene de gerek yok. Ben ilk kurulumda 5 gün bekleyip ondan sonra ciklet balıklarımı koymuştum. Hiçbir sorun yaşamadan gezmeye başlamışlardı.
Bu zamana kadar herhangi bir ilaç vs kullanmadım akvaryumumda. Daha sonra küçük bir tane daha aldım, betta ve lepistes var onda, yine aynı yolları izleyerek onları da yaşatıyorum.
Ayrıca şu konuyu da iyice okumanı öneririm: https://www.akvaryum.com/Forum/yapilan_hatalar_ve__a_dan_z_ye_tank_kurulumu_k646490.asp
Çok güzel bilgiler ve doğru bildiğimiz yanlışların listesi mevcut.
En önemlisi, sakın acele etme. Sabırla her şey mükemmel oluyor. 40 santim akvaryumlarda dahi akvaryum yapamamış ben, geçen hafta 150 santimlik, 450 litrelik akvaryuma geçiş yaptım :) Çoğu şeyi burada ya sordum, ya sessizce konuları okudum. [EDIT]benOnderD,2019-08-30 17:58:46[/EDIT]
100*20h*25 Cm ( Sığ Akvaryum )
Merhabalar.
Yeni konu açmak istemedim. Ben de 136x17x40h ölçülerinde bir akvaryum düşünüyordum. Ancak bu ölçülerde bir akvaryumda ne tür balık(lar) besleyebilirim bunu bulamadım. Soğukta da yaşayabilecek balık önerileri bir parça daha iyi olabilir.
Merhabalar.
Yeni konu açmak istemedim. Ben de 136x17x40h ölçülerinde bir akvaryum düşünüyordum. Ancak bu ölçülerde bir akvaryumda ne tür balık(lar) besleyebilirim bunu bulamadım. Soğukta da yaşayabilecek balık önerileri bir parça daha iyi olabilir.
Vatoz Türleri
Bu bir vatoz mudur? Akvaryuma aldığımdan beri hiç camlarda görmedim kendisini, çok zaman fotodaki kayaların altında duruyor. Akvaryumda yunus, sarı prenses ve iceman cikletlerim var. Zaman zaman balıklarımı da kovalıyor bu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/110420182222391.jpg[/IMG]
Bu bir vatoz mudur? Akvaryuma aldığımdan beri hiç camlarda görmedim kendisini, çok zaman fotodaki kayaların altında duruyor. Akvaryumda yunus, sarı prenses ve iceman cikletlerim var. Zaman zaman balıklarımı da kovalıyor bu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/110420182222391.jpg[/IMG]
Oksijenin Sudaki Çözünürlüğü
[QUOTE=brigantes]
Bende bu konu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum aslında , ben dış filtrenin şelale aparatını suya gömüp yönünü yüzeye doğru çevirdim su biraz yukarı çıkıyor ama çok fazla değil sadece dalga oluşuyor şırıltı olmuyor. Yani su tamamen dışarı çıkmıyor sadece 2 3 cm dalga oluşturuyor. Bu yeterli olur mu sizce ?[/QUOTE]
200 litrelik akvaryumumda aynı bu şekilde kullanıyorum 1 aydır. Herhangi bir sorun yok. Balıklarınız su yüzeyinde ağızları dışarıda olacak şekilde yüzmüyorlarsa oksijen yeterlidir.
Ayrıca bir hava motoru ve taşı kullanmıyorum ben.
[QUOTE=brigantes]
Bende bu konu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum aslında , ben dış filtrenin şelale aparatını suya gömüp yönünü yüzeye doğru çevirdim su biraz yukarı çıkıyor ama çok fazla değil sadece dalga oluşuyor şırıltı olmuyor. Yani su tamamen dışarı çıkmıyor sadece 2 3 cm dalga oluşturuyor. Bu yeterli olur mu sizce ?[/QUOTE]
200 litrelik akvaryumumda aynı bu şekilde kullanıyorum 1 aydır. Herhangi bir sorun yok. Balıklarınız su yüzeyinde ağızları dışarıda olacak şekilde yüzmüyorlarsa oksijen yeterlidir.
Ayrıca bir hava motoru ve taşı kullanmıyorum ben.
Sari Prenses'te KESİN Cinsiyet Ayrımı
Merhabalar.
Bir üstte de belirttiğim gibi sarı prenses balıklarımın cinsiyeti ile ilgili şüphelerim vardı. Az önce balıkları ayırabildim ve fotoğraflarını çektim. Bir tanesinin erkek olduğundan eminim, zira yine yukarıda dediğim gibi kızgınlık dönemindeydi ve ağzı falan morarmış gibiydi geçenlerde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171222351.jpg[/IMG]
Bu yukarıdaki balığım bahsettiğim erkek olan sarı prenses. Ancak aşağıda olanlar için emin değilim. Lütfen cinsiyetleri hakkında "kesin" bilgi verebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171227571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225451.jpg[/IMG]
Bu konuda bilgisi olan yok mu?
Bu konuda bir bilen yok mu?
Merhabalar.
Bir üstte de belirttiğim gibi sarı prenses balıklarımın cinsiyeti ile ilgili şüphelerim vardı. Az önce balıkları ayırabildim ve fotoğraflarını çektim. Bir tanesinin erkek olduğundan eminim, zira yine yukarıda dediğim gibi kızgınlık dönemindeydi ve ağzı falan morarmış gibiydi geçenlerde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171222351.jpg[/IMG]
Bu yukarıdaki balığım bahsettiğim erkek olan sarı prenses. Ancak aşağıda olanlar için emin değilim. Lütfen cinsiyetleri hakkında "kesin" bilgi verebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171227571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225451.jpg[/IMG]
Bu konuda bilgisi olan yok mu?
Bu konuda bir bilen yok mu?
Bilgi Rica Ediyorum
[QUOTE=Müptela]Baloncuk çıkan kısmı için iç filitrelerin genelinden çıkar çubuk şeklinde delikli bir plastik onu dediğim gibi baloncuk çıkan kısıma takın ve iç filiteyi taktığınız plastik biraz üstte kalacak sekilde ayarlayın[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176666/191020171548091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu aparatları kutulu şekilde aldığımız zaman çıkıyor içinden. Her üründe de yok sanırım. Varsa bile muhtemelen petshop sahibi ürünleri hazırlarken onu kaşla göz arasında ayırır kenara.
[QUOTE=oqitay]Müptela beyin attığı resimdeki aparattan bulsam filrenin ucuna taksam benim işimi hayli hayli çözer diye düşünüyorum ben akşam gidiyim adama değişmezse bile bu aparattan bulsun bana, sağolun var olun.[/QUOTE]
Değiştirmek zorunda aslında. Muhtemelen güçlü ve diğerlerine göre 5-10 lira da olsa daha pahalı filtre vermiştir :)
[QUOTE=Müptela]Baloncuk çıkan kısmı için iç filitrelerin genelinden çıkar çubuk şeklinde delikli bir plastik onu dediğim gibi baloncuk çıkan kısıma takın ve iç filiteyi taktığınız plastik biraz üstte kalacak sekilde ayarlayın[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176666/191020171548091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu aparatları kutulu şekilde aldığımız zaman çıkıyor içinden. Her üründe de yok sanırım. Varsa bile muhtemelen petshop sahibi ürünleri hazırlarken onu kaşla göz arasında ayırır kenara.
[QUOTE=oqitay]Müptela beyin attığı resimdeki aparattan bulsam filrenin ucuna taksam benim işimi hayli hayli çözer diye düşünüyorum ben akşam gidiyim adama değişmezse bile bu aparattan bulsun bana, sağolun var olun.[/QUOTE]
Değiştirmek zorunda aslında. Muhtemelen güçlü ve diğerlerine göre 5-10 lira da olsa daha pahalı filtre vermiştir :)
Bilgi Rica Ediyorum
Lambanın nemlenmesini önlemek için de küçük bir cam kestirebilirsiniz o kısmı kapatacak şekilde.
Lambanın nemlenmesini önlemek için de küçük bir cam kestirebilirsiniz o kısmı kapatacak şekilde.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
