ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Guney.bun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ocak 2018 19:36
Son Ziyaret:
30 Eylül 2021 14:08
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bünyamin güney
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bünyamin güney
SON 10 MESAJI
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
[QUOTE=fzkdevil]Merhaba Akvaryumda nasıl bir tasarım yapmayı düşünüyorsunuz? hangi balık türlerini ve bitki türlerini yaşatmayı planlıyorsunuz? eğer tüm enerjinizi akvaryuma vermeyi hedefliyorsanız yüksekliği 40 cm ve altında yapabilirsiniz hangi köklü bitkiyi dikerseniz dikin haftada en az 1-2 defa budama isteyecektir. Çok uğraşmak istemiyor bitkilerin daha yavaş büyümesini daha fazla balık görmek istiyorsanız yüksekliğinizi (uzunluk 130cm ise) 50 ve üzeri seçmenizi öneririm ışık konusunda şöyle yardımcı olabilirim sizin ölçülerinizi baz alırsak yaklaşık 400 litre akvaryum su kapasitesi olur kum dekor kayalar kökler derken en kötü ihtimalle üstten zemine 40-45cm boşluk kalacaktır ki en kötü 300 litre için ışık değerlendirmesi yapmalısınız.
300 litre için taban bitkisi düşünmüyorsanız ;
sadece balıklar için 90-110 watt
rizomlu bitkiler için 130-150 watt
stem türleri için 150-180 watt
taban bitkisi düşünürseniz 240-280 watt
su yüzeyinden 10-15 cm yüksekte ve aralarında yanlamasına 15 cm boşluk olacak 2 sıra Led ışık kullanmanız gerekmektedir.
bunun nedeni hem derinliğinizin hemde genişliğinizin fazla olması eğer genişliğinizi 35-40cm e çekerseniz 1 sıra led yetecektir.
Eğer 1 sıra led yapmak istiyorsanız ışığı yüzeyden 50-60cm kadar yükseltmeniz gerekmektedir ki belirttiğim watt değerlerinin üzerine her bir cm yükseklik için 1,5 watt ekleme yapmanızı öneririm ancak yükseltme yaptığınızda LENS kullanırsanız 60-65 derece watt eklemesi yapmanıza gerek kalmaz.
Bünyamin bey Hobi sizin hobiniz keyif sizin keyfiniz hangi ölçülerde isterseniz nasıl size hitap ediyorsa öyle yaptırınız belirli kalıplara sokmak zorunda değilsiniz. akvaryumunuz da ne yaşatmak istiyorsanız onu paylaşın o konuda da yardımcı olalım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum öncelikle verdiğiniz bilgiler için.
Akvaryumda [U]bitki açısından istediğimiz şu[/U];
bol[B] yeşillikli ama çok gereksinim istemeyen[/B] saz anubias Moss vb. (Vb diyorum çünkü diğer türler hakkında çok fazla bilgim yok.)
Atölyede diğer canlı türleri de beslendiği için ve de iş yoğunluğundan tüm ilgimizi akvaryuma veremeyebiliriz o yüzden böyle bir tercih yaptık.
[U]Balık seçiminde[/U] de karar vermiş değiliz henüz. Neon , tetrazon , bricardi , ya da başka bir tür. Daha çok koloni halinde gezen kendi aralarında eşleşip üreyen bir cins.
[U]Tasarım olarak[/U] arkadan ve önden görüneceği için büyük bir kökün iyi olacağını düşündük.
Işıklandırma LED düşünüyoruz ama marka vs hiçbir fikrim yok.
[QUOTE=fzkdevil]Merhaba Akvaryumda nasıl bir tasarım yapmayı düşünüyorsunuz? hangi balık türlerini ve bitki türlerini yaşatmayı planlıyorsunuz? eğer tüm enerjinizi akvaryuma vermeyi hedefliyorsanız yüksekliği 40 cm ve altında yapabilirsiniz hangi köklü bitkiyi dikerseniz dikin haftada en az 1-2 defa budama isteyecektir. Çok uğraşmak istemiyor bitkilerin daha yavaş büyümesini daha fazla balık görmek istiyorsanız yüksekliğinizi (uzunluk 130cm ise) 50 ve üzeri seçmenizi öneririm ışık konusunda şöyle yardımcı olabilirim sizin ölçülerinizi baz alırsak yaklaşık 400 litre akvaryum su kapasitesi olur kum dekor kayalar kökler derken en kötü ihtimalle üstten zemine 40-45cm boşluk kalacaktır ki en kötü 300 litre için ışık değerlendirmesi yapmalısınız.
300 litre için taban bitkisi düşünmüyorsanız ;
sadece balıklar için 90-110 watt
rizomlu bitkiler için 130-150 watt
stem türleri için 150-180 watt
taban bitkisi düşünürseniz 240-280 watt
su yüzeyinden 10-15 cm yüksekte ve aralarında yanlamasına 15 cm boşluk olacak 2 sıra Led ışık kullanmanız gerekmektedir.
bunun nedeni hem derinliğinizin hemde genişliğinizin fazla olması eğer genişliğinizi 35-40cm e çekerseniz 1 sıra led yetecektir.
Eğer 1 sıra led yapmak istiyorsanız ışığı yüzeyden 50-60cm kadar yükseltmeniz gerekmektedir ki belirttiğim watt değerlerinin üzerine her bir cm yükseklik için 1,5 watt ekleme yapmanızı öneririm ancak yükseltme yaptığınızda LENS kullanırsanız 60-65 derece watt eklemesi yapmanıza gerek kalmaz.
Bünyamin bey Hobi sizin hobiniz keyif sizin keyfiniz hangi ölçülerde isterseniz nasıl size hitap ediyorsa öyle yaptırınız belirli kalıplara sokmak zorunda değilsiniz. akvaryumunuz da ne yaşatmak istiyorsanız onu paylaşın o konuda da yardımcı olalım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum öncelikle verdiğiniz bilgiler için.
Akvaryumda [U]bitki açısından istediğimiz şu[/U];
bol[B] yeşillikli ama çok gereksinim istemeyen[/B] saz anubias Moss vb. (Vb diyorum çünkü diğer türler hakkında çok fazla bilgim yok.)
Atölyede diğer canlı türleri de beslendiği için ve de iş yoğunluğundan tüm ilgimizi akvaryuma veremeyebiliriz o yüzden böyle bir tercih yaptık.
[U]Balık seçiminde[/U] de karar vermiş değiliz henüz. Neon , tetrazon , bricardi , ya da başka bir tür. Daha çok koloni halinde gezen kendi aralarında eşleşip üreyen bir cins.
[U]Tasarım olarak[/U] arkadan ve önden görüneceği için büyük bir kökün iyi olacağını düşündük.
Işıklandırma LED düşünüyoruz ama marka vs hiçbir fikrim yok.
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
[QUOTE=Alpercicek35]
Bitkili bir akvarum kuracaksanız, yüksekliği 40 cm fazla yapmamınız öneririm. Fazla gelecektir. 60 derinlikte çok fazla olduğundan; ya geniş ve güçlü armatür kullanmanız gerekecek ya da iki tane olması lazım. 130 cm de uzunlukta çok az firmadan hazır ışık vardır. Size ışık maliyetli olacaktır. Size tavsiyem armatür yapan formda arkadaşlar var. Biraz araştırarak ulaşıp fiyat alabilirsiz. Ama ölçüler bitkili akvaryum için çok ideal değil. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi verdğiniz için. araştıracağım. Uzunluk ve eni değiştirme imkanımız yok ama yükseklik ayarlanabilir.
[QUOTE=Alpercicek35]
Bitkili bir akvarum kuracaksanız, yüksekliği 40 cm fazla yapmamınız öneririm. Fazla gelecektir. 60 derinlikte çok fazla olduğundan; ya geniş ve güçlü armatür kullanmanız gerekecek ya da iki tane olması lazım. 130 cm de uzunlukta çok az firmadan hazır ışık vardır. Size ışık maliyetli olacaktır. Size tavsiyem armatür yapan formda arkadaşlar var. Biraz araştırarak ulaşıp fiyat alabilirsiz. Ama ölçüler bitkili akvaryum için çok ideal değil. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi verdğiniz için. araştıracağım. Uzunluk ve eni değiştirme imkanımız yok ama yükseklik ayarlanabilir.
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
[QUOTE=Nahola]Akvaryum yaptırmak yada almak için mi pet shop önerisi istiyorsunuz.[/QUOTE]
Yok akvaryum için değil.Işıklandırma
[QUOTE=Nahola]Akvaryum yaptırmak yada almak için mi pet shop önerisi istiyorsunuz.[/QUOTE]
Yok akvaryum için değil.Işıklandırma
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
Merhaba abilerim, arkadaşlar
Abimin resim atölyesinde 130*60*50h boyutlarında bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdik.şuan küçük bir bitkili akvaryumumuz var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211114231.jpg[/IMG]
Ama daha detaylı büyük bir akvaryum kurmak istiyoruz. Kiriş ile duvar arası arkadan önden görülecek bir şekilde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211117091.jpg[/IMG]
Benim çok tecrübem olmadığı için keza abiminde öyle böyle büyük bir akvaryum için sizin önerilerinizden ve yardımlarınıza yararlanmak isterim.
[B]Özellikle ışıklandırma konusunda[/B] bilgim yok hangi marka olsun LED mi yoksa diğer şekilde armatür mü bilmiyorum. High ve Low tech arası bir şeyler düşünüyoruz. Çok fazla destek istemeyen bir akvaryum.
Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ya da yardımcı olacak istanbul Avrupa yakasında bir petshop önetebilirseniz sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.Gününüz iyi olsun :)
Merhaba abilerim, arkadaşlar
Abimin resim atölyesinde 130*60*50h boyutlarında bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdik.şuan küçük bir bitkili akvaryumumuz var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211114231.jpg[/IMG]
Ama daha detaylı büyük bir akvaryum kurmak istiyoruz. Kiriş ile duvar arası arkadan önden görülecek bir şekilde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211117091.jpg[/IMG]
Benim çok tecrübem olmadığı için keza abiminde öyle böyle büyük bir akvaryum için sizin önerilerinizden ve yardımlarınıza yararlanmak isterim.
[B]Özellikle ışıklandırma konusunda[/B] bilgim yok hangi marka olsun LED mi yoksa diğer şekilde armatür mü bilmiyorum. High ve Low tech arası bir şeyler düşünüyoruz. Çok fazla destek istemeyen bir akvaryum.
Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ya da yardımcı olacak istanbul Avrupa yakasında bir petshop önetebilirseniz sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.Gününüz iyi olsun :)
Selale Filtre
Venusaqua Vs-301HF fiyat uygun performansda iyi yalniz ilk baslarda ses yapar sonra duzene oturur ben kullaniyorum gayet guzel borularini temizlemek sıkıntı sadece onunda cozumu var bir gun sirkeli suda beklet tertemiz olur
Venusaqua Vs-301HF fiyat uygun performansda iyi yalniz ilk baslarda ses yapar sonra duzene oturur ben kullaniyorum gayet guzel borularini temizlemek sıkıntı sadece onunda cozumu var bir gun sirkeli suda beklet tertemiz olur
Ilk Bitkili Denemem
[QUOTE=epsphlvn]
Bi süre ara vermistim yine başladım ufak capli biseyler yaparsan nano akvaryumlara bir göz at yeni bir kurulum yapiyorum konuyu yavas yavas kurdukca paylasim yapacağım takip et belki ilham olur [/QUOTE]
Tamam kardeşim. 200 lt bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda tavsiyelere acigim.Hadi kolay gelsin ☺
[QUOTE=epsphlvn]
Bi süre ara vermistim yine başladım ufak capli biseyler yaparsan nano akvaryumlara bir göz at yeni bir kurulum yapiyorum konuyu yavas yavas kurdukca paylasim yapacağım takip et belki ilham olur [/QUOTE]
Tamam kardeşim. 200 lt bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda tavsiyelere acigim.Hadi kolay gelsin ☺
Ilk Bitkili Denemem
[QUOTE=epsphlvn]
Vay beee :) biz burdayiz kardesim daimi[/QUOTE]
Kanka bir ara video falan paylaşıyordun instagramda face de falan bu aralar göremedim dedim bırakmıştır herhalde 😁 2014 sardın başıma bu akvaryum muhabbetini şimdi yine ufaktan ufaktan başladık 👍
[QUOTE=epsphlvn]
Vay beee :) biz burdayiz kardesim daimi[/QUOTE]
Kanka bir ara video falan paylaşıyordun instagramda face de falan bu aralar göremedim dedim bırakmıştır herhalde 😁 2014 sardın başıma bu akvaryum muhabbetini şimdi yine ufaktan ufaktan başladık 👍
Ilk Bitkili Denemem
[QUOTE=epsphlvn]Ölçüler:100x40x50
Canlı Türleri:1e2 dışı kilickuyruk 1 2 disi plati 1 erkek moli
Bitki Türleri: bitkiler co2 gerektirmeyen türlerden sectim ama ilk etapda kuvvetlenmeleri icin diy co2 sistemi kurdum aktif calismakta
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon: tamamen bana ait :) yorumlariniz kiymetlidir önerilere açığım dipnot olarak fazla bitki olmasini istemedigim için çok genis bir alan vermedim kendilerine [;)] isitici ve filtreyi mangro arkasina sakladim düz bakis acisindan asla görülmeyecek şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182043491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182044401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ooo Kardeşim hala daha devam ediyorsun akvaryum hobisine ☺ forumda gezerken rastladım sana on numara olmuş akvaryumun Maşallah (Bunyamin)
[QUOTE=epsphlvn]Ölçüler:100x40x50
Canlı Türleri:1e2 dışı kilickuyruk 1 2 disi plati 1 erkek moli
Bitki Türleri: bitkiler co2 gerektirmeyen türlerden sectim ama ilk etapda kuvvetlenmeleri icin diy co2 sistemi kurdum aktif calismakta
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon: tamamen bana ait :) yorumlariniz kiymetlidir önerilere açığım dipnot olarak fazla bitki olmasini istemedigim için çok genis bir alan vermedim kendilerine [;)] isitici ve filtreyi mangro arkasina sakladim düz bakis acisindan asla görülmeyecek şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182043491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182044401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ooo Kardeşim hala daha devam ediyorsun akvaryum hobisine ☺ forumda gezerken rastladım sana on numara olmuş akvaryumun Maşallah (Bunyamin)
Avaryum Döngüsü
[QUOTE=Kınayu]Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(] Yeni kurulumunuz hayırlı olsun su değerleri döngü oturmamış akvaryumda siz bu berraklığı zor yakalarsınız her şey oturmuş görünüyor maşallah lepistesler narin balıklardır nerdeyse ölmeye yer ararlar denebilir.
Arkadaşların dediği gibi kesinlikle akvaryumcudan getirdiğiniz suyu akvaryumunuza eklemeyin ve balıkları yarım saat kadar iyice suyunuza alıştırın öyle atın peyder pey kendi akvaryum suyunuzdan ekleyerek.
Balıklarınızı sürekli balıklarının sağlıklı olduğuna güvendiğiniz bir yerden almaya çalışın fazla akvaryuma müdahaleden kaçının ve düzenli dinlenmiş su ile su değişimlerini aksatmayın. Filtremde filtrem diyorsunuz filtrenizde ne gibi metaryeller mevcut acaba ? [/QUOTE]
Onceki filtre SeaStar HX-1000F çok fazla debi yapıyordu akvaryum küçük olduğundan nereye koyduysam bir de bir tanıdık çok fazla debi yaptıgi icin akvaryumun dengesini bozar ve balıkları yorup hastaliklara davetiye çıkarır dedi.Tabi zaten olan olmuştu.Bende Venusaqua H-1303 Askı Şelale Filtre 280 Lh 5W aldım.Debisi düşük şu an iyi görünüyor emin olamadığından dolayı henüz balık eklemedim.Kaybettigim balıkları akvaryumcudan aldigim suyla eklemiştim. Bulunduğum yerde 3 4 akvaryumcu var en sağlıklı görünen yerden alıyorum.Umarim bu sefer aynı sonuçla karşılaşmam çok üzücü oluyor..
[QUOTE=lateralus]Bunyamin bey cok gecmis olsun, bazen cok mudahalenin sonu da kotu olabiliyor. Bazen oldurmek isteseniz olmeyecek baliklar fazla mudahaleden olebiliyor..[/QUOTE]
Haklısınız Can bey. Yani üzücü oluyor tabi inş bir daha böyle bir şeyle karşılaşmamak için dikkat edeceğim nerede yanlış yaptığımi anlamaya calisiyorum.Yoksa benim yüzünden ölüyorlar ve sonuçta onlar da bir can taşıyor sorumlusu olmak üzüntü verici
[QUOTE=Kınayu]Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(] Yeni kurulumunuz hayırlı olsun su değerleri döngü oturmamış akvaryumda siz bu berraklığı zor yakalarsınız her şey oturmuş görünüyor maşallah lepistesler narin balıklardır nerdeyse ölmeye yer ararlar denebilir.
Arkadaşların dediği gibi kesinlikle akvaryumcudan getirdiğiniz suyu akvaryumunuza eklemeyin ve balıkları yarım saat kadar iyice suyunuza alıştırın öyle atın peyder pey kendi akvaryum suyunuzdan ekleyerek.
Balıklarınızı sürekli balıklarının sağlıklı olduğuna güvendiğiniz bir yerden almaya çalışın fazla akvaryuma müdahaleden kaçının ve düzenli dinlenmiş su ile su değişimlerini aksatmayın. Filtremde filtrem diyorsunuz filtrenizde ne gibi metaryeller mevcut acaba ? [/QUOTE]
Onceki filtre SeaStar HX-1000F çok fazla debi yapıyordu akvaryum küçük olduğundan nereye koyduysam bir de bir tanıdık çok fazla debi yaptıgi icin akvaryumun dengesini bozar ve balıkları yorup hastaliklara davetiye çıkarır dedi.Tabi zaten olan olmuştu.Bende Venusaqua H-1303 Askı Şelale Filtre 280 Lh 5W aldım.Debisi düşük şu an iyi görünüyor emin olamadığından dolayı henüz balık eklemedim.Kaybettigim balıkları akvaryumcudan aldigim suyla eklemiştim. Bulunduğum yerde 3 4 akvaryumcu var en sağlıklı görünen yerden alıyorum.Umarim bu sefer aynı sonuçla karşılaşmam çok üzücü oluyor..
[QUOTE=lateralus]Bunyamin bey cok gecmis olsun, bazen cok mudahalenin sonu da kotu olabiliyor. Bazen oldurmek isteseniz olmeyecek baliklar fazla mudahaleden olebiliyor..[/QUOTE]
Haklısınız Can bey. Yani üzücü oluyor tabi inş bir daha böyle bir şeyle karşılaşmamak için dikkat edeceğim nerede yanlış yaptığımi anlamaya calisiyorum.Yoksa benim yüzünden ölüyorlar ve sonuçta onlar da bir can taşıyor sorumlusu olmak üzüntü verici
Avaryum Döngüsü
[QUOTE=Balcı Gazi]
Olabilir. Ayrıca yalnız derece değil suların değerleri de birbirleri ile farklı olabilir. Bunun için balığı akvaryuma koymadan önce yarım saatte bir balığın içinde bulunduğu poşetteki suyun %20'lik kısmını alıp yerine akvaryumdan aldığınız suyu koymanız ve bu işlemi en az dört defa yinelemeniz gerekir ki balıklarınız yeni geleceği akvaryumun su değerlerine alışsın. [/QUOTE]
Oyle yapacağım inş.Peki bakteri kültürünün olusup olusmadigini nasil anlayabilirim ?
[QUOTE=Balcı Gazi]
Olabilir. Ayrıca yalnız derece değil suların değerleri de birbirleri ile farklı olabilir. Bunun için balığı akvaryuma koymadan önce yarım saatte bir balığın içinde bulunduğu poşetteki suyun %20'lik kısmını alıp yerine akvaryumdan aldığınız suyu koymanız ve bu işlemi en az dört defa yinelemeniz gerekir ki balıklarınız yeni geleceği akvaryumun su değerlerine alışsın. [/QUOTE]
Oyle yapacağım inş.Peki bakteri kültürünün olusup olusmadigini nasil anlayabilirim ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
