ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
uuRR90
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2018 15:10
Son Ziyaret:
25 Mart 2019 01:26
Toplam Mesaj:
47 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur SAVAŞ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uğur SAVAŞ
SON 10 MESAJI
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]
Tabana 5cm yeterli olur. Filtre içine filtrenin debisi etkilenmeyecek şekilde koyarsiniz.[/QUOTE]peki ne kadar ph yükseltir?
[QUOTE=İsmail Eratik]
Tabana 5cm yeterli olur. Filtre içine filtrenin debisi etkilenmeyecek şekilde koyarsiniz.[/QUOTE]peki ne kadar ph yükseltir?
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]Zamanında duboisi maswa beslemiş biri olarak zemin ve filtre içinde mercan kırığı kullanımı su değişimlerinden sonra buffer ve kaya tuzu kullanımı aklımda kalanlar. Ayrıca hava taşı kullanımı suyu sertleştirir diye hatırlıyorum.
Belki bu akvaryumu hatırlayan olur. Özledim yavrularımı. [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181320241.jpg[/IMG][/QUOTE]Mercan kırığı be kadar kullanılmalı ornek olarak 200 litreye?
[QUOTE=İsmail Eratik]Zamanında duboisi maswa beslemiş biri olarak zemin ve filtre içinde mercan kırığı kullanımı su değişimlerinden sonra buffer ve kaya tuzu kullanımı aklımda kalanlar. Ayrıca hava taşı kullanımı suyu sertleştirir diye hatırlıyorum.
Belki bu akvaryumu hatırlayan olur. Özledim yavrularımı. [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181320241.jpg[/IMG][/QUOTE]Mercan kırığı be kadar kullanılmalı ornek olarak 200 litreye?
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]
Bende co2 var ve filtrede lav kırığı var. Benim bu yüzden olabilir. Tabi ben daha düşük 6.5 6.6 gibi bir ph değeri isterim akvaryumda ama nasıl olacak bilgim yok.
Şimdi aşağıdaki tabloya göre benim akvaryumumda 10ppm co2 görünüyor. Yani yetersiz. Ama indikatör yeterli diyor. Kafam karıştı.[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181158321.jpg[/IMG][/QUOTE] vallaha hocam ben senin kadar bilgiyede sahip degilim. Malawilerde akvaryumumdaki ph sı yüksek tutmaya çalışıyorum😀
[QUOTE=İsmail Eratik]
Bende co2 var ve filtrede lav kırığı var. Benim bu yüzden olabilir. Tabi ben daha düşük 6.5 6.6 gibi bir ph değeri isterim akvaryumda ama nasıl olacak bilgim yok.
Şimdi aşağıdaki tabloya göre benim akvaryumumda 10ppm co2 görünüyor. Yani yetersiz. Ama indikatör yeterli diyor. Kafam karıştı.[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181158321.jpg[/IMG][/QUOTE] vallaha hocam ben senin kadar bilgiyede sahip degilim. Malawilerde akvaryumumdaki ph sı yüksek tutmaya çalışıyorum😀
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]Merhaba bende bitkili akvaryum var. Suyun değerleri konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Dinlenmiş su: 8.3
Akvaryumdaki su: 7.2
İndikatör: Sarıya yakın açık yeşil
Kh: 5
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181126191.jpg[/IMG]
Bitkili için daha düşük ph isteniyor sanırım. Benim su tam ciklet için. 😂😂[/QUOTE]Hiç bitkili bakmadım ama neden akvaryuma konulan suyun ph si hemen dusuyor anlayamadim😀😀
[QUOTE=İsmail Eratik]Merhaba bende bitkili akvaryum var. Suyun değerleri konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Dinlenmiş su: 8.3
Akvaryumdaki su: 7.2
İndikatör: Sarıya yakın açık yeşil
Kh: 5
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181126191.jpg[/IMG]
Bitkili için daha düşük ph isteniyor sanırım. Benim su tam ciklet için. 😂😂[/QUOTE]Hiç bitkili bakmadım ama neden akvaryuma konulan suyun ph si hemen dusuyor anlayamadim😀😀
Kalsiyum Karbonatlı Kum
Arkadaşlar merhaba akvaryuma konulan bu kalsiyum karbonatli kum ph sı 8 ile 8.4 arasına getirecegi yazıyor sizce bu dogrumudur. Birde eğer işe yarıyorsa ne kadar ph arttırır. Ve kaç litreye kac kg konulmalı. Kullanıp deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar aranıyor. Malawi besliyorum ph sı sabitlemek istiyorum %100 degil tabiki az kararlı😀
Arkadaşlar merhaba akvaryuma konulan bu kalsiyum karbonatli kum ph sı 8 ile 8.4 arasına getirecegi yazıyor sizce bu dogrumudur. Birde eğer işe yarıyorsa ne kadar ph arttırır. Ve kaç litreye kac kg konulmalı. Kullanıp deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar aranıyor. Malawi besliyorum ph sı sabitlemek istiyorum %100 degil tabiki az kararlı😀
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=littlefish]Açıkçası sadece kum da çok yükseltmez, malavi akvaryumumda kalsiyum karbonatlı kum 8,2 den 8,4 e ancak yükseltmişti.
güney amerikanda ise jbl torf, yaprak vs de çok düşürmemişti, burada suyun öz değerleri önemli. yakınlarda ph ı yüksek bir artezyen çeşme vs var ise damacanalara oradan su doldurup getirebilirsiniz.[/QUOTE]Malesef dediginizi aradim 1 hafta once ph si 8 olan bir yer ama yok hep ayni. Yapma isle ph sabit kalmiyor. Yani 7 lere inen bu ph si kalsiyum karbonatli kumla 8 lere getirip sabitleyemem mi sizce?
Hocam birde şöyle bir durun söz konusu. Ph bufferle 7.2 gelen şebeke suyunu 8.5 cıkarıyorum dinlendirme tankımda. Akvaryumdan %30 su çekiyorum dip temizligi ve su degisimi.. ph sını 8.5 yaptığım dinlenmiş suyu ekliyorum akvaryuma. Bu ph si 8.5 olan su nasıl oluyorda akvaryumda ph si düşüyor. Sonucta 7.2 sebeke suyunu 8.5 e cikarmak icin minarel ekledim hatta o ilacin icinde eminim karbonatta var ki yukseltiyor ve karbonat sertliginide yukseltiyor. Anlam veremedigim karbonat sertligi 10 olan bir suyun ph si nasıl düşer.
[QUOTE=littlefish]Açıkçası sadece kum da çok yükseltmez, malavi akvaryumumda kalsiyum karbonatlı kum 8,2 den 8,4 e ancak yükseltmişti.
güney amerikanda ise jbl torf, yaprak vs de çok düşürmemişti, burada suyun öz değerleri önemli. yakınlarda ph ı yüksek bir artezyen çeşme vs var ise damacanalara oradan su doldurup getirebilirsiniz.[/QUOTE]Malesef dediginizi aradim 1 hafta once ph si 8 olan bir yer ama yok hep ayni. Yapma isle ph sabit kalmiyor. Yani 7 lere inen bu ph si kalsiyum karbonatli kumla 8 lere getirip sabitleyemem mi sizce?
Hocam birde şöyle bir durun söz konusu. Ph bufferle 7.2 gelen şebeke suyunu 8.5 cıkarıyorum dinlendirme tankımda. Akvaryumdan %30 su çekiyorum dip temizligi ve su degisimi.. ph sını 8.5 yaptığım dinlenmiş suyu ekliyorum akvaryuma. Bu ph si 8.5 olan su nasıl oluyorda akvaryumda ph si düşüyor. Sonucta 7.2 sebeke suyunu 8.5 e cikarmak icin minarel ekledim hatta o ilacin icinde eminim karbonatta var ki yukseltiyor ve karbonat sertliginide yukseltiyor. Anlam veremedigim karbonat sertligi 10 olan bir suyun ph si nasıl düşer.
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=littlefish]Uğur bey, güney amerikan beslerken, bende reeflowersin ph düşürücüsünü kullanıyordum, bursanın belediye suyu 8,2 ph dır.
ben 7 ye düşürüyordum, sonra günden güne yükseliyordu. [U]bu tarz maddeler sudaki ph ı bir süreliğine düşürse/yükseltse de belli bir süre sonra
su kendi doğasına geri dönüyor[/U], sudaki dalgalanma yüzünden canlılar zarar görmeye başlayınca ben rezerve osmosis almıştım.
yeriniz ve imkanınız var ise size de öneririm. mebrandan sonra mineral ve alkali filtre takarak 9-10 ph ı bile yakalayabilirsiniz. [/QUOTE] Haklısınız bu ph buffer tarzı kimyasallar bir süreliğine iş görüyor sonra su kendi eski kaynak değerine geri dönüyor. Şuan dediğiniz sistemi yapacak yer pek mümkün degil ama amaç tamponlama olacaksa kalsiyum karbonatlı kum kullansam sizce nasıl olur. Silis kumu akvaryumun içinden alıp bu reflower marka beyaz kalsiyum karbonatli kumu eklesem? Merak ettigim ne kadar litreye ne kadar bu kumu koymalıyım yeterli tamponlama için[EDIT]uuRR90,2018-09-15 10:28:06[/EDIT]
[QUOTE=littlefish]Uğur bey, güney amerikan beslerken, bende reeflowersin ph düşürücüsünü kullanıyordum, bursanın belediye suyu 8,2 ph dır.
ben 7 ye düşürüyordum, sonra günden güne yükseliyordu. [U]bu tarz maddeler sudaki ph ı bir süreliğine düşürse/yükseltse de belli bir süre sonra
su kendi doğasına geri dönüyor[/U], sudaki dalgalanma yüzünden canlılar zarar görmeye başlayınca ben rezerve osmosis almıştım.
yeriniz ve imkanınız var ise size de öneririm. mebrandan sonra mineral ve alkali filtre takarak 9-10 ph ı bile yakalayabilirsiniz. [/QUOTE] Haklısınız bu ph buffer tarzı kimyasallar bir süreliğine iş görüyor sonra su kendi eski kaynak değerine geri dönüyor. Şuan dediğiniz sistemi yapacak yer pek mümkün degil ama amaç tamponlama olacaksa kalsiyum karbonatlı kum kullansam sizce nasıl olur. Silis kumu akvaryumun içinden alıp bu reflower marka beyaz kalsiyum karbonatli kumu eklesem? Merak ettigim ne kadar litreye ne kadar bu kumu koymalıyım yeterli tamponlama için[EDIT]uuRR90,2018-09-15 10:28:06[/EDIT]
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=tdenizs]Co2 veriyor musunuz? Düşürür PH’i eğer veriyorsanız.[/QUOTE] Yok vermiyorum normal malawi bakıyorum zaten
[QUOTE=Kınayu]Yani söylediğiniz duruma göre bu seferki su değişimini kesin daha geç bir zamanda ve olası düşük çıkan Ph ınızı yükseltmek için kullandığınız kimyasalı daha az oran da katmış olmanız dışında pekte olası görünmüyor veya gözünüzden kaçan başka bir parametre var [:?][/QUOTE]Hocam aslında su değişimi erken bile yaptım normalde 7 günde bir yapıyordum 5 günde yaptım bu sefer koyacağım dinlenmiş suyunda ph sine bakarım 8 di akvaryuma koymadan önce onada baktım oda 7.8 di az düşmüştü ki zaten hep öyle oluyordu sonra suyu koydum bir süre sonra ölçtüm 8.2 cıktı akvaryum ph si yuzde 30 degisimde. Üzerinden 4 gün geçti şans eseri bir ölçtüm 7 olmuş
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Akvaryumda kök var mı? Filtrede peat, torf v. b. malzemeler var mı, kum nedir? Ph ölçüm kitiniz arızalı olabilir.
Kısacası bir sürü soru[:)][/QUOTE] Akvaryumda kök yok. Filtrede peat vb torf falanda yok. Kumum silis kum. Ph metre,turnusol kağıdı, jbl nin kitini kullandım 3 ayrı test yaptım 7 cıkıyor. Ph metre kalibreli. Herhangi bir faklilikta yapmadim hayvanlara zarar vermekten korkuyorum. Bol oksijende var akvaryumda. Akvaryuma buffer ekledim zar zor 7.5 goruyorum ama 7.9 du ilk ekledigimde simdi aradan biraz zaman gecti 7.5 inmis. Yani ph yi asagiya ceken bir durum var.
[QUOTE=tdenizs]Co2 veriyor musunuz? Düşürür PH’i eğer veriyorsanız.[/QUOTE] Yok vermiyorum normal malawi bakıyorum zaten
[QUOTE=Kınayu]Yani söylediğiniz duruma göre bu seferki su değişimini kesin daha geç bir zamanda ve olası düşük çıkan Ph ınızı yükseltmek için kullandığınız kimyasalı daha az oran da katmış olmanız dışında pekte olası görünmüyor veya gözünüzden kaçan başka bir parametre var [:?][/QUOTE]Hocam aslında su değişimi erken bile yaptım normalde 7 günde bir yapıyordum 5 günde yaptım bu sefer koyacağım dinlenmiş suyunda ph sine bakarım 8 di akvaryuma koymadan önce onada baktım oda 7.8 di az düşmüştü ki zaten hep öyle oluyordu sonra suyu koydum bir süre sonra ölçtüm 8.2 cıktı akvaryum ph si yuzde 30 degisimde. Üzerinden 4 gün geçti şans eseri bir ölçtüm 7 olmuş
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Akvaryumda kök var mı? Filtrede peat, torf v. b. malzemeler var mı, kum nedir? Ph ölçüm kitiniz arızalı olabilir.
Kısacası bir sürü soru[:)][/QUOTE] Akvaryumda kök yok. Filtrede peat vb torf falanda yok. Kumum silis kum. Ph metre,turnusol kağıdı, jbl nin kitini kullandım 3 ayrı test yaptım 7 cıkıyor. Ph metre kalibreli. Herhangi bir faklilikta yapmadim hayvanlara zarar vermekten korkuyorum. Bol oksijende var akvaryumda. Akvaryuma buffer ekledim zar zor 7.5 goruyorum ama 7.9 du ilk ekledigimde simdi aradan biraz zaman gecti 7.5 inmis. Yani ph yi asagiya ceken bir durum var.
Ph Neden Aniden Düşer
Arkadaşlar merhaba anlam veremediğim şekilde akvaryumumdaki ph 8 8.2 falan iken 3
4 gün önce şuan 7 ye düşmüş. Daha önce hiç böyle bir durum olmadı. Hafta 1 %30 su degisimi yapıyorun koyduğum yeni suyun ph şını ölçüyorum hep 8 8 degilse ph reflowers ph bufferle yükseltiyordum sizce bu durum neden olmuştur şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar merhaba anlam veremediğim şekilde akvaryumumdaki ph 8 8.2 falan iken 3
4 gün önce şuan 7 ye düşmüş. Daha önce hiç böyle bir durum olmadı. Hafta 1 %30 su degisimi yapıyorun koyduğum yeni suyun ph şını ölçüyorum hep 8 8 degilse ph reflowers ph bufferle yükseltiyordum sizce bu durum neden olmuştur şimdiden teşekkürler.
Astnorotlarıma Ne Olmuş Olabilir Çaresi Nedir
Astronota birşey olmaz.. Onlar sat komandosu sertliğindedir:D
Astronota birşey olmaz.. Onlar sat komandosu sertliğindedir:D
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
