ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Eylül 2018 18:06
Son Ziyaret:
25 Ağustos 2025 21:42
Toplam Mesaj:
399 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammed Ekinci
Doğum Tarihi:
19 Şubat 1988
Yaş:
38
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhammed EKİNCİ
Ne yapmıyoruz?
-Her gördüğümüz sakalliyi dedemiz zannetmiyoruz😉
SON 10 MESAJI
Filtreye Sıkışan Balıklar
Merhaba, akvaryumdan şu çıkışı sağlayan hortumun ucunda bu aparattan var mı? Eğer varsa koruma sağlayacaktır diye düşünüyorum. Yoksa da hızlıca temin etmek gerekiyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/120920231413221.jpg[/IMG]
Merhaba, akvaryumdan şu çıkışı sağlayan hortumun ucunda bu aparattan var mı? Eğer varsa koruma sağlayacaktır diye düşünüyorum. Yoksa da hızlıca temin etmek gerekiyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/120920231413221.jpg[/IMG]
Türü Bilinmeyen Balık
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
O yüzden heyecanla sordum ya 😂. Rica ederim. Tahmin etmiştim.[/QUOTE]
Profili güncellemeyi unutmuştum. Dedim herhalde Ankara yı görünce yanılttı. Şimdi güncelledim. Eğer gönderme imkanı olursa ve bulursam tekrar iletişime geceriz
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
O yüzden heyecanla sordum ya 😂. Rica ederim. Tahmin etmiştim.[/QUOTE]
Profili güncellemeyi unutmuştum. Dedim herhalde Ankara yı görünce yanılttı. Şimdi güncelledim. Eğer gönderme imkanı olursa ve bulursam tekrar iletişime geceriz
Türü Bilinmeyen Balık
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Nannostomus marginatus; nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?[/QUOTE]
Teşekkürler Arif Bey,
Türkiye'den değil maalesef. Yurtdisinda yaşıyorum.
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Nannostomus marginatus; nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?[/QUOTE]
Teşekkürler Arif Bey,
Türkiye'den değil maalesef. Yurtdisinda yaşıyorum.
Türü Bilinmeyen Balık
[QUOTE=Lennie]Nannostomus'a benziyor. Pencilfish/Kalem balığı diye de geçer. Çok güzel balıklar ama grup halinde bakılması gereken türler. Bir çok türü var, siz daha yakından inceleyerek hangisi olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz internetten karşılaştırarak. Bana Nannostomus marginatus u andırdı[/QUOTE]
Evet araştırma yaparken bu balığa denk geldim ama resimler tam oturmuyor sanki . Bendeki balığın yuzgeclerinde belirgin bir şekilde kırmızılık. Ilgileniz için teşekkürler. Belki başka bir varyasyonu olabilir. Tekrar bir bakayim👍
[QUOTE=serghat]Kribensis?[/QUOTE]
Galiba onunla hiç alakası yok😊Emin olmak için tekrar tekrar baktım. Teşekkürler ilgilenip yazdığınız için...👍
[QUOTE=Lennie]Nannostomus'a benziyor. Pencilfish/Kalem balığı diye de geçer. Çok güzel balıklar ama grup halinde bakılması gereken türler. Bir çok türü var, siz daha yakından inceleyerek hangisi olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz internetten karşılaştırarak. Bana Nannostomus marginatus u andırdı[/QUOTE]
Batuhan Bey , siz söyledikten sonra tekrardan baktım. Dediğiniz gibi kalem balığıymış . 👍
[QUOTE=Lennie]Nannostomus'a benziyor. Pencilfish/Kalem balığı diye de geçer. Çok güzel balıklar ama grup halinde bakılması gereken türler. Bir çok türü var, siz daha yakından inceleyerek hangisi olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz internetten karşılaştırarak. Bana Nannostomus marginatus u andırdı[/QUOTE]
Evet araştırma yaparken bu balığa denk geldim ama resimler tam oturmuyor sanki . Bendeki balığın yuzgeclerinde belirgin bir şekilde kırmızılık. Ilgileniz için teşekkürler. Belki başka bir varyasyonu olabilir. Tekrar bir bakayim👍
[QUOTE=serghat]Kribensis?[/QUOTE]
Galiba onunla hiç alakası yok😊Emin olmak için tekrar tekrar baktım. Teşekkürler ilgilenip yazdığınız için...👍
[QUOTE=Lennie]Nannostomus'a benziyor. Pencilfish/Kalem balığı diye de geçer. Çok güzel balıklar ama grup halinde bakılması gereken türler. Bir çok türü var, siz daha yakından inceleyerek hangisi olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz internetten karşılaştırarak. Bana Nannostomus marginatus u andırdı[/QUOTE]
Batuhan Bey , siz söyledikten sonra tekrardan baktım. Dediğiniz gibi kalem balığıymış . 👍
Türü Bilinmeyen Balık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/080920231329101.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır elimde olmayan sebeplerden dolayı bu hobiye ara vermek zorunda kalmıştım😔. Ama artık tekrar döndüm. 😁Yakın zamanda da bir akvaryum tanıtımı yapmayı düşünüyorum.
Öncelikle öğrenmek istediğim bir konu var. Daha önce tropikal balıkları beslemedim. Araştırma yaptım ama maalesef bu balığın türüyle ilgili bir bilgiye ulaşamadım. Eğer bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim . Herkese iyi hobiler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/080920231329101.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır elimde olmayan sebeplerden dolayı bu hobiye ara vermek zorunda kalmıştım😔. Ama artık tekrar döndüm. 😁Yakın zamanda da bir akvaryum tanıtımı yapmayı düşünüyorum.
Öncelikle öğrenmek istediğim bir konu var. Daha önce tropikal balıkları beslemedim. Araştırma yaptım ama maalesef bu balığın türüyle ilgili bir bilgiye ulaşamadım. Eğer bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim . Herkese iyi hobiler...
Melekler Diyarı
[QUOTE=incaia]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(][/QUOTE]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur
[QUOTE=incaia]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(][/QUOTE]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur
Yem Yemeyi Bırakan Yavru Flowerhorn
[QUOTE=Babyflowerhorn]
Abi selamlar kusura bakma yazamadım nedense bildirim düşmemiş. Nasılsın abi iyi misin keyfin sıhhatin yerindedir umarım :)
Sen söyledikten sonra 2 gün daha süreyi yarım saate çıkararak flagy tedavisine devam ettim abi. Su değişimlerini de aksatmadım. Kendine geldi sayılır renkleri hafif pembe kırmızıya çalar gibi oldu tekrar. Henüz en üstteki resimdeki gibi gümüş pulları geri gelmesede sağlıklı gözüküyor :) Akvaryumun içinde yüzmeye başladı yanına gidince oda geliyor. Yem yemeye az az da olsa başladı. Çok iştahlı değil ama 4 5 tane de olsa yiyor buda bişey :) Bu süreçteki yardımların için ne kadar teşekkür etsem az gerçekten. Su değişimlerinde su sıcaklığını neredeyse tam tuttursam da çok strese giriyor filtre arkasında su yüzeyine yakın konumda rengi atmış bir halde 1 saat ufak bi şok geçiriyor sonra alışıyor. Rengi kendi yerine geliyor. Durum şimdilik böyle abi[:)]
Canlı yem için hafta sonu petshopa gideyim alırım varsa ellerinde. Birde dana yüreği alıp çok ince küçük dilimledikten sonra sarımsak suyunda bekletip buzluğa atıp ara ara çıkarıp vermeli miyim onu soracaktım sana. Flowerhorna veriyorlarmış.
Birde tropicalin fh yemini alacağım paket ürün kalitelidir dediler yemi severse güzel olur dedim. :) Durumlar böyle abi.
[/QUOTE]
Sevindim uğur😁Faydalı olacağını dusunuyor dum .inş başka bu durumu yaşayan arkadaşlara da faydası olur👍heleki su an 4 5 adet olsa bile yeme başlamış olması çok çok guzel.yem diyeti ile ilgili pek bir bilgim yok .orada kafana gore takil sen😂Kolay gele
[QUOTE=Babyflowerhorn]
Abi selamlar kusura bakma yazamadım nedense bildirim düşmemiş. Nasılsın abi iyi misin keyfin sıhhatin yerindedir umarım :)
Sen söyledikten sonra 2 gün daha süreyi yarım saate çıkararak flagy tedavisine devam ettim abi. Su değişimlerini de aksatmadım. Kendine geldi sayılır renkleri hafif pembe kırmızıya çalar gibi oldu tekrar. Henüz en üstteki resimdeki gibi gümüş pulları geri gelmesede sağlıklı gözüküyor :) Akvaryumun içinde yüzmeye başladı yanına gidince oda geliyor. Yem yemeye az az da olsa başladı. Çok iştahlı değil ama 4 5 tane de olsa yiyor buda bişey :) Bu süreçteki yardımların için ne kadar teşekkür etsem az gerçekten. Su değişimlerinde su sıcaklığını neredeyse tam tuttursam da çok strese giriyor filtre arkasında su yüzeyine yakın konumda rengi atmış bir halde 1 saat ufak bi şok geçiriyor sonra alışıyor. Rengi kendi yerine geliyor. Durum şimdilik böyle abi[:)]
Canlı yem için hafta sonu petshopa gideyim alırım varsa ellerinde. Birde dana yüreği alıp çok ince küçük dilimledikten sonra sarımsak suyunda bekletip buzluğa atıp ara ara çıkarıp vermeli miyim onu soracaktım sana. Flowerhorna veriyorlarmış.
Birde tropicalin fh yemini alacağım paket ürün kalitelidir dediler yemi severse güzel olur dedim. :) Durumlar böyle abi.
[/QUOTE]
Sevindim uğur😁Faydalı olacağını dusunuyor dum .inş başka bu durumu yaşayan arkadaşlara da faydası olur👍heleki su an 4 5 adet olsa bile yeme başlamış olması çok çok guzel.yem diyeti ile ilgili pek bir bilgim yok .orada kafana gore takil sen😂Kolay gele
Yem Yemeyi Bırakan Yavru Flowerhorn
[QUOTE=Babyflowerhorn]
Abi selamlar öncelikle çok sağol sorduğun ilgilendiğin için.
Akvaryumda %30 su değişimi yaptım sonra 2 ayrı sabah 5 litre içerisinde 1 flagly tablet erittim, çok az kaya tuzu attım 15 dakika kadar balığı beklettim. Bu sabah yapamadım fakat şunu söyleyebilirim hala tam olarak yem yemesede akvaryumun içinde yüzmeye başladı rengi de çok daha iyi görünüyor. İyiye gidiyor gibi. Ne önerirsin bu şekilde birkaç gün daha tedaviye devam etmeli miyim? [/QUOTE]
Bir gelişme var mı uğur? merak ettim son durum nedir?
[QUOTE=Babyflowerhorn]
Abi selamlar öncelikle çok sağol sorduğun ilgilendiğin için.
Akvaryumda %30 su değişimi yaptım sonra 2 ayrı sabah 5 litre içerisinde 1 flagly tablet erittim, çok az kaya tuzu attım 15 dakika kadar balığı beklettim. Bu sabah yapamadım fakat şunu söyleyebilirim hala tam olarak yem yemesede akvaryumun içinde yüzmeye başladı rengi de çok daha iyi görünüyor. İyiye gidiyor gibi. Ne önerirsin bu şekilde birkaç gün daha tedaviye devam etmeli miyim? [/QUOTE]
Bir gelişme var mı uğur? merak ettim son durum nedir?
Yem Yemeyi Bırakan Yavru Flowerhorn
[QUOTE=Babyflowerhorn]
Abi selamlar öncelikle çok sağol sorduğun ilgilendiğin için.
Akvaryumda %30 su değişimi yaptım sonra 2 ayrı sabah 5 litre içerisinde 1 flagly tablet erittim, çok az kaya tuzu attım 15 dakika kadar balığı beklettim. Bu sabah yapamadım fakat şunu söyleyebilirim hala tam olarak yem yemesede akvaryumun içinde yüzmeye başladı rengi de çok daha iyi görünüyor. İyiye gidiyor gibi. Ne önerirsin bu şekilde birkaç gün daha tedaviye devam etmeli miyim? [/QUOTE]
Aynen devam et sevindim iyiye gitmesine😁 2 3 güne kadar inş yem yemeye de başlar. Bence tuza gerek yok.
Sureyide yavaş yavaş artırabilir sin
Bugün aksam yap bir de tedaviye ara vermemen daha iyi olur gibi.
Canlı yem varsa deneme amaçlı yarın bir dene istersen[EDIT]Eti,2020-11-07 20:17:15[/EDIT]
[QUOTE=Babyflowerhorn]
Abi selamlar öncelikle çok sağol sorduğun ilgilendiğin için.
Akvaryumda %30 su değişimi yaptım sonra 2 ayrı sabah 5 litre içerisinde 1 flagly tablet erittim, çok az kaya tuzu attım 15 dakika kadar balığı beklettim. Bu sabah yapamadım fakat şunu söyleyebilirim hala tam olarak yem yemesede akvaryumun içinde yüzmeye başladı rengi de çok daha iyi görünüyor. İyiye gidiyor gibi. Ne önerirsin bu şekilde birkaç gün daha tedaviye devam etmeli miyim? [/QUOTE]
Aynen devam et sevindim iyiye gitmesine😁 2 3 güne kadar inş yem yemeye de başlar. Bence tuza gerek yok.
Sureyide yavaş yavaş artırabilir sin
Bugün aksam yap bir de tedaviye ara vermemen daha iyi olur gibi.
Canlı yem varsa deneme amaçlı yarın bir dene istersen[EDIT]Eti,2020-11-07 20:17:15[/EDIT]
Yem Yemeyi Bırakan Yavru Flowerhorn
[QUOTE=Eti]
Su 4 5 lt yi geçmesin flagy etki etmeyebilir . Suyun rengi klorlu su gibi olacak[/QUOTE]
Merhaba Uğur
Ne yaptın ? Herhangi bir gelisme var mı?
[QUOTE=Eti]
Su 4 5 lt yi geçmesin flagy etki etmeyebilir . Suyun rengi klorlu su gibi olacak[/QUOTE]
Merhaba Uğur
Ne yaptın ? Herhangi bir gelisme var mı?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
