ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
zgrdesign
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
114
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Haziran 2019 18:33
Son Ziyaret:
14 Ağustos 2024 10:45
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür K.
Doğum Tarihi:
12 Ağustos 1991
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
Yüksek Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ZGR
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Özgür bey.
Kesinlikle kılavuz çizgileri çok iyi bir fikir. Ben gönye vb. aletlerle açıyı ayarlarım diye düşünüyordum. Diğer açılar için sabit bir gönye bulmak zor olacağı için kılavuz çizgileri çok daha işlevsel olacaktır. Fakat bu durumda da kolun tek tarafını sabitlememiz gerekebilir. Nihayetinde istediğimiz açıya ayarlayıp sabitlemek için bir sıfır noktasına ihtiyacımız olacaktır. Genel olarak modelin üzerinden tekrar geçmem gerekli şu an, U şeklinde parça ile alakalı olarak bahsettiğiniz gibi ince detayları kaçırmamak adına. Bu aparatı üretimiş ve kullanıyormuş gibi kafamda simüle etmem gerekiyor. [;)]
[/QUOTE]
Bir kol sabitlenip diğerlerine açı çizgileri eklenirse sanki en kullanışlı tasarım o olacakmış gibi geliyor Metin Bey. Kolaylıklar diliyorum [:)]
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Özgür bey.
Kesinlikle kılavuz çizgileri çok iyi bir fikir. Ben gönye vb. aletlerle açıyı ayarlarım diye düşünüyordum. Diğer açılar için sabit bir gönye bulmak zor olacağı için kılavuz çizgileri çok daha işlevsel olacaktır. Fakat bu durumda da kolun tek tarafını sabitlememiz gerekebilir. Nihayetinde istediğimiz açıya ayarlayıp sabitlemek için bir sıfır noktasına ihtiyacımız olacaktır. Genel olarak modelin üzerinden tekrar geçmem gerekli şu an, U şeklinde parça ile alakalı olarak bahsettiğiniz gibi ince detayları kaçırmamak adına. Bu aparatı üretimiş ve kullanıyormuş gibi kafamda simüle etmem gerekiyor. [;)]
[/QUOTE]
Bir kol sabitlenip diğerlerine açı çizgileri eklenirse sanki en kullanışlı tasarım o olacakmış gibi geliyor Metin Bey. Kolaylıklar diliyorum [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Şu şekilde bir kullanımdan bahsediyordum;
Cama geçirilmiş parça, cama zarar vermeyecek bir tampon (plastik vb.) kullanılarak camı sabitler. Ayrıca bu parça silikon enjekte edilecek açıklığı ayarlamamızı da sağlar.
Üstteki kol ise açısı belirlenen camları o açıda sabit tutmak için kelebek vida ile sabitlenir. Farklı açılara sahip köşeler oluşturmak, buna benzer bir aparat ile gayet kolay olacaktır diye düşünüyorum.
Ufak tefek birkaç düzenleme, belki iyileştirme sonrası bu aparatı üretmeyi düşünüyorum. Belki farklı malzemelerden olabilir ama genel olarak işlevselliği aynı olacaktır.
Tekrar görüşmek üzere.[/QUOTE]
Ellerinize sağlık Metin Bey, bence çok güzel olmuş. Fikir veya öneri olması amacıyla, şunları söyleyebilirim; camları tutan U şeklindeki parçanın et kalınlığı biraz daha fazla olmalı gibi duruyor. Üstteki slotlu kolun üzerine 90° açı için kılavuz çizgisi eklenebilir, kullanım kolaylığı sağlayabilir. Malzeme önerisi olarak da, slotlu kolu 2mm'lik sac malzemeden kestirebilirsiniz, lazer kesimciler halledebilir diye düşünüyorum.
Tekrardan ellerinize sağlık [:)]
[QUOTE=mcetindas]Şu şekilde bir kullanımdan bahsediyordum;
Cama geçirilmiş parça, cama zarar vermeyecek bir tampon (plastik vb.) kullanılarak camı sabitler. Ayrıca bu parça silikon enjekte edilecek açıklığı ayarlamamızı da sağlar.
Üstteki kol ise açısı belirlenen camları o açıda sabit tutmak için kelebek vida ile sabitlenir. Farklı açılara sahip köşeler oluşturmak, buna benzer bir aparat ile gayet kolay olacaktır diye düşünüyorum.
Ufak tefek birkaç düzenleme, belki iyileştirme sonrası bu aparatı üretmeyi düşünüyorum. Belki farklı malzemelerden olabilir ama genel olarak işlevselliği aynı olacaktır.
Tekrar görüşmek üzere.[/QUOTE]
Ellerinize sağlık Metin Bey, bence çok güzel olmuş. Fikir veya öneri olması amacıyla, şunları söyleyebilirim; camları tutan U şeklindeki parçanın et kalınlığı biraz daha fazla olmalı gibi duruyor. Üstteki slotlu kolun üzerine 90° açı için kılavuz çizgisi eklenebilir, kullanım kolaylığı sağlayabilir. Malzeme önerisi olarak da, slotlu kolu 2mm'lik sac malzemeden kestirebilirsiniz, lazer kesimciler halledebilir diye düşünüyorum.
Tekrardan ellerinize sağlık [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Bilgilendirme için çok teşekkür ederim Özgür Bey. Benim için bu işin sonu yeni bir yazıcı almaya doğru gidiyor gibi zaten. [:)] [/QUOTE]
Uzun soluklu kullanım açısından daha kârlı olabilir [:)]
[QUOTE=mcetindas]Bilgilendirme için çok teşekkür ederim Özgür Bey. Benim için bu işin sonu yeni bir yazıcı almaya doğru gidiyor gibi zaten. [:)] [/QUOTE]
Uzun soluklu kullanım açısından daha kârlı olabilir [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Bu arada sormayı unuttum arada kaynadı. 3d yazdırma işini dışarıda bir baskı merkezine mi yaptırdınız yoksa kendi yazıcınız mı var ? Eğer dışarıda yaptırdıysanız; fiyat bilgisi sorabilir miyim ?
Bahsettiğim dirsekli modelin tasarımı üzerinde çalışıyorum, üzerinde çalıştıkça da yeni fikirler gelecektir elbet. [/QUOTE]
Metin Bey, kendi 3D printer'ım (Ender 3 Pro) yardımıyla ürünleri üretiyorum. Dışarıdan fiyat aldığınızda çok detaylı parçalar olmadığı sürece fiyatı abartmayacaklarını düşünüyorum. 100x100x100 mm baskı hacmi içerisinde kalan baskı işlemine yaklaşık 75 lira gibi bir ücret istiyorlar (online sitelerdeki fiyatlandırmalara baktım). Tasarım sonucunu heycanla bekliyorum [:)]
[QUOTE=hozsoy]Harika bir kit. Çok beğendim. Ufak bir tavsiye, bu kite ek olarak ilk sayfada @kınayu nickli üyemizin görselini paylaştığı akvaryumun camlarını 45 derece açıyla yatırıp o şekilde yapıştırılan yapım sehpasını da ekleseniz daha da iyi olmaz mı. 2 in 1 gibi bir kit imal etseniz. Bu şekilde birçok kişi önce cesaret edemezken daha sonra kendi akvaryumunu kolaylıkla yapabilir diye düşünenlerdenim.[/QUOTE]
Harun Bey, beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ediyorum. Aslında Metin Bey bahsetmiş, o boyutlara çıktıkça maliyet çok yükseliyor, bir de şunu ekleyebilirim, 3D printer bu işlemleri çok yavaş yapıyor. Bu kiti yaklaşık [B]5 saatte[/B] basabildi örneğin. Aktif olarak 1 hafta gibi bir sürede tamamlayabilir o boyutlardaki bir sehpayı. Ama yine de, bu işi sürekli yapacak birisinin işine oldukça yarayacak bir sehpa çıkartılabilir bahsettiğiniz yöntem ile. Tahta sehpa ile entegre çalışan, tahta sehpanın üzerine montajlayabileceğimiz bir set de düşünülebilir. Çok teşekkür ediyorum.
[QUOTE=mcetindas]Bu arada sormayı unuttum arada kaynadı. 3d yazdırma işini dışarıda bir baskı merkezine mi yaptırdınız yoksa kendi yazıcınız mı var ? Eğer dışarıda yaptırdıysanız; fiyat bilgisi sorabilir miyim ?
Bahsettiğim dirsekli modelin tasarımı üzerinde çalışıyorum, üzerinde çalıştıkça da yeni fikirler gelecektir elbet. [/QUOTE]
Metin Bey, kendi 3D printer'ım (Ender 3 Pro) yardımıyla ürünleri üretiyorum. Dışarıdan fiyat aldığınızda çok detaylı parçalar olmadığı sürece fiyatı abartmayacaklarını düşünüyorum. 100x100x100 mm baskı hacmi içerisinde kalan baskı işlemine yaklaşık 75 lira gibi bir ücret istiyorlar (online sitelerdeki fiyatlandırmalara baktım). Tasarım sonucunu heycanla bekliyorum [:)]
[QUOTE=hozsoy]Harika bir kit. Çok beğendim. Ufak bir tavsiye, bu kite ek olarak ilk sayfada @kınayu nickli üyemizin görselini paylaştığı akvaryumun camlarını 45 derece açıyla yatırıp o şekilde yapıştırılan yapım sehpasını da ekleseniz daha da iyi olmaz mı. 2 in 1 gibi bir kit imal etseniz. Bu şekilde birçok kişi önce cesaret edemezken daha sonra kendi akvaryumunu kolaylıkla yapabilir diye düşünenlerdenim.[/QUOTE]
Harun Bey, beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ediyorum. Aslında Metin Bey bahsetmiş, o boyutlara çıktıkça maliyet çok yükseliyor, bir de şunu ekleyebilirim, 3D printer bu işlemleri çok yavaş yapıyor. Bu kiti yaklaşık [B]5 saatte[/B] basabildi örneğin. Aktif olarak 1 hafta gibi bir sürede tamamlayabilir o boyutlardaki bir sehpayı. Ama yine de, bu işi sürekli yapacak birisinin işine oldukça yarayacak bir sehpa çıkartılabilir bahsettiğiniz yöntem ile. Tahta sehpa ile entegre çalışan, tahta sehpanın üzerine montajlayabileceğimiz bir set de düşünülebilir. Çok teşekkür ediyorum.
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim ufak bir kapı açtığınız için. Koskoca barajlar ufak bir çatlakla başlar patlamaya. Bu misal en ufak bir fikir kırıntısı dahi olsa mutlaka paylaşalım. Yakın zamanlarda yeni fikirler ile görüşmek üzere [:iyi:][/QUOTE]
Tamamdır, anlaştık Metin Bey [:)] [:iyi:]
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim ufak bir kapı açtığınız için. Koskoca barajlar ufak bir çatlakla başlar patlamaya. Bu misal en ufak bir fikir kırıntısı dahi olsa mutlaka paylaşalım. Yakın zamanlarda yeni fikirler ile görüşmek üzere [:iyi:][/QUOTE]
Tamamdır, anlaştık Metin Bey [:)] [:iyi:]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, gece gece 3d yazıcıdan çıkmış "kendin yap" aparatlarını görünce dayanamadım. [:3] [/QUOTE]
[QUOTE=mcetindas]Zamanla sizin eliniz alıştıkça ve camların montajı, silikon çekme sürecinde karşılaştığınız problemler ve aksaklıklar artık gerçek hayat deneyimi olacak ve o zaman daha farklı işlevlere sahip farklı aparatlar tasarlayabileceksiniz. [/QUOTE]
Çok motive ettiniz beni, teşekkür ediyorum. [:3]
[QUOTE=mcetindas] Bende bir süredir o yöntemi inceliyorum ve kesinlikle bir sonraki kendi yaptığım akvaryum o şekilde yapılmış olacak. [/QUOTE]
Tamamdır, o zaman hedef bundan sonraki akvaryumlar. Güzel bir fikir bulursak tasarım paylaşımında bulunalım [:)]
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, gece gece 3d yazıcıdan çıkmış "kendin yap" aparatlarını görünce dayanamadım. [:3] [/QUOTE]
[QUOTE=mcetindas]Zamanla sizin eliniz alıştıkça ve camların montajı, silikon çekme sürecinde karşılaştığınız problemler ve aksaklıklar artık gerçek hayat deneyimi olacak ve o zaman daha farklı işlevlere sahip farklı aparatlar tasarlayabileceksiniz. [/QUOTE]
Çok motive ettiniz beni, teşekkür ediyorum. [:3]
[QUOTE=mcetindas] Bende bir süredir o yöntemi inceliyorum ve kesinlikle bir sonraki kendi yaptığım akvaryum o şekilde yapılmış olacak. [/QUOTE]
Tamamdır, o zaman hedef bundan sonraki akvaryumlar. Güzel bir fikir bulursak tasarım paylaşımında bulunalım [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
Mehmet Bey,
Çok teşekkür ediyorum, çok sağ olun [:)]
Enjeksiyon yönteminde kullanılan bağlantı aparatlarını incelemiştim bu seti yapmadan önce. Harika bir yöntem, bahsettiğiniz şekilde çok kaliteli akvaryumlar ve çok kullanışlı aparatlar üretilebilir. Bu benim yaptığım ilk akvaryum olduğu için, korktum [:)] Bundan dolayı standart yöntemle yapmaya karar verdim. Ama bundan sonraki süreçlerde hedeflerimden birisi de bu. Umarım bu konuyu bahsettiğiniz şekilde güncelleyebilirim [:)] Çok teşekkür ediyorum.
Mehmet Bey,
Çok teşekkür ediyorum, çok sağ olun [:)]
Enjeksiyon yönteminde kullanılan bağlantı aparatlarını incelemiştim bu seti yapmadan önce. Harika bir yöntem, bahsettiğiniz şekilde çok kaliteli akvaryumlar ve çok kullanışlı aparatlar üretilebilir. Bu benim yaptığım ilk akvaryum olduğu için, korktum [:)] Bundan dolayı standart yöntemle yapmaya karar verdim. Ama bundan sonraki süreçlerde hedeflerimden birisi de bu. Umarım bu konuyu bahsettiğiniz şekilde güncelleyebilirim [:)] Çok teşekkür ediyorum.
Akvaryum Yapım Kiti
[U]Güncelleme:[/U] Ürün forumdan bir arkadaşımıza hediye edilmiştir.
[U]Güncelleme:[/U] Ürün forumdan bir arkadaşımıza hediye edilmiştir.
Ton Balığı Konservesinden Aydınlatma Yapımı
[QUOTE=Altispinoza]Abi niye ugrastin o kadar maaşın yarısını verip 'markali' birşey alsaydın keşke...!?
Elinize sağlık böyle görüntülerin çoğalması lazım ki son yıllarda sosyal medya vasıtası ile de pompalanan algıyı biraz kirabilelim.kirabilelim ki 3 kuruşluk malı yerli dahi olsa ederinin 5 katına satmaya çalışanlar azıcık utanır da insanların alternatif üretirken ne kadar yaratıcı olabildiğini görürler. Bu vesileyle tank kurulumu fotigraflarindaki amlalajli ürünleri tankın içine etrafına dizip de görmemiş gibi fotoğraf cekinenler de biraz durulur herhalde :)[/QUOTE]
Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, beğenmenize çok sevindim. Ben sürekli böyle uğraşlar içerisindeyim. Aklıma bir fikir geldikçe veya bir ürünün alternatifini buldukça böyle paylaşımlarda bulunacağım. Umarım işe yarar :)
[QUOTE=Altispinoza]Abi niye ugrastin o kadar maaşın yarısını verip 'markali' birşey alsaydın keşke...!?
Elinize sağlık böyle görüntülerin çoğalması lazım ki son yıllarda sosyal medya vasıtası ile de pompalanan algıyı biraz kirabilelim.kirabilelim ki 3 kuruşluk malı yerli dahi olsa ederinin 5 katına satmaya çalışanlar azıcık utanır da insanların alternatif üretirken ne kadar yaratıcı olabildiğini görürler. Bu vesileyle tank kurulumu fotigraflarindaki amlalajli ürünleri tankın içine etrafına dizip de görmemiş gibi fotoğraf cekinenler de biraz durulur herhalde :)[/QUOTE]
Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, beğenmenize çok sevindim. Ben sürekli böyle uğraşlar içerisindeyim. Aklıma bir fikir geldikçe veya bir ürünün alternatifini buldukça böyle paylaşımlarda bulunacağım. Umarım işe yarar :)
Ton Balığı Konservesinden Aydınlatma Yapımı
[QUOTE=lojistisyen]İşte hobide en sevdiğim şeylerden biri. Her zaman her şey için bir alternatif çözüm bulmak. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=İbrahimÖzen]Ellerinize sağlık çok güzel olmuş fakat sanki arkadaki duvarı da biraz aydınlatmış ledlerin yönüyle oynana bilir mi acaba? İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim. Haklısınız ışık fazla dağılıyor. Bunun sebebi, konserve kutusunun ağız kısmına yerleştirdiğim, hem ledleri saklamak hem de [B]softbox[/B] gibi davranması amacıyla kullandığım fırın kağıdıdır. Siz ledlerin yönüyle oynasanız bile, ışık çıkış kısmında bu kağıda yakalanıyor, kağıt parlıyor ve etrafı aydınlatıyor. Bundan dolayı ledlerle oynamak ışığın yönünü pek etkilemiyor. (akvaryumun aydınlatılması dışında, çektiğim videolarda da bana yardımcı olması amacıyla softbox gibi davranmasını istemiştim) [:)]
[QUOTE=lojistisyen]İşte hobide en sevdiğim şeylerden biri. Her zaman her şey için bir alternatif çözüm bulmak. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=İbrahimÖzen]Ellerinize sağlık çok güzel olmuş fakat sanki arkadaki duvarı da biraz aydınlatmış ledlerin yönüyle oynana bilir mi acaba? İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim. Haklısınız ışık fazla dağılıyor. Bunun sebebi, konserve kutusunun ağız kısmına yerleştirdiğim, hem ledleri saklamak hem de [B]softbox[/B] gibi davranması amacıyla kullandığım fırın kağıdıdır. Siz ledlerin yönüyle oynasanız bile, ışık çıkış kısmında bu kağıda yakalanıyor, kağıt parlıyor ve etrafı aydınlatıyor. Bundan dolayı ledlerle oynamak ışığın yönünü pek etkilemiyor. (akvaryumun aydınlatılması dışında, çektiğim videolarda da bana yardımcı olması amacıyla softbox gibi davranmasını istemiştim) [:)]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Redko,
plutarkhos,
MiSoSiKiaN,
Omer0618,
Kuduoglu,
Hoppala,
forthehordex,
osmandbnl,
sero456,
Tallha,
Manguday,
Soner.x,
Sfenks111,
Sungurr,
BilalM.,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
yigidoumit,
Legionsgamer,
SeaWorld,
oktay42,
nniiaa,
sina cen,
ugurbaran,
userhamit,
Hidro Dinamik,
0rnn,
emrahdm,
alkoholizem_kjmt,
abstract07,
ternapi,
Kaya Özyurt,
Arch.Hüseyin,
ozan_1903,
Umutoty,
Riblja Corba,
Corydoras.gram,
kadir0606,
YigitKuzey,
syerli,
888starz_cvei,
Rafayel,
MDKactive,
Burak PEKDEMİR,
Mr. WingMan,
yeekim,
hakaya0107,
prisonbreak,
yyiImaz,
mrah,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
