ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Enistorm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Haziran 2019 14:17
Son Ziyaret:
18 Temmuz 2019 22:30
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enis Han
Doğum Tarihi:
20 Mayıs 1991
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enis
SON 10 MESAJI
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=Alper altuğ]
Balıklarınız stres olmuşlar bundan dolayıda büyük ihtimalle mukozadada sıkıntılar başlıyabilir.hava motorunuz varsa iç filtreyi kapatın pipo kullanın yada hava taşıda yeterli olur.bemiks vitamin kullan.lambanı kapat 2 gün eğer 2 gün sonunda hala aynı belirtiler varsa kesinlikle hastalık mevcuttur.çünkü bemiksten sonra normalin üstünde hızlanmış olmaları gerekecektir.adaşımın dediği gibide motorun çok fazla güçlü 300litre üstü akvaryuma ii gelir.ama her 1200litrelik akvaryum debisiyle suyu çevirme özelliği bir değildir.akvaryumda motorunu kapattığında hayat dewam ediyorsa 15dk. Sonra motordur.her deneyi yapabilirsin.[/QUOTE]
Sorunun kaynağı belirttiğim 2 Tetra balığım gibi duruyor. Gözlemleme yaptım, çöpçülere hiç rahat vermiyorlar. Büyük ihtimal diğer balıklara da aynı şekilde davrandıkları için motorun oraya gizlenmeye çalışıyorlar. Albino çöpçüm kaçacak yer arıyor onlar yüzünden. Başka bir akvaryuma alacağım Tetra'ları veya aldığım yere geri vereceğim. Motor konusunu da halledeceğim.
[QUOTE=Alper altuğ]
Balıklarınız stres olmuşlar bundan dolayıda büyük ihtimalle mukozadada sıkıntılar başlıyabilir.hava motorunuz varsa iç filtreyi kapatın pipo kullanın yada hava taşıda yeterli olur.bemiks vitamin kullan.lambanı kapat 2 gün eğer 2 gün sonunda hala aynı belirtiler varsa kesinlikle hastalık mevcuttur.çünkü bemiksten sonra normalin üstünde hızlanmış olmaları gerekecektir.adaşımın dediği gibide motorun çok fazla güçlü 300litre üstü akvaryuma ii gelir.ama her 1200litrelik akvaryum debisiyle suyu çevirme özelliği bir değildir.akvaryumda motorunu kapattığında hayat dewam ediyorsa 15dk. Sonra motordur.her deneyi yapabilirsin.[/QUOTE]
Sorunun kaynağı belirttiğim 2 Tetra balığım gibi duruyor. Gözlemleme yaptım, çöpçülere hiç rahat vermiyorlar. Büyük ihtimal diğer balıklara da aynı şekilde davrandıkları için motorun oraya gizlenmeye çalışıyorlar. Albino çöpçüm kaçacak yer arıyor onlar yüzünden. Başka bir akvaryuma alacağım Tetra'ları veya aldığım yere geri vereceğim. Motor konusunu da halledeceğim.
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=AlperTasci]Dediğim yöntem anlık olarak bir müddet canlıları rahatlatır ama rahatsız etmeye devam eder. En iyi çözüm filtrenizi değişmek.[/QUOTE]
O zaman bir çaresine bakacağım, teşekkür ederim yardım için.
[QUOTE=AlperTasci]Dediğim yöntem anlık olarak bir müddet canlıları rahatlatır ama rahatsız etmeye devam eder. En iyi çözüm filtrenizi değişmek.[/QUOTE]
O zaman bir çaresine bakacağım, teşekkür ederim yardım için.
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=AlperTasci]Filtrenin açıklamasını okursanız saatte 1200 litre su çevirdiğini yazıyor. Hadi buna biraz abartı diyelim ve saatte 1000 litre çeviriyor olsun yani sizin tankınızdaki suyu yaklaşık olarak saatte 13-14 kez çeviriyor olur ki bu da bir hayli fazla akıntı oluşturur tankta. İlk etapta filtrenizi ön cama doğru hava vericek şekilde konumlandırın, sonrasında ise acilen filtrenizi değiştirin.[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkür ederim. Başta hiçbir fikrim olmadığı için almış bulundum. Ön cama doğru çevirip değiştirmeme gerek kalmadan kullansam olur mu peki?
[QUOTE=AlperTasci]Filtrenin açıklamasını okursanız saatte 1200 litre su çevirdiğini yazıyor. Hadi buna biraz abartı diyelim ve saatte 1000 litre çeviriyor olsun yani sizin tankınızdaki suyu yaklaşık olarak saatte 13-14 kez çeviriyor olur ki bu da bir hayli fazla akıntı oluşturur tankta. İlk etapta filtrenizi ön cama doğru hava vericek şekilde konumlandırın, sonrasında ise acilen filtrenizi değiştirin.[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkür ederim. Başta hiçbir fikrim olmadığı için almış bulundum. Ön cama doğru çevirip değiştirmeme gerek kalmadan kullansam olur mu peki?
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=AlperTasci]Çok yüksek ihtimal ile iç filtreniz akvaryuma fazla geliyor ve balıklarınızı yormaya başlamış, bu yüzdende akıntının en az olacağı bölgeye gidiyorlar. Akvaryum litrenizi ve iç filtre debinizi yazarsanız daha sağlıklı olur.[/QUOTE]
Akvaryumum 80 LT, hava motorum ise linkteki motor. Link paylaşmak yasak mı bilmiyorum. 2 Haftadır hiçbir sorun yokken, akvaryumu temizleyip yerini biraz oynattıktan sonra bu durumla karşı karşıya kaldım.
[URL]https://urun.n11.com/ic-filtre/sobo-wp-3200f-ic-filtre-P362877181?gclid=EAIaIQobChMI-u-ws5ey4wIVg7HtCh29dQhTEAQYCiABEgKqifD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL][EDIT]Enistorm,2019-07-13 18:20:35[/EDIT]
[QUOTE=AlperTasci]Çok yüksek ihtimal ile iç filtreniz akvaryuma fazla geliyor ve balıklarınızı yormaya başlamış, bu yüzdende akıntının en az olacağı bölgeye gidiyorlar. Akvaryum litrenizi ve iç filtre debinizi yazarsanız daha sağlıklı olur.[/QUOTE]
Akvaryumum 80 LT, hava motorum ise linkteki motor. Link paylaşmak yasak mı bilmiyorum. 2 Haftadır hiçbir sorun yokken, akvaryumu temizleyip yerini biraz oynattıktan sonra bu durumla karşı karşıya kaldım.
[URL]https://urun.n11.com/ic-filtre/sobo-wp-3200f-ic-filtre-P362877181?gclid=EAIaIQobChMI-u-ws5ey4wIVg7HtCh29dQhTEAQYCiABEgKqifD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL][EDIT]Enistorm,2019-07-13 18:20:35[/EDIT]
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim sorunu yaşıyorum. 2 hafta oldu akvaryumu kuralı, hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar. SOBO marka iç motorum ve birleşik filtresi var. Balıklarımın bir kaçı motora ve filtreye yapışık duruyor. Akvaryumu temizledikten sonra bu sorun ortaya çıktı. Motoru sadece yerini değiştirmeden sağa doğru kaydırdım. O zamandan beri 4-5 balığım orada. Cama vurduğum zaman kaçıyorlar, sonra geri oraya gidiyorlar. Motorun yerini değiştirmeden önce yüzeyde duramıyorlardı, değiştirdikten sonra Zebra'larım yüzeyde duruyor. Eski yerine alırsam motoru düzelirler mi? Çöpçülerim çok durgunlaştı, hep saklanma halindeler veya dediğim gibi motor ile cam arasına sıkıştırıyorlar kendilerini. 2 tane Tetra balığım var, birisinin onları rahatsız ettiğine şahit oldum. Korkudan mı oraya gidiyorlar yoksa motor ile alakalı mı anlamadım. Böyle bir problem yaşayananız varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim sorunu yaşıyorum. 2 hafta oldu akvaryumu kuralı, hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar. SOBO marka iç motorum ve birleşik filtresi var. Balıklarımın bir kaçı motora ve filtreye yapışık duruyor. Akvaryumu temizledikten sonra bu sorun ortaya çıktı. Motoru sadece yerini değiştirmeden sağa doğru kaydırdım. O zamandan beri 4-5 balığım orada. Cama vurduğum zaman kaçıyorlar, sonra geri oraya gidiyorlar. Motorun yerini değiştirmeden önce yüzeyde duramıyorlardı, değiştirdikten sonra Zebra'larım yüzeyde duruyor. Eski yerine alırsam motoru düzelirler mi? Çöpçülerim çok durgunlaştı, hep saklanma halindeler veya dediğim gibi motor ile cam arasına sıkıştırıyorlar kendilerini. 2 tane Tetra balığım var, birisinin onları rahatsız ettiğine şahit oldum. Korkudan mı oraya gidiyorlar yoksa motor ile alakalı mı anlamadım. Böyle bir problem yaşayananız varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Metehann]Kiraz barb, kavun barbus ve ya gül barbus işinizi çok iyi görür.[/QUOTE]
Teşekkürler öneri için. Yeteri kadar balık aldığımı düşünüyorum. Daha fazlası onlara zarar verir. Sadece 8 veya 10 adet Neon alacağım. Şu an 10 Zebra, 6 Moli, 2 Tetra ve 3 çöpçüm var. Akvaryum hala boş gibi gözükse de, alacağım Neon'ların bile fazla geleceği düşüncesindeyim.
[QUOTE=Metehann]Kiraz barb, kavun barbus ve ya gül barbus işinizi çok iyi görür.[/QUOTE]
Teşekkürler öneri için. Yeteri kadar balık aldığımı düşünüyorum. Daha fazlası onlara zarar verir. Sadece 8 veya 10 adet Neon alacağım. Şu an 10 Zebra, 6 Moli, 2 Tetra ve 3 çöpçüm var. Akvaryum hala boş gibi gözükse de, alacağım Neon'ların bile fazla geleceği düşüncesindeyim.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Emre ÇANDIR] 2 tetra?? tetralar sürü halinde yaşar
[/QUOTE]
Normal Tetra, Neon olanı değil. Gayet güzel cilveleşiyorlar, mutlular. Aldığım yerde sadece ikisi duruyordu. Kıyamadım bende. Sorun olursa bir çaresine bakarız.[EDIT]Enistorm,2019-07-03 22:33:47[/EDIT]
[QUOTE=Emre ÇANDIR] 2 tetra?? tetralar sürü halinde yaşar
[/QUOTE]
Normal Tetra, Neon olanı değil. Gayet güzel cilveleşiyorlar, mutlular. Aldığım yerde sadece ikisi duruyordu. Kıyamadım bende. Sorun olursa bir çaresine bakarız.[EDIT]Enistorm,2019-07-03 22:33:47[/EDIT]
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Emre ÇANDIR] kılıçkuyruk veya ramirezi güzelolabilir[:)][/QUOTE]
10 tane Zebra, 6 tane Moli ve 2 tane Tetra aldım. Şimdi 10 tane de Neon alıp işi bitiricem :) Aslında daha almayacaktım fakat akvaryum bayağı boş gözüküyor. Herhalde 10 tane daha Neon sıkıntı olmaz.
[QUOTE=Emre ÇANDIR] kılıçkuyruk veya ramirezi güzelolabilir[:)][/QUOTE]
10 tane Zebra, 6 tane Moli ve 2 tane Tetra aldım. Şimdi 10 tane de Neon alıp işi bitiricem :) Aslında daha almayacaktım fakat akvaryum bayağı boş gözüküyor. Herhalde 10 tane daha Neon sıkıntı olmaz.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=emrenouma]Umarım genetiği değiştirilmiş renkli danio zebralardan almazsınız. Bende 4 Renkli bi orjinal var. Renkliler hormonlu gibi :)[/QUOTE]
Yeni başladığım için pek anlamıyorum balıkların hormonlu olanından :) Gittiğim yerde pembe, yeşil, gri ve turuncu gibi Zebralar var. Göbekleri biraz şiş gibi. Normal olarak yapıları mı öyle, yoksa hamileler mi bilemedim. Bayağı akvaryumcu gezdim, hiç çeşit yok ve sağlıklı gözükmüyor balıklar. Akvaryumculuğa ilgi azalıyor sanıyorsam.
[QUOTE=Salihk117]
Eğer albino çöpçüleriniz 1.5-2 cm olduysa çekinmenize gerek yok. Filtrasyonunuz iyiyse 4-5 adet alın ki fazla canlı yükü binmesin, zaten koyacağınız canlı bitkiler de filtrasyona destek sağlayacaktır.[/QUOTE]
1 santim anca varlar. Bayağı küçük olarak aldım. Sadece Panda Çöpçü balığım onlara göre büyük, 2-3 santim vardır. Onu da çok şeker duruyor diye aldım. Panda Çöpçü balığı nadir bulunuyor. Çok istediğim bir türdü, şansa bir tane bulabildim. Sobo marka büyük iç motorum var filtresi ile beraber. Dış filtre almadım diye bayağı pişman oldum. Acemiliğime denk geldi. İleri de belki değiştiririm. Eledoa bitkilerim ve gül bitkisi var şimdilik. Suyunun daha tam doldurmadığım hali buydu akvaryumumum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216178/030720191531161.jpg[/IMG]
[QUOTE=erdalakçay]Düşük hacimde melek yerine düşündüğünüz türlere yoğunlaşın biraz iri balık isterseniz cüce gurami ( colisa ) bir iki adet alabilirsiniz..[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiye için, inceleyeceğim.
[QUOTE=emrenouma]Umarım genetiği değiştirilmiş renkli danio zebralardan almazsınız. Bende 4 Renkli bi orjinal var. Renkliler hormonlu gibi :)[/QUOTE]
Yeni başladığım için pek anlamıyorum balıkların hormonlu olanından :) Gittiğim yerde pembe, yeşil, gri ve turuncu gibi Zebralar var. Göbekleri biraz şiş gibi. Normal olarak yapıları mı öyle, yoksa hamileler mi bilemedim. Bayağı akvaryumcu gezdim, hiç çeşit yok ve sağlıklı gözükmüyor balıklar. Akvaryumculuğa ilgi azalıyor sanıyorsam.
[QUOTE=Salihk117]
Eğer albino çöpçüleriniz 1.5-2 cm olduysa çekinmenize gerek yok. Filtrasyonunuz iyiyse 4-5 adet alın ki fazla canlı yükü binmesin, zaten koyacağınız canlı bitkiler de filtrasyona destek sağlayacaktır.[/QUOTE]
1 santim anca varlar. Bayağı küçük olarak aldım. Sadece Panda Çöpçü balığım onlara göre büyük, 2-3 santim vardır. Onu da çok şeker duruyor diye aldım. Panda Çöpçü balığı nadir bulunuyor. Çok istediğim bir türdü, şansa bir tane bulabildim. Sobo marka büyük iç motorum var filtresi ile beraber. Dış filtre almadım diye bayağı pişman oldum. Acemiliğime denk geldi. İleri de belki değiştiririm. Eledoa bitkilerim ve gül bitkisi var şimdilik. Suyunun daha tam doldurmadığım hali buydu akvaryumumum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216178/030720191531161.jpg[/IMG]
[QUOTE=erdalakçay]Düşük hacimde melek yerine düşündüğünüz türlere yoğunlaşın biraz iri balık isterseniz cüce gurami ( colisa ) bir iki adet alabilirsiniz..[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiye için, inceleyeceğim.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Salihk117]
Meleklerden yana endişe etmenize gerek yok çünkü melekler ciklet olmasına rağmen tropikal ve tetra türleriyle daha iyi anlaşır. Ayrıca melekler sadece akvaryumda yavru balık varsa onlara göz dikecektir [:)] Onun haricinde zaten ben de uzun bir süre Melek, Discus ve Danioları uzun süre aynı akvaryumda besledim ve bir sıkıntı yaşamadım. Yani eğer meleği beğenip düşünüyorsanız çekinmeden alabilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Beni bayağı korkutuyor melekler. Minik albino çöpçüm var 2 tane. Çok şekerler, başlarına birşey gelsin istemiyorum. Ama yine de güzel Melek'lere denk gelirsem değerlendireceyim. 78 LT akvaryumuma kaç tane Melek alabilirim? 3 tane çöpçüm var ve 10 tane Zebra alacağım. Dekor, bitki falan derken 78 LT daha da düşüyor tabii ki. Sıkış tepiş olmalarını pek istemiyorum.
[QUOTE=emrenouma]Siyah Neon Tetra denemek ister misiniz ? :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyeniz için. Zaten Zebra Danio alacak olduğum için minik tür istemiyorum daha fazla. Normal Neon Tetra'lar daha çok hoşuma gidiyor. Bordo ve kırmızı rengi olan. Fakat dediğim gibi birazcık daha büyük bir tür alacağım Zebra'ların yanına.
[QUOTE=Salihk117]
Meleklerden yana endişe etmenize gerek yok çünkü melekler ciklet olmasına rağmen tropikal ve tetra türleriyle daha iyi anlaşır. Ayrıca melekler sadece akvaryumda yavru balık varsa onlara göz dikecektir [:)] Onun haricinde zaten ben de uzun bir süre Melek, Discus ve Danioları uzun süre aynı akvaryumda besledim ve bir sıkıntı yaşamadım. Yani eğer meleği beğenip düşünüyorsanız çekinmeden alabilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Beni bayağı korkutuyor melekler. Minik albino çöpçüm var 2 tane. Çok şekerler, başlarına birşey gelsin istemiyorum. Ama yine de güzel Melek'lere denk gelirsem değerlendireceyim. 78 LT akvaryumuma kaç tane Melek alabilirim? 3 tane çöpçüm var ve 10 tane Zebra alacağım. Dekor, bitki falan derken 78 LT daha da düşüyor tabii ki. Sıkış tepiş olmalarını pek istemiyorum.
[QUOTE=emrenouma]Siyah Neon Tetra denemek ister misiniz ? :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyeniz için. Zaten Zebra Danio alacak olduğum için minik tür istemiyorum daha fazla. Normal Neon Tetra'lar daha çok hoşuma gidiyor. Bordo ve kırmızı rengi olan. Fakat dediğim gibi birazcık daha büyük bir tür alacağım Zebra'ların yanına.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
