ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MehmetAli021
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2019 19:22
Son Ziyaret:
22 Şubat 2021 13:30
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Ali
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aa
SON 10 MESAJI
Balık Sahiplendirme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/220220210000311.jpg[/IMG]
3 tane japon balığım var 1 yıldan fazladır bakıyorum eskisi kadar ilgilenemediğim için sahiplendirmek istiyorum. Eğer sahiplendirmek ban sebebi falansa kaldırırım. Yer beylikdüzü büyükçekmece civarı[EDIT]MehmetAli021,2021-02-22 00:07:05[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/220220210000311.jpg[/IMG]
3 tane japon balığım var 1 yıldan fazladır bakıyorum eskisi kadar ilgilenemediğim için sahiplendirmek istiyorum. Eğer sahiplendirmek ban sebebi falansa kaldırırım. Yer beylikdüzü büyükçekmece civarı[EDIT]MehmetAli021,2021-02-22 00:07:05[/EDIT]
Akvaryum Kaç Watt Işık Almalıyım
50 lt akvaryumum var rx 300 6 watt dalgic floresan yeter mi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320202353011.jpg[/IMG][EDIT]MehmetAli021,2020-03-12 23:54:28[/EDIT]
50 lt akvaryumum var rx 300 6 watt dalgic floresan yeter mi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320202353011.jpg[/IMG][EDIT]MehmetAli021,2020-03-12 23:54:28[/EDIT]
Akvaryum Işığı
[QUOTE=Osmanlı🇹🇷]Şahsen ben dalgıç lamba kullandım mavi olanından kendi deneyimeme göre 5 wattlık bier gücü vardı. Low tech 30 litrelik bir tankta istediğim sonucu alıyordum. Bende sizin düşündüğünüz gibi tankın içine değil de kapağının içindeki boşluğa monte ederek kullanıyordum. Fakat sıkıntı lamba su içerisine uygun bir tasarımla yapıldığı için su dışında kullanıldığı zaman aşırı ısınıyor. Dolayısıyla zaman içerisinde bozulabiliyor. Fakat beb şahsen 6 ay gibi bir dönem suyun dışında kullandım bozulma ibaresi olmadı. Tavsiyem yine de tankın içinde kullanmanız yanında sonuçta üretim amacı bu. Eğer illa su dışında bir yerde kullanmak istiyorsanız uygun armatür ledler veya florasan lambalar sizin tankınızın hacmine uygun veya besleyeceğiniz canlıların (bitkiler,balıkşar,omurgasızlar) ihtiyacına yönelik araştırmalar sonucu almanuz gerekmetedir.[/QUOTE] armatür ledlerden alıp kapağın alt kısmına taksam bir süre sonra bozulmaz mı? Akvaryum 50 litre bitki falan yok sadece görsellik olsun diye ışık takıcam ışık olmadan zevki olmuyo ki zaten, en iyi ben bir dalgıç led alayım duruma göre kapağa mı koysam suya mı yerleştireceğimi belirlerim. Sadece suyu ısıtıp balıkları kötü etkilemesınden korkuyorum teşekkürler :)
[QUOTE=Osmanlı🇹🇷]Şahsen ben dalgıç lamba kullandım mavi olanından kendi deneyimeme göre 5 wattlık bier gücü vardı. Low tech 30 litrelik bir tankta istediğim sonucu alıyordum. Bende sizin düşündüğünüz gibi tankın içine değil de kapağının içindeki boşluğa monte ederek kullanıyordum. Fakat sıkıntı lamba su içerisine uygun bir tasarımla yapıldığı için su dışında kullanıldığı zaman aşırı ısınıyor. Dolayısıyla zaman içerisinde bozulabiliyor. Fakat beb şahsen 6 ay gibi bir dönem suyun dışında kullandım bozulma ibaresi olmadı. Tavsiyem yine de tankın içinde kullanmanız yanında sonuçta üretim amacı bu. Eğer illa su dışında bir yerde kullanmak istiyorsanız uygun armatür ledler veya florasan lambalar sizin tankınızın hacmine uygun veya besleyeceğiniz canlıların (bitkiler,balıkşar,omurgasızlar) ihtiyacına yönelik araştırmalar sonucu almanuz gerekmetedir.[/QUOTE] armatür ledlerden alıp kapağın alt kısmına taksam bir süre sonra bozulmaz mı? Akvaryum 50 litre bitki falan yok sadece görsellik olsun diye ışık takıcam ışık olmadan zevki olmuyo ki zaten, en iyi ben bir dalgıç led alayım duruma göre kapağa mı koysam suya mı yerleştireceğimi belirlerim. Sadece suyu ısıtıp balıkları kötü etkilemesınden korkuyorum teşekkürler :)
Akvaryum Işığı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201727521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201728271.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumu aldığımda bu şekilde içinde bir led vardı kısa bir süre içinde bozuldu oluşan buhardandır diye tahmin ediyorum. Akvaryumun buhar camı falanda yok üstüne florasan koymak için bende biraz araştırımca dalgıç lamba diye bir şey buldum sizce dalgıç lamba kullanmalı mıyım? Lambayı suyun içinede atabilirim ama ben üst kapağa yerleştirmek istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201727521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201728271.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumu aldığımda bu şekilde içinde bir led vardı kısa bir süre içinde bozuldu oluşan buhardandır diye tahmin ediyorum. Akvaryumun buhar camı falanda yok üstüne florasan koymak için bende biraz araştırımca dalgıç lamba diye bir şey buldum sizce dalgıç lamba kullanmalı mıyım? Lambayı suyun içinede atabilirim ama ben üst kapağa yerleştirmek istiyorum.
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Spawn916]
Merhabalar,
Öncelikle sanırım kumunuz mideye kırığı yada ufak parçacıklı kumdan oluşmaktadır.
1-) İlk olarak iç filtreninizi Akvaryumunuz dikdörtgen olduğundan sola yada sağa yerleştirmelisiniz. Koyduğunuz pozisyonda filtreniz cama vuruyor ve dalga motoru etkisi yapıyor. Zemindeki tüm pisliği yerinden oynatıyor.
2-) halen suda yüzen parçacıklar var ise filtreniz tazikli su çıkış ucuna küçük bir pet şişe yerleştirin. Pet şişenin içerisini sera cristal clear ile doldurun şişe kapagını kapatın . Isıtılmış bir şiş yardımı ile filtre ucununa tam oturacak sekilde delik açın . Pet şişenin dibine ise 10-15 tane daha delik acın giren su cıkabilsin. Bu sizin sudaki son kalan zerrecikleride tutmanızı sağlayacak 3-4 gün sonra cıkarıp yıkayın ve saklayın. (Tavsiyedir)
3-) iç filtreninizin içerisindeki süngeri kontrol edin cok sık gözenekli değil ise 15-25 ppi lık bir biyolojik sünger alıp içerisine takınız. Bazen cok adi süngerler koyuyorlar.
4-) japonlar cok kirletici olduğundan yem miktarına dikkat edin zemine düşmeden 1-2 dkda tüketilecek şekilde veriniz.
5-) kullandığınız yemden cok az oda sıcaklığında su ile dolu bir bardağa biraz atıp 1 gün bekletin, su yüzeyinde yağlanma oluyorsa daha kaliteli bir yem secebilirsiniz
Yukarda yazdıklarım tavsiye niteliğindedir. 50lt akvaryum için hiç uğraşamam da diyebilirsiniz.
Ama japonları cok seviyorum, büyüdüklerinde cok güzel renklere ulaşıyorlar [:3][/QUOTE] uzun uzun yazıp beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.size bir sorum daha olacak iç filtrenin debisi düşmeye başladı bu yüzden bende yeni bir filtre alacagım. Sizce iç filtre yerine tepe filtre alsam daha iyi olur mu ? Çunku bildiğim. Kadarıyla tepe filtre bakteri kültürünü daha iyi oturtuyor bide suyun içindeki pislikleri çok daha iyi çekiyor sizin fikriniz nedir. Benim düşüncem 50 lt bir akvaryum için dış filtreye gerek yok. Tepe filtre iç filtreyle dış filtrenin karışımı gibi sizce nasıl yapsam bir tepe filtremi alsam yoksa yine bir iç filtremi alsam.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 14:13:24[/EDIT]
[QUOTE=Spawn916]
Merhabalar,
Öncelikle sanırım kumunuz mideye kırığı yada ufak parçacıklı kumdan oluşmaktadır.
1-) İlk olarak iç filtreninizi Akvaryumunuz dikdörtgen olduğundan sola yada sağa yerleştirmelisiniz. Koyduğunuz pozisyonda filtreniz cama vuruyor ve dalga motoru etkisi yapıyor. Zemindeki tüm pisliği yerinden oynatıyor.
2-) halen suda yüzen parçacıklar var ise filtreniz tazikli su çıkış ucuna küçük bir pet şişe yerleştirin. Pet şişenin içerisini sera cristal clear ile doldurun şişe kapagını kapatın . Isıtılmış bir şiş yardımı ile filtre ucununa tam oturacak sekilde delik açın . Pet şişenin dibine ise 10-15 tane daha delik acın giren su cıkabilsin. Bu sizin sudaki son kalan zerrecikleride tutmanızı sağlayacak 3-4 gün sonra cıkarıp yıkayın ve saklayın. (Tavsiyedir)
3-) iç filtreninizin içerisindeki süngeri kontrol edin cok sık gözenekli değil ise 15-25 ppi lık bir biyolojik sünger alıp içerisine takınız. Bazen cok adi süngerler koyuyorlar.
4-) japonlar cok kirletici olduğundan yem miktarına dikkat edin zemine düşmeden 1-2 dkda tüketilecek şekilde veriniz.
5-) kullandığınız yemden cok az oda sıcaklığında su ile dolu bir bardağa biraz atıp 1 gün bekletin, su yüzeyinde yağlanma oluyorsa daha kaliteli bir yem secebilirsiniz
Yukarda yazdıklarım tavsiye niteliğindedir. 50lt akvaryum için hiç uğraşamam da diyebilirsiniz.
Ama japonları cok seviyorum, büyüdüklerinde cok güzel renklere ulaşıyorlar [:3][/QUOTE] uzun uzun yazıp beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.size bir sorum daha olacak iç filtrenin debisi düşmeye başladı bu yüzden bende yeni bir filtre alacagım. Sizce iç filtre yerine tepe filtre alsam daha iyi olur mu ? Çunku bildiğim. Kadarıyla tepe filtre bakteri kültürünü daha iyi oturtuyor bide suyun içindeki pislikleri çok daha iyi çekiyor sizin fikriniz nedir. Benim düşüncem 50 lt bir akvaryum için dış filtreye gerek yok. Tepe filtre iç filtreyle dış filtrenin karışımı gibi sizce nasıl yapsam bir tepe filtremi alsam yoksa yine bir iç filtremi alsam.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 14:13:24[/EDIT]
Filtreleme
[QUOTE=muratdeg]Filtre içindeki malzemenin türü ve miktarı, daha önemlisi filtre hacmi belirleyicidir.
Yani filtreniz daha büyük hacme ve malzemeye sahipse daha iyi olur.
Bunu da tepe filtre değil dış filtre ile sağlamanız daha kolay.[/QUOTE] abi bi iç filtreyi 24 saat kapatmazsak iç filtrenin ömrü ne kadar olur 1 2 ay dayanır mı hiç kapatmazsak iç filtre çünkü bir iç filtre aldım 1 ay geçmeden verdiği oksijen falan azaldı debisi düştü. Sanırım ömrünü yavaş yavaş tamamlamaya başladı bende onu bırakıp tepe filtreye geçmeye karar verdim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 13:58:54[/EDIT]
[QUOTE=muratdeg]Filtre içindeki malzemenin türü ve miktarı, daha önemlisi filtre hacmi belirleyicidir.
Yani filtreniz daha büyük hacme ve malzemeye sahipse daha iyi olur.
Bunu da tepe filtre değil dış filtre ile sağlamanız daha kolay.[/QUOTE] abi bi iç filtreyi 24 saat kapatmazsak iç filtrenin ömrü ne kadar olur 1 2 ay dayanır mı hiç kapatmazsak iç filtre çünkü bir iç filtre aldım 1 ay geçmeden verdiği oksijen falan azaldı debisi düştü. Sanırım ömrünü yavaş yavaş tamamlamaya başladı bende onu bırakıp tepe filtreye geçmeye karar verdim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 13:58:54[/EDIT]
Filtreleme
Arkadaşlar 50 lt bir tankım var. Ve fitre sistemi olarak sadece iç filtre kullanıyorum. Bir arkadaşimdan aldığım öneriye göre iç filtre değilde tepe filtre kullanmalıymışım çünkü tepe filtrede daha çok bakteri kültürü oluşturuyormuş hemde suda yüzen dışkı yem vb. Şeyleri daha iyi çekiyormuş sizce hangisi daha iyi.
Arkadaşlar 50 lt bir tankım var. Ve fitre sistemi olarak sadece iç filtre kullanıyorum. Bir arkadaşimdan aldığım öneriye göre iç filtre değilde tepe filtre kullanmalıymışım çünkü tepe filtrede daha çok bakteri kültürü oluşturuyormuş hemde suda yüzen dışkı yem vb. Şeyleri daha iyi çekiyormuş sizce hangisi daha iyi.
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Beta_balik]Bazı akvaryumcular takas yapıyor. Eğer büyük bir petshop ise iade bile edebilirsiniz. Küçük bir yer ise balığı direk verebilir yada yem vb. malzemeler ile takas etmeyi deneyin. Israr ederseniz kabul edebilirler.[/QUOTE] peki akvaryum suyu kendi kendine düzelme şansı var mı? Biir kerede haften aynı şekilde olmuştu 1 2 gün sonra kendiliğinden berraklaşmıştı. Bide şu anda akvaryumu fulleyecek kadar dinlenmiş suyum var ekliyim mi yoksa düzelmesini mi bekliyim mi[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:29:06[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Bazı akvaryumcular takas yapıyor. Eğer büyük bir petshop ise iade bile edebilirsiniz. Küçük bir yer ise balığı direk verebilir yada yem vb. malzemeler ile takas etmeyi deneyin. Israr ederseniz kabul edebilirler.[/QUOTE] peki akvaryum suyu kendi kendine düzelme şansı var mı? Biir kerede haften aynı şekilde olmuştu 1 2 gün sonra kendiliğinden berraklaşmıştı. Bide şu anda akvaryumu fulleyecek kadar dinlenmiş suyum var ekliyim mi yoksa düzelmesini mi bekliyim mi[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:29:06[/EDIT]
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Beta_balik]Japonalar bazı balıklara oranla suyu daha fazla kirletir. Bu yüzden su bulanabilir. Sizin akvaryumunuz ise 3 japon için çok küçük olduğu için su daha da bulanmış. Ayrıca su seviyesi düşük, buda 40 litreye kadar düşürülmüştür. Sorun şu ki, 40 litrede anca bir japon bakılabilir. 3 japon için 70-80 litre gerekir.(Hesaplama olarak bir japona 50, sonraki her japona 10 litre olarak yapıyorum.)
Filtre sürekli açık mı anlamadım ama 6 saat çalışmadığı taktirde filtrenin süngerinde oluşan yararlı bakteriler ölür. Bu bakteriler yaklaşık olarak 2-3 ay içerisinde oluşur. Bakteriler tekrar oluşuncaya kadar, japon balıklarının gereğinden fazla salgıladığı amonyak nitrite, oda nitrata dönüşemez. Buda balıkları zehirler. Bunu daha ayrıntılı öğrenmek için azot döngüsü hakkındaki konuları okuyabilirsiniz.
Bulanıklığın geçmesi için balık sayısını 1'e düşürebilir yada daha büyük bir akvaryum edinebilirsiniz. Eğer bu akvaryumda kalırsanız su seviyesini yükseltip balığı rahatlıkla bakabilirsiniz. Sonra akvaryumu japon balığına daha uygun dizayn etmenizi öneririm. [/QUOTE] Balık sayısını düşürmek mantıklı geldide nasıl yapabilirim akvaryum kullanan balıkları ona verebilceğim bir arkadaşım yok. Acaba balıkları nasıl azaltabilirim akvaryumculara versem kabul ederler mi. Belki bu şekilde lepistes akvaryumuna döndürebilirim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:20:29[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Japonalar bazı balıklara oranla suyu daha fazla kirletir. Bu yüzden su bulanabilir. Sizin akvaryumunuz ise 3 japon için çok küçük olduğu için su daha da bulanmış. Ayrıca su seviyesi düşük, buda 40 litreye kadar düşürülmüştür. Sorun şu ki, 40 litrede anca bir japon bakılabilir. 3 japon için 70-80 litre gerekir.(Hesaplama olarak bir japona 50, sonraki her japona 10 litre olarak yapıyorum.)
Filtre sürekli açık mı anlamadım ama 6 saat çalışmadığı taktirde filtrenin süngerinde oluşan yararlı bakteriler ölür. Bu bakteriler yaklaşık olarak 2-3 ay içerisinde oluşur. Bakteriler tekrar oluşuncaya kadar, japon balıklarının gereğinden fazla salgıladığı amonyak nitrite, oda nitrata dönüşemez. Buda balıkları zehirler. Bunu daha ayrıntılı öğrenmek için azot döngüsü hakkındaki konuları okuyabilirsiniz.
Bulanıklığın geçmesi için balık sayısını 1'e düşürebilir yada daha büyük bir akvaryum edinebilirsiniz. Eğer bu akvaryumda kalırsanız su seviyesini yükseltip balığı rahatlıkla bakabilirsiniz. Sonra akvaryumu japon balığına daha uygun dizayn etmenizi öneririm. [/QUOTE] Balık sayısını düşürmek mantıklı geldide nasıl yapabilirim akvaryum kullanan balıkları ona verebilceğim bir arkadaşım yok. Acaba balıkları nasıl azaltabilirim akvaryumculara versem kabul ederler mi. Belki bu şekilde lepistes akvaryumuna döndürebilirim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:20:29[/EDIT]
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Mert Çardak] malesef aynı sorun bende de var bende yeniyim inşallah yardımcı olabilecek birileri çıkar bize [/QUOTE]umarım yardım ederler bize
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryum fotoğrafını koyabilir misiniz? Birde litreyi, balık sayısını ve cinsini, filtrasyonu ve su değişim sıklığını, tankın ne zamandır kurulduğunu söylerseniz yardımcı olabiliriz. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/161220191849261.jpg[/IMG] akvaryumum resimdeki gibi. 3 tane japon var 50 litre(biraz daha fazla olabilir). Sadece 24 saat açık olmak üzere iç filtre kullanıyorum. Fotoğrafta çok bulanık gibi gözükmüyor ama gerçekte bakınca daha bulanık. 2 hafta oldu bir kere su değişimi yaptım.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 18:54:33[/EDIT]
[QUOTE=Mert Çardak] malesef aynı sorun bende de var bende yeniyim inşallah yardımcı olabilecek birileri çıkar bize [/QUOTE]umarım yardım ederler bize
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryum fotoğrafını koyabilir misiniz? Birde litreyi, balık sayısını ve cinsini, filtrasyonu ve su değişim sıklığını, tankın ne zamandır kurulduğunu söylerseniz yardımcı olabiliriz. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/161220191849261.jpg[/IMG] akvaryumum resimdeki gibi. 3 tane japon var 50 litre(biraz daha fazla olabilir). Sadece 24 saat açık olmak üzere iç filtre kullanıyorum. Fotoğrafta çok bulanık gibi gözükmüyor ama gerçekte bakınca daha bulanık. 2 hafta oldu bir kere su değişimi yaptım.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 18:54:33[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
