ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Aralık 2019 23:01
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2020 13:44
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halil yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Karabük
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Halil yusuf
SON 10 MESAJI
Akvaryum Isıtıcı Problemi
[QUOTE=antre]Geçmiş olsun . hacim, balık türü ve sayısı , filtre malzemeleri , ısıtıcı gücü gibi bilgileri yazarsan daha net yardımcı olunur . sadece ısıyı yükseltmek yeterli olmuyor bazen. suyun ısınmadığını düşünüyorsan akvaryumdan su çekip yerine sıcak su ekleyebilirsin. hem ısı yükselir hemde su değişimi yapmış olursun[/QUOTE]
akvaryum 60 litre. 14 tane canlı doğuran 5 tane de zebra danio besliyorum. ısıtıcım da 100w.
[QUOTE=buraktutuk]
civalı termometreler her zaman daha sağlıklı sonuçlar veriyor, onlardan kullanmanızı tavsiye ederim. geçmiş olsun.[/QUOTE]
teşekkür ederim. ama şerit de olsa sonuçta ısıtıcıyı 32 dereceye ayarlamışken şerit termometrenin 26 27 göstermesi büyük fark değil midir? 2 derece falan fark olsa arada hadi neyse ama böyle olunca ısıtıcıda problem var gibi gözüküyor. bir de şunu ekliyim petshopdaki abiye ısıtıcımla ilgili bir problem olabilir diye bahsettiğimde bana oradaki akvaryumun camına elimi koydurttu, buranın suyu 28 29 derece ona göre kıyasla demişti. benim akvaryum camımda petshopdakine göre daha soğuktu. ben de öylelikle şeritliyi alıp denemek istedim.
[QUOTE=antre]Geçmiş olsun . hacim, balık türü ve sayısı , filtre malzemeleri , ısıtıcı gücü gibi bilgileri yazarsan daha net yardımcı olunur . sadece ısıyı yükseltmek yeterli olmuyor bazen. suyun ısınmadığını düşünüyorsan akvaryumdan su çekip yerine sıcak su ekleyebilirsin. hem ısı yükselir hemde su değişimi yapmış olursun[/QUOTE]
akvaryum 60 litre. 14 tane canlı doğuran 5 tane de zebra danio besliyorum. ısıtıcım da 100w.
[QUOTE=buraktutuk]
civalı termometreler her zaman daha sağlıklı sonuçlar veriyor, onlardan kullanmanızı tavsiye ederim. geçmiş olsun.[/QUOTE]
teşekkür ederim. ama şerit de olsa sonuçta ısıtıcıyı 32 dereceye ayarlamışken şerit termometrenin 26 27 göstermesi büyük fark değil midir? 2 derece falan fark olsa arada hadi neyse ama böyle olunca ısıtıcıda problem var gibi gözüküyor. bir de şunu ekliyim petshopdaki abiye ısıtıcımla ilgili bir problem olabilir diye bahsettiğimde bana oradaki akvaryumun camına elimi koydurttu, buranın suyu 28 29 derece ona göre kıyasla demişti. benim akvaryum camımda petshopdakine göre daha soğuktu. ben de öylelikle şeritliyi alıp denemek istedim.
Canlı Doğuranlara Yem
[QUOTE=levoo1979]
Evet kovadan bölme yemlerde bayat mal alma problemi olabiliyor. Alacaksanız da güvendiğiniz yerlerden alın. Ben forumdaki bir hobiciden tetra pro algea aldım. Şansıma iyi çıktı. [:iyi:][/QUOTE]
kovadan bölme aldım ben de. ama güvendiğim bi abimdi ve de balıklar iştahla yediler sanırım bi sorun yok
[QUOTE=levoo1979]
Evet kovadan bölme yemlerde bayat mal alma problemi olabiliyor. Alacaksanız da güvendiğiniz yerlerden alın. Ben forumdaki bir hobiciden tetra pro algea aldım. Şansıma iyi çıktı. [:iyi:][/QUOTE]
kovadan bölme aldım ben de. ama güvendiğim bi abimdi ve de balıklar iştahla yediler sanırım bi sorun yok
Akvaryum Isıtıcı Problemi
Merhaba, akvaryumumdaki balığın birinde beyaz benek hastalığı olduğunu farkettim bunun üzerine forumda tedaviyi araştırdım. daha sonrada akvaryum ısıtıcısını 30 dereceye ayarladım. 2 gün geçmesine rağmen su sanki 30 derece değilmiş daha soğukmuş gibi geliyordu. bugün de jbl şerit termometre aldım emin olmak için. yapıştırdıktan sonra 26 derece yeşil 24 derece mavi 28 derece kahverengimsi bi renk vardı. şimdi ben hangisine güverenek suyun derecesini arttırıyım ya da azaltıyım?
Merhaba, akvaryumumdaki balığın birinde beyaz benek hastalığı olduğunu farkettim bunun üzerine forumda tedaviyi araştırdım. daha sonrada akvaryum ısıtıcısını 30 dereceye ayarladım. 2 gün geçmesine rağmen su sanki 30 derece değilmiş daha soğukmuş gibi geliyordu. bugün de jbl şerit termometre aldım emin olmak için. yapıştırdıktan sonra 26 derece yeşil 24 derece mavi 28 derece kahverengimsi bi renk vardı. şimdi ben hangisine güverenek suyun derecesini arttırıyım ya da azaltıyım?
Lepisteslim Ölüyor
[QUOTE=Nahzuğ]
hasta olan balığı ayırmanız tabi ki çok daha iyi olur. benim de başıma bu tarz bir olay gelmişti forumdan bir arkadaştan yavru moli almıştım yeni kurduğum akvaryuma sadece onları koyup sabırları büyümelerini bekledim benim hesabıma göre yavru balıklar akvaryum içinde dengeyi çok zorlamayacak varlıklardı öyle de oldu kayıpsız büyüttüm 6.ayda molilerim yetişkin ebatlara çoktan gelmiş akvaryumda dengenin oturduğunu da bana hissettirmişti ta ki akvaryumcudan lepistes alana kadar aldığım lepisteslerden birinde kuyruk erimesi varmış çok uğraştım ama balşığı kaybettim sadece bir gün ana tankta duran balık tüm lepisteslerimin ölümüyle sonuçlanan bir yola kadar götürdü şimdi iki seçeneğiniz var diyebilirim ya hasta balığı ayırır farklı bir tankta tedavi edersiniz ya da ana tankta tedaviye başlar tüm dengeyi sıfırlarsınız (açıkçası ikisi de oldukça riskli hasta balık çoktan o akvaryuma bulaştırmış olabilir acilen dip çekimi yapmanızı ve hasta balığı ayırmanızı öneririm ) umarım bir daha bu tarz bir olay yaşamazsınız. beyaz benekele ilgili sizi yönlendirmem yanlış olur forumda araştırırsanız bir çok kişi bununla ilgili tecrübelerini paylaşıyor [/QUOTE]
yardımcı olduğunuz için çok çok teşekkür ederim. en iyisi ayrı bi tank ayarlayıp tedavi uygulamaya çalışmak galiba[:)]
[QUOTE=Nahzuğ]
hasta olan balığı ayırmanız tabi ki çok daha iyi olur. benim de başıma bu tarz bir olay gelmişti forumdan bir arkadaştan yavru moli almıştım yeni kurduğum akvaryuma sadece onları koyup sabırları büyümelerini bekledim benim hesabıma göre yavru balıklar akvaryum içinde dengeyi çok zorlamayacak varlıklardı öyle de oldu kayıpsız büyüttüm 6.ayda molilerim yetişkin ebatlara çoktan gelmiş akvaryumda dengenin oturduğunu da bana hissettirmişti ta ki akvaryumcudan lepistes alana kadar aldığım lepisteslerden birinde kuyruk erimesi varmış çok uğraştım ama balşığı kaybettim sadece bir gün ana tankta duran balık tüm lepisteslerimin ölümüyle sonuçlanan bir yola kadar götürdü şimdi iki seçeneğiniz var diyebilirim ya hasta balığı ayırır farklı bir tankta tedavi edersiniz ya da ana tankta tedaviye başlar tüm dengeyi sıfırlarsınız (açıkçası ikisi de oldukça riskli hasta balık çoktan o akvaryuma bulaştırmış olabilir acilen dip çekimi yapmanızı ve hasta balığı ayırmanızı öneririm ) umarım bir daha bu tarz bir olay yaşamazsınız. beyaz benekele ilgili sizi yönlendirmem yanlış olur forumda araştırırsanız bir çok kişi bununla ilgili tecrübelerini paylaşıyor [/QUOTE]
yardımcı olduğunuz için çok çok teşekkür ederim. en iyisi ayrı bi tank ayarlayıp tedavi uygulamaya çalışmak galiba[:)]
Lepisteslim Ölüyor
[:)))][QUOTE=Nahzuğ]
evet stresten kaynaklanır akvaryum içinde bir porblem var demektir isterseniz iç filtrenizin su çıkışını cama verebilirsiniz ben kendi akvaryumumda o problemi bu şekilde çözmüştüm suyun sıcaklığını 25-26 derece arasına sabitleyin balıkları ürkütecek bir durum oluyor mu buna dikkat edin akvaryumunuza yaklaştığınızda ağır bir koku alıyor musunuz bunu kontrol edin ilk aylarda akvaryum içinde denge oturmadığı için çok ağır bir koku olur bu da genelde amonyaktan kaynaklanır ve bu durumda düzenli olarak dip çekimi yapmanız önerilir [/QUOTE]
filtre olarak pipo filtre kullanıyorum. ısıyı da 30 dereceye çekmek zorunda kaldım balıklarımın birinde beyaz benek hastalığını farkettim. ağır bir koku da yok 1.5 ayı geçti akvaryumu kuralı. sanırım sıkıntı yeni balık eklememden kaynaklı oldu. bi de galiba akvaryuma göre balık sayım fazla gelmiş olabilir. 60 litre akvaryumun var içinde 14 canlı doğuran var. 5 tane de zebra danio var tam yetişkinliğe ulaşmamış büyüklükte. sizce balık sayısını azaltmam gerekir mi? bir de şey sormak istiyorum bu beyaz benek olan balığımı fanusa alsam ona da metilen mavisi damlatsam belli bir süre dursa fayda eder mi?
[:)))][QUOTE=Nahzuğ]
evet stresten kaynaklanır akvaryum içinde bir porblem var demektir isterseniz iç filtrenizin su çıkışını cama verebilirsiniz ben kendi akvaryumumda o problemi bu şekilde çözmüştüm suyun sıcaklığını 25-26 derece arasına sabitleyin balıkları ürkütecek bir durum oluyor mu buna dikkat edin akvaryumunuza yaklaştığınızda ağır bir koku alıyor musunuz bunu kontrol edin ilk aylarda akvaryum içinde denge oturmadığı için çok ağır bir koku olur bu da genelde amonyaktan kaynaklanır ve bu durumda düzenli olarak dip çekimi yapmanız önerilir [/QUOTE]
filtre olarak pipo filtre kullanıyorum. ısıyı da 30 dereceye çekmek zorunda kaldım balıklarımın birinde beyaz benek hastalığını farkettim. ağır bir koku da yok 1.5 ayı geçti akvaryumu kuralı. sanırım sıkıntı yeni balık eklememden kaynaklı oldu. bi de galiba akvaryuma göre balık sayım fazla gelmiş olabilir. 60 litre akvaryumun var içinde 14 canlı doğuran var. 5 tane de zebra danio var tam yetişkinliğe ulaşmamış büyüklükte. sizce balık sayısını azaltmam gerekir mi? bir de şey sormak istiyorum bu beyaz benek olan balığımı fanusa alsam ona da metilen mavisi damlatsam belli bir süre dursa fayda eder mi?
Lepisteslim Ölüyor
[QUOTE=Nahzuğ]
balıklarınız cam kenarında aşağı yukarı sürekli bir hareket yapıyorlar mı
kullandığınız filtrenin debisi nedir
akvaryum hacminiz nedir
ölen balıkları incelediğinizde kuyruk veya yüzgeçlerde bir farklılık gördünüz mü
ölen balıkların hamile olma olasılığı nedir
mevcut akvaryumda hangi balıkları besliyorsunuz [/QUOTE]
abi balıkların cam kenarında aşağı yukarı hareket etmeleri neyden kaynaklanıyor? ben stresten olduğunu düşünmüştüm ama başka bir nedeni var mı
[QUOTE=Nahzuğ]
balıklarınız cam kenarında aşağı yukarı sürekli bir hareket yapıyorlar mı
kullandığınız filtrenin debisi nedir
akvaryum hacminiz nedir
ölen balıkları incelediğinizde kuyruk veya yüzgeçlerde bir farklılık gördünüz mü
ölen balıkların hamile olma olasılığı nedir
mevcut akvaryumda hangi balıkları besliyorsunuz [/QUOTE]
abi balıkların cam kenarında aşağı yukarı hareket etmeleri neyden kaynaklanıyor? ben stresten olduğunu düşünmüştüm ama başka bir nedeni var mı
Canlı Doğuranlara Yem
Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. bugün tetra pro algea aldım. diğer önerilerinizi de gözden geçirip birkaç yem daha alıcam. iyi akşamlar :)
Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. bugün tetra pro algea aldım. diğer önerilerinizi de gözden geçirip birkaç yem daha alıcam. iyi akşamlar :)
Canlı Doğuranlara Yem
Merhaba, lepistes kılıçkuyruk moli ve plati balıklarım var bunlar için kaliteli yem önerir misiniz? şuan markasını bilmediğim pul yemi ve rotifish kabuksuz artemia kullanıyorum.
Merhaba, lepistes kılıçkuyruk moli ve plati balıklarım var bunlar için kaliteli yem önerir misiniz? şuan markasını bilmediğim pul yemi ve rotifish kabuksuz artemia kullanıyorum.
Altın Moli
[QUOTE=lemur]Fotoğraftaki balık tam olarak dipte ve hareketsiz görünmüyor. Molly'lerde kesin kestirmek zor olsa da arkasındaki koyuluk doğumun yakın olduğuna işaret. Yeme iştahla geliyorsa, akvaryum sıcaklık ve su değerleriniz normalse bence kaygılanacak bir şey yok. Bitki olması güzel. Yavruluğa ayırıp strese sokmayın. Bitkilendirmeyi artıramıyorsanız yavruları korumak için geçici olarak rafya kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
diğer balıklara göre çok daha hareketsiz ve genelde dipte oluyor. akvaryum sıcaklığım 26 derece dip çekimini de 4 5 gün önce yaptım. ama yeme fazla gelmiyor diğerleri yem yerken bu genelde dipte oluyor. yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=lemur]Fotoğraftaki balık tam olarak dipte ve hareketsiz görünmüyor. Molly'lerde kesin kestirmek zor olsa da arkasındaki koyuluk doğumun yakın olduğuna işaret. Yeme iştahla geliyorsa, akvaryum sıcaklık ve su değerleriniz normalse bence kaygılanacak bir şey yok. Bitki olması güzel. Yavruluğa ayırıp strese sokmayın. Bitkilendirmeyi artıramıyorsanız yavruları korumak için geçici olarak rafya kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
diğer balıklara göre çok daha hareketsiz ve genelde dipte oluyor. akvaryum sıcaklığım 26 derece dip çekimini de 4 5 gün önce yaptım. ama yeme fazla gelmiyor diğerleri yem yerken bu genelde dipte oluyor. yorumunuz için teşekkürler
Altın Moli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219992/090220202230181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219992/090220202230311.jpg[/IMG]
dişi moli hep böyle dipte duruyor ve çok fazla hareket etmiyor. alalı 2 3 gün oldu acaba daha akvaryuma alışamadı mı yoksa yakın zamanda doğum falan mı yapıcak. hobiye başlayalı 1 2 ay olduğu için tam kestiremiyorum onun için bu tarz konular açıyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219992/090220202230181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219992/090220202230311.jpg[/IMG]
dişi moli hep böyle dipte duruyor ve çok fazla hareket etmiyor. alalı 2 3 gün oldu acaba daha akvaryuma alışamadı mı yoksa yakın zamanda doğum falan mı yapıcak. hobiye başlayalı 1 2 ay olduğu için tam kestiremiyorum onun için bu tarz konular açıyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim [:)]
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
