ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2020 08:54
Son Ziyaret:
19 Şubat 2026 14:34
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuzhan Elikara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Giresun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuzhan Elikara
SON 10 MESAJI
Yarın Olacak Elektrik Kesintisi Ve Riskleri
Arkadaşlar hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Genel olarak pilli hava motorundan bahsedilmiş, şuan elimde yok lakin en yakın zamanda edineceğim. Ayrı yeten 2 saatte bir tanktan su çekip akvaryuma damlatma yolu ile bir havalandırma yaptım. 5 litrelik su bidonu hesaplarıma göre yaklaşık 1 saatte boşalacak. Bidonu 5 - 6 kez yeniden doldurmam lazım zaten pazar günü evde ve işim olmadığından sıkıntı değil. Umarım bir aksilik yaşamadan atlatırız durumu. Herkese tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=darkfreez]Ben olsam o hacimde ve o yoğunlukta bir tankta balıklar için değil de dış filtre için korkarım filtrenin fişini çekin ve filtreyi temizleyin daha sonra elektrik gelene kadar biyolojik filtre malzemelerini bir kova suda bekletin. Bakterilerinizin ne kadarını kurtarsanız kar.[/QUOTE]
Hocam zaten 2 gün önce dış filtre temizliği yapmıştım. Şuan dış filtre bakteri kültürüm tahminimce %40 -%50 civarındadır ama yinede ölüm olacağı için bir temizlik düşünüyorum.
Arkadaşlar hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Genel olarak pilli hava motorundan bahsedilmiş, şuan elimde yok lakin en yakın zamanda edineceğim. Ayrı yeten 2 saatte bir tanktan su çekip akvaryuma damlatma yolu ile bir havalandırma yaptım. 5 litrelik su bidonu hesaplarıma göre yaklaşık 1 saatte boşalacak. Bidonu 5 - 6 kez yeniden doldurmam lazım zaten pazar günü evde ve işim olmadığından sıkıntı değil. Umarım bir aksilik yaşamadan atlatırız durumu. Herkese tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=darkfreez]Ben olsam o hacimde ve o yoğunlukta bir tankta balıklar için değil de dış filtre için korkarım filtrenin fişini çekin ve filtreyi temizleyin daha sonra elektrik gelene kadar biyolojik filtre malzemelerini bir kova suda bekletin. Bakterilerinizin ne kadarını kurtarsanız kar.[/QUOTE]
Hocam zaten 2 gün önce dış filtre temizliği yapmıştım. Şuan dış filtre bakteri kültürüm tahminimce %40 -%50 civarındadır ama yinede ölüm olacağı için bir temizlik düşünüyorum.
Yarın Olacak Elektrik Kesintisi Ve Riskleri
Herkese iyi günler,
Dostlar 100 litre 5 lepistes,3 plati, 2 cory ve 2 sae beslediğim bitkili bir tankım var. Yarın bulunduğum ilçede pazar olmasından dolayı genel bir elektrik tamiratı için sabah 9 dan akşam 17.00'e kadar bir elektrik kesintisi olacakmış. Yarın ki kesintide akvaryumum için neler yapmalıyım. Şuan alabileceğim önlemler nelerdir acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Herkese iyi günler,
Dostlar 100 litre 5 lepistes,3 plati, 2 cory ve 2 sae beslediğim bitkili bir tankım var. Yarın bulunduğum ilçede pazar olmasından dolayı genel bir elektrik tamiratı için sabah 9 dan akşam 17.00'e kadar bir elektrik kesintisi olacakmış. Yarın ki kesintide akvaryumum için neler yapmalıyım. Şuan alabileceğim önlemler nelerdir acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Platim De İç Parazit Sorunu Tekrarladı.
Herkese iyi günler,
Plati balığımda araştırıp gördüğüme göre iç parazit sorunu vardı. Jel, ipliksi dışkılama ve ilk zamanda karnında şişkinlik farkettim. Sarımsak suyu ile pul yemi karıştırıp yaklaşık 3 gün yemleme yaptım.Ardından ipliksi dışkılama geçti. Ama sonradan fark ettiğimde yeniden platim de ipliksi dışkılama ve sabki diğer balıklara bir kabadayılık seziyorum diğer balıklara saldırmıyor ama balıklar bu platime hiç yaklaşmıyor. Ayrı bir karanti tankım malesef yok balığımı tedavi etmek için flagy tedavisine başlamalı mıyım ya da son bir kere daha sarımsak sulu yemlemeyi denesem olur mu ? Haftada bir %20 su değişimi yapıyorum.Beslediğim balıklar 2 lepistes,3 plati, 1panda 1 komando cory, 1 sae
80*28*44 Akvaryum
LifeTech 835 Dış Filtre
Jeneca AP-9804 Hava Motoru
Hopar H-606 100 W Isıtıcı
E-Jet 907-F İç Filtre 25W[EDIT]Oghzn,2020-06-08 00:19:42[/EDIT]
Herkese iyi günler,
Plati balığımda araştırıp gördüğüme göre iç parazit sorunu vardı. Jel, ipliksi dışkılama ve ilk zamanda karnında şişkinlik farkettim. Sarımsak suyu ile pul yemi karıştırıp yaklaşık 3 gün yemleme yaptım.Ardından ipliksi dışkılama geçti. Ama sonradan fark ettiğimde yeniden platim de ipliksi dışkılama ve sabki diğer balıklara bir kabadayılık seziyorum diğer balıklara saldırmıyor ama balıklar bu platime hiç yaklaşmıyor. Ayrı bir karanti tankım malesef yok balığımı tedavi etmek için flagy tedavisine başlamalı mıyım ya da son bir kere daha sarımsak sulu yemlemeyi denesem olur mu ? Haftada bir %20 su değişimi yapıyorum.Beslediğim balıklar 2 lepistes,3 plati, 1panda 1 komando cory, 1 sae
80*28*44 Akvaryum
LifeTech 835 Dış Filtre
Jeneca AP-9804 Hava Motoru
Hopar H-606 100 W Isıtıcı
E-Jet 907-F İç Filtre 25W[EDIT]Oghzn,2020-06-08 00:19:42[/EDIT]
Akvaryumda Kaçak Bir Canlı Var
[QUOTE=pofdzm]Ramshorn salyangozu o su değerlerini düzende tutmkiakla alakalı bir kaç avantajı vardı sanırım. Üreseler de pek birşey olmaz hatta bazı insanların salyangozları ezip yem olarak verdiğini görmüştüm. Zararsız bir canlı.
Ölümlernoturmamış su dengeisnden olduğunu düşünüyorum ben de. Su değerleri ölçme şansınız varsa ölçün. Ammonia alert kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Fiyatının yüksek olması nedeniyle kullanmıyorum ama sanırım en yakın zamanda alacağım. İlgilendiğiniz için teşekkürler[:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun öncelikle [:'(] Yanlız keşke nasıl kurtarırım dan önce nasıl başlamalıyım ne yapmalıyım nasıl olsa daha iyi olur sorul sa veya yapılmış örnekler araştırılsaydı [:((]
Elimizin altında formumuz gibi bir nimet varken üstelik [:nazar:] Tekrar büyük geçmiş olsun acı bir tercübe olmuş sizin içinde .[/QUOTE]
Sayın Kınayu yorumunuz için teşekkürler. İnanın kurulum yapmadan önce 1 ay sadece forumu inceledim balıkları da alırken sürekli adım adım ilerledim birden balıkları akvaryuma doldurmadım. Yeni balık aldığımda bile bir kovaya koyup akvaryumdan damlacık yoluyla yaklaşık 25 dk akvaryum suyuna alıştırıyorum. Ama akvaryuma yerleşim yaptıktan 13-14 gün sonra ölüm yaşıyorum. Bir türlü anlayamadım.[EDIT]Oghzn,2020-06-02 15:13:12[/EDIT]
[QUOTE=pofdzm]Ramshorn salyangozu o su değerlerini düzende tutmkiakla alakalı bir kaç avantajı vardı sanırım. Üreseler de pek birşey olmaz hatta bazı insanların salyangozları ezip yem olarak verdiğini görmüştüm. Zararsız bir canlı.
Ölümlernoturmamış su dengeisnden olduğunu düşünüyorum ben de. Su değerleri ölçme şansınız varsa ölçün. Ammonia alert kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Fiyatının yüksek olması nedeniyle kullanmıyorum ama sanırım en yakın zamanda alacağım. İlgilendiğiniz için teşekkürler[:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun öncelikle [:'(] Yanlız keşke nasıl kurtarırım dan önce nasıl başlamalıyım ne yapmalıyım nasıl olsa daha iyi olur sorul sa veya yapılmış örnekler araştırılsaydı [:((]
Elimizin altında formumuz gibi bir nimet varken üstelik [:nazar:] Tekrar büyük geçmiş olsun acı bir tercübe olmuş sizin içinde .[/QUOTE]
Sayın Kınayu yorumunuz için teşekkürler. İnanın kurulum yapmadan önce 1 ay sadece forumu inceledim balıkları da alırken sürekli adım adım ilerledim birden balıkları akvaryuma doldurmadım. Yeni balık aldığımda bile bir kovaya koyup akvaryumdan damlacık yoluyla yaklaşık 25 dk akvaryum suyuna alıştırıyorum. Ama akvaryuma yerleşim yaptıktan 13-14 gün sonra ölüm yaşıyorum. Bir türlü anlayamadım.[EDIT]Oghzn,2020-06-02 15:13:12[/EDIT]
Akvaryumda Kaçak Bir Canlı Var
Öncelikle herkese iyi günler.
Akvaryum kurulduktan sonra sırayla önce 2d1e plati ekledim. Sonra yeni balıklarla su değerlerinin oturmasını 2 hafta bekleyerek 4d1e lepistes ekledim. Yaklaşık 13 gün sonra dişi lepisteslerim her gün bir dişi olmak üzere 4 günde her sabah 1 ölü alarak malesef kaybettim.Şimdi 2d1e plati 1 erkek lepistes 1panda 1 komando 1sae kaldı. Ayriyeten dün farkettigim akvaryum camında ve tabanda resimdeki bir canlı var yakından baktığımda hareket ediyor cinsi nedir ve ya balıklara zararı var midir ? Akvaryumu nasıl kurtarırım?
Şimdiden teşekkürler iyi günler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203171.jpg[/IMG][EDIT]Oghzn,2020-06-02 12:11:25[/EDIT]
Öncelikle herkese iyi günler.
Akvaryum kurulduktan sonra sırayla önce 2d1e plati ekledim. Sonra yeni balıklarla su değerlerinin oturmasını 2 hafta bekleyerek 4d1e lepistes ekledim. Yaklaşık 13 gün sonra dişi lepisteslerim her gün bir dişi olmak üzere 4 günde her sabah 1 ölü alarak malesef kaybettim.Şimdi 2d1e plati 1 erkek lepistes 1panda 1 komando 1sae kaldı. Ayriyeten dün farkettigim akvaryum camında ve tabanda resimdeki bir canlı var yakından baktığımda hareket ediyor cinsi nedir ve ya balıklara zararı var midir ? Akvaryumu nasıl kurtarırım?
Şimdiden teşekkürler iyi günler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203171.jpg[/IMG][EDIT]Oghzn,2020-06-02 12:11:25[/EDIT]
Sizce Dişi Lepistesim Hasta Ve Ya Hamile Mi ?
Merhaba dostlar, bir kaç gündür hastane işim vardı bugün eve gelebildim. Lepistesim doğurmuş yada hala doğuruyor bilemiyorum. Yaklaşık 9 tane yavru sayabildim. Sanırım platimde hastalık ta gitmişe benziyor.
Merhaba dostlar, bir kaç gündür hastane işim vardı bugün eve gelebildim. Lepistesim doğurmuş yada hala doğuruyor bilemiyorum. Yaklaşık 9 tane yavru sayabildim. Sanırım platimde hastalık ta gitmişe benziyor.
Sizce Dişi Lepistesim Hasta Ve Ya Hamile Mi ?
Ölçüler: 80x28x44
Canlı Türleri: 2 Lepistes,3 Plati,1 Sae
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: LifeTech 835 Dış Filtre + E-Jet 907-F İç Filtre + Şerit led
Isıtıcı ve Hava Motoru: Jeneca AP-9804 Hava Motoru ,Hopar H-606 100 W Isıtıcı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200016071.jpg[/IMG]
Akvaryum kurulumum yaklaşık 15 gün önce oldu. 1D 1E lepistes ve 3 plati ve 1 sae besliyorum şimdilik mecburen 2 günlük kardeşime emanet etmiştim. Turuncu platim sanırım iç parazit olmuş ve ipliksi dışkılama gösteriyor. 2 gündür takip ediyorum bu platimdeki hastalık geçmişe benziyor ama sanki dişi lepistesimde göz yanaklarında bir pullanma ve kuyrukte küçük beyaz noktalar varmış gibi. Ayrı yeten dişi lepistesimi alırken hamile olduğunu söylediler sizce hamile mi ?Yardımcı olursanız sevinirim.İyi günler.
[EDIT]Oghzn,2020-05-06 00:20:13[/EDIT]
Ölçüler: 80x28x44
Canlı Türleri: 2 Lepistes,3 Plati,1 Sae
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: LifeTech 835 Dış Filtre + E-Jet 907-F İç Filtre + Şerit led
Isıtıcı ve Hava Motoru: Jeneca AP-9804 Hava Motoru ,Hopar H-606 100 W Isıtıcı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200016071.jpg[/IMG]
Akvaryum kurulumum yaklaşık 15 gün önce oldu. 1D 1E lepistes ve 3 plati ve 1 sae besliyorum şimdilik mecburen 2 günlük kardeşime emanet etmiştim. Turuncu platim sanırım iç parazit olmuş ve ipliksi dışkılama gösteriyor. 2 gündür takip ediyorum bu platimdeki hastalık geçmişe benziyor ama sanki dişi lepistesimde göz yanaklarında bir pullanma ve kuyrukte küçük beyaz noktalar varmış gibi. Ayrı yeten dişi lepistesimi alırken hamile olduğunu söylediler sizce hamile mi ?Yardımcı olursanız sevinirim.İyi günler.
[EDIT]Oghzn,2020-05-06 00:20:13[/EDIT]
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
[QUOTE=lepistes07]Merhaba. Hayirli olsun şimdiden. Bu ölçülerdeki akvaryumu 4 sene kayıtsız kuşaksız rahat bir şekilde kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız sizde inşallah. Aydınlatmayla ilgili herhangi bir risk oluşmaması için o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. Dış filtre malzemelerini yenilerseniz daha iyi olur bence. Bitkili akvaryun konusunda pek fazla bilgim yok ama bu akvaryumda en güzel canlı doğuran olabilir diye düsünüyorum.
Sağlıklı günler. [/QUOTE]
Akvaryum üst kapağı olduğu için ona güveniyorum, inşallah bir sorun yaşamam. Dış filtre malzemelerimi yeniledim. Akvaryum ışık konusuna gelince de akvaryumu odamı 2 kişi olarak kız kardeşimle paylaştığımız için mecburen pencerenin önüne koymak zorundayım. Güneş ışığının engellenmesi storları kapalı konumda tutacağız artık [:)] ayrı yetende arka fon için siyah opak bir fon düşünüyorum bir nebze sıcaklık artışı sağlayabilir ama onuda ısıtıcı- termometre ile dengelerim diye planlarım var bakalım ne olacak.
[QUOTE=lepistes07]Merhaba. Hayirli olsun şimdiden. Bu ölçülerdeki akvaryumu 4 sene kayıtsız kuşaksız rahat bir şekilde kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız sizde inşallah. Aydınlatmayla ilgili herhangi bir risk oluşmaması için o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. Dış filtre malzemelerini yenilerseniz daha iyi olur bence. Bitkili akvaryun konusunda pek fazla bilgim yok ama bu akvaryumda en güzel canlı doğuran olabilir diye düsünüyorum.
Sağlıklı günler. [/QUOTE]
Akvaryum üst kapağı olduğu için ona güveniyorum, inşallah bir sorun yaşamam. Dış filtre malzemelerimi yeniledim. Akvaryum ışık konusuna gelince de akvaryumu odamı 2 kişi olarak kız kardeşimle paylaştığımız için mecburen pencerenin önüne koymak zorundayım. Güneş ışığının engellenmesi storları kapalı konumda tutacağız artık [:)] ayrı yetende arka fon için siyah opak bir fon düşünüyorum bir nebze sıcaklık artışı sağlayabilir ama onuda ısıtıcı- termometre ile dengelerim diye planlarım var bakalım ne olacak.
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
Forum gerçekten de çok yardım severmiş. Konuyu okuyan 120 kişi var ama sadece iki kişi yazıp ilgileniyor. Bu iki kişiye sonsuz sevgiler. Diğer forum üyelerine ayrı teşekkür ediyorum. [:cool:][EDIT]Oghzn,2020-04-19 23:40:35[/EDIT]
Forum gerçekten de çok yardım severmiş. Konuyu okuyan 120 kişi var ama sadece iki kişi yazıp ilgileniyor. Bu iki kişiye sonsuz sevgiler. Diğer forum üyelerine ayrı teşekkür ediyorum. [:cool:][EDIT]Oghzn,2020-04-19 23:40:35[/EDIT]
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
Yorumlarınız için teşekkürler şimdilik Endler ve Günbatımı Plati bakmayı düşünüyorum. Eğer bitki ve dekorasyon öneriniz varsa sevinirim.[:geek:]
Yorumlarınız için teşekkürler şimdilik Endler ve Günbatımı Plati bakmayı düşünüyorum. Eğer bitki ve dekorasyon öneriniz varsa sevinirim.[:geek:]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
sirhill,
yeekim,
Kınayu,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Mr. WingMan,
0rnn,
yokte,
sina cen,
Kuduoglu,
osmandbnl,
oktay42,
Redrainbow,
ibas34,
Brdk64,
nagmus,
heserx,
SalihNarci,
altum123,
artgy,
Akvarist Batuhan,
livadi,
reprise,
yaguara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
