ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sayen21
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Şubat 2007 00:31
Son Ziyaret:
01 Aralık 2020 09:18
Toplam Mesaj:
22 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mesut CENGİZ
SON 10 MESAJI
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Sinan Bey önerileriniz için teşekkürler. Tabanın tane büyüklüğünün fazla olduğuna bende katılıyorum ve sanırım ilerleyen günlerde daha ufak tanecikli bir tabanla değiştireceğim, torf kullanmadım tablet gübreyle işi yürütmeye çalışıyorum. Tane iriliği bitkilerin zeminden sürgün vermesine engel olur mu, benim aklıma bu gelmişti, gübrelerin hızla suya karışma olasılığı hiç gelmemişti açıkçası, uyardığınız için teşekkürler.
Diğer arkadaşların tecrübelerindende faydalanmak isterim, yardımlarınızı bekliyorum.
Eğer başarılı olabilirsem ilerde daha büyük bir bitkili akvaryum kurmak isterim.
Saygılarımla...
Sinan Bey önerileriniz için teşekkürler. Tabanın tane büyüklüğünün fazla olduğuna bende katılıyorum ve sanırım ilerleyen günlerde daha ufak tanecikli bir tabanla değiştireceğim, torf kullanmadım tablet gübreyle işi yürütmeye çalışıyorum. Tane iriliği bitkilerin zeminden sürgün vermesine engel olur mu, benim aklıma bu gelmişti, gübrelerin hızla suya karışma olasılığı hiç gelmemişti açıkçası, uyardığınız için teşekkürler.
Diğer arkadaşların tecrübelerindende faydalanmak isterim, yardımlarınızı bekliyorum.
Eğer başarılı olabilirsem ilerde daha büyük bir bitkili akvaryum kurmak isterim.
Saygılarımla...
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Hatayı düzelttim arkadaşlar, kusura bakmayın. Şimdi değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Hatayı düzelttim arkadaşlar, kusura bakmayın. Şimdi değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Saygılarımlar
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Selamlar, akvaryumumun resimlerini yükledim. İlk kurulum anından balıkların eklendiği duruma kadar resimler mevcut.
Haftasonu pazar günü balıları ekledim.
Şuan için ;
8 lepistes
5 valifera
5 neon
mevcut. Bir haftaya kadar 10-15 adet neon daha eklemeyi düşünüyorum.
Bitki olarak istediğim bitkileri ekleyemedim biraz aceleye geldi bitki işi. Eklediğim bitkilerde şöyle(emin olmamakla birlikte);
Echinodorus
Cabomba
Glossostigma
Glossostigma diktiğime pişman oldum çünkü daha gelişim gösteremedi zannedersem ışıktan kaynaklanıyor.
Size sormak istediğim eklediğim balıklar ve ekleyeceklerimin sayısı yeterli midir yoksa fazla mı, bitkilerin ihtiyacı olan CO2'yi karşılarlar mı. Türler hakkında ne düşünüyorsunuz, valiferaları çıkarmalı mıyım, sadece neonlar olsa nasıl olur, sizin tavsiyeleriniz başka canlı önerileriniz nelerdir.
Dibe tablet gübre eklemiştim 6 adet, bu sayıyı artırmalı mıyım ve bir daha ki sefere ne zaman tablet gübre eklemeliyim. Birde Cabombaların gövdelerinden ince ince şeritler uzuyor bunlar bitkinin dallarımı, bitki bu şekilde mi gelişiyor. Kurulumdan bu yana gelişim nasıl, değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Hayırlı günler herkese.
Bunlarda akvaryumumun resimleri;

sayen21 2008-07-01 12:08:55
Selamlar, akvaryumumun resimlerini yükledim. İlk kurulum anından balıkların eklendiği duruma kadar resimler mevcut.
Haftasonu pazar günü balıları ekledim.
Şuan için ;
8 lepistes
5 valifera
5 neon
mevcut. Bir haftaya kadar 10-15 adet neon daha eklemeyi düşünüyorum.
Bitki olarak istediğim bitkileri ekleyemedim biraz aceleye geldi bitki işi. Eklediğim bitkilerde şöyle(emin olmamakla birlikte);
Echinodorus
Cabomba
Glossostigma
Glossostigma diktiğime pişman oldum çünkü daha gelişim gösteremedi zannedersem ışıktan kaynaklanıyor.
Size sormak istediğim eklediğim balıklar ve ekleyeceklerimin sayısı yeterli midir yoksa fazla mı, bitkilerin ihtiyacı olan CO2'yi karşılarlar mı. Türler hakkında ne düşünüyorsunuz, valiferaları çıkarmalı mıyım, sadece neonlar olsa nasıl olur, sizin tavsiyeleriniz başka canlı önerileriniz nelerdir.
Bitkiler için neler diyorsunuz akvaryum için uygunmu, eklenmesi veya çıkarılması gerekenler var mı, varsa nelerdir.
Dibe tablet gübre eklemiştim 6 adet, bu sayıyı artırmalı mıyım ve bir daha ki sefere ne zaman tablet gübre eklemeliyim. Birde Cabombaların gövdelerinden ince ince şeritler uzuyor bunlar bitkinin dallarımı, bitki bu şekilde mi gelişiyor. Kurulumdan bu yana gelişim nasıl, değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Hayırlı günler herkese.
Bunlarda akvaryumumun resimleri;













Yunuslarla ilgili her şey.
Cevabınız için teşekkürler dikkatle uygulayacağım
Cevabınız için teşekkürler dikkatle uygulayacağım
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Akvaryumumu kurdum, taban olarak dere çakılı ve tablet gübre kullandım. Resimleri yakında ekleyeceğim. Hagen sıvı gübre aldım, kurulumun üçüncü günü 10ml kadar ekledim. Co2 vermiyorum ve şuan için canlıda bulunmuyor. Günde 5a-3k-5a olmak üzere 10 saat aydınlatıyorum. Bitkilerimin bazılarında sararmalar var gün geçtikçe düzeleceğini umuyorum. Bakalım üstesinden gelebilecekmiyim.
Akvaryumumu kurdum, taban olarak dere çakılı ve tablet gübre kullandım. Resimleri yakında ekleyeceğim. Hagen sıvı gübre aldım, kurulumun üçüncü günü 10ml kadar ekledim. Co2 vermiyorum ve şuan için canlıda bulunmuyor. Günde 5a-3k-5a olmak üzere 10 saat aydınlatıyorum. Bitkilerimin bazılarında sararmalar var gün geçtikçe düzeleceğini umuyorum. Bakalım üstesinden gelebilecekmiyim.
Yunuslarla ilgili her şey.
Uğur Bey öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Benim sorum yavruları anaç yunusların arasına ne zaman bırakmak uygundur, birde yavruların hızlı ve sağlıklı gelişmesi için nelere dikkat etmek gerek.
Uğur Bey öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Benim sorum yavruları anaç yunusların arasına ne zaman bırakmak uygundur, birde yavruların hızlı ve sağlıklı gelişmesi için nelere dikkat etmek gerek.
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Cevaplarınız içn çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Önerilerinizi dikkate alcağım. Yeni doğmuş sarı prenseslerimi atmayı düşünüyordum, serpilmeleri için daha sonra ana tanka geri koyacaktım, sarı penseslerin bitkili akvaryumlar için uygun olmadıklarını biliyordum ama yinede şansımı denemek istedim, yavru olmalarından dolayı. O halde Canlı olarak neon veya lepistes beslemeyi düşünüyorum.
Mustafa bey dediğiniz aparattan bulabilirsem kullanırım, bulmazsamda en kısa zamanda kendim yapmaya çalışırım, fikriniz için teşekkürler.
Aydınlatma inşallah bitkiler için faydalı olur, olumsuz sonuç verirse değiştiririm.
Cevaplarınız içn çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Önerilerinizi dikkate alcağım. Yeni doğmuş sarı prenseslerimi atmayı düşünüyordum, serpilmeleri için daha sonra ana tanka geri koyacaktım, sarı penseslerin bitkili akvaryumlar için uygun olmadıklarını biliyordum ama yinede şansımı denemek istedim, yavru olmalarından dolayı. O halde Canlı olarak neon veya lepistes beslemeyi düşünüyorum.
Mustafa bey dediğiniz aparattan bulabilirsem kullanırım, bulmazsamda en kısa zamanda kendim yapmaya çalışırım, fikriniz için teşekkürler.
Aydınlatma inşallah bitkiler için faydalı olur, olumsuz sonuç verirse değiştiririm.
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Mustafa bey bilgilendirmeniz için teşekkürler.Çakılların salınım yapacağını düşünmüyordum, onun içi tuz ruhu testini yapmamıştım ama emin olmak için en kısa zamanda yapacağım, co2 olmadan ve mevcut ışıklandırma ila bakabileceğimi duyduğuma sevindim.
Peki filtre için ne dersiniz, atman f201 iç filtre var hava hortumunu iptal ederek kullansam sorun teşkil edermi, canlıları ekledikten sonra bu şekilde ki kullanım canlıların oksijen ihtiyacını karşılar mı.
Birde canlı olarak sarı prenses yavrularımı akvaryuma serpilmeleri için atsam, hem bitkiler hem de yavrular için sorun olur mu.
İlginiz için teşekkürler
Mustafa bey bilgilendirmeniz için teşekkürler.Çakılların salınım yapacağını düşünmüyordum, onun içi tuz ruhu testini yapmamıştım ama emin olmak için en kısa zamanda yapacağım, co2 olmadan ve mevcut ışıklandırma ila bakabileceğimi duyduğuma sevindim.
Peki filtre için ne dersiniz, atman f201 iç filtre var hava hortumunu iptal ederek kullansam sorun teşkil edermi, canlıları ekledikten sonra bu şekilde ki kullanım canlıların oksijen ihtiyacını karşılar mı.
Birde canlı olarak sarı prenses yavrularımı akvaryuma serpilmeleri için atsam, hem bitkiler hem de yavrular için sorun olur mu.
İlginiz için teşekkürler
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Çağatay Bey bilgilendirmeniz için teşekkürler, benim düşüncem akvaryumun bayutlarından dolayı gelişimin normal seviyede olması, ne çok hızlı ne de çok yavaş. Co2 mayalı sistem kurmadan ve bu aydınlatma ile gelişim nasıl olur, tabanı dere çakılı ve tablette kurduğumu varsayarsak.
Elementler için düşündüğüm saf halde doğadan çıkarılan demir madenini ufalayarak taban malzemesi olarak kullanmaktı. Gübre olarak düşünmemiştim aslında.
Bu konularda diğer arkadaşlarında önerilerini bekliyorum,
Sağlıklı Akvaryumlar dileğiyle,
Çağatay Bey bilgilendirmeniz için teşekkürler, benim düşüncem akvaryumun bayutlarından dolayı gelişimin normal seviyede olması, ne çok hızlı ne de çok yavaş. Co2 mayalı sistem kurmadan ve bu aydınlatma ile gelişim nasıl olur, tabanı dere çakılı ve tablette kurduğumu varsayarsak.
Elementler için düşündüğüm saf halde doğadan çıkarılan demir madenini ufalayarak taban malzemesi olarak kullanmaktı. Gübre olarak düşünmemiştim aslında.
Bu konularda diğer arkadaşlarında önerilerini bekliyorum,
Sağlıklı Akvaryumlar dileğiyle,
İlk Bitkili Akv.(Resim Ekl.-Yorumlarnızı Bekliyrm)
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba. Konu başlığında da belirttiğim gibi ilk bitkili akvaryumumu kurmak istiyorum. Şuan için büyükçe bir malawi akvaryumum var ve az çok akvaryum konusunda deneyimliyim.
Kurmak istediğim akvaryumla ilgili bilgiler şöyle;
Boyutları; 61cm(boy) X 32cm(en) X 41cm(yükseklik)
Aydınlatma; 2 adet 18W Osram 827(2700 kelvin, 1350 lümen)
Bitkiler;
4 adet Cryptocoryne x willisi
4 adet Hygrophila difformis
4 adet Vallisneria gigantea
ve benim size sormak istdiğim konu şöyle, bilgilerini verdiğim akvaryumda taban malzemesi olarak nasıl birşey kullanmalıyım. Benim düşüncem ilk başlarda en alt kısma 1cm kadar bahçe torfu onun üstüne yine 1cm kadar zeolit ve en üstede 6 cm iri taneli dere çakılı koymaktı. Daha sonra forumda okuduğum konulardan şöyle bir alternatif yol buldum, tabana sadece iri taneli dere çakılı koyup bitki diplerine tablet gübre koymak. Sizce en doğrusu ve makul olanı nedir. Diğer bir sorum ise bitkilerin ihtiyacı olan elementleri örneğin demiri, doğadaki saf halini ufalayarak tabana koysam faydası olurmu? İşim itibari ile bu elementlere ulaşabiliyorum. Eğer bu uygun bir yöntemse hangi elementlerden koymam gerek.
Bir de tek başına iç filtre yeterli midir. İç filtre kullanımında da nelere dikkat etmeliyim, hava hortumunu iptal edip düşük debili kullanmam yeterli mi. Canlılar akvaryum oturduktan sonra makul miktarda eklenecek.
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum, sağlıcakla kalın.sayen21 2008-07-01 11:36:53
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba. Konu başlığında da belirttiğim gibi ilk bitkili akvaryumumu kurmak istiyorum. Şuan için büyükçe bir malawi akvaryumum var ve az çok akvaryum konusunda deneyimliyim.
Kurmak istediğim akvaryumla ilgili bilgiler şöyle;
Boyutları; 61cm(boy) X 32cm(en) X 41cm(yükseklik)
Aydınlatma; 2 adet 18W Osram 827(2700 kelvin, 1350 lümen)
Bitkiler;
4 adet Cryptocoryne x willisi
4 adet Hygrophila difformis
4 adet Vallisneria gigantea
ve benim size sormak istdiğim konu şöyle, bilgilerini verdiğim akvaryumda taban malzemesi olarak nasıl birşey kullanmalıyım. Benim düşüncem ilk başlarda en alt kısma 1cm kadar bahçe torfu onun üstüne yine 1cm kadar zeolit ve en üstede 6 cm iri taneli dere çakılı koymaktı. Daha sonra forumda okuduğum konulardan şöyle bir alternatif yol buldum, tabana sadece iri taneli dere çakılı koyup bitki diplerine tablet gübre koymak. Sizce en doğrusu ve makul olanı nedir. Diğer bir sorum ise bitkilerin ihtiyacı olan elementleri örneğin demiri, doğadaki saf halini ufalayarak tabana koysam faydası olurmu? İşim itibari ile bu elementlere ulaşabiliyorum. Eğer bu uygun bir yöntemse hangi elementlerden koymam gerek.
Bir de tek başına iç filtre yeterli midir. İç filtre kullanımında da nelere dikkat etmeliyim, hava hortumunu iptal edip düşük debili kullanmam yeterli mi. Canlılar akvaryum oturduktan sonra makul miktarda eklenecek.
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum, sağlıcakla kalın.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
