ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Impheatus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Haziran 2020 18:54
Son Ziyaret:
03 Mart 2021 20:12
Toplam Mesaj:
96 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdi YILDIZ
Doğum Tarihi:
31 Temmuz 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel güvenlik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdi YILDIZ
SON 10 MESAJI
Melek Yavruları
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
Melek Yavruları
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
Melek Yavruları
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Küçük Garip Canlılar Var
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Gübreleme
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
Gübreleme
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Derece
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
Derece
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
