ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Khepri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2021 18:32
Son Ziyaret:
05 Temmuz 2022 12:15
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Nematod Mu Bunlar? Andazol Kullanımı
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Beyazlıklardan Nasıl Kurtulabilirim?
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
30x30x30 Bitkili Betta
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
30x30x30 Bitkili Betta
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
30x30x30 Bitkili Betta
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
KULLANICILAR
- 87 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
omerali06,
pianoƒish,
Hidro Dinamik,
0rnn,
JujuSeri,
Kuduoglu,
Frkn,
Cyber_Scout,
GhostKoi,
aXarayli,
HaydarGul,
Kınayu,
nazemert,
mustafa innr,
TheDS,
seljoy,
Urar,
sakal34,
EmiirKaan,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
fffurkan9,
osmandbnl,
yeekim,
Balikcidede,
DigitalPen,
HLLDNLYC,
oktay42,
nniiaa,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
omerkaya40,
Ekin.sinan,
stopsound,
joko29,
merutay,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Safakk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
