ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Benimbenn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2022 11:30
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2022 09:51
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Kara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Kara
SON 8 MESAJI
Tabanda Ne Kullanmalıyım
Nano akvaryumda zeminde montecarlo düşünüyorum. Onun dışında cardinals ve repens de düşünebilirim.
Düşündüğüm zemin kombinasyonları şunlar;
Yükselti için lav kırığı - üzerine Aquaforest af natural substrat 1cm - üzerine 2-3cm vitasand hagen
Yükselti için lav kırığı- jbl volcano powder- 3-4cm vitasand veya aquaclay kum
Yükselti için lav kırığı- üzerine volcano veya aquaforest substrat - üzerine 2-3cm manado
Hangisi daha mantıklı ve hesaplı olur acaba mı? Klasik aquabasis ve manado düşünüyordum fakat fiyatları çok pahalı. Bi taban için 300-400₺ harcamak istemiyorum açıkçası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[EDIT]Benimbenn,2022-05-18 23:41:58[/EDIT]
Güncel yardımlarınızı bekliyorum
Nano akvaryumda zeminde montecarlo düşünüyorum. Onun dışında cardinals ve repens de düşünebilirim.
Düşündüğüm zemin kombinasyonları şunlar;
Yükselti için lav kırığı - üzerine Aquaforest af natural substrat 1cm - üzerine 2-3cm vitasand hagen
Yükselti için lav kırığı- jbl volcano powder- 3-4cm vitasand veya aquaclay kum
Yükselti için lav kırığı- üzerine volcano veya aquaforest substrat - üzerine 2-3cm manado
Hangisi daha mantıklı ve hesaplı olur acaba mı? Klasik aquabasis ve manado düşünüyordum fakat fiyatları çok pahalı. Bi taban için 300-400₺ harcamak istemiyorum açıkçası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[EDIT]Benimbenn,2022-05-18 23:41:58[/EDIT]
Güncel yardımlarınızı bekliyorum
Aquario Neo Co2 Diffuser (mayalı Sistem)
[QUOTE=lordbarbaros]Mayalı CO2 sistemime daha önce sigara izmaritiyle difüzör denemiştim ama zamanla CO2’yi iyi çözememişti. Bende Aquario Neo Difüzör denemek istedim. İşte videosu altta.
[VID]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/VID]
[URL]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102950/170520222133131.jpg[/IMG]
[/QUOTE] merhaba barbaros bey, ben de diy co2 yapmak istiyorum ekipman siparişi verdim. Sizin kullandığınız sanırım maya şeker olan sistem, hangisi daha uzun gidiyor veya nasıl bir tarifle ne kadar süre kullanabiliyorsunuz siz merak ettim
[QUOTE=lordbarbaros]Mayalı CO2 sistemime daha önce sigara izmaritiyle difüzör denemiştim ama zamanla CO2’yi iyi çözememişti. Bende Aquario Neo Difüzör denemek istedim. İşte videosu altta.
[VID]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/VID]
[URL]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102950/170520222133131.jpg[/IMG]
[/QUOTE] merhaba barbaros bey, ben de diy co2 yapmak istiyorum ekipman siparişi verdim. Sizin kullandığınız sanırım maya şeker olan sistem, hangisi daha uzun gidiyor veya nasıl bir tarifle ne kadar süre kullanabiliyorsunuz siz merak ettim
Uygun Taban Ve Askı Filtre Önerisi
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Öncelikle High tech ne demek diye başlamak isterdim açıkçası ama yine de en azından sizi bu başlığı araştırmaya yönlendirerek başlayalım.
Bu kuracağınız tank high tech değildir hatta tech değildir neredeyse.
Bakmak istediğiniz bitkiler güçlü bir taban zorunluluğu var gibi düşünülse de ışık co2 ve sıvı gübre takviyesi ile herhangi bir quartz kumda da yetişebilir. Fakat bu boyuta gelmeniz için önce su kimyasını ardından bitkilerin taleplerini ardından da malzemeleri ve kullanım şekillerini iyice araştırmalısınız. Çok basit bir örnek ile filtre de purigen kullanıp hangi gübreyi birlikte kullanmak absürttür bunu kurcalayabilirsiniz.
Benim tavsiyem kolay sayılmasına kolay ala tecrübe gerektiren bu bitkiler için farklı türler ile daha tecrübe kazanıp akvaryum üzerine genel konuları biraz daha araştırıp ilerlemeniz. [/QUOTE]
Kurulan tank örneklerinden yola çıkarak tabanımın iyi olması gerektiği kanısına vardım bir an. Şayet öyleyse sadece zemin ve moss bağlı bir dal parçası ile akvaryum kurmak istiyorum ve elimde akvaryum ölçülerim için iyi diyebileceğim powerled aydınlatmam var. İyi bir ışık, co2 ve gübre ile bu akvaryumu idame ettirebilirim öyleyse. Bahsettiğiniz detayları bilmiyorum açıkçası hangi filtre malzemesinde hangi gübre olayını çünkü sadece konuları okuyarak ilerliyorum. Öğrenmem için önerebileceğiniz konu veya makale varsa seve seve okurum.[:geek:]
[QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE][QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE]
Elimde iyi bir powerled aydınlatma ve çinden aldığım diy co2 sistemim var, gübreyi forumdan diy olarak temin edeceğim. Yükselti olarak lav kırığı ve üzerine daha önce almış olduğum vitasandın siyah kumunu kullanabilir miyim öyleyse? Tek kafama takılan kısım bu noktada bu kumun uygun olup olmadığı çünkü demir içerdiği söyleniyor. Nötr bir kum olmadığı için bitki veya su değerlerinde sorun yaratır mı acaba?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Öncelikle High tech ne demek diye başlamak isterdim açıkçası ama yine de en azından sizi bu başlığı araştırmaya yönlendirerek başlayalım.
Bu kuracağınız tank high tech değildir hatta tech değildir neredeyse.
Bakmak istediğiniz bitkiler güçlü bir taban zorunluluğu var gibi düşünülse de ışık co2 ve sıvı gübre takviyesi ile herhangi bir quartz kumda da yetişebilir. Fakat bu boyuta gelmeniz için önce su kimyasını ardından bitkilerin taleplerini ardından da malzemeleri ve kullanım şekillerini iyice araştırmalısınız. Çok basit bir örnek ile filtre de purigen kullanıp hangi gübreyi birlikte kullanmak absürttür bunu kurcalayabilirsiniz.
Benim tavsiyem kolay sayılmasına kolay ala tecrübe gerektiren bu bitkiler için farklı türler ile daha tecrübe kazanıp akvaryum üzerine genel konuları biraz daha araştırıp ilerlemeniz. [/QUOTE]
Kurulan tank örneklerinden yola çıkarak tabanımın iyi olması gerektiği kanısına vardım bir an. Şayet öyleyse sadece zemin ve moss bağlı bir dal parçası ile akvaryum kurmak istiyorum ve elimde akvaryum ölçülerim için iyi diyebileceğim powerled aydınlatmam var. İyi bir ışık, co2 ve gübre ile bu akvaryumu idame ettirebilirim öyleyse. Bahsettiğiniz detayları bilmiyorum açıkçası hangi filtre malzemesinde hangi gübre olayını çünkü sadece konuları okuyarak ilerliyorum. Öğrenmem için önerebileceğiniz konu veya makale varsa seve seve okurum.[:geek:]
[QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE][QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE]
Elimde iyi bir powerled aydınlatma ve çinden aldığım diy co2 sistemim var, gübreyi forumdan diy olarak temin edeceğim. Yükselti olarak lav kırığı ve üzerine daha önce almış olduğum vitasandın siyah kumunu kullanabilir miyim öyleyse? Tek kafama takılan kısım bu noktada bu kumun uygun olup olmadığı çünkü demir içerdiği söyleniyor. Nötr bir kum olmadığı için bitki veya su değerlerinde sorun yaratır mı acaba?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
Uygun Taban Ve Askı Filtre Önerisi
Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O][/QUOTE]
Güncel
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
Güncel[/QUOTE]
Güncel ama kimse yazmıyor :(
Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O][/QUOTE]
Güncel
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
Güncel[/QUOTE]
Güncel ama kimse yazmıyor :(
Walstad Deneme Kavanozu
[QUOTE=Neothauma ]Böyle ufak hacimlerde, bitkileri yaprakları ve gövdesi çok büyüyen ve diğer bitkilere yer bırakmayan türlerdenden seçmeyin. Ben en iyi verimi Rotala rotundifolia, Bacopa monnieri ve Hydrocotyle tripartiadan alıyorum. Haftalık budamalarımda yeni budadığım sapları ektiğimde kısa sürede uzamaya ve çoğalmaya başlıyorlar. İnce ve ufak yapraklı yapıları sayesinde diğer bitkilere de yer bırakıyorlar. Bu üç bitki neredeyse her kavanozumda mevcut. Geçenlerde kurduklarımda yeni türler var, bazılarının isimlerini hatırlamıyorum. Eğer bi sıkıntı çıkmazsa ve isimlerini arkadaşıma sorup öğrendiğimde tavsiye edip etmeyecek tecrübeye ulaşırım diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Armağan Bey merhaba bende sizin gibi kavanozlara kurulum için kolları sıvadım fakat bir konu aklıma takıldı. Su olarak ne kullanılıyor bu metotta veya bitkili akvaryumlarda? Musluk suyu mu, dinlendirilmiş musluk suyu mu yoksa bildiğiniz arıtma suyu mu? Evde arıtma cihazım var ama hangi suyun kullanıldığını anlamadım bitkili akvaryumlarda
[QUOTE=Neothauma ]Böyle ufak hacimlerde, bitkileri yaprakları ve gövdesi çok büyüyen ve diğer bitkilere yer bırakmayan türlerdenden seçmeyin. Ben en iyi verimi Rotala rotundifolia, Bacopa monnieri ve Hydrocotyle tripartiadan alıyorum. Haftalık budamalarımda yeni budadığım sapları ektiğimde kısa sürede uzamaya ve çoğalmaya başlıyorlar. İnce ve ufak yapraklı yapıları sayesinde diğer bitkilere de yer bırakıyorlar. Bu üç bitki neredeyse her kavanozumda mevcut. Geçenlerde kurduklarımda yeni türler var, bazılarının isimlerini hatırlamıyorum. Eğer bi sıkıntı çıkmazsa ve isimlerini arkadaşıma sorup öğrendiğimde tavsiye edip etmeyecek tecrübeye ulaşırım diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Armağan Bey merhaba bende sizin gibi kavanozlara kurulum için kolları sıvadım fakat bir konu aklıma takıldı. Su olarak ne kullanılıyor bu metotta veya bitkili akvaryumlarda? Musluk suyu mu, dinlendirilmiş musluk suyu mu yoksa bildiğiniz arıtma suyu mu? Evde arıtma cihazım var ama hangi suyun kullanıldığını anlamadım bitkili akvaryumlarda
Deniz Akvaryumu Tuz Ve Aydınlatma
[QUOTE=ogurcay]Merhaba Mert Bey,
Eğer bütçeniz kısıtlıysa deniz akvaryumlarına girmemenizi tavsiye ederim.Ciddi masrafı vardır.Tecrübeyle sabittir :)[/QUOTE]
Zamanında aldığım ve kullanmadığım birkaç ürün var ve ne kurcağımı ne tür akvaryum kuracağımı şaşırdım artık [:)))]
Protein skimmer ısıtıcı vs var diye deniz akvaryumu kurmayı düşündüm ama bir yandan bitkili aydınlatmam ve diy co2 sistemim olduğu için bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım, önerilerinize açığım, 40cm küp akvaryuma ne kurmamı tavsiye edersiniz ?
[QUOTE=ogurcay]Merhaba Mert Bey,
Eğer bütçeniz kısıtlıysa deniz akvaryumlarına girmemenizi tavsiye ederim.Ciddi masrafı vardır.Tecrübeyle sabittir :)[/QUOTE]
Zamanında aldığım ve kullanmadığım birkaç ürün var ve ne kurcağımı ne tür akvaryum kuracağımı şaşırdım artık [:)))]
Protein skimmer ısıtıcı vs var diye deniz akvaryumu kurmayı düşündüm ama bir yandan bitkili aydınlatmam ve diy co2 sistemim olduğu için bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım, önerilerinize açığım, 40cm küp akvaryuma ne kurmamı tavsiye edersiniz ?
Frankenstad Taban İle High Tech Kurulum Denemesi
Merhaba hocam. Bahsettiğiniz toprak için iletişime geçtim fakat fiyatları hayli yükselmiş, bir arkadaşımdan jbl monado alacağım daha uygun bir fiyata, bahsettiğiniz alt tabanın üzerine monado kullanabilir miyim, aynı etkiyi verir mi sizce hem low hem hightech için?
Bir de bu sistemde sıvı gübre girişini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz satıcıların verdiği genel miktarlara göre mi yoksa daha az miktarlarda mı o da kafama takıldı aslında
Merhaba hocam. Bahsettiğiniz toprak için iletişime geçtim fakat fiyatları hayli yükselmiş, bir arkadaşımdan jbl monado alacağım daha uygun bir fiyata, bahsettiğiniz alt tabanın üzerine monado kullanabilir miyim, aynı etkiyi verir mi sizce hem low hem hightech için?
Bir de bu sistemde sıvı gübre girişini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz satıcıların verdiği genel miktarlara göre mi yoksa daha az miktarlarda mı o da kafama takıldı aslında
Deniz Akvaryumu Tuz Ve Aydınlatma
Merhaba 40x40x35 akvaryumumu deniz akvaryumu olarak kurmak istiyorum fakat bütçem kısıtlı olduğu için uygun ürünleri kullanmayı düşünüyorum mümkün mertebe. Soracağım şey şu, birkaç balık ve birkaç bakımı kolay mercan türü bakacağım ilk aşamada. Akvaryum için şu aydınlatmayı ve tuzları buldum, bunlar işimi görür mü? F/p olarak değerlendirebilir miyiz?
https://www.armaturk.com.tr/urunler/40cm-tuzlu-su-armaturu-2040t-397
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134321.jpg[/IMG]
Güncel
Merhaba 40x40x35 akvaryumumu deniz akvaryumu olarak kurmak istiyorum fakat bütçem kısıtlı olduğu için uygun ürünleri kullanmayı düşünüyorum mümkün mertebe. Soracağım şey şu, birkaç balık ve birkaç bakımı kolay mercan türü bakacağım ilk aşamada. Akvaryum için şu aydınlatmayı ve tuzları buldum, bunlar işimi görür mü? F/p olarak değerlendirebilir miyiz?
https://www.armaturk.com.tr/urunler/40cm-tuzlu-su-armaturu-2040t-397
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134321.jpg[/IMG]
Güncel
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
