ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Htchaticeonem9
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2023 11:45
Son Ziyaret:
27 Mayıs 2023 06:51
Toplam Mesaj:
27 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hatice Kübra Nur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hatice Kübra Nur
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
Japon Balığım Ölüyor
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
