ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
shadow99tr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ağustos 2023 14:54
Son Ziyaret:
04 Mart 2024 00:25
Toplam Mesaj:
54 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Metin denk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Metin denk
SON 10 MESAJI
İlk High Tech Deneyimim
[QUOTE=MCY4]
Merhabalar,
Aynı ölçülerde bir akvaryum kuracağım. Tds yi artırmayacak, tankta su dengesini bozmayacak kayalar hakkında tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Birde sipariş ettiğim akvaryumun cam kalınlığı 8mm olacak. Yeterli mi acaba? Sizinki kaç mm?[/QUOTE]
Hocam cam kalın olsun mümkün oldugu kadar kötü durumlarla karşılaşmamak için 80uzunluk 40 yükseklik olacaksa eğer min 10mm kullanın bir defa alıyorsunuz akvaryuma, dış filtreye, co2 tüpü, regülatöre vereceğiniz paraya üzülmeyin durumunuz varsa.
Kaya olarak tek onerim seiryu olur. Drogostoneda tdsyi arttirmiyor ama kahverengi boya salıyor bir süre sonra. Feodo stoneda olabilir ama en güzeli seiryustone. Orijinalini prize akvaryumdan bulabilirsiniz tonlarca yurtdisindan gelmiş faturasına kadar gösteren güvenilir bir firma. Çoğu seiryu diye çakma ying taşı satıyor. Tdsyi günde 3 ila 5 yükseltiyor bununda avantajı khyi güzel seviyede tuttuğu için sadece gh boost kullanmanız yeterli oluyor. Akvaryumu boş çevirdim 1 ay neredeyse sadece ada kum ve kayalar vardı hafta başı 80tds ile başlardım 5 6 günde 100 bile olmazdı. 90x45x45te güzel ölçü onu yaptiracaksaniz 12mm olsun mutlaka. Clear cam olsun görüş çok farkediyor. Zaten canınız sıkılınca satarsınız zarar etmezsiniz çabuk gider böyle ürünler. Tanıtım büyük akvaryumun masrafları çok oluyor Kumu bile ekstradan 2 torba ekleniyor aydınlatma üstüne 3 4 bin koyuyor vsvs..80x40x40 ideal bence bitkili için bir tik ustu 90x45x44 daha üstü olmaz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220232241561.jpg[/IMG]
Hiçbir akvaryumcunun bu ölçü yeter abi demesine bakma en kalın cami kullan.[EDIT]shadow99tr,2023-12-01 22:42:31[/EDIT]
[QUOTE=MCY4]
Merhabalar,
Aynı ölçülerde bir akvaryum kuracağım. Tds yi artırmayacak, tankta su dengesini bozmayacak kayalar hakkında tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Birde sipariş ettiğim akvaryumun cam kalınlığı 8mm olacak. Yeterli mi acaba? Sizinki kaç mm?[/QUOTE]
Hocam cam kalın olsun mümkün oldugu kadar kötü durumlarla karşılaşmamak için 80uzunluk 40 yükseklik olacaksa eğer min 10mm kullanın bir defa alıyorsunuz akvaryuma, dış filtreye, co2 tüpü, regülatöre vereceğiniz paraya üzülmeyin durumunuz varsa.
Kaya olarak tek onerim seiryu olur. Drogostoneda tdsyi arttirmiyor ama kahverengi boya salıyor bir süre sonra. Feodo stoneda olabilir ama en güzeli seiryustone. Orijinalini prize akvaryumdan bulabilirsiniz tonlarca yurtdisindan gelmiş faturasına kadar gösteren güvenilir bir firma. Çoğu seiryu diye çakma ying taşı satıyor. Tdsyi günde 3 ila 5 yükseltiyor bununda avantajı khyi güzel seviyede tuttuğu için sadece gh boost kullanmanız yeterli oluyor. Akvaryumu boş çevirdim 1 ay neredeyse sadece ada kum ve kayalar vardı hafta başı 80tds ile başlardım 5 6 günde 100 bile olmazdı. 90x45x45te güzel ölçü onu yaptiracaksaniz 12mm olsun mutlaka. Clear cam olsun görüş çok farkediyor. Zaten canınız sıkılınca satarsınız zarar etmezsiniz çabuk gider böyle ürünler. Tanıtım büyük akvaryumun masrafları çok oluyor Kumu bile ekstradan 2 torba ekleniyor aydınlatma üstüne 3 4 bin koyuyor vsvs..80x40x40 ideal bence bitkili için bir tik ustu 90x45x44 daha üstü olmaz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220232241561.jpg[/IMG]
Hiçbir akvaryumcunun bu ölçü yeter abi demesine bakma en kalın cami kullan.[EDIT]shadow99tr,2023-12-01 22:42:31[/EDIT]
İlk High Tech Deneyimim
[QUOTE=melkul]Merhaba hayırlı olsun
micranthenum micranthemoides bitkisi çok arsız ve diğer bitkilere nazaran çok daha hızlı gelişim gösteriyor. Devamlı budamak gerekiyor. Paylaşmak istedim.
İyi hobiler. Başarılar[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. Aynen kök gelişimi için sık sık budayacagjm ilk süreçte. Sonradan da budama ihtiyacı olacaktır. Gittiği yere kadar devam [;)]
[QUOTE=melkul]Merhaba hayırlı olsun
micranthenum micranthemoides bitkisi çok arsız ve diğer bitkilere nazaran çok daha hızlı gelişim gösteriyor. Devamlı budamak gerekiyor. Paylaşmak istedim.
İyi hobiler. Başarılar[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. Aynen kök gelişimi için sık sık budayacagjm ilk süreçte. Sonradan da budama ihtiyacı olacaktır. Gittiği yere kadar devam [;)]
İlk High Tech Deneyimim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231306411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231306501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231306561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231307031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231307131.jpg[/IMG]
9 Günlük gelişim [EDIT]shadow99tr,2023-12-01 13:11:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231306411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231306501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231306561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231307031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/011220231307131.jpg[/IMG]
9 Günlük gelişim [EDIT]shadow99tr,2023-12-01 13:11:27[/EDIT]
İlk High Tech Deneyimim
3 gün önce test yaptım. Amonyak ,nitrit 0 çıkınca
2 otocinclus
2 cae
2 sae
6 boynuzlu nerite
Eski akvaryumumda olan 4 danio zebra
6 kardinal neonuda
6 tanede karides var. Eski akvaryumda bitki olmayınca kardinaller saldiriyordu. Burada kimse kimseye bulaşmıyor.
Ekledim..
Hala yosun,diatom vs yok. Yosunlar çığırından çıkınca canlılar bile yanaşmıyor o yüzden ilk süreçte yosun yiyicileride ekledim. Olurda yosunlasma başlarsa cips gibi tuketsinler.
İlk 3 4 gün yaprakları hafif eriyen Pogostemon helferi yaprakları düzeldi marul gibi açmaya başladılar.
Diğer bitkiler güzel gelişiyor. Çok fazla fotosentez oluyor.
Flourish micro element 4te 1 doz başladım.
Bu zamana kadar önerilen dozun yarısı kadar Potasyum ve onerilen dozun 4te 1i excel devam ediyordum
Muhtemelen 2 haftaya seachem dozlama cetveline 3te 1i şeklinde dozlamaya geçerim.[EDIT]shadow99tr,2023-12-01 13:11:08[/EDIT]
3 gün önce test yaptım. Amonyak ,nitrit 0 çıkınca
2 otocinclus
2 cae
2 sae
6 boynuzlu nerite
Eski akvaryumumda olan 4 danio zebra
6 kardinal neonuda
6 tanede karides var. Eski akvaryumda bitki olmayınca kardinaller saldiriyordu. Burada kimse kimseye bulaşmıyor.
Ekledim..
Hala yosun,diatom vs yok. Yosunlar çığırından çıkınca canlılar bile yanaşmıyor o yüzden ilk süreçte yosun yiyicileride ekledim. Olurda yosunlasma başlarsa cips gibi tuketsinler.
İlk 3 4 gün yaprakları hafif eriyen Pogostemon helferi yaprakları düzeldi marul gibi açmaya başladılar.
Diğer bitkiler güzel gelişiyor. Çok fazla fotosentez oluyor.
Flourish micro element 4te 1 doz başladım.
Bu zamana kadar önerilen dozun yarısı kadar Potasyum ve onerilen dozun 4te 1i excel devam ediyordum
Muhtemelen 2 haftaya seachem dozlama cetveline 3te 1i şeklinde dozlamaya geçerim.[EDIT]shadow99tr,2023-12-01 13:11:08[/EDIT]
High-tech Bitkili Kurulum (80x35x40)
[QUOTE=Praton][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171545/290920232127261.jpg[/IMG]
29.09.2023 Güncell[/QUOTE]
Easy life algeaexit ise yarıyor mu?
[QUOTE=Praton][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171545/290920232127261.jpg[/IMG]
29.09.2023 Güncell[/QUOTE]
Easy life algeaexit ise yarıyor mu?
Seachem Gübreleri
[QUOTE=Praton]İyi akşamlar.Bu gün seachemin tüm gübre setini aldım ( şuan elimde nitra,fosfat potasyum,iron,flourish,advence,trace ) mevcut, içimde bir korku var ama 😄Bunları kullanırsam proqrama uygun yosunlaşma yaranır diye.Acaba kullanan varmı bu programı?112 litreye uygun böldüm.
Üstatlar mümkünse yardım edin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171545/150720230051251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171545/140720232323091.jpg[/IMG]
Akvaryumun resminide paylaştım ki bitki yoğunluğunu bilelim diye.[/QUOTE]
Bu şekilde dozlama yaptınız mı hocam. Olumsuz bir durumla karsilastiniz mi?[EDIT]shadow99tr,2023-11-14 19:16:36[/EDIT]
[QUOTE=Praton]İyi akşamlar.Bu gün seachemin tüm gübre setini aldım ( şuan elimde nitra,fosfat potasyum,iron,flourish,advence,trace ) mevcut, içimde bir korku var ama 😄Bunları kullanırsam proqrama uygun yosunlaşma yaranır diye.Acaba kullanan varmı bu programı?112 litreye uygun böldüm.
Üstatlar mümkünse yardım edin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171545/150720230051251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171545/140720232323091.jpg[/IMG]
Akvaryumun resminide paylaştım ki bitki yoğunluğunu bilelim diye.[/QUOTE]
Bu şekilde dozlama yaptınız mı hocam. Olumsuz bir durumla karsilastiniz mi?[EDIT]shadow99tr,2023-11-14 19:16:36[/EDIT]
İlk High Tech Deneyimim
Adwa ph metre aldım. Ölçüm sonuçları.
Artima cihazı 7.44
membrandan sonra t boru atıp saf su alınca 5.97
Akvaryum 7.03 ama kh gh af reminalizer var.
Snde 2 damla 5 saat co2 verince 6.4e düşüyor amacHenüz bitki yok.
Uludağ su 7.22 yazıyor 7.30 ölçüyor
Pınar su 7 44 yazıyor 7.51 ölçüyor
Seachem ph checker ile testi bitkiler ektikten sonra yapacağım indikatör sivisini şimdiden boşa harcamak istemedim. Ph metre ile Kıyaslama açısından drop checker güvenliğini test etmek için aldım aslında ph metreyi.
Adwa ph metre aldım. Ölçüm sonuçları.
Artima cihazı 7.44
membrandan sonra t boru atıp saf su alınca 5.97
Akvaryum 7.03 ama kh gh af reminalizer var.
Snde 2 damla 5 saat co2 verince 6.4e düşüyor amacHenüz bitki yok.
Uludağ su 7.22 yazıyor 7.30 ölçüyor
Pınar su 7 44 yazıyor 7.51 ölçüyor
Seachem ph checker ile testi bitkiler ektikten sonra yapacağım indikatör sivisini şimdiden boşa harcamak istemedim. Ph metre ile Kıyaslama açısından drop checker güvenliğini test etmek için aldım aslında ph metreyi.
İlk High Tech Deneyimim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231052251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/101120231611371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231052251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/101120231611371.jpg[/IMG]
İlk High Tech Deneyimim
Ölçüler: 80x40x40 Extra Clear penguen akvaryum
Stand: ADA style mdf lake penguen akvaryum
Tankın Yaşı: 0
Canlı Türleri: Kardinal neon,neon tetra, otocinclus,nerite, cae düşünüyorum.
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo, rotala h'ra, olacak, rotala rotundifolia,,lundigwia white ,pogestemon erectus, ranunculus inundatus, micranthenum micranthemoides, repens . Zemin hariç diğer bitkiler cok az kullanıp akvaryumu çok cesite bogmadan bir tasarım yapacağım.
Işıklandırma: creaqua firefly v2
Skimmer: oase crystalskim 350
Su değişimi için: oase optimax 1000
Filtrasyon: aquael ultramax 1000
Tasarım: seiryu stone
Co2: bks 5lt Tüp,mufan regülatör, aquario neo extend difüzör
Zemin: 2kg ince tür lav kayaları, ada powersand m paket 3 ltsi kullanildi.
18lt amazonia v2
Gübre: seachem serisi
Testler: sera test no3, fe, po4, gh,kh
Su : direk membran çıkışından aldığım 7 tds 5.8ph olan su Af reminalizer kullanıyorum bitince seiryudan dolayi gh boost ile devam edeceğim.
Akvaryum hobisine 3 4 ay önce başladım daha önce hiç deneyimim yoktu. Danio ve kardinal neon ve flame wood alarak alarak basit bir tasarim ile basladim.Bitkili akvaryumlari görünce heves etmeye başladım işin karışık olması daha çok cezbetti. 3 aydır neredeyse yerli yabancı okumadığım forum ve video kalmadi notlar alarak kafamda oturttum sayılır umarım başarılı olurum.
Hardscape kısmını 2 hafta once tamamladım şuan darkstart devam ediyorum. Zemin bitkilerinde dry start onerilsede az islatma ile zemin cok amonyak salmaya devam edeceğim icin icin dark start tercih ettim. Co2 yok ,ışık yok uzerine blackout perde ile komple kapattim sadece arada skimmer ve dış filtre surekli çalışıyor bakteri kültürü ekledim ve 4, 5 güne bir %100 su değişimi yaparak zengin besinden ,amonyak salınımını azaltttiktan 2 hafta sonra da yogun sekilde ekim yapmayı düşünüyorum. Sadece potasyum ekleyip durumu gozlemleyerek muhtemelen 1 2 ay sonra seachem gubrelere geçeceğim bitki ekiminden 2 hafta sonrada yosun yiyicileri ekleyecegim.
Hobiye yeni başlayan biri olarak tavsiyem
https://www.2hraquarist.com/en-mk/blogs/hot-topics
https://greenaqua.hu/en/blog
Google chrome ile translate yapabilirsiniz hemde en doğru bilgiye ulaşabilirsiniz..
Ayrıca https://youtube.com/@GreenAquaShop?si=NbctaL9_OTAaXwyw
Bu kanal videolarının %90ninda üstte alt yazı Türkçe seçeneği var Türkçe seçeneği olmayanlarda otomatik ceviri seçip Türkçeyi seçin yeterli.. gubrelemeden Kuruluma bakımdan co2ye kadar hersey var.
Forum olaeak akvaryum.com, plantedtank gibi sitelerin çok faydasını gördüm.
Dark start 2 haftada 4 defa %100 su değişimi ve son su değişiminden 3 gün sonra yaptığım test sonuçları
Nitrat 15ppm
Ph 7
Tds su degisimi sonrasi 95 tds 5 gün sonra 135 oldu snde 2 damla 7 saat co2 verdim seiryu kayaların salınımını görmek için
Gh 5 dgh
Kh 3 dkh
Po4 0.1 ppm
Sıcaklık 22
7 saat co2 verdikten sonra seiryu salınımı tds 109 ph 6.4e düşüyor
Kullandığım 2 taş türü black angel ve siyah bir kaya 1 günde 100 tds arttirirrken direk iade ettim yerine gri seiryu aldım. Gri seiryu gunluk 5 ila 10tds artıyor su değişimi sonrası 100e sabitliyorum tam 5 gün sonraki su değişimine kadar ortalama 130 135 araliginda oluyor. Hatta bu süre zarfında dark start baslamama ragmen meraktan co2 verdim 7 saat ona ragmen 130 135lerde geziyor tds Neden bitkili akvaryimlarda seiryu kullanıldığını daha iyi anlıyorum.
Bakalım başarılı olabilecekmiyim hep beraber görelim:) her türlü fikirlerinizi bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048501.jpg[/IMG]
Bu kayalar ciddi sıkıntı tdsyi gunde 100tds civari arttırıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231049001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231052251.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/PeQ5lkjT4Rg?si=xM5iWjtvdCci27Jn[/VID]
[EDIT]shadow99tr,2023-11-07 10:58:12[/EDIT]
Ölçüler: 80x40x40 Extra Clear penguen akvaryum
Stand: ADA style mdf lake penguen akvaryum
Tankın Yaşı: 0
Canlı Türleri: Kardinal neon,neon tetra, otocinclus,nerite, cae düşünüyorum.
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo, rotala h'ra, olacak, rotala rotundifolia,,lundigwia white ,pogestemon erectus, ranunculus inundatus, micranthenum micranthemoides, repens . Zemin hariç diğer bitkiler cok az kullanıp akvaryumu çok cesite bogmadan bir tasarım yapacağım.
Işıklandırma: creaqua firefly v2
Skimmer: oase crystalskim 350
Su değişimi için: oase optimax 1000
Filtrasyon: aquael ultramax 1000
Tasarım: seiryu stone
Co2: bks 5lt Tüp,mufan regülatör, aquario neo extend difüzör
Zemin: 2kg ince tür lav kayaları, ada powersand m paket 3 ltsi kullanildi.
18lt amazonia v2
Gübre: seachem serisi
Testler: sera test no3, fe, po4, gh,kh
Su : direk membran çıkışından aldığım 7 tds 5.8ph olan su Af reminalizer kullanıyorum bitince seiryudan dolayi gh boost ile devam edeceğim.
Akvaryum hobisine 3 4 ay önce başladım daha önce hiç deneyimim yoktu. Danio ve kardinal neon ve flame wood alarak alarak basit bir tasarim ile basladim.Bitkili akvaryumlari görünce heves etmeye başladım işin karışık olması daha çok cezbetti. 3 aydır neredeyse yerli yabancı okumadığım forum ve video kalmadi notlar alarak kafamda oturttum sayılır umarım başarılı olurum.
Hardscape kısmını 2 hafta once tamamladım şuan darkstart devam ediyorum. Zemin bitkilerinde dry start onerilsede az islatma ile zemin cok amonyak salmaya devam edeceğim icin icin dark start tercih ettim. Co2 yok ,ışık yok uzerine blackout perde ile komple kapattim sadece arada skimmer ve dış filtre surekli çalışıyor bakteri kültürü ekledim ve 4, 5 güne bir %100 su değişimi yaparak zengin besinden ,amonyak salınımını azaltttiktan 2 hafta sonra da yogun sekilde ekim yapmayı düşünüyorum. Sadece potasyum ekleyip durumu gozlemleyerek muhtemelen 1 2 ay sonra seachem gubrelere geçeceğim bitki ekiminden 2 hafta sonrada yosun yiyicileri ekleyecegim.
Hobiye yeni başlayan biri olarak tavsiyem
https://www.2hraquarist.com/en-mk/blogs/hot-topics
https://greenaqua.hu/en/blog
Google chrome ile translate yapabilirsiniz hemde en doğru bilgiye ulaşabilirsiniz..
Ayrıca https://youtube.com/@GreenAquaShop?si=NbctaL9_OTAaXwyw
Bu kanal videolarının %90ninda üstte alt yazı Türkçe seçeneği var Türkçe seçeneği olmayanlarda otomatik ceviri seçip Türkçeyi seçin yeterli.. gubrelemeden Kuruluma bakımdan co2ye kadar hersey var.
Forum olaeak akvaryum.com, plantedtank gibi sitelerin çok faydasını gördüm.
Dark start 2 haftada 4 defa %100 su değişimi ve son su değişiminden 3 gün sonra yaptığım test sonuçları
Nitrat 15ppm
Ph 7
Tds su degisimi sonrasi 95 tds 5 gün sonra 135 oldu snde 2 damla 7 saat co2 verdim seiryu kayaların salınımını görmek için
Gh 5 dgh
Kh 3 dkh
Po4 0.1 ppm
Sıcaklık 22
7 saat co2 verdikten sonra seiryu salınımı tds 109 ph 6.4e düşüyor
Kullandığım 2 taş türü black angel ve siyah bir kaya 1 günde 100 tds arttirirrken direk iade ettim yerine gri seiryu aldım. Gri seiryu gunluk 5 ila 10tds artıyor su değişimi sonrası 100e sabitliyorum tam 5 gün sonraki su değişimine kadar ortalama 130 135 araliginda oluyor. Hatta bu süre zarfında dark start baslamama ragmen meraktan co2 verdim 7 saat ona ragmen 130 135lerde geziyor tds Neden bitkili akvaryimlarda seiryu kullanıldığını daha iyi anlıyorum.
Bakalım başarılı olabilecekmiyim hep beraber görelim:) her türlü fikirlerinizi bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231048501.jpg[/IMG]
Bu kayalar ciddi sıkıntı tdsyi gunde 100tds civari arttırıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231049001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240462/071120231052251.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/PeQ5lkjT4Rg?si=xM5iWjtvdCci27Jn[/VID]
[EDIT]shadow99tr,2023-11-07 10:58:12[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
