ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sinmxlln
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2025 01:03
Son Ziyaret:
03 Mart 2025 06:34
Toplam Mesaj:
15 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinem özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sinem özdemir
SON 9 MESAJI
Beta Baligim
Hocam merhabalar, sera markasının kurutulmuş kurt yemi var. Kan kurdu da verebilirsin. Ayrıca canlı yem olarak da su piresi alabilirsin, veya bakacak yerin varsa canlı kurtçuklar hem canlı olduğu için su kirlenmez hem de betalar etçil olduğu için avlanma iç güdülerini kaybetmezler. Sebze olarak da arkadaşım kendi betasına haşlanmış bezelye flan veriyordu ben kendi balığıma denedim ama bizim sıpa beğenmedi daha başka sebze verenler de var ama iyice araştır ver sindirim sistemi çökebilir. Akvaryumda ki eksiğin, ısıtıcı ve termometre. Betaların ısısı sabit (22/28°) olmazsa kuyruk erimesi başlar, strese girer ve betan ölür. Cam termometre sebebi de hem ısıtıcı bozulursa erken fark edip erken müdahale etmeni sağlar hem de dip çekimi yaptıktan sonra, su değişimi yaparken içerisinde ki sıcaklığa yakın su koymanızı sağlar. Bir de benim size tavsiyem crystapol nitrozone veya, sera baktopur kullanın (koruma amaçlı) ben kendi balığıma kullanmadım çocuğum kuyruk erimesi oldu bu ilaçlarla geçirdim şu anda da koruma olarak kullanıyorum. [EDIT]Sinmxlln,2025-03-02 06:08:35[/EDIT]
Hocam merhabalar, sera markasının kurutulmuş kurt yemi var. Kan kurdu da verebilirsin. Ayrıca canlı yem olarak da su piresi alabilirsin, veya bakacak yerin varsa canlı kurtçuklar hem canlı olduğu için su kirlenmez hem de betalar etçil olduğu için avlanma iç güdülerini kaybetmezler. Sebze olarak da arkadaşım kendi betasına haşlanmış bezelye flan veriyordu ben kendi balığıma denedim ama bizim sıpa beğenmedi daha başka sebze verenler de var ama iyice araştır ver sindirim sistemi çökebilir. Akvaryumda ki eksiğin, ısıtıcı ve termometre. Betaların ısısı sabit (22/28°) olmazsa kuyruk erimesi başlar, strese girer ve betan ölür. Cam termometre sebebi de hem ısıtıcı bozulursa erken fark edip erken müdahale etmeni sağlar hem de dip çekimi yaptıktan sonra, su değişimi yaparken içerisinde ki sıcaklığa yakın su koymanızı sağlar. Bir de benim size tavsiyem crystapol nitrozone veya, sera baktopur kullanın (koruma amaçlı) ben kendi balığıma kullanmadım çocuğum kuyruk erimesi oldu bu ilaçlarla geçirdim şu anda da koruma olarak kullanıyorum. [EDIT]Sinmxlln,2025-03-02 06:08:35[/EDIT]
Beta Kuyruk Erimesi
Merhaba hocam, kolay gelsin. Şu an benim erkek betamda da kuyruk erimesi var aynı bu şekil, petshopa sordum bir hafta her gün akvaryuma metilen mavisi damlat, iki günde bir de akvaryum tuzu ekle dedi. Bir hafta eşek gibi inanıp bu şekilde tedavi etmeye çalıştım. Sadece ilerlemesini durdurdu komple bitirmedi yani anlayacağın :) crystalpro markasının nitrozone diye bir ilacı var (sera baktopur da bu konuda çok iyi ama biraz daha pahalı geldi bana, dolap da flan ikinci el kullanılmamış tablet şeklinde olanları da var çünkü baya bir araştırdım) her neyse bana kalırsa içerikleri aşırı benziyor o yüzden crystalpro nitrozone öneririm. Kullanma talimatına göre onu güzelce uyguladım, protein ağırlıklı yem verdim (canlı su piresi/ kurutulmuş kan kurdu) çok şükür hocam balığım toparlanıyor bir de beta da beyaz pamukçuklar vardı onlar dahi geçiyor. Benim de ısım hep sabitti, akvaryumun içinden kendi yansımasını görüp stresten delirdi hayvan. İçini nasıl kapatacağımı bende hala bilmiyorum o konuda bir şey diyemeyeceğim :) geçmiş olsun.
Merhaba hocam, kolay gelsin. Şu an benim erkek betamda da kuyruk erimesi var aynı bu şekil, petshopa sordum bir hafta her gün akvaryuma metilen mavisi damlat, iki günde bir de akvaryum tuzu ekle dedi. Bir hafta eşek gibi inanıp bu şekilde tedavi etmeye çalıştım. Sadece ilerlemesini durdurdu komple bitirmedi yani anlayacağın :) crystalpro markasının nitrozone diye bir ilacı var (sera baktopur da bu konuda çok iyi ama biraz daha pahalı geldi bana, dolap da flan ikinci el kullanılmamış tablet şeklinde olanları da var çünkü baya bir araştırdım) her neyse bana kalırsa içerikleri aşırı benziyor o yüzden crystalpro nitrozone öneririm. Kullanma talimatına göre onu güzelce uyguladım, protein ağırlıklı yem verdim (canlı su piresi/ kurutulmuş kan kurdu) çok şükür hocam balığım toparlanıyor bir de beta da beyaz pamukçuklar vardı onlar dahi geçiyor. Benim de ısım hep sabitti, akvaryumun içinden kendi yansımasını görüp stresten delirdi hayvan. İçini nasıl kapatacağımı bende hala bilmiyorum o konuda bir şey diyemeyeceğim :) geçmiş olsun.
Beta Kuyruk Erimesi
[QUOTE=Taha Yanık]Günlük içme suyla veya arıtma suyuyla suyunu %30 değiştirin. Düzelmiyorsa(ortalama 5 gün sürer) dediğim gibi bir kaba alıp bakteriyel bir ilaç alın.
Her veteriner herşeyde uzman olacak diye birşey yok bir bildiği vardır ama uygulaması yanlıştır. [/QUOTE]
Tuz uygulaması yapmayı bırakmalı mıyım yani bir de ilaç tavsiyesi alabilir miyim
[QUOTE=Taha Yanık]Günlük içme suyla veya arıtma suyuyla suyunu %30 değiştirin. Düzelmiyorsa(ortalama 5 gün sürer) dediğim gibi bir kaba alıp bakteriyel bir ilaç alın.
Her veteriner herşeyde uzman olacak diye birşey yok bir bildiği vardır ama uygulaması yanlıştır. [/QUOTE]
Tuz uygulaması yapmayı bırakmalı mıyım yani bir de ilaç tavsiyesi alabilir miyim
Beta Kuyruk Erimesi
[QUOTE=Taha Yanık]Günlük su değişimi yeter o petshopla birebir atışmak isterim doğrusu. Ana tanklarda asla ilaç kullanılmaz çünkü bunu yapmak hem bitkilere zararlı hemde iyi bakterilere yani bizim istediğimiz şeylere zarar verir. 7 gün aç bırakma filan çok radikal ve betada tuz kullanılmaz. Kuyruk erimelerinin çoğu bakteriyel olduğu için metilende işe yaramaz. Balığın durumu günlük su değişimlerine rağmen(su değişimini biliyorsunuzdur diye düşünüyorum) kötüleşiyorsa sera baktopur alın ve ısıtıcı ile nispeten büyük bir kapta tedavi edin. [/QUOTE]
Hocam ben tuzu flan attım şu an ne yapmam gerek bilmiyorum. Adam emekli veteriner olduğu için aşırı güvendim kafam aşırı karışık
[QUOTE=Taha Yanık]Günlük su değişimi yeter o petshopla birebir atışmak isterim doğrusu. Ana tanklarda asla ilaç kullanılmaz çünkü bunu yapmak hem bitkilere zararlı hemde iyi bakterilere yani bizim istediğimiz şeylere zarar verir. 7 gün aç bırakma filan çok radikal ve betada tuz kullanılmaz. Kuyruk erimelerinin çoğu bakteriyel olduğu için metilende işe yaramaz. Balığın durumu günlük su değişimlerine rağmen(su değişimini biliyorsunuzdur diye düşünüyorum) kötüleşiyorsa sera baktopur alın ve ısıtıcı ile nispeten büyük bir kapta tedavi edin. [/QUOTE]
Hocam ben tuzu flan attım şu an ne yapmam gerek bilmiyorum. Adam emekli veteriner olduğu için aşırı güvendim kafam aşırı karışık
Beta Kuyruk Erimesi
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255792/220220251931441.jpg[/IMG]
Arkadaşlar erkek betam da kuyruk erimesi başlangıcı var. metalin mavisi ve akvaryum tuzu aldım petshopcu 7 gün boyunca yem vermememi her gün metalin mavisinden damlatmamı ve iki günde bir akvaryum tuzu (2 adet) atmamı söyledi. Sizce? İşe yarar mı?
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255792/220220251931441.jpg[/IMG]
Arkadaşlar erkek betam da kuyruk erimesi başlangıcı var. metalin mavisi ve akvaryum tuzu aldım petshopcu 7 gün boyunca yem vermememi her gün metalin mavisinden damlatmamı ve iki günde bir akvaryum tuzu (2 adet) atmamı söyledi. Sizce? İşe yarar mı?
Beta Balığım İçin Bitki
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255792/220220251356481.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, telgraf bitkisi tradescantia aldım erkek betam için ama bu konuda pek bilgim yoktu şu anlık bitkiyi böyle koydum ama doğru olduğunu düşünmüyorum. Bu bitkinin de pek uygun olduğunu düşünmüyorum ne yapmam lazım? Lütfen yardım edin ve fikir verin [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255792/220220251356481.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, telgraf bitkisi tradescantia aldım erkek betam için ama bu konuda pek bilgim yoktu şu anlık bitkiyi böyle koydum ama doğru olduğunu düşünmüyorum. Bu bitkinin de pek uygun olduğunu düşünmüyorum ne yapmam lazım? Lütfen yardım edin ve fikir verin [:3]
Beta Balığı Kuyruk Ve Isıtıcı Sorunu
[QUOTE=Erensrens]
Yanlış görmüyorsam filtre yok pipo filtre alabilirsiniz ve şebeke suyu kullanıyorsanız dinlendirmenizi veya su düzenleyici kullanmanizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Aslında iç filtrem var ama kullanmadım, akıntı sevmezler diye biliyorum ondan dolayı takmadım düzenli su değişimi yapıp su düzenleyici kullanıyorum teşekkür ederimmm
[QUOTE=Erensrens]
Yanlış görmüyorsam filtre yok pipo filtre alabilirsiniz ve şebeke suyu kullanıyorsanız dinlendirmenizi veya su düzenleyici kullanmanizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Aslında iç filtrem var ama kullanmadım, akıntı sevmezler diye biliyorum ondan dolayı takmadım düzenli su değişimi yapıp su düzenleyici kullanıyorum teşekkür ederimmm
Beta Balığı Kuyruk Ve Isıtıcı Sorunu
[QUOTE=oktay42]Isıtıcıdan ses geliyorsa fişini acilen çekin. Akvaryumunuz hakkında daha fazla bilgi verirseniz ve genel bir fotosu varsa daha net yorumlar yapılabilir. [/QUOTE]
Biraz araştırdım ve ısıtıcının kireçlenme sonucu bu sesi çıkardığı bilgisini edindim. Şimdi temizledim taktım şu anlık ses yok daha alalım 1 ay olacak neredeyse sıfır aldım hemen bozulacağını düşünmüyorum ve tabii ki hemen akvaryumun fotosunu ekliyorum (bitkilendireceğim, bitkilerimi bekliyorum) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255792/220220250221471.jpg[/IMG]
[QUOTE=oktay42]Isıtıcıdan ses geliyorsa fişini acilen çekin. Akvaryumunuz hakkında daha fazla bilgi verirseniz ve genel bir fotosu varsa daha net yorumlar yapılabilir. [/QUOTE]
Biraz araştırdım ve ısıtıcının kireçlenme sonucu bu sesi çıkardığı bilgisini edindim. Şimdi temizledim taktım şu anlık ses yok daha alalım 1 ay olacak neredeyse sıfır aldım hemen bozulacağını düşünmüyorum ve tabii ki hemen akvaryumun fotosunu ekliyorum (bitkilendireceğim, bitkilerimi bekliyorum) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255792/220220250221471.jpg[/IMG]
Beta Balığı Kuyruk Ve Isıtıcı Sorunu
Arkadaşlar merhaba, erkek beta balığı sahiplendim. Isıtıcısından çınnnnnnnnnnnnnnnn çınnnnnnnnnnn tınlama sesi gibi bir ses geliyor çıkarmalı mıyım? Ayrıca kuyruğu yırtık pırtık bir de bazen çok hızlı nefes alıyor bazen de yüzerken dahi nefes aldığını göremiyorum. İştahı yerinde bazen aşırı hareket ediyor bazen hareket etmiyor bazenleri yan yatıyor bunlar kötü şeyler mi ne yapmam gerek? Ölmesini istemiyorum [:(]
Arkadaşlar merhaba, erkek beta balığı sahiplendim. Isıtıcısından çınnnnnnnnnnnnnnnn çınnnnnnnnnnn tınlama sesi gibi bir ses geliyor çıkarmalı mıyım? Ayrıca kuyruğu yırtık pırtık bir de bazen çok hızlı nefes alıyor bazen de yüzerken dahi nefes aldığını göremiyorum. İştahı yerinde bazen aşırı hareket ediyor bazen hareket etmiyor bazenleri yan yatıyor bunlar kötü şeyler mi ne yapmam gerek? Ölmesini istemiyorum [:(]
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
