ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atakhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mart 2025 01:32
Son Ziyaret:
06 Nisan 2025 00:34
Toplam Mesaj:
8 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atakan Fidan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atakan Fidan
SON 8 MESAJI
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=fishandnature]Dış filtre seçenekleri arasında, bütçenizi çok fazla zorlamadan kaliteli performans sunan markalar bulmak mümkün. Öncelikle, Aquael'in "Aquael Ultramax" serisi, 2000 litreye kadar olan akvaryumlar için uygun fiyatlı ve etkili bir alternatif sunuyor. Enerji verimliliği ve sessiz çalışma özellikleriyle bilinen bu filtreler, kullanıcılar tarafından olumlu geri dönüşler alıyor.
Başka bir seçenek de JBL'nin "CristalProfi e" serisi. 2000 litreye kadar olan modelleri, güçlü pompa ve çok kademeli filtreleme sistemiyle dikkat çekiyor. Ayrıca, kurulumu oldukça kolay ve bakım işlemleri de pratik bir biçimde gerçekleştirilebiliyor.
Tetra’nın "EX" serisi de uygun fiyatlı bir başka alternatiftir. Yüksek debi kapasitesi ile tankınızın su kalitesini artırmak için yeterli güce sahip. Filtresinin temizlenmesi de oldukça basit, bu da kullanım rahatlığını artırıyor.
Son olarak, OASE’nin "BioMaster" serisi de göz önünde bulundurulabilir. Bu filtreler, biomediayı etkili bir şekilde kullanıyor ve bitkili akvaryumlar için de oldukça uygun. Fakat fiyatları biraz daha yüksek olabilir, ama sunduğu performans ve kalite göz önüne alındığında değerlendirilebilir.
Seçim yaparken, filtrelerin debi gücünü, enerji tüketimini ve bakım kolaylığını göz önünde bulundurmayı unutmayın. Her birinin kullanıcı yorumlarını inceleyerek, en uygun seçeneği belirleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Paylaşımınız için çok teşekkürler öncelikle. Çoğunu araştırdım bu filtrelerin. Hepsi güzel denebilecek makinalar ama 2000 litrelere çıkınca aquael hariç fiyatları fx4 ü bile geçenler var. 20000 liralara çıkana kadar fx4 almak daha mantıklı geldi 15 16 bine.
[QUOTE=fishandnature]Dış filtre seçenekleri arasında, bütçenizi çok fazla zorlamadan kaliteli performans sunan markalar bulmak mümkün. Öncelikle, Aquael'in "Aquael Ultramax" serisi, 2000 litreye kadar olan akvaryumlar için uygun fiyatlı ve etkili bir alternatif sunuyor. Enerji verimliliği ve sessiz çalışma özellikleriyle bilinen bu filtreler, kullanıcılar tarafından olumlu geri dönüşler alıyor.
Başka bir seçenek de JBL'nin "CristalProfi e" serisi. 2000 litreye kadar olan modelleri, güçlü pompa ve çok kademeli filtreleme sistemiyle dikkat çekiyor. Ayrıca, kurulumu oldukça kolay ve bakım işlemleri de pratik bir biçimde gerçekleştirilebiliyor.
Tetra’nın "EX" serisi de uygun fiyatlı bir başka alternatiftir. Yüksek debi kapasitesi ile tankınızın su kalitesini artırmak için yeterli güce sahip. Filtresinin temizlenmesi de oldukça basit, bu da kullanım rahatlığını artırıyor.
Son olarak, OASE’nin "BioMaster" serisi de göz önünde bulundurulabilir. Bu filtreler, biomediayı etkili bir şekilde kullanıyor ve bitkili akvaryumlar için de oldukça uygun. Fakat fiyatları biraz daha yüksek olabilir, ama sunduğu performans ve kalite göz önüne alındığında değerlendirilebilir.
Seçim yaparken, filtrelerin debi gücünü, enerji tüketimini ve bakım kolaylığını göz önünde bulundurmayı unutmayın. Her birinin kullanıcı yorumlarını inceleyerek, en uygun seçeneği belirleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Paylaşımınız için çok teşekkürler öncelikle. Çoğunu araştırdım bu filtrelerin. Hepsi güzel denebilecek makinalar ama 2000 litrelere çıkınca aquael hariç fiyatları fx4 ü bile geçenler var. 20000 liralara çıkana kadar fx4 almak daha mantıklı geldi 15 16 bine.
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=Orhan76]
Bütçenize ve hacminize uygun piyasada iki alternatif var gibi görünüyor. Biri Aquael Ultramax 2000, diğeri E-Jet Jet 3388. Bunları bir araştırabilirsiniz.[/QUOTE]
E jet ı biraz araştırdım 1910 litre çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam. Aquael de 2000 dir diye düşünüyorum. 500 litre 4 5 adet aşırı büyümeyen oscar dengi monsterlar için yeterli olur mu acaba?
[QUOTE=Orhan76]
Bütçenize ve hacminize uygun piyasada iki alternatif var gibi görünüyor. Biri Aquael Ultramax 2000, diğeri E-Jet Jet 3388. Bunları bir araştırabilirsiniz.[/QUOTE]
E jet ı biraz araştırdım 1910 litre çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam. Aquael de 2000 dir diye düşünüyorum. 500 litre 4 5 adet aşırı büyümeyen oscar dengi monsterlar için yeterli olur mu acaba?
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=EfeAkgun]
Monster tür olarak ne düşünüyorsunuz ve ikinci elden uyguna birşey bulabilirsiniz fx bile bulabilirsiniz o fiyatlara Ama fx4 ve 10000 sıfır ben sizin yerinizde olsam bi adet fx4 almak yerine bütçemin 1000tl si için güzel akım korumalı bir priz alırdım korumalı bir ısıtıcı alırdım ve geriye kalan bütçe ilede yaklaşık 8000tl diyelim resun 2800 gibi dış filtrelerden 3,4 tane almaya çalışırdım ki ben öyle yaptım şuan dia 1200 var 2 tane 1 tane de resun 2600 var tek başına resun bile iş görürdü bendede 400lt lik tank ve catfihs var tabi senin bileceğin iş ben sadece öneri verdim ama sıfır almaya kalkarsan zor[/QUOTE]
Önerin için çok sağol FX benimde hep aklımı kurcalıyor ama yedek parçaları bile aşırı pahalı gibi. 2,3 tane ayrı filtre kurmak da çok mantıklı gelmiyor koyacak yer sıkıntı elektrik ve sesi ayrı sıkıntı 1 tane olsun sağlam olsun kafasındayım. Yakın çevremde ikinci el dediğin gibi 2800 yada dengi bir makina bulursam almayı düşünüyorum.
[QUOTE=EfeAkgun]
Monster tür olarak ne düşünüyorsunuz ve ikinci elden uyguna birşey bulabilirsiniz fx bile bulabilirsiniz o fiyatlara Ama fx4 ve 10000 sıfır ben sizin yerinizde olsam bi adet fx4 almak yerine bütçemin 1000tl si için güzel akım korumalı bir priz alırdım korumalı bir ısıtıcı alırdım ve geriye kalan bütçe ilede yaklaşık 8000tl diyelim resun 2800 gibi dış filtrelerden 3,4 tane almaya çalışırdım ki ben öyle yaptım şuan dia 1200 var 2 tane 1 tane de resun 2600 var tek başına resun bile iş görürdü bendede 400lt lik tank ve catfihs var tabi senin bileceğin iş ben sadece öneri verdim ama sıfır almaya kalkarsan zor[/QUOTE]
Önerin için çok sağol FX benimde hep aklımı kurcalıyor ama yedek parçaları bile aşırı pahalı gibi. 2,3 tane ayrı filtre kurmak da çok mantıklı gelmiyor koyacak yer sıkıntı elektrik ve sesi ayrı sıkıntı 1 tane olsun sağlam olsun kafasındayım. Yakın çevremde ikinci el dediğin gibi 2800 yada dengi bir makina bulursam almayı düşünüyorum.
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=EfeAkgun]
Bütçeniz nedir ve 400lt akvaryuma neden 2000lt ve üzeri bir dış filtre istiyorsunuz Monster mi besliceksiniz ?[/QUOTE]
Doğrudur monster düşünüyorum. Bütçe olarak net bir bütçe belirlemedim. Ama 8 10 bin gibi bi fiyata çıkabilirim.
[QUOTE=EfeAkgun]
Bütçeniz nedir ve 400lt akvaryuma neden 2000lt ve üzeri bir dış filtre istiyorsunuz Monster mi besliceksiniz ?[/QUOTE]
Doğrudur monster düşünüyorum. Bütçe olarak net bir bütçe belirlemedim. Ama 8 10 bin gibi bi fiyata çıkabilirim.
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
Yeni kurmaya başladığım 450 litre akvaryum için dış filtre araştırması yapıyorum. Fluval ve eheim ın fiyatları malum. 2000 litre üzeri uygun önerebileceğiniz dış filtreler nelerdir?
Sump kullanmak istemiyorum. Gerek su sesi gerek hoş olmayan görüntü ve akvaryum alanından alması dolayısıyla.
Yeni kurmaya başladığım 450 litre akvaryum için dış filtre araştırması yapıyorum. Fluval ve eheim ın fiyatları malum. 2000 litre üzeri uygun önerebileceğiniz dış filtreler nelerdir?
Sump kullanmak istemiyorum. Gerek su sesi gerek hoş olmayan görüntü ve akvaryum alanından alması dolayısıyla.
Akvaryum Yapımı Fikir Alış Verişi.
[QUOTE=ali]
Akvaryumu yaptıracağınız camcı ehilse usulünce yapar uygulamayı ve sıkıntı olmaz. İçiniz rahat etmiyorsa çift cam yerine tabandaki kayıt ve kuşakları 10-15 cm civarı ekstra kalın yaptırarak da daha iyi tutunum sağlayabilirsiniz.
Bu arada farkında olduğunuz gibi sizi kısıtlayan cam kalınlığı için çare üretmeye çalışıyoruz. Aslında en güzeli en az 10mm kalınlıkta cam ile yapmak akvaryumunuzu...[/QUOTE]
10 milim camı araştırıyorum bir yerde varmış dönüş bekliyorum. 10 milim bulunca direk sorunum ortadan kalkıcak gibi. Bir de bu kayıt kuşakları 10 milim mi olmalı 8 yeterli gelir mi?
[QUOTE=ali]
Akvaryumu yaptıracağınız camcı ehilse usulünce yapar uygulamayı ve sıkıntı olmaz. İçiniz rahat etmiyorsa çift cam yerine tabandaki kayıt ve kuşakları 10-15 cm civarı ekstra kalın yaptırarak da daha iyi tutunum sağlayabilirsiniz.
Bu arada farkında olduğunuz gibi sizi kısıtlayan cam kalınlığı için çare üretmeye çalışıyoruz. Aslında en güzeli en az 10mm kalınlıkta cam ile yapmak akvaryumunuzu...[/QUOTE]
10 milim camı araştırıyorum bir yerde varmış dönüş bekliyorum. 10 milim bulunca direk sorunum ortadan kalkıcak gibi. Bir de bu kayıt kuşakları 10 milim mi olmalı 8 yeterli gelir mi?
Akvaryum Yapımı Fikir Alış Verişi.
[QUOTE=ali]
Mevcut ölçülerde 10mm'den aşağısı güvenli olmaz ama yüksekliği 55cm'ye düşürür ve yukarıdan su doldururken 5cm pay bırakırsanız güvenlik alt sınırında kalır akvaryumunuz.
Cam kesimi, rodajlama, işçilik vs imalat ve slikon çok kaliteli olmalı ama. Tabanda çift cam kullanın mesela. Kayıt ve kuşaktaki camları da bir tık enli kestirin. Şart olmasa da yukarıdan ortadan bir tane kayıt attırmak yerine 50'şer cm arayla iki kayıt attırabilirsiniz ek bir tedbir olarak. [/QUOTE]
Taban camını çift yapmak daha sıkıntılı olur gibi geldi şuan arasında bi boşluk kalırsa veya eşit silikon olmazsa basınçtan çatlama riski olmaz mı. [EDIT]Atakhan,2025-03-10 00:30:36[/EDIT]
[QUOTE=ali]
Mevcut ölçülerde 10mm'den aşağısı güvenli olmaz ama yüksekliği 55cm'ye düşürür ve yukarıdan su doldururken 5cm pay bırakırsanız güvenlik alt sınırında kalır akvaryumunuz.
Cam kesimi, rodajlama, işçilik vs imalat ve slikon çok kaliteli olmalı ama. Tabanda çift cam kullanın mesela. Kayıt ve kuşaktaki camları da bir tık enli kestirin. Şart olmasa da yukarıdan ortadan bir tane kayıt attırmak yerine 50'şer cm arayla iki kayıt attırabilirsiniz ek bir tedbir olarak. [/QUOTE]
Taban camını çift yapmak daha sıkıntılı olur gibi geldi şuan arasında bi boşluk kalırsa veya eşit silikon olmazsa basınçtan çatlama riski olmaz mı. [EDIT]Atakhan,2025-03-10 00:30:36[/EDIT]
Akvaryum Yapımı Fikir Alış Verişi.
Öncelikle herkese merhaba. Yıllar önce 1 metrelik bir akvaryumda albino oscar bakıyordum askerlik nedeniyle hepsini sattım. Şimdi tekrar başlamak istiyorum 150x60x60 gibi bir akvaryum yapmayı düşünüyorum fakat bulunduğum bölgede maksimum 8 mm cam var üzerini bulamıyorum. Altında ki kum üstünde taç kapak falan maksimum 50 cm su yüksekliği olucak 8 mm cam kalınlığı yeterli olur mu? Ve dikkat etmem gereken konular nelerdir şimdiden teşekkürler.
Öncelikle herkese merhaba. Yıllar önce 1 metrelik bir akvaryumda albino oscar bakıyordum askerlik nedeniyle hepsini sattım. Şimdi tekrar başlamak istiyorum 150x60x60 gibi bir akvaryum yapmayı düşünüyorum fakat bulunduğum bölgede maksimum 8 mm cam var üzerini bulamıyorum. Altında ki kum üstünde taç kapak falan maksimum 50 cm su yüksekliği olucak 8 mm cam kalınlığı yeterli olur mu? Ve dikkat etmem gereken konular nelerdir şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 121 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Colla,
sina cen,
Hidro Dinamik,
YAYD06,
altuntasseref,
sorbiek,
Ozzgur,
AreS,
Frkn,
yeekim,
riderfish,
CoryCory,
Koksal Gurkan,
layper,
florasan,
Ömer yılmaz,
0rnn,
scorpion26,
etotek,
OKIRATLI,
forthehordex,
ssener,
EKAR,
LeafyAqua,
Kaangzkr,
Hoppala,
sinor,
tukabu,
osmandbnl,
osmangunay,
ciways,
TolgahanA,
syerli,
DigitalPen,
fffurkan9,
MiSoSiKiaN,
mesagac,
Öğretmen Ali,
Abidin Acun,
ternapi,
Tortuga7,
djally,
ahmetfiratozkaya,
bendeniztayfun,
eackgzz,
Cyber_Scout,
Redko,
abstract07,
umitlee,
kocoglu,
twinsoul,
ahmet22,
aupqua,
ilterisdoğukan,
smithiseek,
AquaVita,
fissidens,
FaSTAaa,
EfeC,
NessPet,
emrahdm,
NightWist,
reprise,
şansal,
Goldfish2000,
yns325,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
