ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
karakemal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mart 2025 23:34
Son Ziyaret:
29 Haziran 2025 19:51
Toplam Mesaj:
13 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal Kara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kemal Kara
SON 10 MESAJI
Balığım Yan Yüzüyor Ve Bir Gözü Sorunlu Gibi
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230351.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/T7M6h7vX-yk?si=aWSVbFWp4TPZ3iA6[/VID]
Hastalık Belirtileri: yan yan yüzüyor ters dönüyor ve bir gözü içe doğru girmiş gibi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 60
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): test sonucu değerler normal gözüküyor
Filitrasyon: pipo iç filtre ve dış aşkı filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Haftada %30-25 değişim.
Balığı ayrı bir kaba koydum takip ediyorum.
Su seviyesini en az seviyede tuttum .
Gözü haricinde gözle görünür bir sorunu yok [EDIT]karakemal,2025-06-12 22:31:11[/EDIT]
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230351.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/T7M6h7vX-yk?si=aWSVbFWp4TPZ3iA6[/VID]
Hastalık Belirtileri: yan yan yüzüyor ters dönüyor ve bir gözü içe doğru girmiş gibi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 60
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): test sonucu değerler normal gözüküyor
Filitrasyon: pipo iç filtre ve dış aşkı filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Haftada %30-25 değişim.
Balığı ayrı bir kaba koydum takip ediyorum.
Su seviyesini en az seviyede tuttum .
Gözü haricinde gözle görünür bir sorunu yok [EDIT]karakemal,2025-06-12 22:31:11[/EDIT]
Japon Balığı Karnında Siyah Leke
Japon balığının karnında siyah nokta kadar bir leke oluştu sorun ne olabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347181.jpg[/IMG]
Japon balığının karnında siyah nokta kadar bir leke oluştu sorun ne olabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347181.jpg[/IMG]
Hangi Filtre?
[QUOTE=neomeo]
Filtreye suyun girdiği bölüme kalın, çıktığı bölüme ince şeklinde ekleyebilirsiniz filtre medyasını. Çıkışın en üstüne(sanırım zeolit var o sepette) elyaf koyarsanız ince partikülleri de süzer suyunuz daha berrak olur. en üstte olacağından, kolyaca değiştire bilrsiniz de elyafı.[/QUOTE]
Elyafta çıktı kutudan ayrıca en üste onu koyacağım. [:iyi:]
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun, güzel kombo yapmışşsınız. Bakterisi oturduğunda sağlam filtrasyon olacak ama debi biraz yüksek kaçıp balıkları yorabilir. Sobonun köşelerinde vanası olması gerek. Ordan debiyi biraz kısabilirsiniz. Çok kısarsanız filtre hava yapabiliyor. Ayarlarsınız. Filtrasyon açısında debinin biraz düşmesinin sakıncası yok aksine düşük akıntıda bakteri daha iyi tutunup daha iyi biolojik dönüşüm yapıyor, yeterli tankın içindeki su yeterli sayıda devir daim etsin. Şu hacimde ve kapasitede yeterli devir daim sıkıntı olmaz.
Filtrem malzemelerinde önde kalın gözenekli biolijik sünger sonra varsa ince gözenekli sünger, sonrasıda konacaksa elyaf, sonrasıdada biolojik filtrasyon elemanları substratlar. Elyaf mekanik filtrasyon için dolup filtrenin debiyi düşürdüğünde değişmesi gerekir.
Filtre bakımı konusunda uyrayım filtre elemanlarını asla ve asla musluk suyu ile temizlemeyin. Açıkcası ben tıkanmadıkca içini temizlemiyorum. Tıkandığında akvaryumdan alınan su ile nazikce fazla hırpalamadan kaba çamuru pisliği akıtın. Biolijik filtre elemanları asla kurumamalı. Fİtre dışında bekletecekseniz akvaryumdan alınmış suyun içinde beklemeli. Üzerindeki bakteride bir canlıdır. Canlı olduğunu düşünerek ona uygun şartları sağlamalısınız. [/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi akıntı biraz fazla geldi vanadan kısınca balıklar rahatladı. Çıkış ucunu da cama doğru çevirdim. Tavsiyeler için teşekkürler. [:iyi:]
[QUOTE=neomeo]
Filtreye suyun girdiği bölüme kalın, çıktığı bölüme ince şeklinde ekleyebilirsiniz filtre medyasını. Çıkışın en üstüne(sanırım zeolit var o sepette) elyaf koyarsanız ince partikülleri de süzer suyunuz daha berrak olur. en üstte olacağından, kolyaca değiştire bilrsiniz de elyafı.[/QUOTE]
Elyafta çıktı kutudan ayrıca en üste onu koyacağım. [:iyi:]
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun, güzel kombo yapmışşsınız. Bakterisi oturduğunda sağlam filtrasyon olacak ama debi biraz yüksek kaçıp balıkları yorabilir. Sobonun köşelerinde vanası olması gerek. Ordan debiyi biraz kısabilirsiniz. Çok kısarsanız filtre hava yapabiliyor. Ayarlarsınız. Filtrasyon açısında debinin biraz düşmesinin sakıncası yok aksine düşük akıntıda bakteri daha iyi tutunup daha iyi biolojik dönüşüm yapıyor, yeterli tankın içindeki su yeterli sayıda devir daim etsin. Şu hacimde ve kapasitede yeterli devir daim sıkıntı olmaz.
Filtrem malzemelerinde önde kalın gözenekli biolijik sünger sonra varsa ince gözenekli sünger, sonrasıda konacaksa elyaf, sonrasıdada biolojik filtrasyon elemanları substratlar. Elyaf mekanik filtrasyon için dolup filtrenin debiyi düşürdüğünde değişmesi gerekir.
Filtre bakımı konusunda uyrayım filtre elemanlarını asla ve asla musluk suyu ile temizlemeyin. Açıkcası ben tıkanmadıkca içini temizlemiyorum. Tıkandığında akvaryumdan alınan su ile nazikce fazla hırpalamadan kaba çamuru pisliği akıtın. Biolijik filtre elemanları asla kurumamalı. Fİtre dışında bekletecekseniz akvaryumdan alınmış suyun içinde beklemeli. Üzerindeki bakteride bir canlıdır. Canlı olduğunu düşünerek ona uygun şartları sağlamalısınız. [/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi akıntı biraz fazla geldi vanadan kısınca balıklar rahatladı. Çıkış ucunu da cama doğru çevirdim. Tavsiyeler için teşekkürler. [:iyi:]
Hangi Filtre?
Son durum bu şekilde oldu.
Balıkların bir kısmını verdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250019591.jpg[/IMG]
Filtre olarak Sobo SF 550f iç filtre olarakta dolphin spf34 motorlu pipo filtre taktım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250020321.jpg[/IMG]
Havalandırma yeterli olur sanırım? Hava taşını çalışmaya gerek olur mu?
Birde dış filtre filtre malzemesi hangi sıra ile koymak Uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250018191.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde oldu.
Balıkların bir kısmını verdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250019591.jpg[/IMG]
Filtre olarak Sobo SF 550f iç filtre olarakta dolphin spf34 motorlu pipo filtre taktım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250020321.jpg[/IMG]
Havalandırma yeterli olur sanırım? Hava taşını çalışmaya gerek olur mu?
Birde dış filtre filtre malzemesi hangi sıra ile koymak Uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250018191.jpg[/IMG]
Hangi Filtre?
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Maalesef kullandığım bir ürün ve marka değil, yanlış yönlendirmek istemem. Benzerlerine göre fiyatı uygun gibi. Uzun süre kullanmış bir üye gelirse ses konusuna açıklık getirebilir. Filtrasyon konusunda üzmeyecektir. Yalnız bu ürünle birlikte kapağı kesmeyi mi düşünüyorsunuz kaldırmayı mı? Aydınlatma masrafı yapmadan halletmek bence daha iyi olur.
Gözüme bir nokta takıldı ısıtıcı en az su seviyesi noktasına kadar içeride mi? Pipo filtrenin uzatma borusu da çıkarılabilir. İstediğiniz düzene oturtana kadar haftada 2-3 kez yüzde yirmişer su değişimleri iyi olacaktır. [/QUOTE]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
[QUOTE=mozaik]
Arkadaşın bahsettiği ürün bu [URL]https://atakanpetshop.com/sobo-sf-550f-dis-filtre-500lt-h-7w[/URL]
Bence gayet iyi bir seçim olacaktır akvaryum ürünlerinde en uygun fiyat genelde hep bu sitede bulunur aklınızda olsun
[/QUOTE]
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [EDIT]karakemal,2025-03-22 16:45:59[/EDIT]
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Maalesef kullandığım bir ürün ve marka değil, yanlış yönlendirmek istemem. Benzerlerine göre fiyatı uygun gibi. Uzun süre kullanmış bir üye gelirse ses konusuna açıklık getirebilir. Filtrasyon konusunda üzmeyecektir. Yalnız bu ürünle birlikte kapağı kesmeyi mi düşünüyorsunuz kaldırmayı mı? Aydınlatma masrafı yapmadan halletmek bence daha iyi olur.
Gözüme bir nokta takıldı ısıtıcı en az su seviyesi noktasına kadar içeride mi? Pipo filtrenin uzatma borusu da çıkarılabilir. İstediğiniz düzene oturtana kadar haftada 2-3 kez yüzde yirmişer su değişimleri iyi olacaktır. [/QUOTE]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
[QUOTE=mozaik]
Arkadaşın bahsettiği ürün bu [URL]https://atakanpetshop.com/sobo-sf-550f-dis-filtre-500lt-h-7w[/URL]
Bence gayet iyi bir seçim olacaktır akvaryum ürünlerinde en uygun fiyat genelde hep bu sitede bulunur aklınızda olsun
[/QUOTE]
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [EDIT]karakemal,2025-03-22 16:45:59[/EDIT]
Hangi Filtre?
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Kusura bakmayın efendim sorduğunuz soru ve görsel ortadayken perdenin arkasını merak etmediğim için sorun elbette bende.
İlk mesajın neresinde üstten bakma var bilemiyorum.
Sadece uzun uzadıya açıklama yapmak yerine daha kısa şekilde belirttim de siz olayı çok farklı anlamışsınız.
[B]"Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki."[/B]
Filtre masrafı yapmak yerine tür değiştirirseniz mevcut filtre iş görür, akvaryum hacmi büyütülemiyorsa balık sayısı ve türü düşürülebilir veya yeni akvaryum kurup uyumsuz türler ayrılıp uygun hacimde beslenebilir demekten farklı bir anlamı yok bu cümlenin.
Kaldı ki mevcut görsel ve yazıya bakınca da filtre önerisinde bulunmak anca sizi yanlış yönlendirme olur.
O yüzden üstten bakma, kendini beğenmişlik, çok bilmişlik gibi kelimeleri kullanmadan önce şartlarınızı ve sebeplerinizi kendiniz söyleyin ki uzun uzadıya seçenekleri ve fikirlerimizi ortaya koyalım.[/QUOTE]
Kusura baktığım bir durum yok sadece sitem ettim.
Mevcut balıklardan birazını isteyene vereceğim. Akvaryumu büyütme şansım yok.
Elimde olanı balıklar ölmeden sağlıklı bir hale getirip devam etmeyi planlıyorum. Bunu da hızlı bir şekilde yapmam lazım.
Filtre olarak Sobonun sf550F iyi gibi gözüküyor. Tetra 6 in 1 test kiti aldım ne kadar kötü durumda bakacağım. Suyunu ilave edince biraz daha toparlar sanırım.
Bu konuda tavsiyeniz varsa sevinirim.
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Kusura bakmayın efendim sorduğunuz soru ve görsel ortadayken perdenin arkasını merak etmediğim için sorun elbette bende.
İlk mesajın neresinde üstten bakma var bilemiyorum.
Sadece uzun uzadıya açıklama yapmak yerine daha kısa şekilde belirttim de siz olayı çok farklı anlamışsınız.
[B]"Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki."[/B]
Filtre masrafı yapmak yerine tür değiştirirseniz mevcut filtre iş görür, akvaryum hacmi büyütülemiyorsa balık sayısı ve türü düşürülebilir veya yeni akvaryum kurup uyumsuz türler ayrılıp uygun hacimde beslenebilir demekten farklı bir anlamı yok bu cümlenin.
Kaldı ki mevcut görsel ve yazıya bakınca da filtre önerisinde bulunmak anca sizi yanlış yönlendirme olur.
O yüzden üstten bakma, kendini beğenmişlik, çok bilmişlik gibi kelimeleri kullanmadan önce şartlarınızı ve sebeplerinizi kendiniz söyleyin ki uzun uzadıya seçenekleri ve fikirlerimizi ortaya koyalım.[/QUOTE]
Kusura baktığım bir durum yok sadece sitem ettim.
Mevcut balıklardan birazını isteyene vereceğim. Akvaryumu büyütme şansım yok.
Elimde olanı balıklar ölmeden sağlıklı bir hale getirip devam etmeyi planlıyorum. Bunu da hızlı bir şekilde yapmam lazım.
Filtre olarak Sobonun sf550F iyi gibi gözüküyor. Tetra 6 in 1 test kiti aldım ne kadar kötü durumda bakacağım. Suyunu ilave edince biraz daha toparlar sanırım.
Bu konuda tavsiyeniz varsa sevinirim.
Hangi Filtre?
[QUOTE=mozaik]Hocam selamlar yazdığınız ürünlerin hepside bence fazla pahalı size dış filtre niyetine kullanılabilecek bu filtreyi öneriyorum filtre sepetini akvaryum kapağının üstüne koyarsınız 2 adet 3 cm çapında delik lazım sadece
[URL]https://atakanpetshop.com/sobo-tepe-filtre-10w-800-l-h[/URL]
Ürün bu ancak 350 tlye içinden filtre malzemesi tabiki de çıkmıyor onun içinde
[URL]https://atakanpetshop.com/creaqua-clarifier-filtre-aritici-ped[/URL]
Bu Ürünü öneririm ve filtrelerde önemli olanın sadece sessizlik olmadığı için pickup'u tavsiye etmem japon balıkları suyu çok kirleten balıklar 500l/h az ve bakteri topluluğu oluşturmak içinde geniş bir filtreleme alanı lazım yani dış filtre tepe filtre gibi zaten size önerdiğim bir tepe filtreydi biolife flora ise tepe filtre deki o çirkin görüntüyü ortadan kaldırıyor sadece monera hakkında bilgim yok.
Akvaryumu ne zaman kurdunuz nasıl adımlar izlediniz anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum ayrıca hangi filtreyi alırsanız alın pipo filtreyi çıkarmayın ayrıca su seviyesi pipo filtrenin verimini düşürmüş gördüğüm kadarıyla bir miktar artırırsanız tam performans alırsınız
Başka bir konuda yem sormuşsunuz ben tetra nın bu ürünlerini tercih ederim [URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
[URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-granules-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
İki yemide farklı farklı günlerde verebilirsiniz çeşitlilik arttıkça yaşam kalitesi artar siz hergün makarna yer misiniz elbet bir vitamin mineral açıkta kalır hastalanırsınız ve Japon balıklarının galiba hiçbir türünde mide yok yani ne kadar yem verirseniz yer sonra o yem karnında şişer ve balık çatlar ölür[zzz] ayrıca ucuz Petshop yemleride suyun kirlenmesine büyük etken [:cik:]
Birde tasarım hakkında fikir vereyim japon balıkları bitkileri sökerler o yüzde taşa sabitlenmiş anubias gibi Yaprağı sert bitkiler tercih edilebilir balık sayımızda gayet iyi bence ama keşke transgenetik tetra almasaydınızda tek tür japon besleseydiniz[/QUOTE]
Aslında akvaryum kurma planı yoktu her şey çocuğa 4 gün önce okuldan fanusta Japon verdikleri zaman başladı.
Fanusta japon'a yazık olmasın diye ikinci el bir akvaryum aldım iki gün önce. Bizim japon'u da ekledik arkadaşta biraz fazla balık eklemiş popülasyonu fazla oldu haliyle. Tetraları ve birkaç tane japon'u ücretsiz vereceğim ilanı açtım onunla ilgili.
Su seviyesi de aldığım arkadaştan mevcut akvaryumdaki suyun hepsini taşıyamadım ilave su dinlenmeye bıraktım muhtemelen bu akşam tamamlarım.
Bahsettiğiniz yemlerin aynısından almıştım. [:iyi:]
Ses şu an için en önemli şey ses çıkarsa akvaryumu satmak zorundayım eşim kabul etmiyor çünkü ses olayını [:)]
Pipo filtrenin hava pompası çok ses çıkartıyor iptal etmek zorunda kalacağım ya da sessiz bir pompa bulabilirsem olabilir tabii
Akvaryum oturma odasında duruyor günlük kullandığımız yer.
Buna bile zor ikna ettik açıkçası.
Tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkürler.[EDIT]karakemal,2025-03-22 13:29:17[/EDIT]
[QUOTE=mozaik]Hocam selamlar yazdığınız ürünlerin hepside bence fazla pahalı size dış filtre niyetine kullanılabilecek bu filtreyi öneriyorum filtre sepetini akvaryum kapağının üstüne koyarsınız 2 adet 3 cm çapında delik lazım sadece
[URL]https://atakanpetshop.com/sobo-tepe-filtre-10w-800-l-h[/URL]
Ürün bu ancak 350 tlye içinden filtre malzemesi tabiki de çıkmıyor onun içinde
[URL]https://atakanpetshop.com/creaqua-clarifier-filtre-aritici-ped[/URL]
Bu Ürünü öneririm ve filtrelerde önemli olanın sadece sessizlik olmadığı için pickup'u tavsiye etmem japon balıkları suyu çok kirleten balıklar 500l/h az ve bakteri topluluğu oluşturmak içinde geniş bir filtreleme alanı lazım yani dış filtre tepe filtre gibi zaten size önerdiğim bir tepe filtreydi biolife flora ise tepe filtre deki o çirkin görüntüyü ortadan kaldırıyor sadece monera hakkında bilgim yok.
Akvaryumu ne zaman kurdunuz nasıl adımlar izlediniz anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum ayrıca hangi filtreyi alırsanız alın pipo filtreyi çıkarmayın ayrıca su seviyesi pipo filtrenin verimini düşürmüş gördüğüm kadarıyla bir miktar artırırsanız tam performans alırsınız
Başka bir konuda yem sormuşsunuz ben tetra nın bu ürünlerini tercih ederim [URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
[URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-granules-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
İki yemide farklı farklı günlerde verebilirsiniz çeşitlilik arttıkça yaşam kalitesi artar siz hergün makarna yer misiniz elbet bir vitamin mineral açıkta kalır hastalanırsınız ve Japon balıklarının galiba hiçbir türünde mide yok yani ne kadar yem verirseniz yer sonra o yem karnında şişer ve balık çatlar ölür[zzz] ayrıca ucuz Petshop yemleride suyun kirlenmesine büyük etken [:cik:]
Birde tasarım hakkında fikir vereyim japon balıkları bitkileri sökerler o yüzde taşa sabitlenmiş anubias gibi Yaprağı sert bitkiler tercih edilebilir balık sayımızda gayet iyi bence ama keşke transgenetik tetra almasaydınızda tek tür japon besleseydiniz[/QUOTE]
Aslında akvaryum kurma planı yoktu her şey çocuğa 4 gün önce okuldan fanusta Japon verdikleri zaman başladı.
Fanusta japon'a yazık olmasın diye ikinci el bir akvaryum aldım iki gün önce. Bizim japon'u da ekledik arkadaşta biraz fazla balık eklemiş popülasyonu fazla oldu haliyle. Tetraları ve birkaç tane japon'u ücretsiz vereceğim ilanı açtım onunla ilgili.
Su seviyesi de aldığım arkadaştan mevcut akvaryumdaki suyun hepsini taşıyamadım ilave su dinlenmeye bıraktım muhtemelen bu akşam tamamlarım.
Bahsettiğiniz yemlerin aynısından almıştım. [:iyi:]
Ses şu an için en önemli şey ses çıkarsa akvaryumu satmak zorundayım eşim kabul etmiyor çünkü ses olayını [:)]
Pipo filtrenin hava pompası çok ses çıkartıyor iptal etmek zorunda kalacağım ya da sessiz bir pompa bulabilirsem olabilir tabii
Akvaryum oturma odasında duruyor günlük kullandığımız yer.
Buna bile zor ikna ettik açıkçası.
Tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkürler.[EDIT]karakemal,2025-03-22 13:29:17[/EDIT]
Hangi Filtre?
Bu forumda neden bir şey sorulduğu zaman soruya cevap vermek yerine sadece tenkit ediliyor acaba?
Sorumun cevabını verirsiniz ondan sonra öneriniz varsa iletirsiniz.
Bir kendini beğenmişlik üstten bakma nedir yani?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki. [:?][/QUOTE]
Çok bilmiş moduna girmeden önce neden fazla canlı var onu sorsanız?
[QUOTE=metehan0106]Akvaryumun yarısı mı sizin?[/QUOTE]
Evet yarısı benim diğer yarısı kiralık.
Doldurmayı hiç düşünemedim iyiki hatırlattınız. [:iyi:]
Bu forumda neden bir şey sorulduğu zaman soruya cevap vermek yerine sadece tenkit ediliyor acaba?
Sorumun cevabını verirsiniz ondan sonra öneriniz varsa iletirsiniz.
Bir kendini beğenmişlik üstten bakma nedir yani?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki. [:?][/QUOTE]
Çok bilmiş moduna girmeden önce neden fazla canlı var onu sorsanız?
[QUOTE=metehan0106]Akvaryumun yarısı mı sizin?[/QUOTE]
Evet yarısı benim diğer yarısı kiralık.
Doldurmayı hiç düşünemedim iyiki hatırlattınız. [:iyi:]
Hangi Filtre?
Merhaba,
65x30x25 akvaryum için bunlardan hangisini tercih etmek lazım sizce?
-Fluval U3
-Eheim Pickup 160 (2010)
-Biolife monero yada flora
Araştırdığım kadarıyla dip temizliği konusunda biolife iyi gibi. Dedikleri gibi su değişimi gerekmiyor konusu hikaye gibi.
Sessizlik konusunda eheim en iyisi gibi.
Dış filtre en iyi çözüm gibi ama yer konusu sıkıntılı.
Önerilerinizi bekliyorum. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/210320251657151.jpg[/IMG][EDIT]karakemal,2025-03-22 00:57:50[/EDIT]
Merhaba,
65x30x25 akvaryum için bunlardan hangisini tercih etmek lazım sizce?
-Fluval U3
-Eheim Pickup 160 (2010)
-Biolife monero yada flora
Araştırdığım kadarıyla dip temizliği konusunda biolife iyi gibi. Dedikleri gibi su değişimi gerekmiyor konusu hikaye gibi.
Sessizlik konusunda eheim en iyisi gibi.
Dış filtre en iyi çözüm gibi ama yer konusu sıkıntılı.
Önerilerinizi bekliyorum. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/210320251657151.jpg[/IMG][EDIT]karakemal,2025-03-22 00:57:50[/EDIT]
Japon Balığim Karnı Şiş Yan Yan Gidiyor
[QUOTE=Taha10]Kaç japon kaç tetraniz var ben toplam 13 civarı birşey gördüm ama emin olamadım [/QUOTE]
2 Terra, 10 japon, 1 çöpçü
[QUOTE=Taha10]Kaç japon kaç tetraniz var ben toplam 13 civarı birşey gördüm ama emin olamadım [/QUOTE]
2 Terra, 10 japon, 1 çöpçü
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
ilterisdoğukan,
zen666,
forthehordex,
sacityld,
aquaticathearmi,
a.gumrah,
Kınayu,
Ruchansuzen,
sina cen,
ErayDemirel,
ALTEMUR,
ciways,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
Hidro Dinamik,
Fatihsm,
EKAR,
0rnn,
Joec,
Hoppala,
Ozzgur,
sirhill,
osmandbnl,
SinanBulut,
Leo,
DigitalPen,
ezzalisi,
Shortbuff,
yeekim,
altuntasseref,
Jeveux,
scorpion26,
fikret43,
ssener,
Tortuga7,
√olkaπ,
Mithrandirr,
gyunda,
Redko,
zafer3885,
Oğul Hüseyin,
umitlee,
Omer1881,
tuncaysargin,
ternapi,
efkango,
ahmetfiratozkaya,
betta.ist,
syerli,
ThanatoZek,
erdalakçay,
kocoglu,
zolotoe_vvMa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
