ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akvaryumburak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ekim 2008 14:34
Son Ziyaret:
22 Ekim 2012 20:32
Toplam Mesaj:
27 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
burak çakmak
Doğum Tarihi:
22 Mart 1982
Yaş:
44
İl:
Edirne
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Çakmak
SON 10 MESAJI
Cichlid Tavsiyesi
Merhaba, arkadaşlar öncelikle bu forumun çok yararlı ve kaliteli olduğunu söylemek istiyorum. Bu benim ilk mesajım değil daha önce amazon akvaryumu kurdum ama o ailemin evinde kaldı ben Antalya'ya taşındım. Şimdi burda daha farklı bir akvaryum düşünüyorum bu konuda yardımlarınıza ihtiyacım olacak. Şimdiden teşekkür ederim.
akvaryumburak 2009-04-11 15:38:07
Merhaba, arkadaşlar öncelikle bu forumun çok yararlı ve kaliteli olduğunu söylemek istiyorum. Bu benim ilk mesajım değil daha önce amazon akvaryumu kurdum ama o ailemin evinde kaldı ben Antalya'ya taşındım. Şimdi burda daha farklı bir akvaryum düşünüyorum bu konuda yardımlarınıza ihtiyacım olacak. Şimdiden teşekkür ederim.
Akvaryum ölçüleri: 100*40*50(y)
Dış filtre kullanılacak.
Dipte kum çok ince olacak. Kumsuz da mutlu olabilecek bişi olsun, dekor olarak kaya koyacağım. Bitki çok az olacak. Bakımı kolay olan Anubias gibi bir bitkiden birkaç adet olacak.
Kolayına kaçıp okumadan burda sormak istemezdim ama denedim ve çok fazla tür cichlid var. Seçim yapmam çok zor. Benim istediğim, görüntüsü göz alıcı, renkli, 8-10 cm ile 12-14 cm arasında olan ve en az 6 cm civarı boyda bakmaya başlayacabileceğim, bir çiklitin olabileceği kadar barışçıl olan bir balık. Akvaryumda birkaç senegal bişiri, bir çin ejderi ve bir hayalet olacak bunların yanında uyumlu olabilecek 5-6 tane bakabileceğim bir çiklit.
Kendinden sumplı akvaryum ve asma armatür
İlgilenen herkese teşekkür ederim, Mustafa'ya da saatlerce bıkmadan sıkılmadan sorularımı cevaplandırdığı için teşekkür ederim :) Kendisinden aldığım taç kuyruk betayla akvaryuma duyduğum ilgi elle tutulur bir seviyeye geldi ve betaya 2 hafta baktıktan sonra gerçekten bir akvaryum kurmaya cesaretim ve isteğim oluştu. Daha sonra iç filtre kullanmak istemeyişim, dış filtre alamayışım sebebiyle bu sump projesi doğdu. Mustafa çizdi ben yaptım. Şu an çok memnunum ancak İlyas Bey'in söylediği konu tamamen doğru girişte bir tane boş su kanalı olmalıymış. O kadar kötü bir durum değil sonuçta pislikler yine üstteki elyafta birikiyor, onu yukardan değiştirmem çok kolay, ama giriş deliğinde süngerin üstünde kaba pislik yığılı oluyor sırf bir kaç mm.lik pis bir alanı temizliycem diye alttaki süngeri haftada bir çıkartmam gerekiyor. Bu filtre sisteminden çok memnunum tekrar akvaryum yaptığımda yine bunu kullanmayı düşünüyorum ancak yukardaki hatayı tekrarlamam.
Armatür şöyle arkadaşlar, kolayca evde yapılabilecek bir şey aslında ama emek gerektiriyor. Uygun ölçüde pleksiglas kestirirseniz evde de yapılabilir. Ama ben bir kısmını sanayide yaptırdım. Anlatıyorum:
Pleksiglass kesiliyor, kat yerleri için kanal açılıyor. kat yerleri elektrik geçen bi direnç teliyle ısıtılıyor, katlanıyor. Malzeme, anında tekrar sertleşiyor. Duylar için veya ne takmayı düşünürseniz boyuta göre flo da olabilir, gerekli delikler matkapla açılıyor. Ben duy için, asma zincir için ve sıcak hava çıkışı için deilikleri kendim kolayca açtım. Hava deliklerini yazın gerekirse fan takabileceğim şekilde açtım. Malzeme delik açılırken kırılmayacak kadar yumuşak ama yeterince de sert. Ayak olarak 2 alüminyum boru bir dirsek aldım. gerekli delikleri deldirdim. Malzemeleri yerleştirmeden önce hem dışarı ışık vermemesi hem de yansıtma amaçlı alümünyum levya kesip yapıştırdım. Bu levhayı da pleksiyi olduğu gibi sanayide plastikçiden aldım. Armatürün yatay olarak hareket edebilmesi için arada bir çift yuvarlak parça kullandım ismini bilmiyorum fotoğraflarda görülüyor. Gerektiğinde lambayı akvaryumun üstünden öne veya arkaya kaydırabiliyorum. Sehpaya nasıl monte ettiğimi, ve akvaryumla ilgili birkaç fotoğraf daha sonradan eklerim.
Şimdilik tek hoşuma gitmeyen şey, yağmurlama borusunun yarattığı minik kabarcıkların su içinde gezmesi. Havalandırma için kabarcık olmadan ne yapılabilir bilmiyorum...
İlgilenen herkese teşekkür ederim, Mustafa'ya da saatlerce bıkmadan sıkılmadan sorularımı cevaplandırdığı için teşekkür ederim :) Kendisinden aldığım taç kuyruk betayla akvaryuma duyduğum ilgi elle tutulur bir seviyeye geldi ve betaya 2 hafta baktıktan sonra gerçekten bir akvaryum kurmaya cesaretim ve isteğim oluştu. Daha sonra iç filtre kullanmak istemeyişim, dış filtre alamayışım sebebiyle bu sump projesi doğdu. Mustafa çizdi ben yaptım. Şu an çok memnunum ancak İlyas Bey'in söylediği konu tamamen doğru girişte bir tane boş su kanalı olmalıymış. O kadar kötü bir durum değil sonuçta pislikler yine üstteki elyafta birikiyor, onu yukardan değiştirmem çok kolay, ama giriş deliğinde süngerin üstünde kaba pislik yığılı oluyor sırf bir kaç mm.lik pis bir alanı temizliycem diye alttaki süngeri haftada bir çıkartmam gerekiyor. Bu filtre sisteminden çok memnunum tekrar akvaryum yaptığımda yine bunu kullanmayı düşünüyorum ancak yukardaki hatayı tekrarlamam.
Armatür şöyle arkadaşlar, kolayca evde yapılabilecek bir şey aslında ama emek gerektiriyor. Uygun ölçüde pleksiglas kestirirseniz evde de yapılabilir. Ama ben bir kısmını sanayide yaptırdım. Anlatıyorum:
Pleksiglass kesiliyor, kat yerleri için kanal açılıyor. kat yerleri elektrik geçen bi direnç teliyle ısıtılıyor, katlanıyor. Malzeme, anında tekrar sertleşiyor. Duylar için veya ne takmayı düşünürseniz boyuta göre flo da olabilir, gerekli delikler matkapla açılıyor. Ben duy için, asma zincir için ve sıcak hava çıkışı için deilikleri kendim kolayca açtım. Hava deliklerini yazın gerekirse fan takabileceğim şekilde açtım. Malzeme delik açılırken kırılmayacak kadar yumuşak ama yeterince de sert. Ayak olarak 2 alüminyum boru bir dirsek aldım. gerekli delikleri deldirdim. Malzemeleri yerleştirmeden önce hem dışarı ışık vermemesi hem de yansıtma amaçlı alümünyum levya kesip yapıştırdım. Bu levhayı da pleksiyi olduğu gibi sanayide plastikçiden aldım. Armatürün yatay olarak hareket edebilmesi için arada bir çift yuvarlak parça kullandım ismini bilmiyorum fotoğraflarda görülüyor. Gerektiğinde lambayı akvaryumun üstünden öne veya arkaya kaydırabiliyorum. Sehpaya nasıl monte ettiğimi, ve akvaryumla ilgili birkaç fotoğraf daha sonradan eklerim.
Şimdilik tek hoşuma gitmeyen şey, yağmurlama borusunun yarattığı minik kabarcıkların su içinde gezmesi. Havalandırma için kabarcık olmadan ne yapılabilir bilmiyorum...
akvaryumda tuhaf şeyler çıktı Resimli
Seachem Flourish, 2-3 günde bir 1 ml verdim.
Seachem Flourish, 2-3 günde bir 1 ml verdim.
akvaryumda tuhaf şeyler çıktı Resimli
Akvaryum 2 hafta önce kuruldu ve sadece filtre çalışmaya başladı. Daha sonra neon tetra eklendi, 5 gün önce de suyu boşaltıp aldığım kumları koydum: alta lava kırığı, ortaya aquaclay, üste hagen siyah kum. birkaç bitki dikimi yapıldı. Kumları çok iyi yıkamıştım suyu geri doldurduğumda bulanıklık çok azdı hatta. 2 gün sonra bitkilerin üstünde bu kahverengi şeyler çıktı önce yosun sandım ama işmdi yosun olduğunu düşünmüyorum. Akvaryumda sıvı gübre, sıvı karbon, black water kullandım ve 3 gündür de beyaz benek ilacı kullanıyorum. Sizce bunlar ne olabilir?

akvaryumburak 2008-11-19 02:47:09
Akvaryum 2 hafta önce kuruldu ve sadece filtre çalışmaya başladı. Daha sonra neon tetra eklendi, 5 gün önce de suyu boşaltıp aldığım kumları koydum: alta lava kırığı, ortaya aquaclay, üste hagen siyah kum. birkaç bitki dikimi yapıldı. Kumları çok iyi yıkamıştım suyu geri doldurduğumda bulanıklık çok azdı hatta. 2 gün sonra bitkilerin üstünde bu kahverengi şeyler çıktı önce yosun sandım ama işmdi yosun olduğunu düşünmüyorum. Akvaryumda sıvı gübre, sıvı karbon, black water kullandım ve 3 gündür de beyaz benek ilacı kullanıyorum. Sizce bunlar ne olabilir?

15w floresan
Alıntı: "Gerçekten aralarında bir fark olmasa Sera gibi markalar nasıl bütün dünyaya bu kadar pahalıya floresan satabiliyor sizce?"
Yücel Bey,
Ben de onu soruyorum
Alıntı: "Gerçekten aralarında bir fark olmasa Sera gibi markalar nasıl bütün dünyaya bu kadar pahalıya floresan satabiliyor sizce?"
Yücel Bey,
Ben de onu soruyorum
Filtrede İşte Çözüm (Fotoğraf Eklendi 3.sayfada )
Merhaba, filtreyi çalıştırmaya başladım, henüz filtre malzemelerini yerleştirmedim. Sistem tam çizildiği gibi çalışıyor. Bu başlığa katkım şu an bu güncel bilgimden ibaret olacak. Daha ileride belki sistemin mimarı Kabaltah ile bir sunum yapabiliriz. Benim akvaryum konusunda yeni olmam dolayısıyla eğer böyle bir sunum ve paylaşım olacaksa ona bırakmak durumundayım. Ama şu anki fikrim: Geniş kapasiteli (benimki 7lt oldu, bu da akvaryumun 10'da 1'i) bir iç filtre olarak tavsiye ederim. Dış filtreden üstünlüğü gibi bir fikrim şu an yok. Bunu kullanmayı istememin sebebi dış filtreyi hobiye girişte pahalı buldum ve iç filtreleri de yetersiz buldum. İyi günler.
Merhaba, filtreyi çalıştırmaya başladım, henüz filtre malzemelerini yerleştirmedim. Sistem tam çizildiği gibi çalışıyor. Bu başlığa katkım şu an bu güncel bilgimden ibaret olacak. Daha ileride belki sistemin mimarı Kabaltah ile bir sunum yapabiliriz. Benim akvaryum konusunda yeni olmam dolayısıyla eğer böyle bir sunum ve paylaşım olacaksa ona bırakmak durumundayım. Ama şu anki fikrim: Geniş kapasiteli (benimki 7lt oldu, bu da akvaryumun 10'da 1'i) bir iç filtre olarak tavsiye ederim. Dış filtreden üstünlüğü gibi bir fikrim şu an yok. Bunu kullanmayı istememin sebebi dış filtreyi hobiye girişte pahalı buldum ve iç filtreleri de yetersiz buldum. İyi günler.
15w floresan
Acaba neden bahsettiğim ampülleri kullanmak istemiyorsunuz? Muhabbet olsun diye soruyorum. Bana balık seçimi konusunda yardımcı olmuştunuz, sizinle fikir alış verişinde bulunmak isterim. Akvaryum için yapılan bu sözü geçen lambaların içinde vitamin mi var? Spektrumu (tayf) ayarlanmış nihayetinde. Ve Amano'ya göre günışığı lambalar su bitkileri için daha etkin. Şimdi bu grow lambaların savı ne? Bitkiler kırmızı ışıkta daha çok fotosentez yaparlar. Fakat bu kara bitkileri için geçerli; kırmızı ışık kuvvetli olmadığı için suyun fazla altına inemiyor. Asıl sucul bitkilerin fotosentezde kullandığı ışık mavi. Pembe lambalar bu durumda aslında mantıklı değil. Söylediğiniz 750 lümenlik lamba yerine benim önerdiğim 1500 lümenlik lambayı neden kullanmayı hiç düşünmüyorsunuz? Konuya tekrar yorum yazmamın sebebi aslında sizin uygun lamba bulamayışınız. Yoksa fikrimi bir kere söylemem yeterliydi, ama şimdi madem bulmakta güçlük çekiyorsunuz bu söylediklerim konusunda ne düşünüyorsunuz? Bitkiler için spektrumu ayarlanmış lambalar var peki, ama siz hiç standart günışığı lamba ve bitki lambası ile bilimsel olarak yapılmış bir kıyaslama gördünüz mü? Görmüş olabilirsiniz, meraktan soruyorum. İnsanlar bu lambaları tam olarak neden tercih ediyor bunu merak ediyorum. Bu arada tekrar belirteyim, eğer söylediklerim kafanıza yatarsa, bu lambaları bakkaldan biraz büyük olan her yerde bulabilirsiniz :)
iyi akşamlar.
Acaba neden bahsettiğim ampülleri kullanmak istemiyorsunuz? Muhabbet olsun diye soruyorum. Bana balık seçimi konusunda yardımcı olmuştunuz, sizinle fikir alış verişinde bulunmak isterim. Akvaryum için yapılan bu sözü geçen lambaların içinde vitamin mi var? Spektrumu (tayf) ayarlanmış nihayetinde. Ve Amano'ya göre günışığı lambalar su bitkileri için daha etkin. Şimdi bu grow lambaların savı ne? Bitkiler kırmızı ışıkta daha çok fotosentez yaparlar. Fakat bu kara bitkileri için geçerli; kırmızı ışık kuvvetli olmadığı için suyun fazla altına inemiyor. Asıl sucul bitkilerin fotosentezde kullandığı ışık mavi. Pembe lambalar bu durumda aslında mantıklı değil. Söylediğiniz 750 lümenlik lamba yerine benim önerdiğim 1500 lümenlik lambayı neden kullanmayı hiç düşünmüyorsunuz? Konuya tekrar yorum yazmamın sebebi aslında sizin uygun lamba bulamayışınız. Yoksa fikrimi bir kere söylemem yeterliydi, ama şimdi madem bulmakta güçlük çekiyorsunuz bu söylediklerim konusunda ne düşünüyorsunuz? Bitkiler için spektrumu ayarlanmış lambalar var peki, ama siz hiç standart günışığı lamba ve bitki lambası ile bilimsel olarak yapılmış bir kıyaslama gördünüz mü? Görmüş olabilirsiniz, meraktan soruyorum. İnsanlar bu lambaları tam olarak neden tercih ediyor bunu merak ediyorum. Bu arada tekrar belirteyim, eğer söylediklerim kafanıza yatarsa, bu lambaları bakkaldan biraz büyük olan her yerde bulabilirsiniz :)
iyi akşamlar.
İÇ SUMP-FİLİTRE PROJESİ - DIY -
Selam,
Madem elinizde malzeme var ve kendiniz yapacaksınız: Bir önerim olabilir. Filtreyi köşeye yerine hazır akvaryumlardaki gibi akvaryumun arkasını boydan boya dar bi şekilde bölerek de yapabilirsiniz. eğer toplam "yüzülebilir" genişlikte ve fon görünümünde problem olacağını düşünmüyorsanız.
Selam,
Madem elinizde malzeme var ve kendiniz yapacaksınız: Bir önerim olabilir. Filtreyi köşeye yerine hazır akvaryumlardaki gibi akvaryumun arkasını boydan boya dar bi şekilde bölerek de yapabilirsiniz. eğer toplam "yüzülebilir" genişlikte ve fon görünümünde problem olacağını düşünmüyorsanız.
15w floresan
Ben de kurulum aşamasındayım ve bir miktar araştırma yaptım. Kendim Philips compact (küçük) florasan kullanacağım. Bunlar hem ekonomik, hem az yer kaplıyor, hem de balast ve starter gerektirmeden doğrudan normal duya takılıyor. Bunların arasından da üstünde day light (günışığı) yazan mavi kutuların 23 wattlıklarını tavsiye ederim. Takashi Amano'nun tasarımı olan lambalar da mavi ağırlıklı (kırmızı yerine) gün ışığı veriyor. Sayı olarak bir şey diyemeyeceğim, Bir tanesi 1400 lümen civarı (düz U şeklindekiler spirallerden daha az lümenli). Lümen ihtiyacınıza ve taban alanınıza göre sayıyı belirlersiniz bu konuda pek bilgim yok. Bu öneriyi yapmamın nedeni flolar akvaryumunuza sığmamış, bahsettiklerim 15cm kadar uzunlukta dilediğiniz uygulamayı yapabilirsiniz. Ben armatürü özel yaptırdım tabi o konuda da söyleyebileceğim bir şey yok :)
İyi günler.
Ben de kurulum aşamasındayım ve bir miktar araştırma yaptım. Kendim Philips compact (küçük) florasan kullanacağım. Bunlar hem ekonomik, hem az yer kaplıyor, hem de balast ve starter gerektirmeden doğrudan normal duya takılıyor. Bunların arasından da üstünde day light (günışığı) yazan mavi kutuların 23 wattlıklarını tavsiye ederim. Takashi Amano'nun tasarımı olan lambalar da mavi ağırlıklı (kırmızı yerine) gün ışığı veriyor. Sayı olarak bir şey diyemeyeceğim, Bir tanesi 1400 lümen civarı (düz U şeklindekiler spirallerden daha az lümenli). Lümen ihtiyacınıza ve taban alanınıza göre sayıyı belirlersiniz bu konuda pek bilgim yok. Bu öneriyi yapmamın nedeni flolar akvaryumunuza sığmamış, bahsettiklerim 15cm kadar uzunlukta dilediğiniz uygulamayı yapabilirsiniz. Ben armatürü özel yaptırdım tabi o konuda da söyleyebileceğim bir şey yok :)
İyi günler.
Bitki Seçimi
Ayrıntılı sorulara, soranın bir miktar araştırma yapmış olduğu da sorusundan belliyse, doğrudan cevap olmayacak linkler verilmesi pek hoş değil bence. Geçen başıma geldi, verdiğim cevap üzerine yöneticiden uyarı aldım :)
Ayrıntılı sorulara, soranın bir miktar araştırma yapmış olduğu da sorusundan belliyse, doğrudan cevap olmayacak linkler verilmesi pek hoş değil bence. Geçen başıma geldi, verdiğim cevap üzerine yöneticiden uyarı aldım :)
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
