ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yasin Oktem
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
73
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ekim 2009 20:32
Son Ziyaret:
07 Aralık 2025 09:50
Toplam Mesaj:
656 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin ÖKTEM
Doğum Tarihi:
22 Mart 1985
Yaş:
41
İl:
Malatya
Meslek:
Meb Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hobici Kalabilmek Dileği İle
SON 10 MESAJI
Apistogramma Trifasciata
[QUOTE=AmazonDream][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202876/160120191623531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202876/160120191624301.jpg[/IMG]
6 aylık yavrular ve dede olma yolunda son bir kaç hafta[:)]
[/QUOTE]
Maşallah çok güzel canlılar. Sivas Malatya yakın inşallah kararım netleşir beslerim bu canlılardan.
[QUOTE=AmazonDream][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202876/160120191623531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202876/160120191624301.jpg[/IMG]
6 aylık yavrular ve dede olma yolunda son bir kaç hafta[:)]
[/QUOTE]
Maşallah çok güzel canlılar. Sivas Malatya yakın inşallah kararım netleşir beslerim bu canlılardan.
Apistogramma İnka Ve Kakadu Akvaryumu
Maşallah çok güzel balıklar. Her akvaristin ne beslerse beslesin hayalidir. Cüce Güney Amerikalılar. Bir dönem muhakkak tekrar besleyeceğim. Güzel bir kurulumla, bence kökünüzü yuvaları ayıracak şekilde konumlandırırsanız sürtüşmelerin de önüne biraz da olsa geçmiş olursunuz. Meşe yaprağı gerçekten bu tarz tanklarda çok güzel duruyor bolca kullanmanızı öneririm. Bir önerim de pistia temin edebilirseniz muhakkak kullanın köklerinin suyun içine doğru inişi güzel bir görüntü veriyor üstelik nitrat emici özelliği de cabası.
Maşallah çok güzel balıklar. Her akvaristin ne beslerse beslesin hayalidir. Cüce Güney Amerikalılar. Bir dönem muhakkak tekrar besleyeceğim. Güzel bir kurulumla, bence kökünüzü yuvaları ayıracak şekilde konumlandırırsanız sürtüşmelerin de önüne biraz da olsa geçmiş olursunuz. Meşe yaprağı gerçekten bu tarz tanklarda çok güzel duruyor bolca kullanmanızı öneririm. Bir önerim de pistia temin edebilirseniz muhakkak kullanın köklerinin suyun içine doğru inişi güzel bir görüntü veriyor üstelik nitrat emici özelliği de cabası.
Tropheus Yem
[QUOTE=Mrtypc26]Selamlar.5 aydır maswa yavrularına dainchi delüxe baby kullanıyorum.yem bitmek üzere. osi sprilina flakes yemde çok övgü okudum ve bu sefer onun yerine osi alayım diyorum.iki yem arasında kalite olarak fark varmıdır hangisi daha iyidir.diğer yemlerim tetra pro algea ve tetra phlyy.tropical süper forte pul ve tablet. jbl spiruluna. ahm sarımsaklı.[/QUOTE]
Osi güzel ve kaliteli bir yem. Fakat her balık sevip yiyemeyebiliyor. Bunu gözönünde bulundurun. İlla bir değişiklik yapmak isterseniz Dainichi Veggie Fx Baby bu yemi tavsiye ederim.
[QUOTE=Mrtypc26]Selamlar.5 aydır maswa yavrularına dainchi delüxe baby kullanıyorum.yem bitmek üzere. osi sprilina flakes yemde çok övgü okudum ve bu sefer onun yerine osi alayım diyorum.iki yem arasında kalite olarak fark varmıdır hangisi daha iyidir.diğer yemlerim tetra pro algea ve tetra phlyy.tropical süper forte pul ve tablet. jbl spiruluna. ahm sarımsaklı.[/QUOTE]
Osi güzel ve kaliteli bir yem. Fakat her balık sevip yiyemeyebiliyor. Bunu gözönünde bulundurun. İlla bir değişiklik yapmak isterseniz Dainichi Veggie Fx Baby bu yemi tavsiye ederim.
Bulombora İle Albino Kipili Eşleşir Mi ?
[QUOTE=sherloock]Elimdeki balıkları Bulombora kolonisi ile takas yapamyı düşünüyorum fakat aklımda bir soru var. albino kipili erkek ile bulombora eşleşir mi ve eşleşirse çıkan yavrularda kırılma olasılığı var mı ? genelde albino kipili ile mutant kipili kolonisi kurulmakta. türler arasında kırılma olmuyo. aynı durum bunlar için de geçerli olur mu ?[/QUOTE]
Evet Albino kipili ile Bulumbora kırılır. Biraz geç bir cevap oldu ama konuya başka bakanlar olursa :)
[QUOTE=sherloock]Elimdeki balıkları Bulombora kolonisi ile takas yapamyı düşünüyorum fakat aklımda bir soru var. albino kipili erkek ile bulombora eşleşir mi ve eşleşirse çıkan yavrularda kırılma olasılığı var mı ? genelde albino kipili ile mutant kipili kolonisi kurulmakta. türler arasında kırılma olmuyo. aynı durum bunlar için de geçerli olur mu ?[/QUOTE]
Evet Albino kipili ile Bulumbora kırılır. Biraz geç bir cevap oldu ama konuya başka bakanlar olursa :)
40*40*40 Apistogramma Macmasteri
Tesadüfen gördüm maşallah. Apistogramma hep istediğim ama hiç nasip olmayan bir tür. 40*40*40 bir tankım var cesaret verdi konunuz doğrusu. Bu tankın avantaj ve dezavantajları nelerdir. Üretim gibi bir amacımın olmadığını düşünürsek.
Tesadüfen gördüm maşallah. Apistogramma hep istediğim ama hiç nasip olmayan bir tür. 40*40*40 bir tankım var cesaret verdi konunuz doğrusu. Bu tankın avantaj ve dezavantajları nelerdir. Üretim gibi bir amacımın olmadığını düşünürsek.
Okul Akvaryumu
Kusurabakmayın okulda yıl sonu işlemlerinden konuyu boşladım. Okula akvaryum projemiz tüm hızıyla devam ediyor [:)]
Kusurabakmayın okulda yıl sonu işlemlerinden konuyu boşladım. Okula akvaryum projemiz tüm hızıyla devam ediyor [:)]
Okul Akvaryumu
[QUOTE=Yas400]T5 floresan var elimde fazladan ihtiyaç varsa gönderebilirim.[/QUOTE] sayın adaşım ışık sistemini hallettik teşekkür ederim ilginize.
[QUOTE=Yas400]T5 floresan var elimde fazladan ihtiyaç varsa gönderebilirim.[/QUOTE] sayın adaşım ışık sistemini hallettik teşekkür ederim ilginize.
Okul Akvaryumu
[QUOTE=Ibrahim90]Sizi ,projenizi imrendim ve gerçekten saygı duydum,emeklerine sağlık. Kesinlikle harika bir düşünce her okulda olmalı.
Canlı seçimi konusunda Murat bey'e katılıyorum. Öğrencilerle birlikte seçilecek canlı türleri ve yükü ağır olmayan bir akvaryum çok daha faydalı olacaktır ve Labirentliler, sazansılar bu proje için canlı doğuran veya cichlid türlerinden çok daha mantıklı isabetli olur diye düşünüyorum.
Hayırlı uğurlu olsun devamını dilerim.[/QUOTE] Teşekkür ederim İbrahim bey muhakkak bilgilere dikkat edeceğim malesef her okulda olmuyor en başında anlayışlı böyle şeylerden keyif alan bir okul idarecisi gerekiyor.
[QUOTE=Ibrahim90]Sizi ,projenizi imrendim ve gerçekten saygı duydum,emeklerine sağlık. Kesinlikle harika bir düşünce her okulda olmalı.
Canlı seçimi konusunda Murat bey'e katılıyorum. Öğrencilerle birlikte seçilecek canlı türleri ve yükü ağır olmayan bir akvaryum çok daha faydalı olacaktır ve Labirentliler, sazansılar bu proje için canlı doğuran veya cichlid türlerinden çok daha mantıklı isabetli olur diye düşünüyorum.
Hayırlı uğurlu olsun devamını dilerim.[/QUOTE] Teşekkür ederim İbrahim bey muhakkak bilgilere dikkat edeceğim malesef her okulda olmuyor en başında anlayışlı böyle şeylerden keyif alan bir okul idarecisi gerekiyor.
Okul Akvaryumu
[QUOTE=kptma]Yasin hocam öncelikle güzel girişiminizden ötürü tebrikler... Akvaryum desteksiz bitkiliye doğru şekillenmiş gördüğüm kadarıyla. Okul ortamı için riskli bir tercih olsa da bakımını yaparsanız kesinlikle çok hoş, dinlendirici ve rahatlatıcı bir dekor olur. Yıllar önce bir yetiştirme yurdunda kurulum ve bakımına bizzat yardım ettiğim akvaryuma çocukların ilgisini dün gibi hatırlıyorum. Dilerim sizinki daha da iyi olur [:iyi:]
Lepistes sevimli balıktır, fakat çok da narindir. Onun yerine bir beta düşünmenizi öneririm. Gurami de güzel tercih olabilir. Orta boylarda ve az sayıda balık akvaryum yükünü çok artırmayacağı gibi, çocukların balıkları daha rahat tanımlayıp takip etmelerine de olanak sağlar. Anket düzenleyip çocukların bu balığa/balıklara isim seçmelerini de sağlayabilirsiniz -ki hem sahiplenmelerine yardımı olur, hem de kendi görüşlerine değer verildiğini görürler. Bir taşla ne kadar kuş vursanız o kadar iyi [:)]
Bu arada kanımca 10 tane vatoz biraz fazla olur. Vatozlar camlarda oluşacak yosunları temizlemeye yardımcı gibi görünseler de bir o kadar dışkılar. Üretme düşünceniz varsa bile daha seçici davranıp dişi erkek oranını da gözeterek 4'ten fazla koymamanızı öneririm. Yeterli yosun olmadığında bunları ayrıca beslemeniz gerektiğini de unutmayın.
Bu hataya sakın düşmeyin derim. Akvaryumu bilen kişiler planlamayı yapıp, somut taleplerde bulunsunlar. Bunun dışında "bağış" diye düzeni ya da dengeyi bozacak canlı ilaveleri ya da uygunsuz malzemeler vs. kullanılmasına izin vermeyin. Çocuklar da bu hobiyi sizden doğru şekliyle öğrensinler.
Tüm kurulumunuz bittikten sonra da, akvaryumun yanına içindeki canlılar hakkında bilgi içeren afiş ya da posterler hazırlayıp asmanızı öneririm. Hem balıklar hem de bitkiler için bunu yapabilirsiniz. Çocukların akvaryuma daha bilinçli bir gözle bakmalarına ve bir bütün olarak doğa, çevre ve dünya algılarının olgunlaşmasına yardımı olacaktır. İçlerinden daha meraklı olanlar bu yazılanları ayrıca soracak, araştıracaktır.
Ben olsam kabilinden sesli düşündüm, lütfen akıl veriyormuşum gibi düşünmeyin; naçizane bir kardeşinizin önerileri... Kolaylıklar dilerim. Malatya'ya selamlar... [:)][/QUOTE] Murat bey vatoz sayısını 3 ile sınırladım bu süreç içinde velilerden ve personelden gelen poşetlerle çeşitli balıkları reddettim. Henüz sadece 3 vatoz takılıyorlar. İnşallah iş yoğunluğum bittiği anda tür konusunda ilgilenmeye başlayacağım. Tabiki akıl verebilirsiniz akıl akıldan üstündür neticede.
[QUOTE=kptma]Yasin hocam öncelikle güzel girişiminizden ötürü tebrikler... Akvaryum desteksiz bitkiliye doğru şekillenmiş gördüğüm kadarıyla. Okul ortamı için riskli bir tercih olsa da bakımını yaparsanız kesinlikle çok hoş, dinlendirici ve rahatlatıcı bir dekor olur. Yıllar önce bir yetiştirme yurdunda kurulum ve bakımına bizzat yardım ettiğim akvaryuma çocukların ilgisini dün gibi hatırlıyorum. Dilerim sizinki daha da iyi olur [:iyi:]
Lepistes sevimli balıktır, fakat çok da narindir. Onun yerine bir beta düşünmenizi öneririm. Gurami de güzel tercih olabilir. Orta boylarda ve az sayıda balık akvaryum yükünü çok artırmayacağı gibi, çocukların balıkları daha rahat tanımlayıp takip etmelerine de olanak sağlar. Anket düzenleyip çocukların bu balığa/balıklara isim seçmelerini de sağlayabilirsiniz -ki hem sahiplenmelerine yardımı olur, hem de kendi görüşlerine değer verildiğini görürler. Bir taşla ne kadar kuş vursanız o kadar iyi [:)]
Bu arada kanımca 10 tane vatoz biraz fazla olur. Vatozlar camlarda oluşacak yosunları temizlemeye yardımcı gibi görünseler de bir o kadar dışkılar. Üretme düşünceniz varsa bile daha seçici davranıp dişi erkek oranını da gözeterek 4'ten fazla koymamanızı öneririm. Yeterli yosun olmadığında bunları ayrıca beslemeniz gerektiğini de unutmayın.
Bu hataya sakın düşmeyin derim. Akvaryumu bilen kişiler planlamayı yapıp, somut taleplerde bulunsunlar. Bunun dışında "bağış" diye düzeni ya da dengeyi bozacak canlı ilaveleri ya da uygunsuz malzemeler vs. kullanılmasına izin vermeyin. Çocuklar da bu hobiyi sizden doğru şekliyle öğrensinler.
Tüm kurulumunuz bittikten sonra da, akvaryumun yanına içindeki canlılar hakkında bilgi içeren afiş ya da posterler hazırlayıp asmanızı öneririm. Hem balıklar hem de bitkiler için bunu yapabilirsiniz. Çocukların akvaryuma daha bilinçli bir gözle bakmalarına ve bir bütün olarak doğa, çevre ve dünya algılarının olgunlaşmasına yardımı olacaktır. İçlerinden daha meraklı olanlar bu yazılanları ayrıca soracak, araştıracaktır.
Ben olsam kabilinden sesli düşündüm, lütfen akıl veriyormuşum gibi düşünmeyin; naçizane bir kardeşinizin önerileri... Kolaylıklar dilerim. Malatya'ya selamlar... [:)][/QUOTE] Murat bey vatoz sayısını 3 ile sınırladım bu süreç içinde velilerden ve personelden gelen poşetlerle çeşitli balıkları reddettim. Henüz sadece 3 vatoz takılıyorlar. İnşallah iş yoğunluğum bittiği anda tür konusunda ilgilenmeye başlayacağım. Tabiki akıl verebilirsiniz akıl akıldan üstündür neticede.
Okul Akvaryumu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar öncelikle gençlere bu hobiyi sevdirmeye yönelik çalışmalarınız için sizi kutluyorum öğretmenseniz öğretmenim [:iyi:] [:nazar:] Keşke her okul yapsa örnek olsa diyorum [:iyi:] Bizimde üzerimize düşen bir şey varsa kargoyla yollayalım hocam saygılar kolay gelsin ortaya anlattıklarınızdan güzel bir şey çıkacağı belli takipteyiz .[/QUOTE] Erhan bey öğretmen değilim okulun memuruyum ama gençlerimize ilgim büyük özellikle kaynaştırma öğrencilerimizin teneffüslerde gelip akvaryumu izlemeleri hem onlar için hemde benim için müthiş keyif verici. Tek eksiğimiz dış filitremiz kaldı şimdilik iç filitre ile idare ediyoruz.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar öncelikle gençlere bu hobiyi sevdirmeye yönelik çalışmalarınız için sizi kutluyorum öğretmenseniz öğretmenim [:iyi:] [:nazar:] Keşke her okul yapsa örnek olsa diyorum [:iyi:] Bizimde üzerimize düşen bir şey varsa kargoyla yollayalım hocam saygılar kolay gelsin ortaya anlattıklarınızdan güzel bir şey çıkacağı belli takipteyiz .[/QUOTE] Erhan bey öğretmen değilim okulun memuruyum ama gençlerimize ilgim büyük özellikle kaynaştırma öğrencilerimizin teneffüslerde gelip akvaryumu izlemeleri hem onlar için hemde benim için müthiş keyif verici. Tek eksiğimiz dış filitremiz kaldı şimdilik iç filitre ile idare ediyoruz.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
