ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FuatKaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ekim 2009 23:35
Son Ziyaret:
20 Haziran 2024 10:53
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fuat Kaya
Doğum Tarihi:
06 Şubat 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Turizm-Hotel
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fuat Kaya
150*60*60 Low Tech Güney Amerikan
SON 10 MESAJI
Güney Amerika Akvaryum Günlüğüm 150*60*60
[QUOTE=FerKan]Seyir zevki yüksek olabilecek kaliteli bir kuruluma başlamışsınız. Şimdiden emeğinize sağlık.👏[/QUOTE]
Teşekkürler. Kafamda olusturdugum bir iki nokta daha var. Ondan sonra kısmetse suyu basmaya baslayacağım
[QUOTE=FerKan]Seyir zevki yüksek olabilecek kaliteli bir kuruluma başlamışsınız. Şimdiden emeğinize sağlık.👏[/QUOTE]
Teşekkürler. Kafamda olusturdugum bir iki nokta daha var. Ondan sonra kısmetse suyu basmaya baslayacağım
Güney Amerika Akvaryum Günlüğüm 150*60*60
[B][/B]Ölçüler:
Canlı Türleri: Gelecek olan türler,Manacapurnu, Apistogramma kakadu double red,Bolivian ramirezi, kardinal tetra,kırmızı burun tetra,panda çöpçü,L 144
Bitki Türleri:Gelecek türler,Amazon hançeri,anabias türleri,tilki kuyruğu,subulata,Moss ball
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:Özel yapım high tech armatür,sump sistemi ( ayriyetten full otomatik CO2 sistemi var)
Tasarım ve Dekorasyon:Lav kırığı üstüne Aquadeco Hagen kum. Black flame wood dallar. Ayriyetten Mango kökü daha tasarıma koymadım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82273/190520232032571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82273/190520232033271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82273/190520232034091.jpg[/IMG]
[B][/B]Ölçüler:
Canlı Türleri: Gelecek olan türler,Manacapurnu, Apistogramma kakadu double red,Bolivian ramirezi, kardinal tetra,kırmızı burun tetra,panda çöpçü,L 144
Bitki Türleri:Gelecek türler,Amazon hançeri,anabias türleri,tilki kuyruğu,subulata,Moss ball
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:Özel yapım high tech armatür,sump sistemi ( ayriyetten full otomatik CO2 sistemi var)
Tasarım ve Dekorasyon:Lav kırığı üstüne Aquadeco Hagen kum. Black flame wood dallar. Ayriyetten Mango kökü daha tasarıma koymadım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82273/190520232032571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82273/190520232033271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82273/190520232034091.jpg[/IMG]
Aquaforest Lava Soil Black
[QUOTE=Karmakvaryum]
Merhabalar hocam hayırlı ramazanlar
Öncelikle benim fikrimi sorarsanız Güney Amerika balıkları için ince taneli kum kullanılmalı. Ayrıca güney amerika derken hangi canlı türünü besliyeceksiniz apistogramma türleri ise bu kum uygun değil. Sebebi ise kumu ağzına alıp solungaçlarından çıkardıkları içindir. Bir diğer sebebi ise bu kumun yüksek salınım yapması ki güney amerika nehirleri yada akarsuları deyim 1-5 ppm arasında oldugu için bu kum iletkenliğinizi aşırı derecede yükseltecektir tahminim 150 ppm e kadar çıkarır fazlası da olabilir. Onun haricinde su bitkileri köklerinden beslendiği gibi yapraklarından da beslenir yani taban gübresi tabiki önemlidir ancak suya attığımız sıvı gübreler çok daha önemlidir.
Bence bu kumu kullanmayın. Tabi bu arada öncelik de önemli önceliğiniz balık mı olucak bitki mi? Tüm bunların dışında suyunuz osmos mu çeşme suyumu yoksa hazır su mu ?
Çeşme suyunda basit apistogramma türleri olabilir mesela kakadu gibi toleransı diğer türlere göre daha yüksektir. Daha zor türlerde osmos su ve silis kum öneririm. Sanırım biraz fazla konuştum hakkınızı helal edin [:)][/QUOTE]
Üstad öncelikle selamlar ve hayırlı Ramazanlar. Verdiğin değerli bilgiler için teşekkürler. Öncelikle projem şu şekilde. 150*60*60 ana tank. Altum melek,apistogramma kakadu,bolivian ramirezi,kardinal tetra ve red nose tetra olacak. High tech ışıklandırma tam otomatik CO2 sistemim var. Bitki olarak orta dereceye kadar karar kıldım. Zeminde aquabasis+monado dark yada lav kırığı+tropical Soil. Bu ikisinden birine karar verme aşamasındayım. Evet silis kum biotopuna daha uygun fakat ilerisi için high tech cevirmem gerekirse maalesef geri dönüş yok. Birde birçok hobici lav kiriğı+hagen kullanıyor. Oda enson seçenek
[QUOTE=Karmakvaryum]
Merhabalar hocam hayırlı ramazanlar
Öncelikle benim fikrimi sorarsanız Güney Amerika balıkları için ince taneli kum kullanılmalı. Ayrıca güney amerika derken hangi canlı türünü besliyeceksiniz apistogramma türleri ise bu kum uygun değil. Sebebi ise kumu ağzına alıp solungaçlarından çıkardıkları içindir. Bir diğer sebebi ise bu kumun yüksek salınım yapması ki güney amerika nehirleri yada akarsuları deyim 1-5 ppm arasında oldugu için bu kum iletkenliğinizi aşırı derecede yükseltecektir tahminim 150 ppm e kadar çıkarır fazlası da olabilir. Onun haricinde su bitkileri köklerinden beslendiği gibi yapraklarından da beslenir yani taban gübresi tabiki önemlidir ancak suya attığımız sıvı gübreler çok daha önemlidir.
Bence bu kumu kullanmayın. Tabi bu arada öncelik de önemli önceliğiniz balık mı olucak bitki mi? Tüm bunların dışında suyunuz osmos mu çeşme suyumu yoksa hazır su mu ?
Çeşme suyunda basit apistogramma türleri olabilir mesela kakadu gibi toleransı diğer türlere göre daha yüksektir. Daha zor türlerde osmos su ve silis kum öneririm. Sanırım biraz fazla konuştum hakkınızı helal edin [:)][/QUOTE]
Üstad öncelikle selamlar ve hayırlı Ramazanlar. Verdiğin değerli bilgiler için teşekkürler. Öncelikle projem şu şekilde. 150*60*60 ana tank. Altum melek,apistogramma kakadu,bolivian ramirezi,kardinal tetra ve red nose tetra olacak. High tech ışıklandırma tam otomatik CO2 sistemim var. Bitki olarak orta dereceye kadar karar kıldım. Zeminde aquabasis+monado dark yada lav kırığı+tropical Soil. Bu ikisinden birine karar verme aşamasındayım. Evet silis kum biotopuna daha uygun fakat ilerisi için high tech cevirmem gerekirse maalesef geri dönüş yok. Birde birçok hobici lav kiriğı+hagen kullanıyor. Oda enson seçenek
Aquaforest Lava Soil Black
[QUOTE=Akvaryum8]
Merhabalar, bugün vitasand siyah kum ararken bir petshop'da bu kumdan bulunuyordu ve çok tavsiye etti. Yine de markayı araştırdığımda internette kullanıcı yorumlarına ulaşamadığım için almaktan vazgeçtim. Ayrıca fiyat olarak da çok uygundu. Sizin bu mesajınızı görünce bugün gidip o kumu almaya karar verdim. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
[/QUOTE][QUOTE=Akvaryum8]
Merhabalar, bugün vitasand siyah kum ararken bir petshop'da bu kumdan bulunuyordu ve çok tavsiye etti. Yine de markayı araştırdığımda internette kullanıcı yorumlarına ulaşamadığım için almaktan vazgeçtim. Ayrıca fiyat olarak da çok uygundu. Sizin bu mesajınızı görünce bugün gidip o kumu almaya karar verdim. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
[/QUOTE][QUOTE=Akvaryum8]
Merhabalar, bugün vitasand siyah kum ararken bir petshop'da bu kumdan bulunuyordu ve çok tavsiye etti. Yine de markayı araştırdığımda internette kullanıcı yorumlarına ulaşamadığım için almaktan vazgeçtim. Ayrıca fiyat olarak da çok uygundu. Sizin bu mesajınızı görünce bugün gidip o kumu almaya karar verdim. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Selamlar. Hayırlı olsun. Siz tek katman olarak mı olarak mı dusundunuz? Altına birşey serecekmisiniz?[EDIT]FuatKaya,2023-03-29 22:48:09[/EDIT]
[QUOTE=Akvaryum8]
Merhabalar, bugün vitasand siyah kum ararken bir petshop'da bu kumdan bulunuyordu ve çok tavsiye etti. Yine de markayı araştırdığımda internette kullanıcı yorumlarına ulaşamadığım için almaktan vazgeçtim. Ayrıca fiyat olarak da çok uygundu. Sizin bu mesajınızı görünce bugün gidip o kumu almaya karar verdim. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
[/QUOTE][QUOTE=Akvaryum8]
Merhabalar, bugün vitasand siyah kum ararken bir petshop'da bu kumdan bulunuyordu ve çok tavsiye etti. Yine de markayı araştırdığımda internette kullanıcı yorumlarına ulaşamadığım için almaktan vazgeçtim. Ayrıca fiyat olarak da çok uygundu. Sizin bu mesajınızı görünce bugün gidip o kumu almaya karar verdim. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
[/QUOTE][QUOTE=Akvaryum8]
Merhabalar, bugün vitasand siyah kum ararken bir petshop'da bu kumdan bulunuyordu ve çok tavsiye etti. Yine de markayı araştırdığımda internette kullanıcı yorumlarına ulaşamadığım için almaktan vazgeçtim. Ayrıca fiyat olarak da çok uygundu. Sizin bu mesajınızı görünce bugün gidip o kumu almaya karar verdim. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Selamlar. Hayırlı olsun. Siz tek katman olarak mı olarak mı dusundunuz? Altına birşey serecekmisiniz?[EDIT]FuatKaya,2023-03-29 22:48:09[/EDIT]
Jbl Monado Dark
[QUOTE=Nursun]
Normal ile dark arasındaki tek fark sanırım renkleri.
Manado nötr bir kum bitkiler için besin içermiyor ancak açıklamasına göre sudaki fazla gübreyi emip bitkinin kökleriyle kullanmasını sağlıyor ve böylelikle yosunu önleyebiliyor, ayrıca özel tanecik yapısı ile bakteriler için elverişli alanlar sağlıyor. Tek eksisi global marka olmasından kaynaklı bizim ülkedeki fiyatı bu yüzden daha uygun olan kumlar tercih ediliyor. Hagen kumun kaynağı belli değil ve kullananlar ben de dahil genellikle önermez. Vitasand siyah kumu inceleyebilirsiniz. Birçok kez kullandım ve kullanıyorum, tek kötü yanı ilk kullanımda boya kokusunun olması ama bir süre sonra o da geçiyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214092/231020190023421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214092/260320230425061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Vitasand kumu araştırdım ve birçok arkadaş o kötü kokudan bahsetmiş. Birde sanırım yikadikca bulanıklık gitmiyormus. Peki siz vitasand altına başka birşey serdinizmi. Yada sadece vitasand kummu kullanıyorsunuz? Kumun ağırlığı nedir? Vatoz yada copculer eseliyerek kumu kaldırabilir mi? Kumun verimi nedir?
[QUOTE=Nursun]
Normal ile dark arasındaki tek fark sanırım renkleri.
Manado nötr bir kum bitkiler için besin içermiyor ancak açıklamasına göre sudaki fazla gübreyi emip bitkinin kökleriyle kullanmasını sağlıyor ve böylelikle yosunu önleyebiliyor, ayrıca özel tanecik yapısı ile bakteriler için elverişli alanlar sağlıyor. Tek eksisi global marka olmasından kaynaklı bizim ülkedeki fiyatı bu yüzden daha uygun olan kumlar tercih ediliyor. Hagen kumun kaynağı belli değil ve kullananlar ben de dahil genellikle önermez. Vitasand siyah kumu inceleyebilirsiniz. Birçok kez kullandım ve kullanıyorum, tek kötü yanı ilk kullanımda boya kokusunun olması ama bir süre sonra o da geçiyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214092/231020190023421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214092/260320230425061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Vitasand kumu araştırdım ve birçok arkadaş o kötü kokudan bahsetmiş. Birde sanırım yikadikca bulanıklık gitmiyormus. Peki siz vitasand altına başka birşey serdinizmi. Yada sadece vitasand kummu kullanıyorsunuz? Kumun ağırlığı nedir? Vatoz yada copculer eseliyerek kumu kaldırabilir mi? Kumun verimi nedir?
Jbl Monado Dark
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Eğer 5-6 cm taban oluşturacak kadar manado kumunuz var ise altta lav kırığı kullanmanıza gerek kalmaz, pek de tavsiye etmem çünkü ileride bitki ekimi sırasında yüzeye çıkıp görüntüyü bozabiliyor.
Manadonun altına bütçe uygun ise tropica growth substrate vb besin içerikli toprak kullanabilirsiniz, yada daha uygun olması açısından tek katman manado kullanıp bitki diplerine kapsül gübre ekleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler. Evet monado darkı 5-7 cm arası kullanıp altına birşey kullanmadan misket gübre destekli kullanmayı dünüyorum. Fakat aklıma takılan monado dark ile monado arasında nasıl bir fark var? Dark olan tamamen görselliğe dayalı bir üst katman kumumudur. Hagen kum diye anılan kumla arasında bir fark varmıdır ? Forumlarda yaptığım araştırmada pek kullanıpta yorumlayan hobici çok nadir
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Eğer 5-6 cm taban oluşturacak kadar manado kumunuz var ise altta lav kırığı kullanmanıza gerek kalmaz, pek de tavsiye etmem çünkü ileride bitki ekimi sırasında yüzeye çıkıp görüntüyü bozabiliyor.
Manadonun altına bütçe uygun ise tropica growth substrate vb besin içerikli toprak kullanabilirsiniz, yada daha uygun olması açısından tek katman manado kullanıp bitki diplerine kapsül gübre ekleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler. Evet monado darkı 5-7 cm arası kullanıp altına birşey kullanmadan misket gübre destekli kullanmayı dünüyorum. Fakat aklıma takılan monado dark ile monado arasında nasıl bir fark var? Dark olan tamamen görselliğe dayalı bir üst katman kumumudur. Hagen kum diye anılan kumla arasında bir fark varmıdır ? Forumlarda yaptığım araştırmada pek kullanıpta yorumlayan hobici çok nadir
Jbl Monado Dark
[QUOTE=ArifGozelel]Taban yüksekliğinin belli bir yükseklikte tutulması bitkilerin kök gelişimi için önemlidir bu yüzden tabana lav kırığı yada çakıl vb ucuz maliyetli bir şey tavsiye ederim çünkü low tech tanklarda aktif toprak vb benzeri malzemelere ihtiyaç duymazsınız ancak bitkiler için de ne kadar zengin içerik o kadar iyi tamamen maddi imkanınıza bağlı. Manado ile ilgili verebileceğim tavsiye ise çok hafif ve küçük taneli bir kum olduğu için kesinlikle tankta su yokken serip hafif nemlendirip sonra çok dikkatli su doldurmanızı öneririm yoksa ben gibi 2 - 3 gün kepçeyle manado toplarsınız tankın üzerinden. Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Monado dark sanırım monado'dan daha kalın taneli ve ağır. Biryana seçmemin sebebi bu. Lav kırığı ekleme konusunda kararsız kalmıştım. Sanırım monado dark + Lav kırığı low tech götürür. Ayriyetten CO2 tüplü sistemim ve high tech aydınlatmada var. Orta zorlukta bitkiye kadar yeterli olur umarım. High tech düşünmüyorum zaten
[QUOTE=ArifGozelel]Taban yüksekliğinin belli bir yükseklikte tutulması bitkilerin kök gelişimi için önemlidir bu yüzden tabana lav kırığı yada çakıl vb ucuz maliyetli bir şey tavsiye ederim çünkü low tech tanklarda aktif toprak vb benzeri malzemelere ihtiyaç duymazsınız ancak bitkiler için de ne kadar zengin içerik o kadar iyi tamamen maddi imkanınıza bağlı. Manado ile ilgili verebileceğim tavsiye ise çok hafif ve küçük taneli bir kum olduğu için kesinlikle tankta su yokken serip hafif nemlendirip sonra çok dikkatli su doldurmanızı öneririm yoksa ben gibi 2 - 3 gün kepçeyle manado toplarsınız tankın üzerinden. Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Monado dark sanırım monado'dan daha kalın taneli ve ağır. Biryana seçmemin sebebi bu. Lav kırığı ekleme konusunda kararsız kalmıştım. Sanırım monado dark + Lav kırığı low tech götürür. Ayriyetten CO2 tüplü sistemim ve high tech aydınlatmada var. Orta zorlukta bitkiye kadar yeterli olur umarım. High tech düşünmüyorum zaten
Jbl Monado Dark
Değerli forum üyeleri. Orta klasmanda low tech'in bir tık üstü bitkili bir güney Amerikan tank kuracağım. Taban için JBL monado Dark tek başına yeterli gelirmi yada illaki altına birşey serilmesi zorunluluk ise önerileriniz ne olur? Akvaryum 150*60*60
Değerli forum üyeleri. Orta klasmanda low tech'in bir tık üstü bitkili bir güney Amerikan tank kuracağım. Taban için JBL monado Dark tek başına yeterli gelirmi yada illaki altına birşey serilmesi zorunluluk ise önerileriniz ne olur? Akvaryum 150*60*60
Aquaforest Lava Soil Black
[QUOTE=ErtanGulen]Bu boyuttaki bir malzeme ile evet kökler çok kolay çıkar diye düşünüyorum. Yerlisini kullanmıştım ve maalesef bitki dikilebilir değildi. [/QUOTE]
Tecrübelerinizi paylastiginiz için teşekkür ederim. Ozaman siyah kum olarak elemek zorunda kalıyorum ve maalesef kullanilabileceğim üst katman kumunda hagen kum denilen siyah kum yada vitasand profesyonel siyah kum kalıyor. Hagen denilenide maalesef vatoz vs zarar verdiği bilgisine ulaştım. Sizin siyah kum olarak onerebileceğiniz bir kum varmıdır?
[QUOTE=ErtanGulen]Bu boyuttaki bir malzeme ile evet kökler çok kolay çıkar diye düşünüyorum. Yerlisini kullanmıştım ve maalesef bitki dikilebilir değildi. [/QUOTE]
Tecrübelerinizi paylastiginiz için teşekkür ederim. Ozaman siyah kum olarak elemek zorunda kalıyorum ve maalesef kullanilabileceğim üst katman kumunda hagen kum denilen siyah kum yada vitasand profesyonel siyah kum kalıyor. Hagen denilenide maalesef vatoz vs zarar verdiği bilgisine ulaştım. Sizin siyah kum olarak onerebileceğiniz bir kum varmıdır?
Aquaforest Lava Soil Black
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Daha önce bu markanın bu ürününü kullanmadım ancak internette yapılan aramalarda tane boyutunun 1 cm'e yakın olduğu görünüyor. Bu sebeple alt katman olarak makul olabilir ancak üstüne daha ince bir katman sermek bitki dikmek ve balıklar için daha iyi olabilir.
Siyah lav kumu daha önce kullandım, parlaklığı ve görüntüsü çok güzel görünüyordu. Anubias ve fern tarzı bitkiler kullandığım için bana sorun olmamıştı. Kendi web sitesinde yoğun mineral içerir ve ilk yıl söylenen gübrelemenin yarısı kadar yapın diyor bu sebeple low tech bir tank için besin anlamında yeterli olabilir yada çok az gübreleme gerektirir.
Aşağıda internetten bulduğum ürün görselini paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156325/140320231246571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ertan bey teşekkürler. Aslında bir iki video izledim fakat çok bilgiye ulaşamadım. Videolarında kurulumu sadece bu kumu kullanarak uygulama yapıyorlardı. Kafama takılan hafif bir maddemidir. Örneğin JBL monado gibi. Evet görselliği harika fakat ramirezi gibi alt katman balıklarda bir sıkıntı olurmu yada bitki ekiminde kök kolay çıkarmı onun arayışı içindeyim[EDIT]FuatKaya,2023-03-14 16:46:41[/EDIT]
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Daha önce bu markanın bu ürününü kullanmadım ancak internette yapılan aramalarda tane boyutunun 1 cm'e yakın olduğu görünüyor. Bu sebeple alt katman olarak makul olabilir ancak üstüne daha ince bir katman sermek bitki dikmek ve balıklar için daha iyi olabilir.
Siyah lav kumu daha önce kullandım, parlaklığı ve görüntüsü çok güzel görünüyordu. Anubias ve fern tarzı bitkiler kullandığım için bana sorun olmamıştı. Kendi web sitesinde yoğun mineral içerir ve ilk yıl söylenen gübrelemenin yarısı kadar yapın diyor bu sebeple low tech bir tank için besin anlamında yeterli olabilir yada çok az gübreleme gerektirir.
Aşağıda internetten bulduğum ürün görselini paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156325/140320231246571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ertan bey teşekkürler. Aslında bir iki video izledim fakat çok bilgiye ulaşamadım. Videolarında kurulumu sadece bu kumu kullanarak uygulama yapıyorlardı. Kafama takılan hafif bir maddemidir. Örneğin JBL monado gibi. Evet görselliği harika fakat ramirezi gibi alt katman balıklarda bir sıkıntı olurmu yada bitki ekiminde kök kolay çıkarmı onun arayışı içindeyim[EDIT]FuatKaya,2023-03-14 16:46:41[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
