ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
StaatSanWalt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Temmuz 2010 18:49
Son Ziyaret:
29 Ekim 2021 13:36
Toplam Mesaj:
123 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Tetik
Doğum Tarihi:
16 Haziran 1989
Yaş:
37
İl:
Kahramanmaras
Meslek:
Hakim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fatih Tetik
SON 10 MESAJI
10 TL'ye CO2 Tüp !
[QUOTE=wrenqo]Arkadaşlar konuyu baştan aşağı okudum.
Bende yeni başlayacak olanlardanım.
Komple bir sisteme 500 tl isteyen firmalar kafayı yemiş.
Akvaryumcu bi abime gittim. Dedim ki abi nedir bu co2 olayı. Bana dediği şu oldu. Suyun içerisine karbondioksit veriyosun pıt pıt pıt diye :D aynen dedi pıt pıt veriyosun yoksa bitkilerin ölür. E dedim adamlar bir sürü sistemden bahsediyor bi pıt pıt için bukadar sistem bukadar para harcanırmı dedim. Paran varsa harca dedi paran yoksa harcamadan da yapabilirsin dedi. Forumda anlatılan mayalı sistemi söyledi onuda suya bağla dağılımını yap suda iyice dağılsın tamamdır dedi. E dedim internette millet yok valf di yok regulator dü yok ince ayardı bişiler diyorlar onlar ne iş dedim. Ya gerek yok ben sana hava motorunun cesmelerinden verim al sana ince ayar regulatoru dedi :D
Şimdi gelelim konunun özetine.
Amacımız suya karbondioksit salıp bitkilerin de bu karbondioksiti alması ise yapmamız gereken şey co2 yi suya yavaş bir şekilde salmamız. Nasıl ve ne şekilde yaparsan yap. illa regulator kullanmak zorunda değilsin yani.
Adam 10 tl ye co2 tüp edinmeyi cözmüş millet hala regulatormüş valf miş cok paraymış :D
Yaw tak ucuna bi hortum tüpden vanayı en kısık şekilde aç sanki kaçırıyormuş gibi bitti :D
Yanlış anlamayın arkadaşlar işten anladığımdan değil makarasına takılıyorum. Ama ben öyle yapıcam :D[/QUOTE]
Hocam mayalı sistem 100 LT ve aşağısı için uygun olabilirde sonrası için hakikaten masraflı olur ben 10 litrelik nanoda kullanıyorum mayalı sistem ama sonrasında bu kadar uzun ömürlü olmayabilir.
[QUOTE=wrenqo]Arkadaşlar konuyu baştan aşağı okudum.
Bende yeni başlayacak olanlardanım.
Komple bir sisteme 500 tl isteyen firmalar kafayı yemiş.
Akvaryumcu bi abime gittim. Dedim ki abi nedir bu co2 olayı. Bana dediği şu oldu. Suyun içerisine karbondioksit veriyosun pıt pıt pıt diye :D aynen dedi pıt pıt veriyosun yoksa bitkilerin ölür. E dedim adamlar bir sürü sistemden bahsediyor bi pıt pıt için bukadar sistem bukadar para harcanırmı dedim. Paran varsa harca dedi paran yoksa harcamadan da yapabilirsin dedi. Forumda anlatılan mayalı sistemi söyledi onuda suya bağla dağılımını yap suda iyice dağılsın tamamdır dedi. E dedim internette millet yok valf di yok regulator dü yok ince ayardı bişiler diyorlar onlar ne iş dedim. Ya gerek yok ben sana hava motorunun cesmelerinden verim al sana ince ayar regulatoru dedi :D
Şimdi gelelim konunun özetine.
Amacımız suya karbondioksit salıp bitkilerin de bu karbondioksiti alması ise yapmamız gereken şey co2 yi suya yavaş bir şekilde salmamız. Nasıl ve ne şekilde yaparsan yap. illa regulator kullanmak zorunda değilsin yani.
Adam 10 tl ye co2 tüp edinmeyi cözmüş millet hala regulatormüş valf miş cok paraymış :D
Yaw tak ucuna bi hortum tüpden vanayı en kısık şekilde aç sanki kaçırıyormuş gibi bitti :D
Yanlış anlamayın arkadaşlar işten anladığımdan değil makarasına takılıyorum. Ama ben öyle yapıcam :D[/QUOTE]
Hocam mayalı sistem 100 LT ve aşağısı için uygun olabilirde sonrası için hakikaten masraflı olur ben 10 litrelik nanoda kullanıyorum mayalı sistem ama sonrasında bu kadar uzun ömürlü olmayabilir.
14 litre nano tankım
[QUOTE=senolerdivan][QUOTE=ibrahimsarıhan]Şenol bey videoyu 1080p de izledim. Gerçekten çok berrak ve güzel dizaynı olan bir akvaryum. Herhalde tabanda hagen var. Acaba corylere bir zararı var mı?[/QUOTE] Teşekürler ederim İbrahim bey. Tabanda hagen var evet.corylere herhangi bi zararını görmedim.[/QUOTE]
Tabanda gubre vs kullandinizmi sadece hagen mi, hakikaten cok hos bir dizayn olmus tebrikler
[QUOTE=senolerdivan][QUOTE=ibrahimsarıhan]Şenol bey videoyu 1080p de izledim. Gerçekten çok berrak ve güzel dizaynı olan bir akvaryum. Herhalde tabanda hagen var. Acaba corylere bir zararı var mı?[/QUOTE] Teşekürler ederim İbrahim bey. Tabanda hagen var evet.corylere herhangi bi zararını görmedim.[/QUOTE]
Tabanda gubre vs kullandinizmi sadece hagen mi, hakikaten cok hos bir dizayn olmus tebrikler
9 litre bitkili nano için taban önerisi
Evet üstadlar 9 litre nano akvaryum için taban malzemesi, gübre, üst katman hepsi olacak şekilde, taban bitkisine uygun hangi malzemeleri kullanmalıyım, daha öncesinde bir felaket olduğundan tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak istedim.
Evet üstadlar 9 litre nano akvaryum için taban malzemesi, gübre, üst katman hepsi olacak şekilde, taban bitkisine uygun hangi malzemeleri kullanmalıyım, daha öncesinde bir felaket olduğundan tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak istedim.
Umut GÜMÜŞKAYA IAPLC 2014 Rank 310 (Hermitage)
Uzun bir aradan sonra forumdayım tekrar ilk olarak böyle bir tanka denk geldiğim için şanslıyım, böyle bir tankı yapmak için kaç senelik tecrübe gerekiyor
Uzun bir aradan sonra forumdayım tekrar ilk olarak böyle bir tanka denk geldiğim için şanslıyım, böyle bir tankı yapmak için kaç senelik tecrübe gerekiyor
Yosuna karşı Hidrojen Peroksit (Oksijenli Su)
Aslında 1. dakikadan sonra asıl olay başlıyor onun öncesinde birşey yok.
Aslında 1. dakikadan sonra asıl olay başlıyor onun öncesinde birşey yok.
1. dakikadan sonra yosuna karşı en etkili gizli silahının hidrojen peroksit olduğunu söylüyor ve akvaryumda 2 aydır su değişimi yapmadığını buna rağmen pek fazla yosun oluşmadığını söylüyor.
Özellikle suyun üzerinde oluşan yosuna karşı oksijenli suyun çok etkili olduğunu ayrıca bitkilere ve diğer canlılara zarar vermediğini söylüyor.
4:00'da da gösterdiği gibi istersen oksijenli suyu suyun üzerinde oluşan yosunlara uygulayabileceğin gibi suyun altındaki yosunlara da fıs fısla sıkabilirsin diyor.
Yosuna karşı Hidrojen Peroksit (Oksijenli Su)
StaatSanWalt 2014-04-07 21:17:57
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x1mkwbr_my-secret-weapon-for-killing-algae_news[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=geFDaOhCphA[/VID]
Daha önce denemedim forumda araştırdım mesajlar dışında açılan konu göremedim.
Acaba gerçekten videodaki kadar etkilimidir, görüşleriniz nedir?
AK-VARLIK (AKVARyum-kitapLIK) yapımı adım adıım
Gerçekten çok güzel, hem fikir olarak hem de uygulama olarak gelecek için yeni bir hedefim oldu sayenizde :)
Gerçekten çok güzel, hem fikir olarak hem de uygulama olarak gelecek için yeni bir hedefim oldu sayenizde :)
Haqos Canyon Box 36 Tasarım
[QUOTE=CENGAVER]Bence yati kökünü vernikleyebilirsin, ama suda asla salınım yapmayan kaliteliler ile. Şekli kötü durmuş ama o ince dalları kesip biraz oyuk açıp güzel bir kütük oluşturursunuz. Wild moss oneririm 5 tanede su mercimeği atabilirsin. Eüim çok fazlo olmuş, sen en iyisi yadüz ya da 1 cm eğim ver. En fazla 5-8 tane karides iyi olur. 20-48 led arası aydınlatmalar mevcut. Sanırım kenardaki kapalı alanda ısıtıcı ve filitre var.[/QUOTE]
[QUOTE=CENGAVER]Bence yati kökünü vernikleyebilirsin, ama suda asla salınım yapmayan kaliteliler ile. Şekli kötü durmuş ama o ince dalları kesip biraz oyuk açıp güzel bir kütük oluşturursunuz. Wild moss oneririm 5 tanede su mercimeği atabilirsin. Eüim çok fazlo olmuş, sen en iyisi yadüz ya da 1 cm eğim ver. En fazla 5-8 tane karides iyi olur. 20-48 led arası aydınlatmalar mevcut. Sanırım kenardaki kapalı alanda ısıtıcı ve filitre var.[/QUOTE]
yati kökünü verniklemeyi şimdiye kadar duymamıştım açıkçası, bununla ilgili bir kaynakta bulamadım. Ama oyuk açma fikri hoşuma gitti teşekkür ederim ışıklandırma 12v akvaryumda net 10 litre sanırım her türlü bitkiyi kaldırabilir. 10 karides düşünüyorum sizce fazla mı olur.
Haqos Canyon Box 36 Tasarım
[QUOTE=Txyz]Yosun Kesinlikle olması gerekiyor.[/QUOTE]
[QUOTE=Txyz]Yosun Kesinlikle olması gerekiyor.[/QUOTE]
Yanıtınız için öncelikle teşekkürler. Bir iki moss ball düşünüyorum. Diğer açık alanlara hangileri daha uygun olur sizce?
Haqos Canyon Box 36 Tasarım
StaatSanWalt 2014-03-31 17:40:39
Haqos Canyon Box 36 akvaryumumu yeni kurdum. şu anda sirkülasyonu sağlamaya çalışıyorum yati kökünün üzerinde moss olacak diye düşünüyorum ama hangi moss olacağına karar veremedim. Akvaryum net 10 litre karides akvaryumu olacak, Bitki olarak hangilerini seçmeliyim sizce?
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







