ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fkarakaser
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]13070,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
162
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2006 19:41
Son Ziyaret:
06 Aralık 2025 18:39
Toplam Mesaj:
2406 [0.33 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faruk Karakaşer
Doğum Tarihi:
15 Ekim 1975
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Alsancak Petshop
[QUOTE=hakanchef]
Düşüncenize saygı duyarım, ancak siz de mantık çerçevesinde şu durumu nasıl izah edebilirsiniz: Alsancakpetshop.com adresli internet sitesinde "18 gr. artemia mix" paket fiyatı 8 TL, aynı ürün mağazada 16 TL. Ben hem internetten satın aldım, hem de bizzat mağazaya giderek gördüm. (Anlatım bozukluğu olmasaydı kendi gözlerimle gördüm derdim [:)]). Aynı ürün, fiyatı 2 misli. Üstelik internetten aldığım ürün için kargolama masrafı (koli, bant, vs) satıcı tarafından ödeniyor, ben kargo ücreti 14 TL ödüyorum alsancakpethop.com da, mağazaya gidip gelsem zaten arabam o kadar yakıt yakacak. Alsancakpetshop.com'dan yaptığım son alışverişte siyah kum aldım, kilosunu 6 TL'den, daha sonra yolum üzerinde olduğundan mağazaya uğrayarak tekrar aynı kumdan aldım, mağazadaki satış fiyatı 7,5 TL dediler. Nedenini mağaza çalışanına sordum, akla uygun (mantıklı) bir cevap veremedi. Hatta internetten yaptığım alışverişte 3 adet mavi karides almıştım, internet sitesinde 3 adet ve 10 adet diye iki farklı satış yapıyorlar, 3 adet alınınca adedi 4,5 liraya geliyor, 10 adet alınınca adedi 6 liraya geliyor. İnternet sitesinde bile tutarsızlık var :-D (Adedi fazla alınca fiyat düşer normalde).[/QUOTE]
İstanbuldaki petshoplarda da durum genelde böyle, ben internette ki fiyatlarını gösterip indirim istiyorum, şimdiye kadar reddeden olmadı.
[QUOTE=hakanchef]
Düşüncenize saygı duyarım, ancak siz de mantık çerçevesinde şu durumu nasıl izah edebilirsiniz: Alsancakpetshop.com adresli internet sitesinde "18 gr. artemia mix" paket fiyatı 8 TL, aynı ürün mağazada 16 TL. Ben hem internetten satın aldım, hem de bizzat mağazaya giderek gördüm. (Anlatım bozukluğu olmasaydı kendi gözlerimle gördüm derdim [:)]). Aynı ürün, fiyatı 2 misli. Üstelik internetten aldığım ürün için kargolama masrafı (koli, bant, vs) satıcı tarafından ödeniyor, ben kargo ücreti 14 TL ödüyorum alsancakpethop.com da, mağazaya gidip gelsem zaten arabam o kadar yakıt yakacak. Alsancakpetshop.com'dan yaptığım son alışverişte siyah kum aldım, kilosunu 6 TL'den, daha sonra yolum üzerinde olduğundan mağazaya uğrayarak tekrar aynı kumdan aldım, mağazadaki satış fiyatı 7,5 TL dediler. Nedenini mağaza çalışanına sordum, akla uygun (mantıklı) bir cevap veremedi. Hatta internetten yaptığım alışverişte 3 adet mavi karides almıştım, internet sitesinde 3 adet ve 10 adet diye iki farklı satış yapıyorlar, 3 adet alınınca adedi 4,5 liraya geliyor, 10 adet alınınca adedi 6 liraya geliyor. İnternet sitesinde bile tutarsızlık var :-D (Adedi fazla alınca fiyat düşer normalde).[/QUOTE]
İstanbuldaki petshoplarda da durum genelde böyle, ben internette ki fiyatlarını gösterip indirim istiyorum, şimdiye kadar reddeden olmadı.
90 Litre İçin Filtre Önerisi
Haqos 500ex veya Haqos AT500 slim modellerini kullanabilirsiniz, ben gayet memnunum.
Haqos 500ex veya Haqos AT500 slim modellerini kullanabilirsiniz, ben gayet memnunum.
Bitkinin İsmini Bilen Varmı Nedir
Merhaba, fotoğraf çok tatmin edici değil , bu sebeple emin olmamakla beraber limon bitkisine benzettim.
https://www.akvaryum.com/hygrophila_corymbosa_limon_bitkir_25_889.asp
Merhaba, fotoğraf çok tatmin edici değil , bu sebeple emin olmamakla beraber limon bitkisine benzettim.
https://www.akvaryum.com/hygrophila_corymbosa_limon_bitkir_25_889.asp
HAQOS EXPRO-500 Filtre incelemesi
Herkese merhaba,
Expro 500 slim modelinde filtrenin pervanesini temizlik aşamasında nasıl söküyorsunuz? ben ikinci el olarak aldım pervane kasasının çevresinin dibinde beyaz yapıştırıcı var gibi, bu sebeple zorlamaya korktum açıkçası, ayrıca pervanenin çevresindeki plastik kasasının çevresinde 2 küçük vida var onları söktüm plastiği komple çıkarayım diye onu da beceremedim. Bir püf noktası var da ben mi bilmiyorum?
Herkese merhaba,
Expro 500 slim modelinde filtrenin pervanesini temizlik aşamasında nasıl söküyorsunuz? ben ikinci el olarak aldım pervane kasasının çevresinin dibinde beyaz yapıştırıcı var gibi, bu sebeple zorlamaya korktum açıkçası, ayrıca pervanenin çevresindeki plastik kasasının çevresinde 2 küçük vida var onları söktüm plastiği komple çıkarayım diye onu da beceremedim. Bir püf noktası var da ben mi bilmiyorum?
Haqos Expro 500 Slim Çalışma Sorunu!
İlk çalıştırma veya temizlik sonrası çalıştırmak için filtre haznesini pervaneye kadar su ile doldurmak gerekiyor. Suyu az koyarsanız çalışmakta nazlanıyor, eğer suyu az koymanız sebebiyle çalışmadıysa ve filtreyi tekrar açmak istemiyorsanız su çıkış borusuna plastik hortum takıp, ağzınızla ufak bir hava çekin hemen çalışır.
İlk çalıştırma veya temizlik sonrası çalıştırmak için filtre haznesini pervaneye kadar su ile doldurmak gerekiyor. Suyu az koyarsanız çalışmakta nazlanıyor, eğer suyu az koymanız sebebiyle çalışmadıysa ve filtreyi tekrar açmak istemiyorsanız su çıkış borusuna plastik hortum takıp, ağzınızla ufak bir hava çekin hemen çalışır.
Gündoğumu, Günbatımı Simulasyonu Dıy
Bu sisteme şimşek çakması efekti ve hoparlör bağlantısı ile gök gürültüsü sesi eklenebilir mi ?
Bu sisteme şimşek çakması efekti ve hoparlör bağlantısı ile gök gürültüsü sesi eklenebilir mi ?
Balık Hafızası Saniyelikmidir? (şartlı Refleks Hk)
Merhaba Abdullah Kardeşim,
Proje ödevini gayet güzel ve özenerek hazırlamışsın. Geçen sene oğlum senin yaşındaydı ve serbest konu projesinde, akvaryum ortamında oluşan olası bir probleminin çözümlerini ödev olarak hazırlamıştık. Tabi orada ödevin bir çoğunu neredeyse ben yapmıştım. Senin konuyu okuduğumda geçen seneki ödev aklıma geldi :)
Öncelikle araştırarak ödevini yapmanı tebrik ediyorum. Çünkü bu devirde ödevler kopyala yapıştır olduğu için, genelde hepsi birbirinin aynı oluyor. Senin yaptığın ise farklı olduğu için takdir kazanacaktır.
Ayrıca her zaman bir insanın hobisi olması gerektiğini savunuyorum, senin yaşına bakıldığında uğraşmış olduğun hobinin sana neler kattığı hemen fark ediliyor.
Son olarak ödevinde eksik bir durum görmedim, gayet başarılı olmuş.
[EDIT]fkarakaser,2018-11-02 13:42:30[/EDIT]
Merhaba Abdullah Kardeşim,
Proje ödevini gayet güzel ve özenerek hazırlamışsın. Geçen sene oğlum senin yaşındaydı ve serbest konu projesinde, akvaryum ortamında oluşan olası bir probleminin çözümlerini ödev olarak hazırlamıştık. Tabi orada ödevin bir çoğunu neredeyse ben yapmıştım. Senin konuyu okuduğumda geçen seneki ödev aklıma geldi :)
Öncelikle araştırarak ödevini yapmanı tebrik ediyorum. Çünkü bu devirde ödevler kopyala yapıştır olduğu için, genelde hepsi birbirinin aynı oluyor. Senin yaptığın ise farklı olduğu için takdir kazanacaktır.
Ayrıca her zaman bir insanın hobisi olması gerektiğini savunuyorum, senin yaşına bakıldığında uğraşmış olduğun hobinin sana neler kattığı hemen fark ediliyor.
Son olarak ödevinde eksik bir durum görmedim, gayet başarılı olmuş.
[EDIT]fkarakaser,2018-11-02 13:42:30[/EDIT]
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
Kumu değiştirirken suyunuzu da yenilediniz. Filtre ekipmanları da elden geçmiştir. Dolayısı ile su değerleriniz de bir iyileşme söz konusu, tamamen kuma bağlamak yanlış olur.
Düzeltme: Diğer arkadaşlar kumun salınım yapmasından bahsetmiş, böyle bir şey söz konusu ise su değerlerini de etkiliyordur. Dolayısı ile kumu kullanan arkadaşların tecrübeleri önemli.[EDIT]fkarakaser,2018-09-19 17:13:43[/EDIT]
Kumu değiştirirken suyunuzu da yenilediniz. Filtre ekipmanları da elden geçmiştir. Dolayısı ile su değerleriniz de bir iyileşme söz konusu, tamamen kuma bağlamak yanlış olur.
Düzeltme: Diğer arkadaşlar kumun salınım yapmasından bahsetmiş, böyle bir şey söz konusu ise su değerlerini de etkiliyordur. Dolayısı ile kumu kullanan arkadaşların tecrübeleri önemli.[EDIT]fkarakaser,2018-09-19 17:13:43[/EDIT]
Eheim Jager Kalibrasyon Resimli, Detaylı Anlatımlı
[QUOTE=fgulcicek]
Evet yukarıda kalibrasyon sonuçlarını paylaşacağımı söylemiştim. İlk aldığımda havalar sıcak olduğu için kalibrasyon olayına girmemiştim. Kutudan çıktığı gibi default 26 derecede ellemeden kurmuştum. Havalar soğuduğu için bir kaç gün önce çalışmaya başladı. 26 derece default ayarda iken suyu 27.5 dereceye kadar ısıttı. Bende anlatıldığı gibi detaylara dikkat ederek eksi 1.5 derecelik kalibrasyonunu yaptım. Yani mavi halkayı oynatmadan 26 gösteren oku arkasındaki çentiği kaydırarak 27.5'u göstermesini sağladım. Kalibrasyon işi tamam.
Isının 25 derece olmasını istediğim için 25'e getirip bıraktım. 2 gündür hem daldırma tip dijital termometre hem de akvaryumdaki cam termometre ile kontrol ediyorum. Aldığım değerler 24.8 ile 25 derece arası. Değerler güzel. Oda ısısı 24 derece olduğu için bir kaç saatte bir kısa süreli devreye girip çıkıyor. Çalışma düzeninde de bir sorun yok. Bu ısıtıcının neden kötülendiğini anlayamadım. Kullanım klavuzunda bile nasıl yapılacağı yazıyor. Fahri Bey'in bu ısıtıcının kalibrasyonu konusunda tüm söyledikleri aynen doğru çıktı. Bu konuyu okumasaydım hemen hemen aynı fiyata çin mallarının bir iki tık üstü olan Tetra HT100 alacaktım. Şimdi profesyonel bir ısıtıcıya sahibim. Kendisine teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208148/180920181142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Cihaz hem güzel, hem stabil. Büyük akvaryumlar için çok ideal bir ısıtıcı. Bizim insanımızın tek kabahati kılavuz okumamak, zaten bu ısıtıcıda kalibrasyonu bozmak tamamen bununla alakalı.
Kısaca siz burayı ve kılavuzu okumasaydınız, direk mavi bölümü çevirseydiniz ayarlar allak bullak olacaktı ve uğraşacaktınız. Buradaki bir çok kişinin sorunu da bu zaten.
[QUOTE=fgulcicek]
Evet yukarıda kalibrasyon sonuçlarını paylaşacağımı söylemiştim. İlk aldığımda havalar sıcak olduğu için kalibrasyon olayına girmemiştim. Kutudan çıktığı gibi default 26 derecede ellemeden kurmuştum. Havalar soğuduğu için bir kaç gün önce çalışmaya başladı. 26 derece default ayarda iken suyu 27.5 dereceye kadar ısıttı. Bende anlatıldığı gibi detaylara dikkat ederek eksi 1.5 derecelik kalibrasyonunu yaptım. Yani mavi halkayı oynatmadan 26 gösteren oku arkasındaki çentiği kaydırarak 27.5'u göstermesini sağladım. Kalibrasyon işi tamam.
Isının 25 derece olmasını istediğim için 25'e getirip bıraktım. 2 gündür hem daldırma tip dijital termometre hem de akvaryumdaki cam termometre ile kontrol ediyorum. Aldığım değerler 24.8 ile 25 derece arası. Değerler güzel. Oda ısısı 24 derece olduğu için bir kaç saatte bir kısa süreli devreye girip çıkıyor. Çalışma düzeninde de bir sorun yok. Bu ısıtıcının neden kötülendiğini anlayamadım. Kullanım klavuzunda bile nasıl yapılacağı yazıyor. Fahri Bey'in bu ısıtıcının kalibrasyonu konusunda tüm söyledikleri aynen doğru çıktı. Bu konuyu okumasaydım hemen hemen aynı fiyata çin mallarının bir iki tık üstü olan Tetra HT100 alacaktım. Şimdi profesyonel bir ısıtıcıya sahibim. Kendisine teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208148/180920181142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Cihaz hem güzel, hem stabil. Büyük akvaryumlar için çok ideal bir ısıtıcı. Bizim insanımızın tek kabahati kılavuz okumamak, zaten bu ısıtıcıda kalibrasyonu bozmak tamamen bununla alakalı.
Kısaca siz burayı ve kılavuzu okumasaydınız, direk mavi bölümü çevirseydiniz ayarlar allak bullak olacaktı ve uğraşacaktınız. Buradaki bir çok kişinin sorunu da bu zaten.
Aşırı Yosun Kokusu Çözemedim
[QUOTE=halit7502]
Uzun süredir yeniden silikonlanıp kuru bekleyen akvaryuma su aldım yalnız tabandaki kayıtları silikonlamama rağmen kılcal sızıntılar olmuştu o kısma çok önemsemedim sonraki gün odaya girdiğimde aynı mide bulandırıcı koku sinmiş tüm her yere bunun başka bişey olduğundan endişeliyim artık çünkü sirke hidrojen peroksit ve etanolle silip iki hafta neredeyse kuru beklettim temizleyemediğim kayıt arasındaki birkaç mm lik yerden tüm akvaryuma sumpa sump melzemelerine odaya eve koku sindi[/QUOTE]
Ekipmanları çamaşır suyu (domestos değil) eklediğiniz suda bekletin.
Yosunlar tamamen temizlendiğinde durulayıp, elma sirkesinde bekletip tekrar durulayın. Bu şekilde yosun kokusu ve yosun kalıntıları kalmıyor.
[QUOTE=halit7502]
Uzun süredir yeniden silikonlanıp kuru bekleyen akvaryuma su aldım yalnız tabandaki kayıtları silikonlamama rağmen kılcal sızıntılar olmuştu o kısma çok önemsemedim sonraki gün odaya girdiğimde aynı mide bulandırıcı koku sinmiş tüm her yere bunun başka bişey olduğundan endişeliyim artık çünkü sirke hidrojen peroksit ve etanolle silip iki hafta neredeyse kuru beklettim temizleyemediğim kayıt arasındaki birkaç mm lik yerden tüm akvaryuma sumpa sump melzemelerine odaya eve koku sindi[/QUOTE]
Ekipmanları çamaşır suyu (domestos değil) eklediğiniz suda bekletin.
Yosunlar tamamen temizlendiğinde durulayıp, elma sirkesinde bekletip tekrar durulayın. Bu şekilde yosun kokusu ve yosun kalıntıları kalmıyor.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
