ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
AknKlc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mart 2012 00:11
Son Ziyaret:
21 Kasım 2022 09:37
Toplam Mesaj:
100 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Aşkın KILIÇ
Doğum Tarihi:
17 Ağustos 1981
Yaş:
43
İl:
Ankara
Meslek:
İnsan Kaynakları
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Aşkın KILIÇ Akvaryum: 100x50x40 6mm Filitre: JBL CP e901 Isıtıcı: JBL ProTemp 300w Hava Motoru: JBL ProSilent S100 Hava Taşı: JBL Aeras Micro Plus M Dip Sifon : JBL AquaEx 45-70 Silis Kum

SON 10 MESAJI

JBL CristalProfi E901
Ben 2012'den bu yana bu filtreyi kullanıyorum elektrik sarfiyatının yanı sıra performansta ilk günkü gibi, bazı problemler yaşadım yalnız hiç bir zaman yarı yolda bırakılmadım, yazdığım gibi her yeni seride bir önceki seride yaşanan problemleri gideriyorlar...
JBL CristalProfi E901
Yeni seri kutu açılım videolarına baktım kafa kısmında değişiklik var, JBL iyi bir filtre ve her yeni seride eski hataları gidereceklerine eminim. Pet Garden'a buradan teşekkür etmek istiyorum bu markayı ülkemize getirip akvarist arkadaşlarla buluşturdukları için.
JBL CristalProfi E901
[QUOTE=selmankahya]JBL e 901 marka dış filtrem var.3,5 yıl önce almıştım. Garantisi devam ederken bir kere üstteki hava/su pompası sıkıştığı için servise gitmiş ve sıkıntı giderilmişti. Şimdi yine aynı pompa sıkıştı ve ayrıyeten sanırım mil kırık. Tamir için nereye gönderebilirim ve ne kadar tutar bilgisi olan var mı ?
[:((]
[:((][/QUOTE]

Son durum nedir paylaşırmısınız...
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Takvimim elime ulaştı. Emeği olan herkese teşekkür ederim.
JBL CristalProfi E901
Dediğiniz doğru conta mevcut yalnız yeni serilerde kendinden mevcut diye biliyorum...
JBL CristalProfi E901
Yaklaşık olarak 1,5 aydır sıkıntısız olarak çalışıyor filitre, umarım bu hali ile uzun zaman çalışır :)... herkese teşekkürler...
JBL CristalProfi E901
[QUOTE=egemenfurat]

Kesinlikle katılıyorum iyi niyetli olmak her zaman çözüme katkı sağlar fakat kişisel görüşüm olarak söylüyorum çeyreği fiyatına aynı işi görebilecek ürünleri almak varken başım ağrımasın almışken en iyisini alayım diyerek kat kat fazlası fiyata aldığımız ürünlerde defalarca aynı sorunun çözülmemesi durumunda para iadesi yada değişim talep etmek sizi iyi niyet dışına çıkarmaz. Sorun mutlaka olur ancak tamiri olmuyorsa da bir yerde nokta koymak gerekir.

Daha da vahim bir örnek olarak (allah korusun diyeyim) siz 3-4 gün tatile gittiğinizde filtrenin durması gibi bir sorun yaşasanız ve bu beslediğiniz canlıların hayatına mal olsa? [/QUOTE]

Firma ürününün arkasında bu seferde çözüm bulunmazsa gereğini yapar diye düşünüyorum..?[EDIT]AknKlc,2016-10-27 09:39:27[/EDIT]
JBL CristalProfi E901
[QUOTE=egemenfurat]Aşkın Bey,

Rastgele konunuza denk geldim ve ilgimi çektiğinden baştan sona okudum. Ciddi manada ürün ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız ve firma inatla ürünü tamir etmiş ve sorun devam etmiş. Tüketici kanunu bu konuda çok açıktır. Ürünü aldığınız tarihten itibaren 6 ay içerisinde karşılaşılan tüm sorunları kanun üretim kaynaklı problem olarak tanımlar ve size onarım/değişim/iade haklarını sunar. Eğer ürünün kusuru 6 aydan sonra ortaya çıktıysa aynı sorunun 4 kez tekrarı ile servise gitmesi yada farklı sebeplerle 6 kez servise gitmesi ürünün ayıbının ürünün kullanımına engel olduğu gerekçesiyle değişim yada iade haklarınızı kullanmanızın yolunu açar. Tedarikçi ile değişim yada iade konusunu konuşmanızı ve eğer kabul edilmezse elinizdeki servisfişleri ile tüketici hakem heyetine başvurmanızı öneririm.

Kimse defalarca servise ürün götürüp getirmek zorunda değil. Herkes yapması gereken işi hakkıyla yapmak ve olası kusurlarda tüketiciyi madur etmeden kalıcı çözüm üretmekle yükümlüdür.

(Kaynak: http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm)[/QUOTE]

İlginiz için teşekkür ederim... Bu konuda haklısınız. Ama her zaman için iyi niyetli olmaktan yanayım, aksi bir durum hissedersem o zaman hakkımı sonuna kadar savunurum emin olabilirsiniz. Hatta yakın bir örnek vereyim. Teknosa ile yaşamış olduğum bir sıkıntı vardı. Bugün çözüme ulaştırdım aksi halde icra yolu ile halledecektim. Hatta şikayet var'dan okuyabilirsiniz şikayet numarası 6740836...
JBL CristalProfi E901
Filitrede ses var belli hava sesi ama neden devam ettiğini anlamış değilim bu hafta sonuna kadar bekleyeyim diyorum filitre havayı atar diye düşünüyorum,

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 24 Online Kullanıcı, 13 Üye

Online Kullanıcılar

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.