ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
h993011
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2012 18:21
Son Ziyaret:
13 Ocak 2023 08:50
Toplam Mesaj:
23 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
Ne iş olsa yaparım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali
SON 10 MESAJI
Ortaya Karisik Nano
Tebrik ederim, cok guzel ve cok dinlendirici bir akvaryum olmus. Elinize saglik
Tebrik ederim, cok guzel ve cok dinlendirici bir akvaryum olmus. Elinize saglik
Low-tech Nano Bitkili Başlangıç
[QUOTE=Dextran]İyi akşamlar[/QUOTE]
Cevabiniz icin tesekkur ederim. Gubreleme ve isikla ilgili icimi rahatlattiniz. Ilerleyen zamanlarda ufak yukseltmelerle en iyi sonucu yakalarim muhtemelen.
[QUOTE=Dextran]İyi akşamlar[/QUOTE]
Cevabiniz icin tesekkur ederim. Gubreleme ve isikla ilgili icimi rahatlattiniz. Ilerleyen zamanlarda ufak yukseltmelerle en iyi sonucu yakalarim muhtemelen.
Akvaryumun İçi Neden Böyle?
Üstteki arkadaşın dediği gibi elyaf parçaları da olabilir. Kepçeyle bir kaç parça yakalayarak bir incelemenizi tavsiye ederim. Benim akvaryumda da benzer şey olmuştu. Elyaf koyunca şelale filtreye düzeldi.
sıkmayın canınızı, akvaryum gerçekten çok güzel olmuş. Pire için yorgan yakmayın sakın, biraz zaman verin tanka.
Üstteki arkadaşın dediği gibi elyaf parçaları da olabilir. Kepçeyle bir kaç parça yakalayarak bir incelemenizi tavsiye ederim. Benim akvaryumda da benzer şey olmuştu. Elyaf koyunca şelale filtreye düzeldi.
sıkmayın canınızı, akvaryum gerçekten çok güzel olmuş. Pire için yorgan yakmayın sakın, biraz zaman verin tanka.
Akvaryumun İçi Neden Böyle?
Hocam merhaba. on numara akvaryumunuz var tebrik ederim.
sump filtresinin sonunda elyaf kullanıyor musunuz? kullanmıyorsanız bir kaç elyaf bu parçacıkları tutacaktır.
eğer kullanıyorsanız ve hala bunlar oluyorsa akvaryumun içindeki yüksek akıntıdan, çökmesi gereken tortu dibe çökmüyordur.
bunları bir kontrol edin bence.
saygılar.
Hocam merhaba. on numara akvaryumunuz var tebrik ederim.
sump filtresinin sonunda elyaf kullanıyor musunuz? kullanmıyorsanız bir kaç elyaf bu parçacıkları tutacaktır.
eğer kullanıyorsanız ve hala bunlar oluyorsa akvaryumun içindeki yüksek akıntıdan, çökmesi gereken tortu dibe çökmüyordur.
bunları bir kontrol edin bence.
saygılar.
Low-tech Nano Bitkili Başlangıç
Ölçüler: 30x30x30, brüt 27 litre, 3,5 litre hagen kum, net su 21,5 litre.
Canlı Türleri: 1 cüce vatoz, 1 otocinculus affinis, 1 nerite, 5 pembe ramshorn, 5-10 adet de adi salyangoz
Bitki Türleri: 7 kök subulata, 5 kök elodea, 7 yapraklı anubias nana, vatoz ve karides yuvalarına sarılı java moss.
Tankın Yaşı: 15 gün önce sadece 1 vatozla kurulum başladı, 1 haftadır diğer canlılar ve bitkiler var. toplamda 3 hafta.
Filtrasyon, ısıtıcı ve Işıklandırma: Dolphin H-80 şelale filtre (190lt/h), Philips 700lm, 6500K, 12w twister tasarruflu ampul, tetra 50w ısıtıcı.
Kullanılan Gübre ve katkılar: Günlük 3 damla (haftalık 1 ml) reeflowers all inclusive sıvı gübre.
Merhaba arkadaşlar, tüm hobici dostlarıma selamlar. yukarıda bazı teknik verilerini verdiğim ve kuruluma yeni başladığım akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172314271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172316571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317471.jpg[/IMG]
akvaryumu 3 hafta önce kurdum. 2 hafta boyunca sadece bakteri kültürü ve 1 vatoz ile biyolojik döngünün oturmasını büyük bir sabırla bekledim [:)))] eşimin ve oğlanın ısrarlarına dayanamayarak 1 hafta önce de şu an gördüğünüz bitkileri ve diğer canlıları da alarak şu anki halini verdim. bilerek canlı yükünü bir anda artırmıyorum, döngüyü bozmamak için. bu hali bile bana acayip huzur veriyor o ayrı tabi [:3]
şu an 2 yosun canavarı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338571.jpg[/IMG]
ve bir kaç da omurgasızla yola devam ediyorum [;)]
akvaryumumu www.betaakvaryum.com adresinden aldım, memnunum, bu da linki (incelemek isteyen arkadaşlar için) [URL]http://www.akvaryummarketi.com/Cama-Cam-Akvaryum-30x30x30h-4-mm,PR-242.html[/URL]
ışıklandırmayı öğleden sonra başlayarak 3+2,5+2,5 şeklinde gece 23:30'a kadar yapıyorum. aralarında 1er saat karanlık olacak şekilde.
haftalık, 1/4 oranında dip çekimi yapıyorum. 5 litre (1 hafta dinlendirilmiş) musluk suyu ile de taze su ekliyorum. yeni suyu tankın içine koymadan önce reeflowersın su düzenleyicisinden uygun miktarda karıştırıyorum, 26 dereceye kadar da ısıtarak balıkları şoka sokmamaya çalışıyorum.
2 hafta kadar önce cüce vatozun yanına 2 cüce vatoz daha almıştım deneme amaçlı, ancak yaptığım bir hata sonucu 3ü de beyaz benek oldu. karantina tankına alarak yaptığım müdahale sonrası 2sini kaybettim, ilk vatoz iyileşti. şu anda otocinculusta ya da vatozda bir problem yok.
ramshornları 7 gün, nerite salyangozunu 3 gün önce aldım. ramshornlar bir garip [:)] öldü zannediyorum, bir bakıyorum yer değiştirmişler. geçenlerde biri ağzında bir miktar kopmuş yaprakla uyuyakalmış sanırım, sabah olunca baktığımda bir kısmını yemişti ama hala aynı yerde devam ediyordu durmaya [:)]
nerite ise ilk gün biraz ileri geri hareket etti sonra durdu. dün gece saatlerinde yine gördük kendisini, kabuğunun dışına çıkmaya çalışıyor gibi uzatmıştı yumuşak taraflarını. dün akşamdan beri de hala aynı yerde. şu an için salyangozları anlamaya çalışıyorum [:D]
gübre olarak reeflowers all inclusive
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172342501.jpg[/IMG]
kullanıyorum. ortalama yükteki bitkili akvaryum için 100lt.ye haftada 5ml kullanılması gerekiyor. benim tank 20lt olduğundan 1ml kullanıyorum. bu 1 ml 20 damla yapıyor. ben de günlük 3 damla vererek 1 haftada bu şekilde gübreleme yapıyorum.
evde geçirdiğim zaman kısıtlı olduğundan dolayı öyle payzaj işlerine çok giremiyorum. amacım sağ ve soldaki yuvaların üstünü olabildiğince mossla kaplamak (moss kütlesi altında yuva oluşturmak) ortadaki subulata da yayılmaya başlarsa nispeten güzel bir ortam olur diye düşünüyorum. 1 kök anubiasın yanına 2-3 kök daha alacağım ve 7-8 kök de pistia da aldım mı değmeyin keyfime. bu arada her türlü öneriye de açığım arkadaşlar, tasarım konusunda [:D]
herkes gibi benim de bazı merak ettiğim hususlar var.
* aydınlatma yeterli mi?
* gübre çeşidim ve gübre takvimim doğru mu?
* olmasını istediğim türler; 1 cüce vatoz, 2 otocinculus, 6 kırmızı burun tetra (1e 3d lepistes ya da neon tetra da olabilir) ve karides (hangi tür olacağına karar veremedim daha) düşünüyorum. tür ve yoğunluk olarak uygun mu acaba bu tanka?
* nerite salyangoz neden böyle davranıyor, beni üzmeye mi çalışıyor yoksa?
ülkemizde hayvan dostlarımıza eşya muamelesi yapan 2 ayaklı yaratıkların arasında; sizler gibi küçücük bir balığı bile "nasıl yapsam da daha iyi yaşatsam" diyen pırlanta insanların olduğunu bilmek inanın bana müthiş bir huzur veriyor.
hepinize sağlıklı canlılar, keyifli hobiler diliyorum. selametle...
Ölçüler: 30x30x30, brüt 27 litre, 3,5 litre hagen kum, net su 21,5 litre.
Canlı Türleri: 1 cüce vatoz, 1 otocinculus affinis, 1 nerite, 5 pembe ramshorn, 5-10 adet de adi salyangoz
Bitki Türleri: 7 kök subulata, 5 kök elodea, 7 yapraklı anubias nana, vatoz ve karides yuvalarına sarılı java moss.
Tankın Yaşı: 15 gün önce sadece 1 vatozla kurulum başladı, 1 haftadır diğer canlılar ve bitkiler var. toplamda 3 hafta.
Filtrasyon, ısıtıcı ve Işıklandırma: Dolphin H-80 şelale filtre (190lt/h), Philips 700lm, 6500K, 12w twister tasarruflu ampul, tetra 50w ısıtıcı.
Kullanılan Gübre ve katkılar: Günlük 3 damla (haftalık 1 ml) reeflowers all inclusive sıvı gübre.
Merhaba arkadaşlar, tüm hobici dostlarıma selamlar. yukarıda bazı teknik verilerini verdiğim ve kuruluma yeni başladığım akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172314271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172316571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317471.jpg[/IMG]
akvaryumu 3 hafta önce kurdum. 2 hafta boyunca sadece bakteri kültürü ve 1 vatoz ile biyolojik döngünün oturmasını büyük bir sabırla bekledim [:)))] eşimin ve oğlanın ısrarlarına dayanamayarak 1 hafta önce de şu an gördüğünüz bitkileri ve diğer canlıları da alarak şu anki halini verdim. bilerek canlı yükünü bir anda artırmıyorum, döngüyü bozmamak için. bu hali bile bana acayip huzur veriyor o ayrı tabi [:3]
şu an 2 yosun canavarı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338571.jpg[/IMG]
ve bir kaç da omurgasızla yola devam ediyorum [;)]
akvaryumumu www.betaakvaryum.com adresinden aldım, memnunum, bu da linki (incelemek isteyen arkadaşlar için) [URL]http://www.akvaryummarketi.com/Cama-Cam-Akvaryum-30x30x30h-4-mm,PR-242.html[/URL]
ışıklandırmayı öğleden sonra başlayarak 3+2,5+2,5 şeklinde gece 23:30'a kadar yapıyorum. aralarında 1er saat karanlık olacak şekilde.
haftalık, 1/4 oranında dip çekimi yapıyorum. 5 litre (1 hafta dinlendirilmiş) musluk suyu ile de taze su ekliyorum. yeni suyu tankın içine koymadan önce reeflowersın su düzenleyicisinden uygun miktarda karıştırıyorum, 26 dereceye kadar da ısıtarak balıkları şoka sokmamaya çalışıyorum.
2 hafta kadar önce cüce vatozun yanına 2 cüce vatoz daha almıştım deneme amaçlı, ancak yaptığım bir hata sonucu 3ü de beyaz benek oldu. karantina tankına alarak yaptığım müdahale sonrası 2sini kaybettim, ilk vatoz iyileşti. şu anda otocinculusta ya da vatozda bir problem yok.
ramshornları 7 gün, nerite salyangozunu 3 gün önce aldım. ramshornlar bir garip [:)] öldü zannediyorum, bir bakıyorum yer değiştirmişler. geçenlerde biri ağzında bir miktar kopmuş yaprakla uyuyakalmış sanırım, sabah olunca baktığımda bir kısmını yemişti ama hala aynı yerde devam ediyordu durmaya [:)]
nerite ise ilk gün biraz ileri geri hareket etti sonra durdu. dün gece saatlerinde yine gördük kendisini, kabuğunun dışına çıkmaya çalışıyor gibi uzatmıştı yumuşak taraflarını. dün akşamdan beri de hala aynı yerde. şu an için salyangozları anlamaya çalışıyorum [:D]
gübre olarak reeflowers all inclusive
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172342501.jpg[/IMG]
kullanıyorum. ortalama yükteki bitkili akvaryum için 100lt.ye haftada 5ml kullanılması gerekiyor. benim tank 20lt olduğundan 1ml kullanıyorum. bu 1 ml 20 damla yapıyor. ben de günlük 3 damla vererek 1 haftada bu şekilde gübreleme yapıyorum.
evde geçirdiğim zaman kısıtlı olduğundan dolayı öyle payzaj işlerine çok giremiyorum. amacım sağ ve soldaki yuvaların üstünü olabildiğince mossla kaplamak (moss kütlesi altında yuva oluşturmak) ortadaki subulata da yayılmaya başlarsa nispeten güzel bir ortam olur diye düşünüyorum. 1 kök anubiasın yanına 2-3 kök daha alacağım ve 7-8 kök de pistia da aldım mı değmeyin keyfime. bu arada her türlü öneriye de açığım arkadaşlar, tasarım konusunda [:D]
herkes gibi benim de bazı merak ettiğim hususlar var.
* aydınlatma yeterli mi?
* gübre çeşidim ve gübre takvimim doğru mu?
* olmasını istediğim türler; 1 cüce vatoz, 2 otocinculus, 6 kırmızı burun tetra (1e 3d lepistes ya da neon tetra da olabilir) ve karides (hangi tür olacağına karar veremedim daha) düşünüyorum. tür ve yoğunluk olarak uygun mu acaba bu tanka?
* nerite salyangoz neden böyle davranıyor, beni üzmeye mi çalışıyor yoksa?
ülkemizde hayvan dostlarımıza eşya muamelesi yapan 2 ayaklı yaratıkların arasında; sizler gibi küçücük bir balığı bile "nasıl yapsam da daha iyi yaşatsam" diyen pırlanta insanların olduğunu bilmek inanın bana müthiş bir huzur veriyor.
hepinize sağlıklı canlılar, keyifli hobiler diliyorum. selametle...
Para Var İmkan Var.. 5110 Litre Tuzlu Su Akvaryumu
dostum ev demişsin ama burası bildiğin tematik park :D
dostum ev demişsin ama burası bildiğin tematik park :D
Ultra Mega Köşe Takımım,Yeni Resim ve video.Sy:15
İnanmak istiyorum, sabah sabah gözlerimi ovuşturuyorum bi kez daha bakıyorum, resimleri inceliyorum tekrar tekrar yine inanamıyorum. Ben bir akvaryumla başa çıkmaya çalışırken bu kadar işçilik bu kadar masraf, bu kadar özveri, zaman, emek... Helal olsun. Balıklarla kombili eve çıkmışsınız resmen
tekrar tebrik ediyorum.
İnanmak istiyorum, sabah sabah gözlerimi ovuşturuyorum bi kez daha bakıyorum, resimleri inceliyorum tekrar tekrar yine inanamıyorum. Ben bir akvaryumla başa çıkmaya çalışırken bu kadar işçilik bu kadar masraf, bu kadar özveri, zaman, emek... Helal olsun. Balıklarla kombili eve çıkmışsınız resmen
tekrar tebrik ediyorum.Gomme akvaryum yapımı (balıklar eklendı)
Ooooo, maşallah maşallah on numara olmuş. gerçekten tebrik ederim.
Ooooo, maşallah maşallah on numara olmuş. gerçekten tebrik ederim.
Sıfır Destek NANO
Hakan bey, biz doğayı taklit etmeye çalışıyoruz çeşitli ekipmanlarla. Siz doğayı evinize getirmişsiniz. Tebrik ederim.
Hakan bey, biz doğayı taklit etmeye çalışıyoruz çeşitli ekipmanlarla. Siz doğayı evinize getirmişsiniz. Tebrik ederim.
Bitkili Canlı Doğuran -Güncel- (Ustalar Bitkilere Yardım sf.2 de)
sevgili arkadaşlar, uzun bir süre sonra gelişmelerle karşınızdayım. maşallah elodealar aldı başını gitti. yaklaşık iki kat boya ulaştılar, yapraklar canlı ve güçlü, renkler parlak. vantuzla cama yapışık şekilde 7+7 kök şeklindeler. amacım ısıtıcıyı gizlemekti,bu amacıma ulaştım. akvaryumun yüksekliği 50 cm.
h993011 2012-12-21 22:48:51
sevgili arkadaşlar, uzun bir süre sonra gelişmelerle karşınızdayım. maşallah elodealar aldı başını gitti. yaklaşık iki kat boya ulaştılar, yapraklar canlı ve güçlü, renkler parlak. vantuzla cama yapışık şekilde 7+7 kök şeklindeler. amacım ısıtıcıyı gizlemekti,bu amacıma ulaştım. akvaryumun yüksekliği 50 cm.
tankın hiçbir yerinde en ufak bir yosunlanma yok, cüceler çok iyi çalışıyorlar.
Ancak gelelim problemlere. echinodorus'un ilk geldiği zamanki yapraklarında kahverengi noktalar oluştu ve yapraklar da inceldi. yeni çıkan yapraklarda böyle lekeler yok. aşağıdaki fotolarda ortadaki yeni yapraklar ve etrafındaki eski yapraklar görülmekte
Sagittaria Platyphylla da aynı şekilde ilk geldiğindeki yapraklar güçsüz ve soluk bir hale geldi uçlarından sararmaya başladı,fakat ortadan yeni çıkanlar güçlü ve parlak.
siz değerli hobidaş arkadaşlarım !
2 haftada bir %40 su değişimi, haftada 2 kez deepfloramin uygulaması, günlük 4a-2k-4a şeklinde 110w aydınlatma ve ailecek gösterdiğimiz sevgiye rağmen
neden elodealar sırım gibi oluyor, lobelialar boy atmaya başlıyor da, diğer bitkiler bizi üzüyor? el birliğiyle bu sorunun da üstesinden geleceğimizi biliyor, cevaplarınız için teşekkür ediyorum...
neden elodealar sırım gibi oluyor, lobelialar boy atmaya başlıyor da, diğer bitkiler bizi üzüyor? el birliğiyle bu sorunun da üstesinden geleceğimizi biliyor, cevaplarınız için teşekkür ediyorum...SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






