ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Colorfull
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2013 15:00
Son Ziyaret:
02 Mart 2013 23:30
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yılmaz fırat kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
43 Bin Liraya Sıfır Araba?
Abi Bekar arabası olucaksa olabildiğince şık olsun derim.Şu aralar sıfır araçların bir çoğunun tasarımları dandik.Ben bi ikinci ellere bak derim.Profil fotomdada göründüğü gibi bmw yi seven biriyim.Hemde çok
.Şu an 520i bulunuyor.Ama şu araca bir bakmanı öneriyorum.
Colorfull 2013-02-28 16:35:38
Abi Bekar arabası olucaksa olabildiğince şık olsun derim.Şu aralar sıfır araçların bir çoğunun tasarımları dandik.Ben bi ikinci ellere bak derim.Profil fotomdada göründüğü gibi bmw yi seven biriyim.Hemde çok
.Şu an 520i bulunuyor.Ama şu araca bir bakmanı öneriyorum.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-e39-red-175.000km-de-114967020/detay
Abi 2500 motor 170 bg var.Bu kadar güçlü olmasına ragmen gerçektende az yakıyor.Bmw ye binmeden önce dışardan çok yakıyor gibi gözüküyor ama en az yakan araçlardan birisidir.Araba inceden bir modifiyesi var ama stock haliyle çok fazla göze güzel gitmiyor.523i serisinin belkide en temiz aracı budur sanırım.Zaten tanındık bir araba.Bi düşün abi...
Ama illaki sıfır bir araç istiyorsanız Chevrolet aveo veya cruze lar var çok şık spor az yakar ayrıcada konforludur.
43 Bin Liraya Sıfır Araba?
Dacia sandero stepway-bmwm3 e36-e46-520i 2000 modelleri ( ki 520i yi almalısınız öneriyorum) ford focus-opel-nisssan 43 binlara sıfıra bir çok araba alırsınız hiç meraklanmayın .Dizelleri bilemiycem.Fiat linea clasic veya yeni linea yı seçmelisiniz.Fiat linelar oldukça ucuz ve az yakıyor.İç dizaynı keyifli sürüşüyle size adete bentley sürermiş gibi bir hava veriyor (biraz abartmış olabilirim ama :D).http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/yenilinea.aspx şu tasarıma bir bakın.Kesinlikle fiat lineayı şiddetle öneriyorum.En şık aile arabası.Eğer hız arabası isterseniz onada yardımcı oluruz :)Colorfull 2013-02-20 22:13:10
Dacia sandero stepway-bmwm3 e36-e46-520i 2000 modelleri ( ki 520i yi almalısınız öneriyorum) ford focus-opel-nisssan 43 binlara sıfıra bir çok araba alırsınız hiç meraklanmayın .Dizelleri bilemiycem.Fiat linea clasic veya yeni linea yı seçmelisiniz.Fiat linelar oldukça ucuz ve az yakıyor.İç dizaynı keyifli sürüşüyle size adete bentley sürermiş gibi bir hava veriyor (biraz abartmış olabilirim ama :D).http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/yenilinea.aspx şu tasarıma bir bakın.Kesinlikle fiat lineayı şiddetle öneriyorum.En şık aile arabası.Eğer hız arabası isterseniz onada yardımcı oluruz :)
Küçük Akvaryumlar İçin Bir Seçenek
Evet abi haklısınbir kere göerdüm ondada alamadım.Zaten üremelerinden yana değilim.Neden akvaryum küçük olduğu için.Yorumun için teşekkürler abi.
Evet abi haklısınbir kere göerdüm ondada alamadım.Zaten üremelerinden yana değilim.Neden akvaryum küçük olduğu için.Yorumun için teşekkürler abi.
Küçük Akvaryumlar İçin Bir Seçenek
Umut abi (abi diyorum çünkü benden büyüksünüz:)endler bulamıyorum sıkıntı çekiyorum.Rasborayıda sadece sezon başlarında getiriyorlar.Onlarda sağlıklı olmuyorlar.Acaba tetra türleride olabilirmi?.Neon gibi balck neon gibi.Yapıcağın yorumlar benim için önemli.Konuyu hortlattım gibi olabilir ama merak ediyorum.
Umut abi (abi diyorum çünkü benden büyüksünüz:)endler bulamıyorum sıkıntı çekiyorum.Rasborayıda sadece sezon başlarında getiriyorlar.Onlarda sağlıklı olmuyorlar.Acaba tetra türleride olabilirmi?.Neon gibi balck neon gibi.Yapıcağın yorumlar benim için önemli.Konuyu hortlattım gibi olabilir ama merak ediyorum.
Japon Mu, Canlı Doğuran Mı?
''Piri _reis'' abimi diyim kardeşim'mi diyeyi bilmiyorum ama Canlıdoğuran gibi güzel balıkları bikenara atıp kendi seçtiğiniz ve sevdiğiniz balığı arkadaşın gözüne sokmaya çalışıyosunuz.25 sene bakmanızın ilk önce imkanı yoktur.Neden birincisi bizim ülkemize sağlıklı japonlar bir kere yok gerçektende bu olay böyle.Nereye bakarsanız bakın bu böyledir.Ansiklopedide yazan değerler stabil değerlerdir.Ben hiç 10 seneden fazla yaşıyan japon görmedim.(bir video vardı o hariç)Çünkü japonların bir çoğunun genleriyle oynanıyor.Ama akvaryumcular bize bunları söylemiyor hatta onlar ile bilmiyor bunu.Çünkü bakarsanız renkleri çık farklı geliyor bazılarıyla okadar oynuyorlarki japon büyüdükçe tipsizleşiyor.Ben lepisteste besledim.Dayanızksız bi balık asla değil.Eğer sıcaklık olayını bahsediyosanız yanılıyosunuz japonlardan daha dayanıklıdır çünkü japonlar ısı değişimine dayanamaz.Japon balıkları zaten sazanlardan geliyor soyları.Yani binevi oynanmış bir balık gibidir.Lepistesleri kılıç'ları çok severim.Özellikle sarı ay mollyler favorilerim tabiki silver ve black ay kuyruklarda.Bunların hepsini besledin.kılıç,veliferia,lepistes,molly vb canlıd.'ları besledim senelerce.Gerçektende dayanıklılar.Şu an japon da besliyorum .Gerçektende çok canlı şirin balıklar bende çok seviyorum.Ama yorumlarınızı okuyunca Japon balığını ''illada japon illaki japon'' diyerek diğer balıkların dezavantajlarını söyleyip balıktan soğutuyorsunuz.Ben yorumlarınızı okuyunca bunu anladım açıkçası...Colorfull 2013-02-19 23:17:45
''Piri _reis'' abimi diyim kardeşim'mi diyeyi bilmiyorum ama Canlıdoğuran gibi güzel balıkları bikenara atıp kendi seçtiğiniz ve sevdiğiniz balığı arkadaşın gözüne sokmaya çalışıyosunuz.25 sene bakmanızın ilk önce imkanı yoktur.Neden birincisi bizim ülkemize sağlıklı japonlar bir kere yok gerçektende bu olay böyle.Nereye bakarsanız bakın bu böyledir.Ansiklopedide yazan değerler stabil değerlerdir.Ben hiç 10 seneden fazla yaşıyan japon görmedim.(bir video vardı o hariç)Çünkü japonların bir çoğunun genleriyle oynanıyor.Ama akvaryumcular bize bunları söylemiyor hatta onlar ile bilmiyor bunu.Çünkü bakarsanız renkleri çık farklı geliyor bazılarıyla okadar oynuyorlarki japon büyüdükçe tipsizleşiyor.Ben lepisteste besledim.Dayanızksız bi balık asla değil.Eğer sıcaklık olayını bahsediyosanız yanılıyosunuz japonlardan daha dayanıklıdır çünkü japonlar ısı değişimine dayanamaz.Japon balıkları zaten sazanlardan geliyor soyları.Yani binevi oynanmış bir balık gibidir.Lepistesleri kılıç'ları çok severim.Özellikle sarı ay mollyler favorilerim tabiki silver ve black ay kuyruklarda.Bunların hepsini besledin.kılıç,veliferia,lepistes,molly vb canlıd.'ları besledim senelerce.Gerçektende dayanıklılar.Şu an japon da besliyorum .Gerçektende çok canlı şirin balıklar bende çok seviyorum.Ama yorumlarınızı okuyunca Japon balığını ''illada japon illaki japon'' diyerek diğer balıkların dezavantajlarını söyleyip balıktan soğutuyorsunuz.Ben yorumlarınızı okuyunca bunu anladım açıkçası...
Lepistes
Anaçlarla bir tutarsın.Sadece güçlüler ve dayanıklı olananlar kalıcaktır zaten.Bedava balığı almıyan bir petshop gösterin bana yaa.
Anaçlarla bir tutarsın.Sadece güçlüler ve dayanıklı olananlar kalıcaktır zaten.Bedava balığı almıyan bir petshop gösterin bana yaa.
10bin tl ye araba varmı?
Bmw nin ucuz olması anavatanının almanya olmasıdır gibi geliyor.Çünkü bakınca neredeyse almanyada her sokakata en az 2-3 hatta daha fazla bmw varken bizim sokaklarımızda 1 tanesini zor görüyoruz.Ayrıca gümrükte zorlanma olucaktır.Yani yine fiyat artıcaktır.Kendim bmw hayranıyım 520i kulanma imkanım oldu.Böylee yağ gibi kayan turbolu bi araçla tofaşları karşılamaları veya düşük üretim araçları karşılaştırmaları saçma geliyor bana.Bana sorsanız ben size her halükarda bmw derim.ama 10.000 liraya ancak e21 alabilirsiniz.Onuda çok kullanamassınız diye düşünüyorum.Dediğim gibi BMW için canımı veririm.Ama gümrükte mutlaka zorlama oluckatır.Öyle olsaydı sokakalar alman plakaları dolardı .Zaten bi plaka alıcaksınız kendinizze.Gümrük mümrük evraklar derken bide araçlarda boya varmı yokmu onuda öğrenmek lazım veya kazalımı.Oyüzden dış ülkelerden almak benim için avantajsız.Araştırdığınız zaman ucuza bulursunuz ama bi yer uçağı az yakıt yakmaz:).Özelikle 318-316-320ci-318i-520i ve ilk göz ağrım hatta ilk aşkım mi diyeyim ne diyim m3 e46.Ama ben bmw sever olarak size dacia öneriyorum.Daciada renoult un ürettiği kaliteli bir araçtır az yakar güzel donanımı hoş dış görünüşüyle tam ilk araba veya aile aracıdır.klimalı ayrıca dacia logan öneriyorum.ilk olarak 2005-2008de üretildiği içinde az kullanılmış olup yıpranmamış olucaktır.bir tane örnek olarak atıyorum izninizle
Bmw nin ucuz olması anavatanının almanya olmasıdır gibi geliyor.Çünkü bakınca neredeyse almanyada her sokakata en az 2-3 hatta daha fazla bmw varken bizim sokaklarımızda 1 tanesini zor görüyoruz.Ayrıca gümrükte zorlanma olucaktır.Yani yine fiyat artıcaktır.Kendim bmw hayranıyım 520i kulanma imkanım oldu.Böylee yağ gibi kayan turbolu bi araçla tofaşları karşılamaları veya düşük üretim araçları karşılaştırmaları saçma geliyor bana.Bana sorsanız ben size her halükarda bmw derim.ama 10.000 liraya ancak e21 alabilirsiniz.Onuda çok kullanamassınız diye düşünüyorum.Dediğim gibi BMW için canımı veririm.Ama gümrükte mutlaka zorlama oluckatır.Öyle olsaydı sokakalar alman plakaları dolardı .Zaten bi plaka alıcaksınız kendinizze.Gümrük mümrük evraklar derken bide araçlarda boya varmı yokmu onuda öğrenmek lazım veya kazalımı.Oyüzden dış ülkelerden almak benim için avantajsız.Araştırdığınız zaman ucuza bulursunuz ama bi yer uçağı az yakıt yakmaz:).Özelikle 318-316-320ci-318i-520i ve ilk göz ağrım hatta ilk aşkım mi diyeyim ne diyim m3 e46.Ama ben bmw sever olarak size dacia öneriyorum.Daciada renoult un ürettiği kaliteli bir araçtır az yakar güzel donanımı hoş dış görünüşüyle tam ilk araba veya aile aracıdır.klimalı ayrıca dacia logan öneriyorum.ilk olarak 2005-2008de üretildiği içinde az kullanılmış olup yıpranmamış olucaktır.bir tane örnek olarak atıyorum izninizle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-acil-satilik-71975544/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-1,4-dacia-logan-114396681/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-2006-model-148binde-lpg-li-dacia-logan-113880275/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-acil-ihtiyactan-logan-112534953/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-sahibinden-temiz-dacia-1.4-2005-103008112/detay
Bu hobide yeniyim sizce nasıl?
malesef artık yapamıycam.akvaryumum patladığı için.en kısa zamanda 2-3 gün içersinde küçük bir akvaryum alıcam balıkalrımımn ölmemesi için.Zaten yenis ve geniş almak için yeterli nakit ve zaman yok
malesef artık yapamıycam.akvaryumum patladığı için.en kısa zamanda 2-3 gün içersinde küçük bir akvaryum alıcam balıkalrımımn ölmemesi için.Zaten yenis ve geniş almak için yeterli nakit ve zaman yok
Bu hobide yeniyim sizce nasıl?
aRKADAŞLAR AKVARYUMUM BUGÜNSAAAT 10:20 GİBİ PATLADIo yüzden artık ne yapıcağım bilmmiyorum çok az bir nakitim var.O yüzden en yakın günde küçük bir akvaryum edinmem lazım.
aRKADAŞLAR AKVARYUMUM BUGÜNSAAAT 10:20 GİBİ PATLADIo yüzden artık ne yapıcağım bilmmiyorum çok az bir nakitim var.O yüzden en yakın günde küçük bir akvaryum edinmem lazım.

SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

