ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
abakusfx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2014 08:34
Son Ziyaret:
16 Ekim 2025 14:12
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fahrettin OYDU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]http://i1189.photobucket.com/albums/z429/abakusfx/Snail1.gif[/IMG]
60 LT Japon arası :D
150*50*60 Barışcıl Güney Amerikan beklemede :D
SON 10 MESAJI
Deniz Anası Tank Kurulumu Ülkemizde İlki.
Maşallah [:nazar:] emeklerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.[:iyi:]
Maşallah [:nazar:] emeklerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.[:iyi:]
Akarsu Kayalarını Akvaryuma Koymak.
[QUOTE=43temhem43]Büyük bir akarsudan aldığımız oval taşları akvaryuma koyabilirmiyiz ?
Aslında bunu tercih etmezdim ama göze hoş gelen kayalar petshoplarda 10 lira gibi fiyata satılıyor. 10 tane kaya alırsak 100 lira. Bu parayla kaya almak yerine çok daha farklı şeyler alabilirim.[/QUOTE]
Merhaba bende denemiştim ancak tuz ruhu testini yapmakta 2 fayda var bir salınım yapacak taşları ayıklamak . İkinci sebep ise benim başıma gelmişti akarsudan beyaz diye güzel bir taş getirdim tuz ruhu döktüm bir müddet sonra rengi alakasız bir şey çıktı [:P] Meğer o güzel beyazlık zamanla içi kireç tutmuş çaydanlık gibi katmanlar halinde beyaz kireç tabakası olmasıymış :D
Keyifli hobiler
[QUOTE=43temhem43]Büyük bir akarsudan aldığımız oval taşları akvaryuma koyabilirmiyiz ?
Aslında bunu tercih etmezdim ama göze hoş gelen kayalar petshoplarda 10 lira gibi fiyata satılıyor. 10 tane kaya alırsak 100 lira. Bu parayla kaya almak yerine çok daha farklı şeyler alabilirim.[/QUOTE]
Merhaba bende denemiştim ancak tuz ruhu testini yapmakta 2 fayda var bir salınım yapacak taşları ayıklamak . İkinci sebep ise benim başıma gelmişti akarsudan beyaz diye güzel bir taş getirdim tuz ruhu döktüm bir müddet sonra rengi alakasız bir şey çıktı [:P] Meğer o güzel beyazlık zamanla içi kireç tutmuş çaydanlık gibi katmanlar halinde beyaz kireç tabakası olmasıymış :D
Keyifli hobiler
180/60/78h.Bitmiş hali son sayfa resimler video.
[QUOTE=ZaireYagmur]
Merhaba.
Biraz geçte olsa yeni gördüğüm için size cevap yazmak istedim[:)]
Kapak değişme nedeni 3 bölme şeklinde yapmıştı usta+iç kısım pvc kaplamalıydı.
3 bölmeyi istemedım ortadan menteşeleri koyarak yukarıye kaldırmalı kapak istedım ayrıca dış ve iç komple pvc kaplamalı yaptırdık.
İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten paylaşımlarınızın her satırı değerli. Ben henüz yaptırmadım acelem olmadığı için zamana yaydım tank işini benim konuştuğum ustada 3 parça yapacaktı ama pvc den felan bahsetmedi [:geek:] sizin yaptırdığınız daha mantıklı . [:iyi:]
Tankınızın son halide yine muhteşem [3)] Çalışmalarınızın devamını merakla bekliyoruz . Sağlıkla ve sevdiğiniz canlılarla nice mutlu zamanlar geçirmeniz dileğimle iyi hobiler . [:)]
[QUOTE=ZaireYagmur]
Merhaba.
Biraz geçte olsa yeni gördüğüm için size cevap yazmak istedim[:)]
Kapak değişme nedeni 3 bölme şeklinde yapmıştı usta+iç kısım pvc kaplamalıydı.
3 bölmeyi istemedım ortadan menteşeleri koyarak yukarıye kaldırmalı kapak istedım ayrıca dış ve iç komple pvc kaplamalı yaptırdık.
İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten paylaşımlarınızın her satırı değerli. Ben henüz yaptırmadım acelem olmadığı için zamana yaydım tank işini benim konuştuğum ustada 3 parça yapacaktı ama pvc den felan bahsetmedi [:geek:] sizin yaptırdığınız daha mantıklı . [:iyi:]
Tankınızın son halide yine muhteşem [3)] Çalışmalarınızın devamını merakla bekliyoruz . Sağlıkla ve sevdiğiniz canlılarla nice mutlu zamanlar geçirmeniz dileğimle iyi hobiler . [:)]
Tek Eheim 2217 Mi Çift Eheim 2213 Mü?
[QUOTE=Fatih T]Rica ederim. Doğru kurulduklarında her ikiside piyasada ki en sessiz ürünlerdir. Her ikisinde de motor sesini duymazsınız. Titreşim vb 0 a yakındır. Ancak son zamanlarda uzak doğu üretimleri olduğunu ve alman orjinli olanlar kadar kaliteli olmadığını okudum. Alman malı temin etmeye çalışın.
Saygılar. [/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler ve yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler [:iyi:]
[QUOTE=Fatih T]Rica ederim. Doğru kurulduklarında her ikiside piyasada ki en sessiz ürünlerdir. Her ikisinde de motor sesini duymazsınız. Titreşim vb 0 a yakındır. Ancak son zamanlarda uzak doğu üretimleri olduğunu ve alman orjinli olanlar kadar kaliteli olmadığını okudum. Alman malı temin etmeye çalışın.
Saygılar. [/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler ve yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler [:iyi:]
Tek Eheim 2217 Mi Çift Eheim 2213 Mü?
[QUOTE=orimohito]Merhaba benim size tavsiyem yan veya arka sump yaptırmanız. Dış filtre temizlik vs. çok uğraştırır sump kullanımı daha temiz ve daha kolaydır son 2 yıldır sump kullanıyorum 2 adet eheim 2213 aynı akvaryumda kullanmıştım sump hepsindne daha verimli[/QUOTE]
Sayın Mehmet arkadaşım teşekkürler yorumun için sumpta düşünüyorum ancak öncelik az bakım isteyen sıkıntısız düzenek. Alt sump yapmam lazım yerim başkasına müsait değil koku ve ses mutlaka olacak. Bu neden ile ileride anca şuan için planlarımda kullanımı pratik ve az bakım isteyen blok sistem. İlgin için paylaşımın için teşekkürler.[:)]
[QUOTE=Fatih T]400lt de sizin bahsettiğiniz gibi hem eheim 2213 2 adet hemde 1 adet 2217 kullandım. 2213 ler içlerinde sepet olması nedenyile 2217 ye göre daha pratik kullanım sunuyor, ancak suyu çevirme olarak bakıldığında, 2213 440lt debili iken 2217 1000lt debili. 2217 yi bu nedenle bitkili akvaryum yaptığımda kaldırmıştım, zira akvaryum bol bitkili olduğundan çıkışı nereye koyarsanız koyun bitkileri yatırıyordu, 2213 ler ise girişler sağ ve sol arkada çıkışlar ise döngü sağlayacak şekilde bulunuyordu. Çift giriş olmasının avantajı elbette var, özellikle yoğun atığın olacağı büyük akvaryumlarda filtre ızgarasının karşı köşede bulunan atığı toplaması bir yere takılma ihtimali vb göz önünde bulunduğunda daha iyi, ancak 1000lt debi de suyu çevirmesi açısından daha iyi. Eğer ileride bitkili vb yapmayacaksanız, bu seçimler arasından size 2217 yi öneririm. ileride yeniden kombinasyon yapmak isterseniz 2213 ikinci el piyasasında her zaman uygun rakamlara bulunabiliyor, 2217 hali hazırda buldunuzsa alın derim.
Saygılar[/QUOTE]
Fatih hocam yorumun için teşekkürler .Para versen böyle bir bilgi sahibi zor olur insan.[:)] bende bitki için belirttiğin ajantajı düşündümdü ama debi olayı inanın aklıma gelmedi [:D] Şuanda aldığım yaptırdığım bir şey yok .40 sefer araştırıp yapmak en doğrusu sonuçta. Sizin belirttiğiniz yolda ilerleyeceğim gerçekten tecrübe farklı bir şey [:cool:]. Bir şey daha fatih bey iki tane 2213 olunca ses 2217 den fazlamı olur sizce??[:?]
Tekrar teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler dilerim
[QUOTE=orimohito]Merhaba benim size tavsiyem yan veya arka sump yaptırmanız. Dış filtre temizlik vs. çok uğraştırır sump kullanımı daha temiz ve daha kolaydır son 2 yıldır sump kullanıyorum 2 adet eheim 2213 aynı akvaryumda kullanmıştım sump hepsindne daha verimli[/QUOTE]
Sayın Mehmet arkadaşım teşekkürler yorumun için sumpta düşünüyorum ancak öncelik az bakım isteyen sıkıntısız düzenek. Alt sump yapmam lazım yerim başkasına müsait değil koku ve ses mutlaka olacak. Bu neden ile ileride anca şuan için planlarımda kullanımı pratik ve az bakım isteyen blok sistem. İlgin için paylaşımın için teşekkürler.[:)]
[QUOTE=Fatih T]400lt de sizin bahsettiğiniz gibi hem eheim 2213 2 adet hemde 1 adet 2217 kullandım. 2213 ler içlerinde sepet olması nedenyile 2217 ye göre daha pratik kullanım sunuyor, ancak suyu çevirme olarak bakıldığında, 2213 440lt debili iken 2217 1000lt debili. 2217 yi bu nedenle bitkili akvaryum yaptığımda kaldırmıştım, zira akvaryum bol bitkili olduğundan çıkışı nereye koyarsanız koyun bitkileri yatırıyordu, 2213 ler ise girişler sağ ve sol arkada çıkışlar ise döngü sağlayacak şekilde bulunuyordu. Çift giriş olmasının avantajı elbette var, özellikle yoğun atığın olacağı büyük akvaryumlarda filtre ızgarasının karşı köşede bulunan atığı toplaması bir yere takılma ihtimali vb göz önünde bulunduğunda daha iyi, ancak 1000lt debi de suyu çevirmesi açısından daha iyi. Eğer ileride bitkili vb yapmayacaksanız, bu seçimler arasından size 2217 yi öneririm. ileride yeniden kombinasyon yapmak isterseniz 2213 ikinci el piyasasında her zaman uygun rakamlara bulunabiliyor, 2217 hali hazırda buldunuzsa alın derim.
Saygılar[/QUOTE]
Fatih hocam yorumun için teşekkürler .Para versen böyle bir bilgi sahibi zor olur insan.[:)] bende bitki için belirttiğin ajantajı düşündümdü ama debi olayı inanın aklıma gelmedi [:D] Şuanda aldığım yaptırdığım bir şey yok .40 sefer araştırıp yapmak en doğrusu sonuçta. Sizin belirttiğiniz yolda ilerleyeceğim gerçekten tecrübe farklı bir şey [:cool:]. Bir şey daha fatih bey iki tane 2213 olunca ses 2217 den fazlamı olur sizce??[:?]
Tekrar teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler dilerim
Tek Eheim 2217 Mi Çift Eheim 2213 Mü?
Merhaba herkese sağlıklı hobiler .Yeni yaptırmayı düşündüğüm 150*50*60 450lt barışçıl Amerikan karışık bitkili tank için ikinci elden
Tek eheim 2217 mi Çift eheim 2213 mü daha düzgün temizlik sağlar [:?] . Tecrübesi olan arkadaşlarım eksi [:cik:] yada artı [;)] fikirlerini bildire bilirlerse ona göre bir yol haritası çizeceğim. Acelem yok canlı söz konusu olan hobilerde acele etmek yarardan çok zarar getirdiğine inanıyorum. Yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler [:geek:]
Merhaba herkese sağlıklı hobiler .Yeni yaptırmayı düşündüğüm 150*50*60 450lt barışçıl Amerikan karışık bitkili tank için ikinci elden
Tek eheim 2217 mi Çift eheim 2213 mü daha düzgün temizlik sağlar [:?] . Tecrübesi olan arkadaşlarım eksi [:cik:] yada artı [;)] fikirlerini bildire bilirlerse ona göre bir yol haritası çizeceğim. Acelem yok canlı söz konusu olan hobilerde acele etmek yarardan çok zarar getirdiğine inanıyorum. Yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler [:geek:]
Red Orange Koi Angel Fihş(yavrular Serbest Yüzüşde
[QUOTE=DOLPİN]
Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Evet ulaşmak biraz sıkıntılı oldu ama kesinlikle değdi çok sevdiğim bir türdü işallah sizde gönlünüzden geçen balıklara kavuşursunuz. Yeni tankları gün geçtikçe istediğim şeklini alıyor. Biraz daha bitki ekledim.[/QUOTE]
Sevgi emek ister sözünün açılımı bu işte [:D] [:iyi:]
[QUOTE=DOLPİN]
Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Evet ulaşmak biraz sıkıntılı oldu ama kesinlikle değdi çok sevdiğim bir türdü işallah sizde gönlünüzden geçen balıklara kavuşursunuz. Yeni tankları gün geçtikçe istediğim şeklini alıyor. Biraz daha bitki ekledim.[/QUOTE]
Sevgi emek ister sözünün açılımı bu işte [:D] [:iyi:]
Pleksiden Yati Kökü :))
Bir tabelacı hocam varda onun orada kestimdi.O plexiyi verdi makine orada git kes dediydi :D Sayende bir bilgi daha öğrendik Dökme - çekme tiplerini bilmiyordum valla [:$] teşekkürler [;)]. [:)] Cnc yi aydınlatmayı yaparken [:?] gördümdü sankide ondan o makine ile gravür oyma kabartmada yapılıyormuş en azından. (Reklamcı hocamın dükkana beraber kurarken satıcı demo yaptı ama biz beceremedik hala :D ) Diğerine bittim [3)] ama güzel olmuş. Emeklerine sağlık.
Bir tabelacı hocam varda onun orada kestimdi.O plexiyi verdi makine orada git kes dediydi :D Sayende bir bilgi daha öğrendik Dökme - çekme tiplerini bilmiyordum valla [:$] teşekkürler [;)]. [:)] Cnc yi aydınlatmayı yaparken [:?] gördümdü sankide ondan o makine ile gravür oyma kabartmada yapılıyormuş en azından. (Reklamcı hocamın dükkana beraber kurarken satıcı demo yaptı ama biz beceremedik hala :D ) Diğerine bittim [3)] ama güzel olmuş. Emeklerine sağlık.
Dıy Moss Ağaç ( Tamamen Amatör )
[:iyi:][3)] Ellerine sağlık bence çook güzel bir çalışma olmuş Emeklerin dert görmesin [;)]
[:iyi:][3)] Ellerine sağlık bence çook güzel bir çalışma olmuş Emeklerin dert görmesin [;)]
Red Orange Koi Angel Fihş(yavrular Serbest Yüzüşde
MaşaAllah [:nazar:] iyi günlerde sağlıkla büyütün İnşallah konuyu takip edeceğim benimde hoşuma [:3] giden tür. Ancak elde etmesi çok sıkıntılı. [:'(] Azmin için tebrikler [:iyi:]
MaşaAllah [:nazar:] iyi günlerde sağlıkla büyütün İnşallah konuyu takip edeceğim benimde hoşuma [:3] giden tür. Ancak elde etmesi çok sıkıntılı. [:'(] Azmin için tebrikler [:iyi:]
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
