ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
merves.
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2014 16:29
Son Ziyaret:
05 Eylül 2014 15:28
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Merve Sapmaz
Doğum Tarihi:
18 Ekim 1997
Yaş:
28
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Merve Sapmaz
SON 9 MESAJI
Tostos'um
Teşekkür ederim verdiğiniz likleri tek tek okuycam akşam şu anda evde değilim o yüzden markasını hatırlamıyorum ama dış filtre almam gerekiyor haklısınız. Dün baya harcama yaptım onun için öncelikli olarak yemleri ve uvli lambalardan başlayarak filtre ve sen olarak da akvaryumu büyüterek devam edicem şu anda küçük zaten:) Zamanla olucak tabi bunlar hepsini birden yapamam malesef ama elimden geldiğince hızla tamamlıycam eksiklerini. Mango kökünü de unutmıyım tabi.Dün nerdeyse tavuk eti vericektim bir yerde veriliyor diye okudum ama emin olmak istedim iyi ki vermemişim.Aslında mantık olarak derede yaşadıkları için orda bulabilicekleri besinleri vermeliyiz tavuk eti o yüzden saçma gelmişti:) Tekrar teşekkür ederim:)
Teşekkür ederim verdiğiniz likleri tek tek okuycam akşam şu anda evde değilim o yüzden markasını hatırlamıyorum ama dış filtre almam gerekiyor haklısınız. Dün baya harcama yaptım onun için öncelikli olarak yemleri ve uvli lambalardan başlayarak filtre ve sen olarak da akvaryumu büyüterek devam edicem şu anda küçük zaten:) Zamanla olucak tabi bunlar hepsini birden yapamam malesef ama elimden geldiğince hızla tamamlıycam eksiklerini. Mango kökünü de unutmıyım tabi.Dün nerdeyse tavuk eti vericektim bir yerde veriliyor diye okudum ama emin olmak istedim iyi ki vermemişim.Aslında mantık olarak derede yaşadıkları için orda bulabilicekleri besinleri vermeliyiz tavuk eti o yüzden saçma gelmişti:) Tekrar teşekkür ederim:)
Tostos'um
osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V
Böyle bir ışık aldım dün koçtaştan ısı vermesi gerektiğini söyledim en uygunu bu dediler elimi altına tuttuğumda gerçekten ısıtıyor çoğunlukla orda geçiriyor zaten zamanını
Ne yapmam gerektiğini biliyorum ama yine de acaba uygun ortamı sağlıyabilir miyim diye de ısrar ediyorum. İyice araştırıyım eğer yapamıycaksam elimde ölmesini kesinlikle istemem
osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V
Böyle bir ışık aldım dün koçtaştan ısı vermesi gerektiğini söyledim en uygunu bu dediler elimi altına tuttuğumda gerçekten ısıtıyor çoğunlukla orda geçiriyor zaten zamanını
Ne yapmam gerektiğini biliyorum ama yine de acaba uygun ortamı sağlıyabilir miyim diye de ısrar ediyorum. İyice araştırıyım eğer yapamıycaksam elimde ölmesini kesinlikle istemem
Tostos'um
Kırmızı yanaklı kaplumbağalarda 25cme kadar ulaşabiliyorlarmış, peki kış uykusuna yatması için hangi koşullar gerekli öğrensem yapsam olmaz mı acaba? İki gün oldu daha şimdiden hiç korkmuyor benden hiç saklanmıyor güneşlendirmek için elime alıp çıkardığımda bile saklanmıyor artık. Acaba birisi gerçekten alıp beslemiş olabilir mi yani uyum sağlıyabilir mi bıraktığım yerde? Biliyorum başka kaplumbağa da alabilirim ama hiç istemiyorum bırakmayı onu
Kırmızı yanaklı kaplumbağalarda 25cme kadar ulaşabiliyorlarmış, peki kış uykusuna yatması için hangi koşullar gerekli öğrensem yapsam olmaz mı acaba? İki gün oldu daha şimdiden hiç korkmuyor benden hiç saklanmıyor güneşlendirmek için elime alıp çıkardığımda bile saklanmıyor artık. Acaba birisi gerçekten alıp beslemiş olabilir mi yani uyum sağlıyabilir mi bıraktığım yerde? Biliyorum başka kaplumbağa da alabilirim ama hiç istemiyorum bırakmayı onu
Tostos'um
http://i.imgur.com/SzCROjT.jpg
http://i.imgur.com/l28wvN5.jpg
http://i.imgur.com/ncDiUD8.jpg
http://i.imgur.com/7RMHJtw.jpg
http://i.imgur.com/J7G7R0D.jpg
Fotoğrafları yükledim, yukarıdakileri tek tek kopyalıyıp adres çubuğuna yapıştırırsanız gözüküyor bilgisayardan yükleyemedim nedense.Kuru alanı çok uyduruk farkındayım ama babam bu hafta izinde pazartesi başlayınca işe güzel bir kuru alan yaptırıcam fabrikasından o vakte kadar idare ediyor malesef. Yanaklarında hiç kırmızılık yok birde net gözüküyor mu bilmiyorum kabuklarının uç kısımları hafif dışarıya doğru kıvrık bu bir rahatsızlık sanırı yanlış beslenmeden dolayıymış bunun içinde neler yapmalıyım biliyorsanız yazabilir misiniz. Onun haricinde benim görebildiğim hiç bir sorunu yok gibi.
Cinsi çizgili dere kaplumbağasıymış ve nadir bir türmüş uygun bir yere bırakmamı tavsiye ettiler:( Bırakmak istemiyorum açıkçası
merves. 2014-09-02 14:10:41
http://i.imgur.com/SzCROjT.jpg
http://i.imgur.com/l28wvN5.jpg
http://i.imgur.com/ncDiUD8.jpg
http://i.imgur.com/7RMHJtw.jpg
http://i.imgur.com/J7G7R0D.jpg
Fotoğrafları yükledim, yukarıdakileri tek tek kopyalıyıp adres çubuğuna yapıştırırsanız gözüküyor bilgisayardan yükleyemedim nedense.Kuru alanı çok uyduruk farkındayım ama babam bu hafta izinde pazartesi başlayınca işe güzel bir kuru alan yaptırıcam fabrikasından o vakte kadar idare ediyor malesef. Yanaklarında hiç kırmızılık yok birde net gözüküyor mu bilmiyorum kabuklarının uç kısımları hafif dışarıya doğru kıvrık bu bir rahatsızlık sanırı yanlış beslenmeden dolayıymış bunun içinde neler yapmalıyım biliyorsanız yazabilir misiniz. Onun haricinde benim görebildiğim hiç bir sorunu yok gibi.
Cinsi çizgili dere kaplumbağasıymış ve nadir bir türmüş uygun bir yere bırakmamı tavsiye ettiler:( Bırakmak istemiyorum açıkçası
Tostos'um
Merhaba dün üye oldum, pazardan kıyamayıp aldığım su kaplumbağama nasıl bakmam gerektiğini araştırırken gördüm siteyi bir çok şey öğrendim iki günde..
Öncelikle fotoğrafları hemen yükleyemiycem yarın yapabilirim umarım.
İsmi Tostos, tostosun kabuğu 7cm kadar sanırım 100litre eskiden kalma akvaryumumda yaşıyor. Pazardan aldığım maması ve karides kurusu ile besliyorum iştahı çok güzel günde 3tane veriyorum mamasından karides kurusunu da haftada 3tane vermem gerekirmiş.
Işığı osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V yazıyor kutusunda birde masa lambası aldım 10cm uzaklıktan açık tutuyorum çok seviyor bütün gün üzerinde neredeyse.
Isıtıcım ve iç filtrem var.
Gün ışığı veren lambalardan alamadım daha pahalı biraz ama en kısa zamanda almaya çalışıcam.O yüzden sabah dokuz dokuz onbeş arası güneşlendiriyorum:) Gölgelik de bırakıyorum istediği gibi geziyor leğene koyuyorum :)
Acaba bunlar haricinde bilmem gerekenler varmı yardımcı olur musunuz? Kaliteli mama almam lazım sanırım protein ağırlıklı bitkisel ağırlıklı filan bir sürü şeyler var hiç bilmiyorum hangi markanın hangi tipinden almam lazım yazabilirseniz çok işimize yarar maddi olarak imkan buldukça mamalarını çeşitlendirmek istiyorum.Bir de marul gibi mesela hangi sebzelerden ne sıklıkla vermeliyim? Siz ne yapıyorsanız bana yazsanız bile yeterli bu konuda hiç bir bilgim yok.
Son olarak geceleri lambasını söndürsem olur mu acaba çok aydınlık oluyor kuru alanında uyuyor üşür mü ki? Odam çatı katı çok sıcak hem gece hemde gündüz.Gerçi kışında aynı ölçüde soğuk oluyor o zamanda ışığını açık bırakmam gerekir mi acaba?
Tostos çok zor durumdaydı dönemeyeceği kadar küçük bir kapta ayakları tabana değmeden çırpınıp duruyordu.Bundan sonra mümkün olduğunca huzurlu olsun istiyorum sanırım ömürleri 20 yıl kadar beraber yaşlanalım onunla:)
Biraz önce dikkat ettim kaplumbağamın yanakları pembe değil cinsi mi farklı acaba? Umarım kocaman olmaz ilerde:)
Işığın altındayken bacaklarını geriye doğru atıyor sanki kırılmışda sürünürken öyle kalmış gibi:( Ama istediği zaman hemen kalkıp devam edebiliyor normal bir davranış mı bu?
Çok soru sordum farkındayım ama bir defalık bunlar umarım yanıtlayacak sabırlı kişiler vardır
Sürekli düzenleyip yeni şeyler ekliyorum:)
Komik bir soru ama kaplumbağalar suyun içinde solunum yapabiliyor mu yoksa nefeslerini tutup dalıyolar bizim gibi çok merak ediyorum iki gündür tostosu izliyorum gıdığını şişirip dalıyor galiba suyun içine sanırım nefesini tutuyor.
merves. 2014-09-02 00:20:44
Merhaba dün üye oldum, pazardan kıyamayıp aldığım su kaplumbağama nasıl bakmam gerektiğini araştırırken gördüm siteyi bir çok şey öğrendim iki günde..
Öncelikle fotoğrafları hemen yükleyemiycem yarın yapabilirim umarım.
İsmi Tostos, tostosun kabuğu 7cm kadar sanırım 100litre eskiden kalma akvaryumumda yaşıyor. Pazardan aldığım maması ve karides kurusu ile besliyorum iştahı çok güzel günde 3tane veriyorum mamasından karides kurusunu da haftada 3tane vermem gerekirmiş.
Işığı osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V yazıyor kutusunda birde masa lambası aldım 10cm uzaklıktan açık tutuyorum çok seviyor bütün gün üzerinde neredeyse.
Isıtıcım ve iç filtrem var.
Gün ışığı veren lambalardan alamadım daha pahalı biraz ama en kısa zamanda almaya çalışıcam.O yüzden sabah dokuz dokuz onbeş arası güneşlendiriyorum:) Gölgelik de bırakıyorum istediği gibi geziyor leğene koyuyorum :)
Acaba bunlar haricinde bilmem gerekenler varmı yardımcı olur musunuz? Kaliteli mama almam lazım sanırım protein ağırlıklı bitkisel ağırlıklı filan bir sürü şeyler var hiç bilmiyorum hangi markanın hangi tipinden almam lazım yazabilirseniz çok işimize yarar maddi olarak imkan buldukça mamalarını çeşitlendirmek istiyorum.Bir de marul gibi mesela hangi sebzelerden ne sıklıkla vermeliyim? Siz ne yapıyorsanız bana yazsanız bile yeterli bu konuda hiç bir bilgim yok.
Son olarak geceleri lambasını söndürsem olur mu acaba çok aydınlık oluyor kuru alanında uyuyor üşür mü ki? Odam çatı katı çok sıcak hem gece hemde gündüz.Gerçi kışında aynı ölçüde soğuk oluyor o zamanda ışığını açık bırakmam gerekir mi acaba?
Tostos çok zor durumdaydı dönemeyeceği kadar küçük bir kapta ayakları tabana değmeden çırpınıp duruyordu.Bundan sonra mümkün olduğunca huzurlu olsun istiyorum sanırım ömürleri 20 yıl kadar beraber yaşlanalım onunla:)
Biraz önce dikkat ettim kaplumbağamın yanakları pembe değil cinsi mi farklı acaba? Umarım kocaman olmaz ilerde:)
Işığın altındayken bacaklarını geriye doğru atıyor sanki kırılmışda sürünürken öyle kalmış gibi:( Ama istediği zaman hemen kalkıp devam edebiliyor normal bir davranış mı bu?
Çok soru sordum farkındayım ama bir defalık bunlar umarım yanıtlayacak sabırlı kişiler vardır

Sürekli düzenleyip yeni şeyler ekliyorum:)
Komik bir soru ama kaplumbağalar suyun içinde solunum yapabiliyor mu yoksa nefeslerini tutup dalıyolar bizim gibi çok merak ediyorum iki gündür tostosu izliyorum gıdığını şişirip dalıyor galiba suyun içine sanırım nefesini tutuyor.
Su kaplumbağası bakımı
Teşekkür ederim
Spot ampül mü yoksa sarı renkli klasik eski ampüllerden mi? Biraz önce okudum 40lık sarı şu tasarruflu olmayanlardan kullanın yazıyordu fark eder mi ki
Işığı min8 saat açık olmalıymış galiba günüz gece yapıcakmışım değil mi?
Aslında bişeyler okuyup öğrendim ama burda besleyip bilen birilerinin teyit etmesini istiyorum içim rahat etmiyor
Teşekkür ederim
Spot ampül mü yoksa sarı renkli klasik eski ampüllerden mi? Biraz önce okudum 40lık sarı şu tasarruflu olmayanlardan kullanın yazıyordu fark eder mi ki
Işığı min8 saat açık olmalıymış galiba günüz gece yapıcakmışım değil mi?
Aslında bişeyler okuyup öğrendim ama burda besleyip bilen birilerinin teyit etmesini istiyorum içim rahat etmiyor
Su kaplumbağası bakımı
Aslında kuru alanı hallettim sayılır,babamın çalıştığı yerde yaptırıcam fakat hala kullanmam gereken ışıkları ne kadar süre kullanmam gerektiğini bilmiyorum.
Ve günde ne kadar yemesi gerektiğini akşam üzeri çıkıp karides kurusu aldım onu da çok severek yedi:) Gerçekten çok iştahlı maşallah bugün pazardaki can havliyle suyun üstünde durduğu saatleri düşündükçe üzülüyorum ama inşallah bundan sonra sağlıklı mutlu bir kaplumbağa olucak.Tabi ben nasıl bakmam gerektiğini öğrenebilirsem
Aslında kuru alanı hallettim sayılır,babamın çalıştığı yerde yaptırıcam fakat hala kullanmam gereken ışıkları ne kadar süre kullanmam gerektiğini bilmiyorum.
Ve günde ne kadar yemesi gerektiğini akşam üzeri çıkıp karides kurusu aldım onu da çok severek yedi:) Gerçekten çok iştahlı maşallah bugün pazardaki can havliyle suyun üstünde durduğu saatleri düşündükçe üzülüyorum ama inşallah bundan sonra sağlıklı mutlu bir kaplumbağa olucak.Tabi ben nasıl bakmam gerektiğini öğrenebilirsem
Su kaplumbağası bakımı
Merhaba bugün pazarda hiç aklımda yokken kıyamadığım için bir su kaplumbağası aldım ufacık bardağın içinde dönemiyordu bile ve dinlenebileceği bir yer de yoktu küçükken beslediğim için o halde olmasına dayanamadım.
Sorum şu eskiden kalma 100litrelik bir akvaryumum var orada bakmayı düşünüyorum fakat kuru alanını nasıl yapmam gerekir bilemiyorum.Ayrıca ışık da lazım sanırım aslında her gün ne kadar ihtiyacı olduğunu bilsem leğene filan koyup güneşte tutabilirim onu hoşuna gidiyorsa.Odamda kalıcağı için açıkçası gece yatarken ışığının açık kalmasını istemem gerekli olur mu? Birde iç filtrem var onu da koymam gerekir mi? Isıtıcım da var ama sanırım onun içn henüz erken kaç derece sıcaklık isterler acaba? Son olarak bana pembe yeşil ve krem renklerinde oluşan bir yem verdiler uygundur değil mi?
Teşekkür ederim:)
Açıkçası maddi olarak çok harcama yapamam ona ama elimden geleni yapıcam tabi ki o yüzden önerilerinizde kendim yapabileceğim şeyler olursa çok memnun olurum mesela kuru alanını oluşturmak için bardak gibi bir şeyler kullanabilir miyim
Bir de güneşte kaç saat beklemesi uygun olur İzmir'de yaşıyorum kapalı balkonumuz var kışın bile sıcak oluyor güneş alıyor:)
merves. 2014-08-31 16:54:52
Merhaba bugün pazarda hiç aklımda yokken kıyamadığım için bir su kaplumbağası aldım ufacık bardağın içinde dönemiyordu bile ve dinlenebileceği bir yer de yoktu küçükken beslediğim için o halde olmasına dayanamadım.
Sorum şu eskiden kalma 100litrelik bir akvaryumum var orada bakmayı düşünüyorum fakat kuru alanını nasıl yapmam gerekir bilemiyorum.Ayrıca ışık da lazım sanırım aslında her gün ne kadar ihtiyacı olduğunu bilsem leğene filan koyup güneşte tutabilirim onu hoşuna gidiyorsa.Odamda kalıcağı için açıkçası gece yatarken ışığının açık kalmasını istemem gerekli olur mu? Birde iç filtrem var onu da koymam gerekir mi? Isıtıcım da var ama sanırım onun içn henüz erken kaç derece sıcaklık isterler acaba? Son olarak bana pembe yeşil ve krem renklerinde oluşan bir yem verdiler uygundur değil mi?
Teşekkür ederim:)
Açıkçası maddi olarak çok harcama yapamam ona ama elimden geleni yapıcam tabi ki o yüzden önerilerinizde kendim yapabileceğim şeyler olursa çok memnun olurum mesela kuru alanını oluşturmak için bardak gibi bir şeyler kullanabilir miyim
Bir de güneşte kaç saat beklemesi uygun olur İzmir'de yaşıyorum kapalı balkonumuz var kışın bile sıcak oluyor güneş alıyor:)
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CoryCory,
altuntasseref,
JujuSeri,
pitsem,
ciways,
fikret43,
yeekim,
a.gumrah,
scorpion26,
ilterisdoğukan,
florasan,
ezzalisi,
ternapi,
0rnn,
BilalM.,
Urar,
osmangunay,
DigitalPen,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Feanor,
zen666,
Ancalagon,
tukabu,
forthehordex,
FaSTAaa,
osmandbnl,
Omer1881,
Cyber_Scout,
YAYD06,
MiSoSiKiaN,
MertSoyumert,
Ehtiyar,
ssener,
platinium,
sakal34,
BASARSURMEGOZ,
Oquanus,
metsi,
ibmsony,
sinor,
Rainos,
syerli,
EKAR,
furkanozcan,
İsmail YILDIRIM,
eackgzz,
888starz_oger,
Bozajuniors,
lojistisyen,
NightWist,
Kaya43,
alkoholizem_nnoi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
