ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bettaloveee
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Nisan 2015 16:05
Son Ziyaret:
07 Aralık 2015 20:44
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
muge orcan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
bettalove
SON 10 MESAJI
Betta Bitmek Bilmeyen Kuyruk Erimesi Hastalığı!
[QUOTE=RoyalGoldfish]Müge hanım,
Düşük debili şelale filtre,yada pipo filtre kullansanız bu sorunları yaşamazsınız.Anlattıklarınıza göre,suyunuzun dengesi devamlı su değistiğiniz için oturmamış.Devamlı su değişimi,sıcaklık farkı,stres hastalık etkenleridir.Balığınız çok ta kötü görünmüyor,yemine vitamin katın,eklediginiz suyun sıcaklığı akvaryumdaki ile aynı olsun.Salyangozlar suyu çok pisletir,az yemleme yaptığınız sürece bence gerek yok.Yinede siz bilirsiniz.[/QUOTE]
Murat Bey,
Doğru söylüyorsunuz, su değişimini çok yapıyorum. Sanırım en mantıklısı filtre akvaryuma sığdıramayacağım için ince bir hortumla dip çekimi yapıp az su eklemek. Balığa da tuz ve mikofish ile banyo yaptıracağım birkaç gün, böylece suyu ve bitkileri bozmam.. Filtre yerine 2 adet tatlı su midyesi atmaya karar verdim. Bakalım belki bu şekilde hastalığı önelyebilirim. İlginize teşekkür ederim[:)]
[QUOTE=RoyalGoldfish]Müge hanım,
Düşük debili şelale filtre,yada pipo filtre kullansanız bu sorunları yaşamazsınız.Anlattıklarınıza göre,suyunuzun dengesi devamlı su değistiğiniz için oturmamış.Devamlı su değişimi,sıcaklık farkı,stres hastalık etkenleridir.Balığınız çok ta kötü görünmüyor,yemine vitamin katın,eklediginiz suyun sıcaklığı akvaryumdaki ile aynı olsun.Salyangozlar suyu çok pisletir,az yemleme yaptığınız sürece bence gerek yok.Yinede siz bilirsiniz.[/QUOTE]
Murat Bey,
Doğru söylüyorsunuz, su değişimini çok yapıyorum. Sanırım en mantıklısı filtre akvaryuma sığdıramayacağım için ince bir hortumla dip çekimi yapıp az su eklemek. Balığa da tuz ve mikofish ile banyo yaptıracağım birkaç gün, böylece suyu ve bitkileri bozmam.. Filtre yerine 2 adet tatlı su midyesi atmaya karar verdim. Bakalım belki bu şekilde hastalığı önelyebilirim. İlginize teşekkür ederim[:)]
Betta Bitmek Bilmeyen Kuyruk Erimesi Hastalığı!
[QUOTE=cihan7788]Bendede aynı balıktan var suyunu değiştirmeyin oturmamış yeni kurulu tankta olmuştu salyangoz atın akvaryuma pond salyangoz var bende ct bettalar hızlı hayvanlar değiller yere yem düştümü yiyemiyorlar bu hastalığa biriken yemler yok açıyor kesin su çok temiz sizin tankta ben bunu öğrendikten sonra 3 ay suyunu değiştirmedim ne ısıtıcı ne filtre yavaş yavaş çıkıyor kuyrukları betalar çok sağlamlar tank gibiler ama eski suyu seviyorlar [/QUOTE]
Zaten dip çekimi yapamıyorum, ondan olduğundan şüpeleniyorum ama bitki çok var gübre olur demişti akvaryumcu, gerçekten ilk problem olmuyordu..
Vatoz attım vatozu yiyecekti neredeyse çıkarmak zorunda kaldım, salyangozda problem olur mu acaba? Bir de çok çabuk çoğalıyorlarmış sanırım.. Denerim ne olucak ki..
Sizin kaç litre akvaryumunuz filtreniz var mı? Kaç tane almalıyım salyangoz? Bitkilere bir zararları olur mu?
Çok soru sordum biliyorum:) Çok teşekkür ederim şimdiden!
[QUOTE=cihan7788]Bendede aynı balıktan var suyunu değiştirmeyin oturmamış yeni kurulu tankta olmuştu salyangoz atın akvaryuma pond salyangoz var bende ct bettalar hızlı hayvanlar değiller yere yem düştümü yiyemiyorlar bu hastalığa biriken yemler yok açıyor kesin su çok temiz sizin tankta ben bunu öğrendikten sonra 3 ay suyunu değiştirmedim ne ısıtıcı ne filtre yavaş yavaş çıkıyor kuyrukları betalar çok sağlamlar tank gibiler ama eski suyu seviyorlar [/QUOTE]
Zaten dip çekimi yapamıyorum, ondan olduğundan şüpeleniyorum ama bitki çok var gübre olur demişti akvaryumcu, gerçekten ilk problem olmuyordu..
Vatoz attım vatozu yiyecekti neredeyse çıkarmak zorunda kaldım, salyangozda problem olur mu acaba? Bir de çok çabuk çoğalıyorlarmış sanırım.. Denerim ne olucak ki..
Sizin kaç litre akvaryumunuz filtreniz var mı? Kaç tane almalıyım salyangoz? Bitkilere bir zararları olur mu?
Çok soru sordum biliyorum:) Çok teşekkür ederim şimdiden!
Betta Bitmek Bilmeyen Kuyruk Erimesi Hastalığı!
[QUOTE=RoyalGoldfish]Mikofish işe yaramışki balığınız iyileşmiş.Sorun akvayumunuzda,hastalık yapıcı etkenler suda hala mevcut olduğu ve balığınız hastalıktan çıktığı için tekrar hastalanmış.Mevcut akvaryumunuzdaki su kalitesini yükseltin,filtrenizi temizleyin,su değişimi yapın.Sorun hala çözülemiyorsa ana tankta mikofish kullanın.[/QUOTE]
Murat Bey,
Tecrübesizlikten ilk olarak ana tankta mikofish kullanıp bitkileri öldürdüm zaten:) sonra ilacı ana tankta kullanmaya devam ettim iyleşti sandım geri bitkilendirdim, içine koydum hastalık tekrarladı, ayırdım ayrı kapta ilaç kullandım iyi göründü tekrar akvaryuma koydum. Kafa karıştırıcı ama sürekli tekrarlıyor işte, akvaryumda bakteri parazit mi var diyorsunuz ne yapmalı acaba..
Bu arada akvaryum 5 litrelik, filtre kullanmıyorum yaklaşık 4-5 günde 1 suyun yarısını değiştiriyorum ben. Filtre malum balığa akıntı yapıyor çok.
[QUOTE=RoyalGoldfish]Mikofish işe yaramışki balığınız iyileşmiş.Sorun akvayumunuzda,hastalık yapıcı etkenler suda hala mevcut olduğu ve balığınız hastalıktan çıktığı için tekrar hastalanmış.Mevcut akvaryumunuzdaki su kalitesini yükseltin,filtrenizi temizleyin,su değişimi yapın.Sorun hala çözülemiyorsa ana tankta mikofish kullanın.[/QUOTE]
Bu arada bitkileri öldürüp balığı tanka aldığım zaman mikofish kullanırken 2 günde 1 suyu komple yeniledim hep, akvaryumu iyce temizledim ama olmadı mı acaba? Ölürse çok üzülücem hayvanda hiçbir şey yok kuyruk problemi dışında..
[QUOTE=RoyalGoldfish]Mikofish işe yaramışki balığınız iyileşmiş.Sorun akvayumunuzda,hastalık yapıcı etkenler suda hala mevcut olduğu ve balığınız hastalıktan çıktığı için tekrar hastalanmış.Mevcut akvaryumunuzdaki su kalitesini yükseltin,filtrenizi temizleyin,su değişimi yapın.Sorun hala çözülemiyorsa ana tankta mikofish kullanın.[/QUOTE]
Murat Bey,
Tecrübesizlikten ilk olarak ana tankta mikofish kullanıp bitkileri öldürdüm zaten:) sonra ilacı ana tankta kullanmaya devam ettim iyleşti sandım geri bitkilendirdim, içine koydum hastalık tekrarladı, ayırdım ayrı kapta ilaç kullandım iyi göründü tekrar akvaryuma koydum. Kafa karıştırıcı ama sürekli tekrarlıyor işte, akvaryumda bakteri parazit mi var diyorsunuz ne yapmalı acaba..
Bu arada akvaryum 5 litrelik, filtre kullanmıyorum yaklaşık 4-5 günde 1 suyun yarısını değiştiriyorum ben. Filtre malum balığa akıntı yapıyor çok.
[QUOTE=RoyalGoldfish]Mikofish işe yaramışki balığınız iyileşmiş.Sorun akvayumunuzda,hastalık yapıcı etkenler suda hala mevcut olduğu ve balığınız hastalıktan çıktığı için tekrar hastalanmış.Mevcut akvaryumunuzdaki su kalitesini yükseltin,filtrenizi temizleyin,su değişimi yapın.Sorun hala çözülemiyorsa ana tankta mikofish kullanın.[/QUOTE]
Bu arada bitkileri öldürüp balığı tanka aldığım zaman mikofish kullanırken 2 günde 1 suyu komple yeniledim hep, akvaryumu iyce temizledim ama olmadı mı acaba? Ölürse çok üzülücem hayvanda hiçbir şey yok kuyruk problemi dışında..
Betta Bitmek Bilmeyen Kuyruk Erimesi Hastalığı!
Arkadaşlar yaklaşık bir buçuk yıldır bakmakta olduğum ct bettamda son 3 aydır ciddi kuyruk erimesi problemi yaşıyorum. İlk olarak kuyruğunda toplu iğne ucu kadar olan deliği mikofish kullanarak kısa sürede iyileştirebildim ancak daha sonra küf gibi top şeklinde olan mantarlar kuyrukları eritti bitiriyor.
Akvaryumcuya anlattığımda mikofis tavsiye etmişti, burası küçük biryer çok bilgili akvaryumcu bulunamıyor maalesef...
Akvaryum bitkili olduğu için ayrı kaba aldığım balığımda zaman zaman iyileşme oldu bende geri tanka aldım. Bugün bir baktım ki balık çok kötü halde.. Sanırım mikofish etki etmiyor. Bu arada balıkta hareketsizlik ve iştah problemi kesinlikle yok. Şu kuyruk problemini halletsem hiçbir problemimiz kalmayacak...
Acaba problem mikofishle çözülecek bir şey değilde ben mi yanlış tedavi yapıyorum...
Havalarda soğudu akvaryumun dışında ısıtıcı kullanarak ne şekilde iyleştirebilirim balığımı lütfen bu konuda bilgisi olanlar yardım etsinler...
Üstte koyu renk gri siyah gibi yerler normalde maviydi, ayrıca kuyruktaki şekil bozukluğunu net bir şekilde görebilirsiniz..
Fotoğraf:
[IMG]http://i68.tinypic.com/2emj3nb.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yaklaşık bir buçuk yıldır bakmakta olduğum ct bettamda son 3 aydır ciddi kuyruk erimesi problemi yaşıyorum. İlk olarak kuyruğunda toplu iğne ucu kadar olan deliği mikofish kullanarak kısa sürede iyileştirebildim ancak daha sonra küf gibi top şeklinde olan mantarlar kuyrukları eritti bitiriyor.
Akvaryumcuya anlattığımda mikofis tavsiye etmişti, burası küçük biryer çok bilgili akvaryumcu bulunamıyor maalesef...
Akvaryum bitkili olduğu için ayrı kaba aldığım balığımda zaman zaman iyileşme oldu bende geri tanka aldım. Bugün bir baktım ki balık çok kötü halde.. Sanırım mikofish etki etmiyor. Bu arada balıkta hareketsizlik ve iştah problemi kesinlikle yok. Şu kuyruk problemini halletsem hiçbir problemimiz kalmayacak...
Acaba problem mikofishle çözülecek bir şey değilde ben mi yanlış tedavi yapıyorum...
Havalarda soğudu akvaryumun dışında ısıtıcı kullanarak ne şekilde iyleştirebilirim balığımı lütfen bu konuda bilgisi olanlar yardım etsinler...
Üstte koyu renk gri siyah gibi yerler normalde maviydi, ayrıca kuyruktaki şekil bozukluğunu net bir şekilde görebilirsiniz..
Fotoğraf:
[IMG]http://i68.tinypic.com/2emj3nb.jpg[/IMG]
JBL Aquabasis ve Manado Kullanan...
[QUOTE=Madenci]Ben kendi nano tankımda hiç sineklik kullanmadan en alta aquabasis,üstüne manado ve üstüne de hagen kullandım. Hiç bulanıklık yaşamadım. [/QUOTE]
[QUOTE=Madenci]Ben kendi nano tankımda hiç sineklik kullanmadan en alta aquabasis,üstüne manado ve üstüne de hagen kullandım. Hiç bulanıklık yaşamadım. [/QUOTE]
Valla tül sineklik koydum zararı olmaz diye hayırlısı bakalım:)
JBL Aquabasis ve Manado Kullanan...
[QUOTE=DNGC]Devamlı tabanı oynamayacaksanız bir sıkıntı olmaz. Zaten bitkili tank kuracaksanız bitkileri koyduktan sonra mümkün olduğu kadar az müdahale etmelisiniz. Müdahale sırasında az bir bulanma olabilir. O da birkaç saatte kaybolur.[/QUOTE]
[QUOTE=DNGC]Devamlı tabanı oynamayacaksanız bir sıkıntı olmaz. Zaten bitkili tank kuracaksanız bitkileri koyduktan sonra mümkün olduğu kadar az müdahale etmelisiniz. Müdahale sırasında az bir bulanma olabilir. O da birkaç saatte kaybolur.[/QUOTE]
Bugün tül sineklik aldım. İki katman arasına koysam mı koymasam mı karar veremiyorum. Bitkilerin kökleri teli sararsa budama sırasında sıkıntı oluşacak..
Bilemedim
Yok mu sorunsuz Dış Filtre?
[QUOTE=oscar199]Merhaba 110 litre icin guzel dis filtre bakiyorum ama hepsi sorunlu. Tetra su kaciriyor, fluval ses yapiyor. Fluval 105 alicaktim ama cok kotu yorum gelmis. Eheime bakmadim sadece.
Yok mu 150-200 liraya guzel bir dis filtre?[/QUOTE]
[QUOTE=oscar199]Merhaba 110 litre icin guzel dis filtre bakiyorum ama hepsi sorunlu. Tetra su kaciriyor, fluval ses yapiyor. Fluval 105 alicaktim ama cok kotu yorum gelmis. Eheime bakmadim sadece.
Yok mu 150-200 liraya guzel bir dis filtre?[/QUOTE]
Neye karar verdiniz allah aşkına söyleyin, araştırmaktan kırıcam kafayı heralde!
Dış Filtre Tavsiyesi Verebilir misiniz...
[QUOTE=Uzman Biyolog]Plus serilerinden alıp çok para vermenin getirisi olacağını hiç sanmıyorum, 700 u 70 litre akvaryumda kullanıyorum hiçte girdaplar falan olmuyor, ha iyi bio filtrasyon yapıyor ama zayıf alet tek artısı 0 ses. Modifiye ile bile 450 litreyi anca gördüm ki oda düştü. Ölçmüyorum bile. Azimsiyorsunuz ancak Astro makineler gerçekten parasına göre çok iyi filtredir. Alacağınız tetratek 1200 e her anlamda takar güvenmek dahil. 1200 u nedir ki plus u ne olsun. Gidin astro sunsun atman alamıyorsanız Resun un 800 1000 bi aletini alin filltrem var dersiniz veya dophin 1300[/QUOTE]
[QUOTE=Uzman Biyolog]Plus serilerinden alıp çok para vermenin getirisi olacağını hiç sanmıyorum, 700 u 70 litre akvaryumda kullanıyorum hiçte girdaplar falan olmuyor, ha iyi bio filtrasyon yapıyor ama zayıf alet tek artısı 0 ses. Modifiye ile bile 450 litreyi anca gördüm ki oda düştü. Ölçmüyorum bile. Azimsiyorsunuz ancak Astro makineler gerçekten parasına göre çok iyi filtredir. Alacağınız tetratek 1200 e her anlamda takar güvenmek dahil. 1200 u nedir ki plus u ne olsun. Gidin astro sunsun atman alamıyorsanız Resun un 800 1000 bi aletini alin filltrem var dersiniz veya dophin 1300[/QUOTE]
Pöfff, çok kafa karıştırıcı tetradan vazgeçicem herkes bir şikayette bulunuyor. Ben de sinir krizi geçirmek istemiyorum... Eheim 250 classic şikayet dolu üst modellerine laf yok ama onlar da servet değerinde. Atman çok tutuyor ve beğeniliyor elektrik sarfiyatı haricinde ama o da işin cilvesi sayılabilir bence.
Bahsettiğiniz modeller ses yapıyor mu vs az araştıracağım. Sizin kullandığınız astro sanırım di mi?
Tetra ex 1200 gercekten sıfır ses mi?
Tetra içn iyi diyen de var kötü diyen de... Tabiki forumlara baktığımda sızdırma yorumları hep eski tarihlerde yapılmış, heralde teknoloji gelişiyor firma da modelleri geliştirmiştir diye düşünüyorum:)
Tetra içn iyi diyen de var kötü diyen de... Tabiki forumlara baktığımda sızdırma yorumları hep eski tarihlerde yapılmış, heralde teknoloji gelişiyor firma da modelleri geliştirmiştir diye düşünüyorum:)
Burada tetra markasını kullanan birsürü kişi var kafam karıştı tetra ex 800 plus mı eheim classic 250 mi almalı... Sızdırma yapmasından başka korkum yok.. Eheim da da ilk çalıştırma pompası yokmuş her seferinde maymun olmak istemiyorum:))
Tetra ex 800 plus
[QUOTE=FTHS]Artık çok geç tetra ex 800 plus aldım 1 haftadır çalışıyor daha önce dolpin kullanıyordum.Ama kıyaslarsam dolpin daha iyi sepetler arasında boşluk var yamuk yumuk sepetler içinden çıkan sadece sünger leri kullandım diyer malzemeleri komple değiştirdim 5 para etmez eheim Alcaktım pişmanım almadığıma ses tamam sesiz ama dolpin de aynı sessizlikdeydi eheim ses yapar diye almadım classic alcaktım ama suan anladım onunda bu kadar ses çıkarcağını yakaşınca mekanik motor sesi geliyor o kadar abartılan kadar deyil debi şuan normal
bidaha alırsam kesinlikle sepetsiz alcam sepetlere zaten aldığım malzemeler sıgmıyor.Heralde su kaçırana kadar kullanırım sonrada eheim classic alırım jbl filtrelerin debi leri çok düşük ve dolar artışı yüzünden fiyatları çok yükseldi gereksiz pahalı e 901 500 küsür ve debisi 450 max kutusu üstünde de yazar ona vereceğim parayla eheim 2217 alırım.
[/QUOTE]
[QUOTE=FTHS]Artık çok geç tetra ex 800 plus aldım 1 haftadır çalışıyor daha önce dolpin kullanıyordum.Ama kıyaslarsam dolpin daha iyi sepetler arasında boşluk var yamuk yumuk sepetler içinden çıkan sadece sünger leri kullandım diyer malzemeleri komple değiştirdim 5 para etmez eheim Alcaktım pişmanım almadığıma ses tamam sesiz ama dolpin de aynı sessizlikdeydi eheim ses yapar diye almadım classic alcaktım ama suan anladım onunda bu kadar ses çıkarcağını yakaşınca mekanik motor sesi geliyor o kadar abartılan kadar deyil debi şuan normal
bidaha alırsam kesinlikle sepetsiz alcam sepetlere zaten aldığım malzemeler sıgmıyor.Heralde su kaçırana kadar kullanırım sonrada eheim classic alırım jbl filtrelerin debi leri çok düşük ve dolar artışı yüzünden fiyatları çok yükseldi gereksiz pahalı e 901 500 küsür ve debisi 450 max kutusu üstünde de yazar ona vereceğim parayla eheim 2217 alırım.
[/QUOTE]
Tetra ex 800 plus kullanıyormuşsunuz.. Yazdıklarınızdan çok memnun kalmadığınızı çıkardım? Ben de sipariş vermeyi düşünüyorum da tavsiye eder misiniz? Su kaçırma olayı belli bir süre sonra ses yapması gibi şeyler söyleniyor..
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
