ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
atmaca54
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2015 21:59
Son Ziyaret:
20 Kasım 2015 11:39
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
alparslan atmaca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
alparslan atmaca
SON 10 MESAJI
Betta Balığı Cinsiyet Ayrımı Yardım. (resimli)
Dişi mi erkek mi onu bi kenera bırakın da bence yavrucağa bir akvaryum alın resimlerden anladığım kadarıyla bir betta daha fanusa hapsedilmiş[:'(]
Dişi mi erkek mi onu bi kenera bırakın da bence yavrucağa bir akvaryum alın resimlerden anladığım kadarıyla bir betta daha fanusa hapsedilmiş[:'(]
Yeni Bitkili Fullred Lepistes Akvaryumu Kurulumu
Kök biraz büyük ve tuhaf durmuyor mu ? Sanki öylesine suya atılmış gibi bilemedim tabi sizin zevkiniz [;)]
Kök biraz büyük ve tuhaf durmuyor mu ? Sanki öylesine suya atılmış gibi bilemedim tabi sizin zevkiniz [;)]
Dev Akvaryum - Projesi
Yapmak istediğiniz akvaryum gerçekten bu sitedeki belki herkesin başını döndürüp hayallerini süsleyebilecek bir akvaryum. Öncelikle böle büyük düşünüp bunu hayata geçirmek için sahip olduğunuz cesarete bile hayran olunur. Mükemmelsiniz.
Ancak şunu da herkes kabul etmeli ki bu işin gerçekten çok ince düşünülerek yapılması gerekir. Naçizhane fikirlerimi söylemek isterim. Şuan için bir mimar sayılmam daha mimarlık öğrencisiyim daha öncede inşaat okudum. Ancak şu anki edindiğim bilgiler dahilinde bile bazı sıkıntılı yönler gördüm açıkcası. Öncelikle bir yapıya çok aşırı miktarda bir yük bindirmekten bahsediyorsunuz. Bunu müstakil bir evin zemin katında bile yapsanız dahi statik anlamda sorunlar yaratabilir. Çünkü yapının temelinin nasıl inşa edilmiş olduğu da önemlidir. Belli bir noktaya aşırı bir yük bindirmekten bahsediyorsak bunu yapı yapılırken ona göre tasarlanması daha mantıklı olur gibi. Yada yapacağınız akvaryuma yeni bir yapı yaparak bu akvaryumu içene koyabilirsiniz. Çünkü ben Türkiye'de hiçbir yapının bir odasına 10 küsür ton yük gelir diye düşünülerek tasarlandığını sanmıyorum. Ki bu yaptığınız ağırlık hesabı sadece suyun ağırlığı. Muhtemelen o camın da ciddi ve akvaryum materyallerinin de ciddi ağırlıkları olacaktır. Bence eğer bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız malzemesinden tutun her aşamasına kadar ciddi ciddi ince hesaplar yaparak profesyonel ekiplerle çalışarak yapmanızı tavsiye ederim. Bende burada size ortandan ikiye bölmek yada akvaryum camını parçalı takmak gibi küçük fikirler verebilirim ama bunlar gerçekten çok yüzeysel ve hiç bir hesaplamaya dayanmadan yapılan tavsiyeler olacaktır.
Akvaryumdan çok anlamam açıkçası miniminnacık bir akvaryumda bir minicik bir beta beslemek dışında da pek tecrübem yok [:)))] Ama gerçekten ciddi bir meseleden bahsediyorsunuz. Ciddi hesaplamaları yapmadan bu işe başlarsanız hem zaman hem para kaybına uğrayabilirsiniz. Biz buradan ancak gelişim ve yapım aşamalarınızı takip ederek mutlu olmaktan başka çok verimli yardımlar yapamayız gibi geliyor bana. Ama dediğim gibi ne akvaryum konusunda profesyonelim nede yapı konusunda dediğim gibi görünce bende heyecanlandım ve fikirlerimi sunmak istedim.
Umarım her şey hayal ettiğiniz gibi olur da bir gün bizi davet edersiniz dev akvaryumu izleyerek beraber bir çay içeriz. [:D]
İyi çalışmalar dilerim....
Yapmak istediğiniz akvaryum gerçekten bu sitedeki belki herkesin başını döndürüp hayallerini süsleyebilecek bir akvaryum. Öncelikle böle büyük düşünüp bunu hayata geçirmek için sahip olduğunuz cesarete bile hayran olunur. Mükemmelsiniz.
Ancak şunu da herkes kabul etmeli ki bu işin gerçekten çok ince düşünülerek yapılması gerekir. Naçizhane fikirlerimi söylemek isterim. Şuan için bir mimar sayılmam daha mimarlık öğrencisiyim daha öncede inşaat okudum. Ancak şu anki edindiğim bilgiler dahilinde bile bazı sıkıntılı yönler gördüm açıkcası. Öncelikle bir yapıya çok aşırı miktarda bir yük bindirmekten bahsediyorsunuz. Bunu müstakil bir evin zemin katında bile yapsanız dahi statik anlamda sorunlar yaratabilir. Çünkü yapının temelinin nasıl inşa edilmiş olduğu da önemlidir. Belli bir noktaya aşırı bir yük bindirmekten bahsediyorsak bunu yapı yapılırken ona göre tasarlanması daha mantıklı olur gibi. Yada yapacağınız akvaryuma yeni bir yapı yaparak bu akvaryumu içene koyabilirsiniz. Çünkü ben Türkiye'de hiçbir yapının bir odasına 10 küsür ton yük gelir diye düşünülerek tasarlandığını sanmıyorum. Ki bu yaptığınız ağırlık hesabı sadece suyun ağırlığı. Muhtemelen o camın da ciddi ve akvaryum materyallerinin de ciddi ağırlıkları olacaktır. Bence eğer bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız malzemesinden tutun her aşamasına kadar ciddi ciddi ince hesaplar yaparak profesyonel ekiplerle çalışarak yapmanızı tavsiye ederim. Bende burada size ortandan ikiye bölmek yada akvaryum camını parçalı takmak gibi küçük fikirler verebilirim ama bunlar gerçekten çok yüzeysel ve hiç bir hesaplamaya dayanmadan yapılan tavsiyeler olacaktır.
Akvaryumdan çok anlamam açıkçası miniminnacık bir akvaryumda bir minicik bir beta beslemek dışında da pek tecrübem yok [:)))] Ama gerçekten ciddi bir meseleden bahsediyorsunuz. Ciddi hesaplamaları yapmadan bu işe başlarsanız hem zaman hem para kaybına uğrayabilirsiniz. Biz buradan ancak gelişim ve yapım aşamalarınızı takip ederek mutlu olmaktan başka çok verimli yardımlar yapamayız gibi geliyor bana. Ama dediğim gibi ne akvaryum konusunda profesyonelim nede yapı konusunda dediğim gibi görünce bende heyecanlandım ve fikirlerimi sunmak istedim.
Umarım her şey hayal ettiğiniz gibi olur da bir gün bizi davet edersiniz dev akvaryumu izleyerek beraber bir çay içeriz. [:D]
İyi çalışmalar dilerim....
Betam Akşam Yem Yemiyor
Bettagran kullanıyorum. Yaşını tam kestiremiyorum ama yetişkin bir balik. Sabah iki uc parca kadar gece de aynı şekilde besliyorum. Sanırım saatleri değiştirmem faydalı olabilir. Teşekkürler herkese. Aranızda bu yemi kullananlar varsa nasıl kullandığınızı yazarsanız belki benim içinde faydalı olur [:D]
Bettagran kullanıyorum. Yaşını tam kestiremiyorum ama yetişkin bir balik. Sabah iki uc parca kadar gece de aynı şekilde besliyorum. Sanırım saatleri değiştirmem faydalı olabilir. Teşekkürler herkese. Aranızda bu yemi kullananlar varsa nasıl kullandığınızı yazarsanız belki benim içinde faydalı olur [:D]
Betam Akşam Yem Yemiyor
Önceikle merhabalar aranızda yeniyim ve bu hobiye küçük bir akvaryumda bir erkek beta ile başlamış bulundum. Zaten yeni üye forumunda da betami ve akvaryumunu paylaşmıştım belki görenleriniz olmuştur [;)]
Ancak bir sıkımtım var. Betami sabah saat oniki ve akşam oniki olmak üzere günde iki kere besliyorum. Betam sabah yem verdiğimde parmağından kapacak kadar iştahlı ve çabuk yerken gece verdiğim yemin yanından geçip gidiyor ve yemiyor. Yem dibe çöküyor daha sonra dipte kalan yem görmüyorüm belki sonra yiyodur ama sabah yemi vermem için sabırsızlanan balık gece verdiğim yeme karşı neden bu kadar duyarsız davranıyor anlamış değilim[:(]
Önceikle merhabalar aranızda yeniyim ve bu hobiye küçük bir akvaryumda bir erkek beta ile başlamış bulundum. Zaten yeni üye forumunda da betami ve akvaryumunu paylaşmıştım belki görenleriniz olmuştur [;)]
Ancak bir sıkımtım var. Betami sabah saat oniki ve akşam oniki olmak üzere günde iki kere besliyorum. Betam sabah yem verdiğimde parmağından kapacak kadar iştahlı ve çabuk yerken gece verdiğim yemin yanından geçip gidiyor ve yemiyor. Yem dibe çöküyor daha sonra dipte kalan yem görmüyorüm belki sonra yiyodur ama sabah yemi vermem için sabırsızlanan balık gece verdiğim yeme karşı neden bu kadar duyarsız davranıyor anlamış değilim[:(]
Beta Yemi
[QUOTE=Mn7zf][QUOTE=atmaca54]Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum. [/QUOTE] Hem sabah hem Akşam 4 parça yani doğru mu[/QUOTE]
Aynen öle[:iyi:]
[QUOTE=Mn7zf][QUOTE=atmaca54]Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum. [/QUOTE] Hem sabah hem Akşam 4 parça yani doğru mu[/QUOTE]
Aynen öle[:iyi:]
Beta Yemi
Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum.
Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum.
Japon Balığı Yemi Hakkında Soru
Emre kardeşim bende forumda yeniyim ama maşallah hangi konuya girsem altinda illaki bir yorumun var [:)]
Araştırman merak etmen gayet güzel tabi hevesli olduğun çok belli ama malesef elindeki tankla bu işler olmaz gibi. Biliyorum çünkü o tank filtresi vs. komple set olarak 25 liraya satılanlardan. Bende o tankda bi kaç kere japon falan beslemeyi denedim ama olmadı. Hayvanlara yazık oluyor. Yukarda bir arkadaşın da dediği gibi o filtre balıkları çok yoruyor. Yapma ben hiç başaramadım. Açtığım konuda ben o tankda betta beslemeye başladım ki beta gibi bir balık için bile yeterli hacime sahip değil. Biliyorum bende o tankda japon yanına vatoz bile atmıştım ama yazık oldu balıklara bak şuan vicdanım sızlıyor. Bence bu işi yapıcam diyosan o tanki ya buyut yada bnm gibi kucuk bi beta tankına çevir. Satılan o akvaryum seti tamamen akvaryumcuların oyunu bunu anca anlıyorum. Ben alırken adam bana on tane japon yaşar bunda dıyodu bende iki üç tane aldım diye üzülüyordum. Ama sen onları dinleme bak burada tecrübeli arkadaşlarımız güzelce açıklıyor bence onları dinle balıklara işkence etme sonra benim gibi vicdanın sızlamasın!!!![EDIT]atmaca54,2015-08-08 22:23:47[/EDIT]
Emre kardeşim bende forumda yeniyim ama maşallah hangi konuya girsem altinda illaki bir yorumun var [:)]
Araştırman merak etmen gayet güzel tabi hevesli olduğun çok belli ama malesef elindeki tankla bu işler olmaz gibi. Biliyorum çünkü o tank filtresi vs. komple set olarak 25 liraya satılanlardan. Bende o tankda bi kaç kere japon falan beslemeyi denedim ama olmadı. Hayvanlara yazık oluyor. Yukarda bir arkadaşın da dediği gibi o filtre balıkları çok yoruyor. Yapma ben hiç başaramadım. Açtığım konuda ben o tankda betta beslemeye başladım ki beta gibi bir balık için bile yeterli hacime sahip değil. Biliyorum bende o tankda japon yanına vatoz bile atmıştım ama yazık oldu balıklara bak şuan vicdanım sızlıyor. Bence bu işi yapıcam diyosan o tanki ya buyut yada bnm gibi kucuk bi beta tankına çevir. Satılan o akvaryum seti tamamen akvaryumcuların oyunu bunu anca anlıyorum. Ben alırken adam bana on tane japon yaşar bunda dıyodu bende iki üç tane aldım diye üzülüyordum. Ama sen onları dinleme bak burada tecrübeli arkadaşlarımız güzelce açıklıyor bence onları dinle balıklara işkence etme sonra benim gibi vicdanın sızlamasın!!!![EDIT]atmaca54,2015-08-08 22:23:47[/EDIT]
Beta Akvaryumum Ve Yapacaklarım Hakında
[QUOTE=ahmet.nal]Silikonun Antibakteriyel olanini kullanacaksiniz hirdavatcilardada bulabilirsiniz[/QUOTE]
Tesekurler degerli bilgileriniz icin ..
[QUOTE=ahmet.nal]Silikonun Antibakteriyel olanini kullanacaksiniz hirdavatcilardada bulabilirsiniz[/QUOTE]
Tesekurler degerli bilgileriniz icin ..
Beta Akvaryumum Ve Yapacaklarım Hakında
[QUOTE=HACI LOBO]Selamlar öncelikle tek balık için bu kadar özverili olduğun için tebrik ederim. Önüne gelen ağaç dalını suya sokma ilerde sıkıntı çıkabilir forumda araştır. Petşopa sipariş verirsin getirir magrow yada yati kökü alırsın ister bitkiye sar ister saklanma alanı olarak kullanırsın en fazla 50 tl gibi bi fiyata bulabilirsin bunu mağara olarak da balığını kesmeyecek bir ürün kullan elindeki fıçı şekli tahminim kesecektir balığı. Ayrıca plastik testi güveç küpleri oluyor onlardan alabilirsin 10 tl gibi fiyata hatta yazdığımdan ucuza bulmalısın bunları 5 8 arası 15 35 arası gibi fiyatlara bulursun umarım. Bitki için güvenli bir ışık düzeneği kurman gerekecek onuda forumda araştırırsın bitkide de su mercimeği yüzeyi kaplar beta besleyenler çok memnun su marulu da aynı, eledoa, tilki kuyruğu moss türleri gibi basit bitkileri hem kolay bulursun hem maliyeti zorlamaz hem bakımı kolaydır Co2 gübre falan olmasa da olur akvaryum suyuna faydalıdır kafana göre biri yada ikisini seçersin betayıda bitki mutlu eder farkedersin bu değişimi.
Silikon mağara yapacam dersen silikon akvaryum silikonu olmalı unutma bunu suyu bozarsın yada direk zehirlersin betanı. O akvaryumundaki fıçı şeklini burdaki petşoplarda gördüydüm hiç kullanışlı değil çıkarmanı tevsiye ederim balığını yaralayacaktır gerçi beta dayanıklıdır ama ben olsam bir dakika riske girmem. Beta beslerken el kadar bi deniz salyangozu kabuğu kullanmıştım çizecek bir yanı yoktu ve salyangozun arkasına pislerdi yanlızca koca akvaryumda kedi köpek gibi. Her konuyu forumda araştıranı tavsiye edrim. Sağlıkla esen kalın [/QUOTE]
Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sanırım bahsettiğiniz kökü almam zor gibi daha filtrem bile yokken 50 tl gibi bir bütçeyi sadece bitki köküne ayıramam sanırım. Dediğiniz gibi bu saklanma alanı beni de çok rahatsız ettiği için böyle bir şey yapmaya karar verdim çünkü bu fıçı daha çok küçük boyutlardaki balıklar için daha ideal gibi duruyor. Ben şuan için kararımı az çok verdim gibi kendime küçük bir mağara inşaa edip( nedense bu akvaryuma hoş bir hava katacak gibime geliyor) ufak bitkilerle akvaryumumu süsleyip küçük bir pipo filtreyle bu olayı bitirmek istiyorum şimdilik. Bahsettiğiniz akvaryum silikonunu akvaryumculardan mı yoksa camcılardan mı alabilirim ?
[QUOTE=HACI LOBO]Selamlar öncelikle tek balık için bu kadar özverili olduğun için tebrik ederim. Önüne gelen ağaç dalını suya sokma ilerde sıkıntı çıkabilir forumda araştır. Petşopa sipariş verirsin getirir magrow yada yati kökü alırsın ister bitkiye sar ister saklanma alanı olarak kullanırsın en fazla 50 tl gibi bi fiyata bulabilirsin bunu mağara olarak da balığını kesmeyecek bir ürün kullan elindeki fıçı şekli tahminim kesecektir balığı. Ayrıca plastik testi güveç küpleri oluyor onlardan alabilirsin 10 tl gibi fiyata hatta yazdığımdan ucuza bulmalısın bunları 5 8 arası 15 35 arası gibi fiyatlara bulursun umarım. Bitki için güvenli bir ışık düzeneği kurman gerekecek onuda forumda araştırırsın bitkide de su mercimeği yüzeyi kaplar beta besleyenler çok memnun su marulu da aynı, eledoa, tilki kuyruğu moss türleri gibi basit bitkileri hem kolay bulursun hem maliyeti zorlamaz hem bakımı kolaydır Co2 gübre falan olmasa da olur akvaryum suyuna faydalıdır kafana göre biri yada ikisini seçersin betayıda bitki mutlu eder farkedersin bu değişimi.
Silikon mağara yapacam dersen silikon akvaryum silikonu olmalı unutma bunu suyu bozarsın yada direk zehirlersin betanı. O akvaryumundaki fıçı şeklini burdaki petşoplarda gördüydüm hiç kullanışlı değil çıkarmanı tevsiye ederim balığını yaralayacaktır gerçi beta dayanıklıdır ama ben olsam bir dakika riske girmem. Beta beslerken el kadar bi deniz salyangozu kabuğu kullanmıştım çizecek bir yanı yoktu ve salyangozun arkasına pislerdi yanlızca koca akvaryumda kedi köpek gibi. Her konuyu forumda araştıranı tavsiye edrim. Sağlıkla esen kalın [/QUOTE]
Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sanırım bahsettiğiniz kökü almam zor gibi daha filtrem bile yokken 50 tl gibi bir bütçeyi sadece bitki köküne ayıramam sanırım. Dediğiniz gibi bu saklanma alanı beni de çok rahatsız ettiği için böyle bir şey yapmaya karar verdim çünkü bu fıçı daha çok küçük boyutlardaki balıklar için daha ideal gibi duruyor. Ben şuan için kararımı az çok verdim gibi kendime küçük bir mağara inşaa edip( nedense bu akvaryuma hoş bir hava katacak gibime geliyor) ufak bitkilerle akvaryumumu süsleyip küçük bir pipo filtreyle bu olayı bitirmek istiyorum şimdilik. Bahsettiğiniz akvaryum silikonunu akvaryumculardan mı yoksa camcılardan mı alabilirim ?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
