ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KilsbaCk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2015 00:23
Son Ziyaret:
30 Mart 2018 22:44
Toplam Mesaj:
110 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berke Şahin
Doğum Tarihi:
04 Ocak 1991
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Vinç Operatörü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M. Kemal Atatürk
SON 10 MESAJI
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
[QUOTE=Kınayu]Selamlar güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:] Basit ve işcilikle güzel bir sehpa çıkarmışsınız yanlız kulladığınız tahtalar öncelikle sunta değil.
1 mt sehpa ölçüsü ben hiç duymadım sehpanın boyunu 70 çekerek çok doğru bir şey yapmışsınız. Bu dediğiniz maliyet tüm işçiliğini siz veya olası yapan kişiler ya akrabanızdır ya yakın arkadaşınızdır yoksa imkansız yaptıramassınız [:(]
Beyaz folyodan kastınız ne anlamadım ? Ama bu işlem de bir tercübeniz varmı tam bilmiyorum ama tüm yüzeyi bu şekilde hava boşlukları olmadan kaplamanız oldukca başarılı gerçekten tebrikler
Akvaryumu oraya koymayın diyen arkadaş fazla cama yakın olduğu için güneş ve gün ışığı alarak yosun problemi yaşabilirsiniz .[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Aslında iş yerinde benle beraber 3 kişiyiz yaklaşık 6 senedir beraber çalışıyoruz. ( 13 kaz ve 14 de tavuğu saymazsak [^_^] ) bu sehpayı 2 kişi yaptık 3. Kişi bu tür işlere yabancı kolay kolay elini sürmez. Kapladığım tahtanın adını bilmiyorum açıkcası o yüzden sunta yazdım [:D] karşı dükkan palet imalatı ve tamirini yaptığı için bu malzemelerden elinde bir sürü var. Profiller şirketimizde vardı. Yapışkanlı folyo yu bende ilk defa kullandım bir arkadaşım çalıştığı yerden getirdi , ama kaplama işinde çok iyi olmasamda daha önce yapmışlığım var o yüzden folyo yu kaplarken çok zorluk çekmedim evde tek başıma kapladım tek olduğum için beni çok uğraştırdı bazı yerlerinde baloncuk oldu onları da fön makinası yardımı ile düzelttim. Uzaktan belli olmuyor da dibinden bakınca kabarcık yerleri biraz belli oluyor. [:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:] Basit ve işcilikle güzel bir sehpa çıkarmışsınız yanlız kulladığınız tahtalar öncelikle sunta değil.
1 mt sehpa ölçüsü ben hiç duymadım sehpanın boyunu 70 çekerek çok doğru bir şey yapmışsınız. Bu dediğiniz maliyet tüm işçiliğini siz veya olası yapan kişiler ya akrabanızdır ya yakın arkadaşınızdır yoksa imkansız yaptıramassınız [:(]
Beyaz folyodan kastınız ne anlamadım ? Ama bu işlem de bir tercübeniz varmı tam bilmiyorum ama tüm yüzeyi bu şekilde hava boşlukları olmadan kaplamanız oldukca başarılı gerçekten tebrikler
Akvaryumu oraya koymayın diyen arkadaş fazla cama yakın olduğu için güneş ve gün ışığı alarak yosun problemi yaşabilirsiniz .[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Aslında iş yerinde benle beraber 3 kişiyiz yaklaşık 6 senedir beraber çalışıyoruz. ( 13 kaz ve 14 de tavuğu saymazsak [^_^] ) bu sehpayı 2 kişi yaptık 3. Kişi bu tür işlere yabancı kolay kolay elini sürmez. Kapladığım tahtanın adını bilmiyorum açıkcası o yüzden sunta yazdım [:D] karşı dükkan palet imalatı ve tamirini yaptığı için bu malzemelerden elinde bir sürü var. Profiller şirketimizde vardı. Yapışkanlı folyo yu bende ilk defa kullandım bir arkadaşım çalıştığı yerden getirdi , ama kaplama işinde çok iyi olmasamda daha önce yapmışlığım var o yüzden folyo yu kaplarken çok zorluk çekmedim evde tek başıma kapladım tek olduğum için beni çok uğraştırdı bazı yerlerinde baloncuk oldu onları da fön makinası yardımı ile düzelttim. Uzaktan belli olmuyor da dibinden bakınca kabarcık yerleri biraz belli oluyor. [:)]
Eheim Pickup 200 Acil!
Eheim 2012 iç filtrenin pervane dişlerinden biri kırıldı. Yenisi de normal bi iç filtre fiyatında. Bu dişi yapıştırsam ne olur ve ne ile yapıştırabilirim. Filtre şuan çalışıyor ses de Yok bunun zararı dokunur mu ?[EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:53:50[/EDIT]
Eheim 2012 iç filtrenin pervane dişlerinden biri kırıldı. Yenisi de normal bi iç filtre fiyatında. Bu dişi yapıştırsam ne olur ve ne ile yapıştırabilirim. Filtre şuan çalışıyor ses de Yok bunun zararı dokunur mu ?[EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:53:50[/EDIT]
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
[QUOTE=yüceL34]Kaplama cok ıyi durmuş ne ile kapladiniz akvaryumun yerini degistirme imkaniniz varsa daha iyi olur gibi[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnce sunta ile kapladım dışına da yapışkanlı beyaz folyo yapıştırdım. Daha güzel kaplanabilirdi fakat elde olan malzemeler ile yaptım bana maliyeti toplam 20 lira oldu. 20 liraya mâl edilen bir profil sehpa da anca bu kadar olur diye düşünüyorum.
Yerini değiştirmemi neden önerdiniz ? Salonda en müsait yer orası olduğu için oraya koydum. [EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:42:39[/EDIT]
[QUOTE=yüceL34]Kaplama cok ıyi durmuş ne ile kapladiniz akvaryumun yerini degistirme imkaniniz varsa daha iyi olur gibi[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnce sunta ile kapladım dışına da yapışkanlı beyaz folyo yapıştırdım. Daha güzel kaplanabilirdi fakat elde olan malzemeler ile yaptım bana maliyeti toplam 20 lira oldu. 20 liraya mâl edilen bir profil sehpa da anca bu kadar olur diye düşünüyorum.
Yerini değiştirmemi neden önerdiniz ? Salonda en müsait yer orası olduğu için oraya koydum. [EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:42:39[/EDIT]
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
[QUOTE=bjkalley]2 mm pleksiglass ile kaplarsanız güzel ve kapakla uyumlu görünür ama kolay çizilebilir.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/210320182114251.jpg[/IMG]
Böyle bir kaplama yaptım. Güzel olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=bjkalley]2 mm pleksiglass ile kaplarsanız güzel ve kapakla uyumlu görünür ama kolay çizilebilir.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/210320182114251.jpg[/IMG]
Böyle bir kaplama yaptım. Güzel olduğunu düşünüyorum.
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
Selamün aleyküm hayırlı akşamlar 80*40*50 ithal akvaryum için profilden sehpa yaptım, bütün malzemeleri elimizde olandan kullandım gerçi pek bir malzeme sayılmaz sadece profil ve sunta. Profilin ölçüleri 2*2 kaynağı gaz altı kaynak ile ilk önce 1 metre boyunda yaptık çok yüksek olduğunu düşündük ve sonrada 30 cm kısalttık. Sehpanın çevresini elimizde olan suntalarla kapladık. Yapmak çok fazla bi vaktimizi almadı. Yapım aşaması resimleri aşağıda. Ben suntayı boyamak istedim fakat boya için fazla vaktim olmadı iş dolayısıyla. Size bir sorum olacak ben bu suntayı ne ile kaplayabilirim ? İnternette pek bi çözüm bulamadım. Önerilerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014381.jpg[/IMG]
Selamün aleyküm hayırlı akşamlar 80*40*50 ithal akvaryum için profilden sehpa yaptım, bütün malzemeleri elimizde olandan kullandım gerçi pek bir malzeme sayılmaz sadece profil ve sunta. Profilin ölçüleri 2*2 kaynağı gaz altı kaynak ile ilk önce 1 metre boyunda yaptık çok yüksek olduğunu düşündük ve sonrada 30 cm kısalttık. Sehpanın çevresini elimizde olan suntalarla kapladık. Yapmak çok fazla bi vaktimizi almadı. Yapım aşaması resimleri aşağıda. Ben suntayı boyamak istedim fakat boya için fazla vaktim olmadı iş dolayısıyla. Size bir sorum olacak ben bu suntayı ne ile kaplayabilirim ? İnternette pek bi çözüm bulamadım. Önerilerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014381.jpg[/IMG]
Akvaryum Sehpa Kaplaması
Selamün aleyküm 120 litrelik akvaryum a profilden sehpa yaptım, bu sehpa için kaplama olarak mdf ve suntalam yapmak istemiyorum başka ne tür malzeme ile kaplayabilirim bi fikri olan var mı ? :)
Selamün aleyküm 120 litrelik akvaryum a profilden sehpa yaptım, bu sehpa için kaplama olarak mdf ve suntalam yapmak istemiyorum başka ne tür malzeme ile kaplayabilirim bi fikri olan var mı ? :)
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=MuratA]Hocam acaba verdiğiniz artemia kabuklu mix olabilirmi şayet böyleyse o yem uygun değil sadece kabuksuz artemia vermelisiniz kimse değinmemiş aklıma geldi ben nitrat vs olacağını sanmıyorum [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür bir süre forum a bakamadım yorumunuzu yeni gördüm . Maalesef ki yavru balıklarım sizin de tahmin ettiğiniz gibi artemia yüzünden öldü . Balıkların takla atarak öldüğü gördüğüm zaman anladım fakat çok geç oldu.
[QUOTE=MuratA]Hocam acaba verdiğiniz artemia kabuklu mix olabilirmi şayet böyleyse o yem uygun değil sadece kabuksuz artemia vermelisiniz kimse değinmemiş aklıma geldi ben nitrat vs olacağını sanmıyorum [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür bir süre forum a bakamadım yorumunuzu yeni gördüm . Maalesef ki yavru balıklarım sizin de tahmin ettiğiniz gibi artemia yüzünden öldü . Balıkların takla atarak öldüğü gördüğüm zaman anladım fakat çok geç oldu.
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=Geologist]Kumu kaldir yavrulara iyi gelmiyo. Bende kumlu akvaryuma yavrularimi koydum hepsi öldu. 15cm yavrulukta 40tane bakiyorum ana tankta hic biri ölmuyor. Hepside yasiyor. Yavrulugun dibi de artik yem dolu hic de temizlemiyorum[/QUOTE]
Bende saklama kabı na koydum yeni yavruları 100 e yakın hiç biri ölmüyor umarım düşündüğümüz gibi kum dan kaynaklanan bir sorundur 40 tane falan yavru kaldı :(
[QUOTE=Geologist]Kumu kaldir yavrulara iyi gelmiyo. Bende kumlu akvaryuma yavrularimi koydum hepsi öldu. 15cm yavrulukta 40tane bakiyorum ana tankta hic biri ölmuyor. Hepside yasiyor. Yavrulugun dibi de artik yem dolu hic de temizlemiyorum[/QUOTE]
Bende saklama kabı na koydum yeni yavruları 100 e yakın hiç biri ölmüyor umarım düşündüğümüz gibi kum dan kaynaklanan bir sorundur 40 tane falan yavru kaldı :(
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=mehmet zahit]Havim malesef yetersiz. Balık başına 1 litre düşüyor. Elden çıkarmaya bakın. Yoksa ölümler devam edecektir.[/QUOTE]
Şuan büyük akvaryum un içinde normal küçük yavruluk var ve içinde 100 e yakın yavru balığım var eğer 70 litre o balıklara küçük geliyorsa diğerlerine o yavruluk un da küçük gelmesi gerekmez mi ?
[QUOTE=mehmet zahit]Havim malesef yetersiz. Balık başına 1 litre düşüyor. Elden çıkarmaya bakın. Yoksa ölümler devam edecektir.[/QUOTE]
Şuan büyük akvaryum un içinde normal küçük yavruluk var ve içinde 100 e yakın yavru balığım var eğer 70 litre o balıklara küçük geliyorsa diğerlerine o yavruluk un da küçük gelmesi gerekmez mi ?
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=oblomov]
Bence benim yazdiklarimi bir daha okuyun. Ben nitrat birikimi olabilir demisim, siz de yavrulardan nasil nitrat birikir demissiniz. Simdi de nitrat olamaz demedim diyorsunuz. Sizinle daha fazla polemige giremeyecegim. O yuzden konu hakkinda bilgisi olanlarin yorumlarina birakalim meseleyi, sorunun sahibine daha faydali olmasi acisindan.[/QUOTE]
[QUOTE=Geologist]Niye anlamayayım? Ben size hak verdim fakat hali hazırda bende yavru beslediğim için artığı ne kadar, nitratı ne kadar vs gibi şeyleri canlı gözlemliyorum. Sizin dediğiniz şeyi şöyle anlıyorum, yavrular ölüryosa o sudaki nitrat patlaması göllerdeki alg patlaması gibi birşey. Bir bakıyoruz göl yemyeşil misali su birden nitrata boğuldu yani.
Biyolojik neden dediğim için içine nitratı katıyorum. Benimle tartışmanıza gerek yok bende yardımcı olmaya çalışıyorum. Ezber bilgi değil gözlemlerimi paylaşıyorum. Ezberler gerçek hayatta pek tutmuyor bilirsiniz.[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Aklıma kum geldi acaba kum dan olabilir mi bu ölümler ? Her gün en az 3 yavru balığım ölüyor. Silis kum kullanıyorum ve ilk olarak yavru akvaryum una koydum . Gayet temiz ve özenle yıkadığımı düşünüyorum kum onlar için bir sorun teşkil eder mi ?
[QUOTE=oblomov]
Bence benim yazdiklarimi bir daha okuyun. Ben nitrat birikimi olabilir demisim, siz de yavrulardan nasil nitrat birikir demissiniz. Simdi de nitrat olamaz demedim diyorsunuz. Sizinle daha fazla polemige giremeyecegim. O yuzden konu hakkinda bilgisi olanlarin yorumlarina birakalim meseleyi, sorunun sahibine daha faydali olmasi acisindan.[/QUOTE]
[QUOTE=Geologist]Niye anlamayayım? Ben size hak verdim fakat hali hazırda bende yavru beslediğim için artığı ne kadar, nitratı ne kadar vs gibi şeyleri canlı gözlemliyorum. Sizin dediğiniz şeyi şöyle anlıyorum, yavrular ölüryosa o sudaki nitrat patlaması göllerdeki alg patlaması gibi birşey. Bir bakıyoruz göl yemyeşil misali su birden nitrata boğuldu yani.
Biyolojik neden dediğim için içine nitratı katıyorum. Benimle tartışmanıza gerek yok bende yardımcı olmaya çalışıyorum. Ezber bilgi değil gözlemlerimi paylaşıyorum. Ezberler gerçek hayatta pek tutmuyor bilirsiniz.[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Aklıma kum geldi acaba kum dan olabilir mi bu ölümler ? Her gün en az 3 yavru balığım ölüyor. Silis kum kullanıyorum ve ilk olarak yavru akvaryum una koydum . Gayet temiz ve özenle yıkadığımı düşünüyorum kum onlar için bir sorun teşkil eder mi ?
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
