ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LittleBlueFish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Kasım 2015 14:25
Son Ziyaret:
14 Şubat 2016 00:45
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Acil Betta Kuyruk Erimesi
[QUOTE=mesutok]Su değişimlerinde suyun hepsini değiştirmeyin, ve dinlenmiş su kullanın çeşmeden direkt klorlu suyu eklemeyin çeşme suyu balığın bulunduğu odada kapaksız bir kapta 2 gün bekletilirse klor uçar, su o odanın ısısına gelir sonra kullanabilirsiniz. Su değişiminide 5 günde bir yüzde yapın 5 litre çünkü ufak bozulma asitlenme yakıcı etki suda hızla artar. Şimdi yüzde 50 su değişimi yapın sudaki olumsuzlukları yüzde 50 azaltmak için. Dinlenmiş su yoksa satılan içme suları kullanılabilir onlarda klor olmaz. Akvaryumla aynı ısıya getirir eklersiniz. yani bulunduğu yerden şimdi 2.5 litre çekip yerine taze su ekleyin. Sonra mikofish ilacı vardır ondan kullanırsanız iyi olur akvaryumcularda satılır yüzgeç erimesi tedavisi mantar ilacı bu, Biyo Mikofish diye geçer. Suyu açık sarı yapacak kadar tahmini 5 litreyi 5 damla açık yeşil gibi birşey yapar yeterli olabilir bir iki damla fazla eksik farketmez. Sonra o suda 3 gün yüzsün 3 gün sonra yine su değişimi yaparsınız yüzde 50'ye yakın bir iki damla daha damlatır suyun açık soru tonunu konursunuz, 3 gün daha yüzer, eder 6 gün. Zaten 2 hafta içinde kuyruklar yavaş yavaş kendini onurmaya başlayacaktır inşaallah. Bir link ekleyeceğim ondan faydalanabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fel%C3%A7_mi_oluyor_%28__masallahi_hakettik_iyilestik_k770701.asp?PID=4381102#4381102[/URL]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/erkek_yunusum_iki_gundur_durgun_ve_surekli_yuzeye_k828609.asp[/URL]
Mikofish ilacının suya vereceği renk tonu:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/mikofsih%20ton.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=mesutok]Su değişimlerinde suyun hepsini değiştirmeyin, ve dinlenmiş su kullanın çeşmeden direkt klorlu suyu eklemeyin çeşme suyu balığın bulunduğu odada kapaksız bir kapta 2 gün bekletilirse klor uçar, su o odanın ısısına gelir sonra kullanabilirsiniz. Su değişiminide 5 günde bir yüzde yapın 5 litre çünkü ufak bozulma asitlenme yakıcı etki suda hızla artar. Şimdi yüzde 50 su değişimi yapın sudaki olumsuzlukları yüzde 50 azaltmak için. Dinlenmiş su yoksa satılan içme suları kullanılabilir onlarda klor olmaz. Akvaryumla aynı ısıya getirir eklersiniz. yani bulunduğu yerden şimdi 2.5 litre çekip yerine taze su ekleyin. Sonra mikofish ilacı vardır ondan kullanırsanız iyi olur akvaryumcularda satılır yüzgeç erimesi tedavisi mantar ilacı bu, Biyo Mikofish diye geçer. Suyu açık sarı yapacak kadar tahmini 5 litreyi 5 damla açık yeşil gibi birşey yapar yeterli olabilir bir iki damla fazla eksik farketmez. Sonra o suda 3 gün yüzsün 3 gün sonra yine su değişimi yaparsınız yüzde 50'ye yakın bir iki damla daha damlatır suyun açık soru tonunu konursunuz, 3 gün daha yüzer, eder 6 gün. Zaten 2 hafta içinde kuyruklar yavaş yavaş kendini onurmaya başlayacaktır inşaallah. Bir link ekleyeceğim ondan faydalanabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fel%C3%A7_mi_oluyor_%28__masallahi_hakettik_iyilestik_k770701.asp?PID=4381102#4381102[/URL]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/erkek_yunusum_iki_gundur_durgun_ve_surekli_yuzeye_k828609.asp[/URL]
Mikofish ilacının suya vereceği renk tonu:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/mikofsih%20ton.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sorun şu ki ben hep içme suyu kullandım ve hep sera su düzenleyici ile yararlı bakteri damlalarını damlattım. Su hep 26 dereceydi. Akvaryumunu temizleyeli 3 gün olmuştu. Hani hastalanması için sebep göremiyorum. Şimdi aldım mikofishi. Satan akvaryumcu suyu komple değiş dedi. Ne yapayım? Azar azar mı yapıyım dediğiniz gibi? Filtrem yok.
[QUOTE=mesutok]Su değişimlerinde suyun hepsini değiştirmeyin, ve dinlenmiş su kullanın çeşmeden direkt klorlu suyu eklemeyin çeşme suyu balığın bulunduğu odada kapaksız bir kapta 2 gün bekletilirse klor uçar, su o odanın ısısına gelir sonra kullanabilirsiniz. Su değişiminide 5 günde bir yüzde yapın 5 litre çünkü ufak bozulma asitlenme yakıcı etki suda hızla artar. Şimdi yüzde 50 su değişimi yapın sudaki olumsuzlukları yüzde 50 azaltmak için. Dinlenmiş su yoksa satılan içme suları kullanılabilir onlarda klor olmaz. Akvaryumla aynı ısıya getirir eklersiniz. yani bulunduğu yerden şimdi 2.5 litre çekip yerine taze su ekleyin. Sonra mikofish ilacı vardır ondan kullanırsanız iyi olur akvaryumcularda satılır yüzgeç erimesi tedavisi mantar ilacı bu, Biyo Mikofish diye geçer. Suyu açık sarı yapacak kadar tahmini 5 litreyi 5 damla açık yeşil gibi birşey yapar yeterli olabilir bir iki damla fazla eksik farketmez. Sonra o suda 3 gün yüzsün 3 gün sonra yine su değişimi yaparsınız yüzde 50'ye yakın bir iki damla daha damlatır suyun açık soru tonunu konursunuz, 3 gün daha yüzer, eder 6 gün. Zaten 2 hafta içinde kuyruklar yavaş yavaş kendini onurmaya başlayacaktır inşaallah. Bir link ekleyeceğim ondan faydalanabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fel%C3%A7_mi_oluyor_%28__masallahi_hakettik_iyilestik_k770701.asp?PID=4381102#4381102[/URL]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/erkek_yunusum_iki_gundur_durgun_ve_surekli_yuzeye_k828609.asp[/URL]
Mikofish ilacının suya vereceği renk tonu:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/mikofsih%20ton.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=mesutok]Su değişimlerinde suyun hepsini değiştirmeyin, ve dinlenmiş su kullanın çeşmeden direkt klorlu suyu eklemeyin çeşme suyu balığın bulunduğu odada kapaksız bir kapta 2 gün bekletilirse klor uçar, su o odanın ısısına gelir sonra kullanabilirsiniz. Su değişiminide 5 günde bir yüzde yapın 5 litre çünkü ufak bozulma asitlenme yakıcı etki suda hızla artar. Şimdi yüzde 50 su değişimi yapın sudaki olumsuzlukları yüzde 50 azaltmak için. Dinlenmiş su yoksa satılan içme suları kullanılabilir onlarda klor olmaz. Akvaryumla aynı ısıya getirir eklersiniz. yani bulunduğu yerden şimdi 2.5 litre çekip yerine taze su ekleyin. Sonra mikofish ilacı vardır ondan kullanırsanız iyi olur akvaryumcularda satılır yüzgeç erimesi tedavisi mantar ilacı bu, Biyo Mikofish diye geçer. Suyu açık sarı yapacak kadar tahmini 5 litreyi 5 damla açık yeşil gibi birşey yapar yeterli olabilir bir iki damla fazla eksik farketmez. Sonra o suda 3 gün yüzsün 3 gün sonra yine su değişimi yaparsınız yüzde 50'ye yakın bir iki damla daha damlatır suyun açık soru tonunu konursunuz, 3 gün daha yüzer, eder 6 gün. Zaten 2 hafta içinde kuyruklar yavaş yavaş kendini onurmaya başlayacaktır inşaallah. Bir link ekleyeceğim ondan faydalanabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fel%C3%A7_mi_oluyor_%28__masallahi_hakettik_iyilestik_k770701.asp?PID=4381102#4381102[/URL]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/erkek_yunusum_iki_gundur_durgun_ve_surekli_yuzeye_k828609.asp[/URL]
Mikofish ilacının suya vereceği renk tonu:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/mikofsih%20ton.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sorun şu ki ben hep içme suyu kullandım ve hep sera su düzenleyici ile yararlı bakteri damlalarını damlattım. Su hep 26 dereceydi. Akvaryumunu temizleyeli 3 gün olmuştu. Hani hastalanması için sebep göremiyorum. Şimdi aldım mikofishi. Satan akvaryumcu suyu komple değiş dedi. Ne yapayım? Azar azar mı yapıyım dediğiniz gibi? Filtrem yok.
Acil Betta Kuyruk Erimesi
[IMG]null[/IMG]Dün gece sapasağlam balığımın sabah kalktım kuyruğu erimiş, saçak saçak olmuş. Anlam veremedim bir gecede nasıl olur?
Ne önerirsiniz ne yapmalıyım?
Suyunu 2-3 gün önce değiştirmiştim. 5 litrelik akvaryumda yaşıyor. Sera yararlı bakteri ve su düzenleyici katıyordum 4er damla. Su sıcaklığı 25, ısıtıcı var. Yaklaşık 2 aydır bakıyorum. 1 gecede böyle oldu. Lütfen yardım edin[:'(]
Önceki ve sonraki halini ekledim[EDIT]LittleBlueFish,2015-12-11 14:18:44[/EDIT]
[IMG]null[/IMG]Dün gece sapasağlam balığımın sabah kalktım kuyruğu erimiş, saçak saçak olmuş. Anlam veremedim bir gecede nasıl olur?
Ne önerirsiniz ne yapmalıyım?
Suyunu 2-3 gün önce değiştirmiştim. 5 litrelik akvaryumda yaşıyor. Sera yararlı bakteri ve su düzenleyici katıyordum 4er damla. Su sıcaklığı 25, ısıtıcı var. Yaklaşık 2 aydır bakıyorum. 1 gecede böyle oldu. Lütfen yardım edin[:'(]
Önceki ve sonraki halini ekledim[EDIT]LittleBlueFish,2015-12-11 14:18:44[/EDIT]
Beyaz Benek ?
[QUOTE=k.namalir]Resim atma imkanın varsa daha net konusulur kardeşim
[/QUOTE]
Balığım betta. Gözüm bile zor buluyor nerdeyse kamerada hiç anlaşılmaz :(
[QUOTE=k.namalir]Resim atma imkanın varsa daha net konusulur kardeşim
[/QUOTE]
Balığım betta. Gözüm bile zor buluyor nerdeyse kamerada hiç anlaşılmaz :(
Beyaz Benek ?
Merhabalar,
Bugün balığımın kuyruğunda ve sakalında olmak üzere toplamda 2 tane sanki ince bir iğneyle bir kağıdı delmişçesine- öyle bir küçüklükte beyaz noktalar gördüm. Kabarık,kabartılı şekilde değiller. Sanki delik gibi duruyor bu iki leke.
Beyaz benek Hastalığına mı yakalanmış?
NE YAPMAM LAZIM?
Suyunu bugün değiştirdim, sera yararlı bakteri ve su düzenleyici damlalarını sıktım kendisi fanusta 25derecede yaşıyor ve iştahı yerinde.[EDIT]LittleBlueFish,2015-11-18 00:49:08[/EDIT]
Merhabalar,
Bugün balığımın kuyruğunda ve sakalında olmak üzere toplamda 2 tane sanki ince bir iğneyle bir kağıdı delmişçesine- öyle bir küçüklükte beyaz noktalar gördüm. Kabarık,kabartılı şekilde değiller. Sanki delik gibi duruyor bu iki leke.
Beyaz benek Hastalığına mı yakalanmış?
NE YAPMAM LAZIM?
Suyunu bugün değiştirdim, sera yararlı bakteri ve su düzenleyici damlalarını sıktım kendisi fanusta 25derecede yaşıyor ve iştahı yerinde.[EDIT]LittleBlueFish,2015-11-18 00:49:08[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Balığı ilk aldığımda fanusta durdu 10 gün falan sadece beni gördüğümde yüzüyordu onun dışında hep hareketsizdi. Ne kadar büyük hata yaptığımı akvaryuma koyunca anladım. Şimdi durmaksızın yüzüyor. Sizinki nasıl? Zor şartlarda da yaşabiliyor nasıl olsa diyip hayvana eziyet çektiriyor olmayasınız? 10tl ye akvaryumlar var ısıtıcı almayın ama daha büyük bir akvaryuma geçirip balığınızın mutluluğunu görün derim ben yaparsanız beni haberdar edin :))[:)][QUOTE=Womenakvarist][QUOTE][/QUOTE]Ben de yaklaşık bir senedir iş yerimde ki masanın üzerinde vazonun içinde beta besliyorum. İçinde hiç bir şey yok. ( ısıtıcı filitre derece vb. ) hazır su kullanmazsan, tamamen su değişimi yapıp direk alıştırmadan Balığı atmazsan oda da sürekli kaloriferlerde yanıyorsa hiç bir şey olmuyor. Bu ara da 1 senedir aynı balık. Ama detaylarını bilemem. Bildiğim asıl varanın pirinç tarlaları olduğu, çok az su ve oksijen ile hayatta kalabildikleri. [QUOTE=LittleBlueFish]Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı[:?]
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada. [/QUOTE][/QUOTE]
Balığı ilk aldığımda fanusta durdu 10 gün falan sadece beni gördüğümde yüzüyordu onun dışında hep hareketsizdi. Ne kadar büyük hata yaptığımı akvaryuma koyunca anladım. Şimdi durmaksızın yüzüyor. Sizinki nasıl? Zor şartlarda da yaşabiliyor nasıl olsa diyip hayvana eziyet çektiriyor olmayasınız? 10tl ye akvaryumlar var ısıtıcı almayın ama daha büyük bir akvaryuma geçirip balığınızın mutluluğunu görün derim ben yaparsanız beni haberdar edin :))[:)][QUOTE=Womenakvarist][QUOTE][/QUOTE]Ben de yaklaşık bir senedir iş yerimde ki masanın üzerinde vazonun içinde beta besliyorum. İçinde hiç bir şey yok. ( ısıtıcı filitre derece vb. ) hazır su kullanmazsan, tamamen su değişimi yapıp direk alıştırmadan Balığı atmazsan oda da sürekli kaloriferlerde yanıyorsa hiç bir şey olmuyor. Bu ara da 1 senedir aynı balık. Ama detaylarını bilemem. Bildiğim asıl varanın pirinç tarlaları olduğu, çok az su ve oksijen ile hayatta kalabildikleri. [QUOTE=LittleBlueFish]Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı[:?]
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada. [/QUOTE][/QUOTE]
Önemli-betta Balığı Hakkında
Teşekkür ederim :) ben aldığımdan beri hep damacana su kullanıyorum balık için zararlı dediler doğru mu ? Sera su düzenleyici ve yararlı bakteri damlalarını kullanıyorum her değişimde. Bir gün ıspanak veriyorum. Haftanın bir günü de aç bırakıyorum öyle okudum sindirimi için iyidir demişler. Doğru mu ?
[QUOTE=mesutok]Bence sorun değildir ilk ısıttığında suyu 26 lara kadar çıkartır sonra 24 lere düşünce yine çalışır 25 derece yapmaya çalışır ve 26 yaklaştırır durur. Isıtıcı 24 derecede olsada olur faketmez. Derece doğru ölçüyor bence. 24-25 derece bence iyi. Herhalde akvaryumun ortalama 35-40 litrelik birşeydir. Akvaryumunda filtre varmı varsa, varsa başka birşeye gerek yok, hava filtresinden kastın nedir anlamadım, hiçbir filtren yoksa birtane en ufağından askı filtre alıp kullanabilirsin fazla akıntıda yapmaz balığın rahat eder hemde dışkıları temizler filtren, ışıtıcıyıda onun yanına koyarsın ondan dökülen suyun akıntısı ısıtıcını iyi çalıştırır.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/selale.jpg[/IMG]
Sabah akşam balığını uygun ekilde yemlersin şimidiye kadar yaptığın yemleme yetiyorsa öyle devam et yemi işte abartma midesini düşün. Haşlanmış bezelyenin kabuğunu soy içini at onuda severek yer.
Hareketli olması geniş ortama geçti mutlu rahat rahat yüzüyor, suya atmadan eline saldırması büyük akvaryuma geçti daha fazla yüzüyor kalori harcıyordur keyfi yerine gelmiştir onun için yeme iştahı artmıştır, bunda sorun yok keyfi yerinde hareketli balık sağlıkldır. Haftada bir 1/4 - 1/3 oranında su değişimi yaparsın suyu zatelersin, çeşme suyunu kapaksız bir kovaya koy balığın bulunduğu odada en az 2 gün beklet kloru uçar bu suyu su değişinde kullanabilirsin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) ben aldığımdan beri hep damacana su kullanıyorum balık için zararlı dediler doğru mu ? Sera su düzenleyici ve yararlı bakteri damlalarını kullanıyorum her değişimde. Bir gün ıspanak veriyorum. Haftanın bir günü de aç bırakıyorum öyle okudum sindirimi için iyidir demişler. Doğru mu ?
Teşekkür ederim :) ben aldığımdan beri hep damacana su kullanıyorum balık için zararlı dediler doğru mu ? Sera su düzenleyici ve yararlı bakteri damlalarını kullanıyorum her değişimde. Bir gün ıspanak veriyorum. Haftanın bir günü de aç bırakıyorum öyle okudum sindirimi için iyidir demişler. Doğru mu ?
[QUOTE=mesutok]Bence sorun değildir ilk ısıttığında suyu 26 lara kadar çıkartır sonra 24 lere düşünce yine çalışır 25 derece yapmaya çalışır ve 26 yaklaştırır durur. Isıtıcı 24 derecede olsada olur faketmez. Derece doğru ölçüyor bence. 24-25 derece bence iyi. Herhalde akvaryumun ortalama 35-40 litrelik birşeydir. Akvaryumunda filtre varmı varsa, varsa başka birşeye gerek yok, hava filtresinden kastın nedir anlamadım, hiçbir filtren yoksa birtane en ufağından askı filtre alıp kullanabilirsin fazla akıntıda yapmaz balığın rahat eder hemde dışkıları temizler filtren, ışıtıcıyıda onun yanına koyarsın ondan dökülen suyun akıntısı ısıtıcını iyi çalıştırır.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/selale.jpg[/IMG]
Sabah akşam balığını uygun ekilde yemlersin şimidiye kadar yaptığın yemleme yetiyorsa öyle devam et yemi işte abartma midesini düşün. Haşlanmış bezelyenin kabuğunu soy içini at onuda severek yer.
Hareketli olması geniş ortama geçti mutlu rahat rahat yüzüyor, suya atmadan eline saldırması büyük akvaryuma geçti daha fazla yüzüyor kalori harcıyordur keyfi yerine gelmiştir onun için yeme iştahı artmıştır, bunda sorun yok keyfi yerinde hareketli balık sağlıkldır. Haftada bir 1/4 - 1/3 oranında su değişimi yaparsın suyu zatelersin, çeşme suyunu kapaksız bir kovaya koy balığın bulunduğu odada en az 2 gün beklet kloru uçar bu suyu su değişinde kullanabilirsin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) ben aldığımdan beri hep damacana su kullanıyorum balık için zararlı dediler doğru mu ? Sera su düzenleyici ve yararlı bakteri damlalarını kullanıyorum her değişimde. Bir gün ıspanak veriyorum. Haftanın bir günü de aç bırakıyorum öyle okudum sindirimi için iyidir demişler. Doğru mu ?
Önemli-betta Balığı Hakkında
Herkese merhaba ,
3haftadır bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı[:?]
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir [:?][:?]
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
Diğer bir soru,
Tetra betta granül yem kullanıyorum. Günde kaç tane vermem gerekiyor? Ben 4 adet veriyorum[:?][:?][:?]
Son olarak,
Fanustan akvaryuma geçireli bir kaç gün oldu, balığım huy değiştirdi. Çok hareketli hiç durmadan yüzüyor bunda bir sorun yoktur sanırım ama beni rahatsız eden eskiden yemi parmağımın ucuyla koyardım ordan usulca alırdı, şimdi suya atmadan elime saldırıyor parmağımı ısıracak gibi[:kotu:][:cik:] Hırçınlaştı sanırım nedeni ne olabilir ?
ŞIMDIDEN TEŞEKKÜRLER[:)][:)][EDIT]LittleBlueFish,2015-11-09 13:22:50[/EDIT]
Herkese merhaba ,
3haftadır bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı[:?]
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir [:?][:?]
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
Diğer bir soru,
Tetra betta granül yem kullanıyorum. Günde kaç tane vermem gerekiyor? Ben 4 adet veriyorum[:?][:?][:?]
Son olarak,
Fanustan akvaryuma geçireli bir kaç gün oldu, balığım huy değiştirdi. Çok hareketli hiç durmadan yüzüyor bunda bir sorun yoktur sanırım ama beni rahatsız eden eskiden yemi parmağımın ucuyla koyardım ordan usulca alırdı, şimdi suya atmadan elime saldırıyor parmağımı ısıracak gibi[:kotu:][:cik:] Hırçınlaştı sanırım nedeni ne olabilir ?
ŞIMDIDEN TEŞEKKÜRLER[:)][:)][EDIT]LittleBlueFish,2015-11-09 13:22:50[/EDIT]
Betta Hakkında Tavsiye Ricası
Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
Tetra betta granül yem kullanıyorum günde 2 tane vermemi söylediler. Ben 4 tane veriyorum yine de doymuyor. Elime saldırıyor. Bunun doğru ölçüsü nedir ?
Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
Tetra betta granül yem kullanıyorum günde 2 tane vermemi söylediler. Ben 4 tane veriyorum yine de doymuyor. Elime saldırıyor. Bunun doğru ölçüsü nedir ?
Betta Akvaryumu
Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı[:?]
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
Herkese merhaba ,
Bir betta balığım var 30cm yüksekliğe 40 cm genişliğinde akvaryum aldım. Isıtıcısını 25 dereceye ayarlamama rağmen derece suyu 26 gösteriyor. Bu yüzden ısıtıcıyı 24 dereceye getirdim. Acaba derece mi yanlış ölçüyor ? Isıtıcı markam tetra 25 watt. Uygun sıcaklık sizce kaç olmalı[:?]
Hava filtresi kullanmıyorum, gerekli midir ?
Isıtıcı kullanmadan suyun sıcaklığı 23 derece bu arada.
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
