ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batuhanyaran
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2016 18:02
Son Ziyaret:
15 Eylül 2017 14:47
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
batuhanyarann
SON 9 MESAJI
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
