ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Geologist
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
205
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2016 01:27
Son Ziyaret:
11 Kasım 2024 10:13
Toplam Mesaj:
351 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Frt mskn
Doğum Tarihi:
11 Aralık 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Jeoloji mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184999/200220171525321.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Hangi Malzeme Ne İşe Yarar? Cevap Burada.
Siteye 4 senede 1 uğruyorum.[:D]
Siteye 4 senede 1 uğruyorum.[:D]
İç Sump Yaptım Çok Güzel Oldu:) Fiyat Yazdım!
[QUOTE=Görkem52]Hocam venüsaqua iç filte kullanıma devam ediyormusunuz.?[/QUOTE]
hocam mesajınızı tesadüfen birşeye bakmak için girince gördüm. ben bu akvaryumu bir kaç yıl önce kuzenime verdim. ama evet kullanılıyor hala. ben ayrı akvaryumlarda da o marka filtreyi kullandım çok memnunum f/p ürünüdür.
[QUOTE=Görkem52]Hocam venüsaqua iç filte kullanıma devam ediyormusunuz.?[/QUOTE]
hocam mesajınızı tesadüfen birşeye bakmak için girince gördüm. ben bu akvaryumu bir kaç yıl önce kuzenime verdim. ama evet kullanılıyor hala. ben ayrı akvaryumlarda da o marka filtreyi kullandım çok memnunum f/p ürünüdür.
Balık Önerisi
[QUOTE=mahirata]
3,5 senedir japon besliyorum. İlk aldığımda akvaryumu büyük cahillik etmiştim bilmiyodum hangi türler bir arada yaşar diye o yüzden 50ltlik akvaryuma 2japon 2melek 3lepistes 2kılıçkuyruk 2moli koymuştum ve yakın zamanda japonlar hariç hepsi ölmüştü. Sonra japonlar da bir şekilde hasta oldu ve onlar da öldü.Sonra hobiden soğudum zaten taşınacaktık. Taşındıktan sonra ilk baya bi araştırdım bu hobiyi sonra 3 japon aldım onlar da sanırım kabızlıktan öldüler. Sonra 3 tane daha japon aldım onlara 1 senedir bakıyorum. Çok şükür herhangi bir sıkıntı yok. Ve en uzun yaşayan balık vatozum oldu 2,5 senedir bende.[/QUOTE]
O zaman Malawi türleri alın hocam, etçil malawi. Kolay ve hızlı öğrenirsiniz bu işi
[QUOTE=mahirata]
3,5 senedir japon besliyorum. İlk aldığımda akvaryumu büyük cahillik etmiştim bilmiyodum hangi türler bir arada yaşar diye o yüzden 50ltlik akvaryuma 2japon 2melek 3lepistes 2kılıçkuyruk 2moli koymuştum ve yakın zamanda japonlar hariç hepsi ölmüştü. Sonra japonlar da bir şekilde hasta oldu ve onlar da öldü.Sonra hobiden soğudum zaten taşınacaktık. Taşındıktan sonra ilk baya bi araştırdım bu hobiyi sonra 3 japon aldım onlar da sanırım kabızlıktan öldüler. Sonra 3 tane daha japon aldım onlara 1 senedir bakıyorum. Çok şükür herhangi bir sıkıntı yok. Ve en uzun yaşayan balık vatozum oldu 2,5 senedir bende.[/QUOTE]
O zaman Malawi türleri alın hocam, etçil malawi. Kolay ve hızlı öğrenirsiniz bu işi
Zemindeki Akvaryuma Dip Cekemiyorum
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
Kaplumbağa Kış Uykusu
Hocam kaplumbağanın olduğu yerde bi idrar belirtisi var mı, biraz fazla uykuda kalmış gibi gözüküyor. Onu ısıtmanız lazım, uyumak için yaşı küçükmüş keşke uyutmasaydınız. Yaklaşık 29-30derece olacak şekilde ısınması lazım, su içmesi lazım, yavaş yavaş yemek yemesi lazım. Kuyruğu suda kalacak şekilde biraz su ekleyin, arada sırada kabuğunu ıslatın. Gözle görülür bir sağlık sorunu var mı, uyanması 1haftayı bulabilir
Hocam kaplumbağanın olduğu yerde bi idrar belirtisi var mı, biraz fazla uykuda kalmış gibi gözüküyor. Onu ısıtmanız lazım, uyumak için yaşı küçükmüş keşke uyutmasaydınız. Yaklaşık 29-30derece olacak şekilde ısınması lazım, su içmesi lazım, yavaş yavaş yemek yemesi lazım. Kuyruğu suda kalacak şekilde biraz su ekleyin, arada sırada kabuğunu ıslatın. Gözle görülür bir sağlık sorunu var mı, uyanması 1haftayı bulabilir
Arka Sump Tasarımım. Önerileriniz?
[QUOTE=babbafett]Selamlar,
40x40x40 akvaryumuma arka sump yapmayı planlıyorum. Su girişinin özellikle alttan olmasını istiyorum, üst kısma da giriş yaptım ama doğru olup olmadığından emin değilim. Temiz su çıkışı için açmam gereken deliğin çapı 10mm yeterli olur mu? Burada kullanılacak adaptörün ölçüleri ne olmalı? Ayrıca şöyle olsa daha iyi olur dediğiniz yerler varsa yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam motora takacağınız hortum 12/16mm olacaktır. İç çap 12 bu motor çıkışına girecek, et kalınlıklarıyla birlikte dış çapda 16mm, yani o delik 16mm olmalı. Ha bi aparat kullanacaksanız da 12mm altı tazyik yapar, motoru zorlar. Motor kısmında 2 şaşırtmaya gerek yok zaten o su süzülmeyeceği için hızlandırmak anlamsız, üstten su giriş deliği yüzey emici olduğunu farz edersek suyun seviyesinden 5mm inse bile yeterli, ben olsam açmazdım çünkü o hep çeker suyu ve aşağıdan istediğiniz verimle su çekemez sump. Birde gözleri çok küçük yapmayın. Sump doldur boşalt temizle, motoru monte etmek bile inanılmaz zor bir olay.
[QUOTE=babbafett]Selamlar,
40x40x40 akvaryumuma arka sump yapmayı planlıyorum. Su girişinin özellikle alttan olmasını istiyorum, üst kısma da giriş yaptım ama doğru olup olmadığından emin değilim. Temiz su çıkışı için açmam gereken deliğin çapı 10mm yeterli olur mu? Burada kullanılacak adaptörün ölçüleri ne olmalı? Ayrıca şöyle olsa daha iyi olur dediğiniz yerler varsa yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam motora takacağınız hortum 12/16mm olacaktır. İç çap 12 bu motor çıkışına girecek, et kalınlıklarıyla birlikte dış çapda 16mm, yani o delik 16mm olmalı. Ha bi aparat kullanacaksanız da 12mm altı tazyik yapar, motoru zorlar. Motor kısmında 2 şaşırtmaya gerek yok zaten o su süzülmeyeceği için hızlandırmak anlamsız, üstten su giriş deliği yüzey emici olduğunu farz edersek suyun seviyesinden 5mm inse bile yeterli, ben olsam açmazdım çünkü o hep çeker suyu ve aşağıdan istediğiniz verimle su çekemez sump. Birde gözleri çok küçük yapmayın. Sump doldur boşalt temizle, motoru monte etmek bile inanılmaz zor bir olay.
Balık Önerisi
[QUOTE=mahirata]Merhabalar 350-400 lt arası bir tank almayı düşünüyorum.Balık önerir misiniz? Canlı doğuran düşünmüştüm ama büyük akvaryumda küçük mü kalırlar bilemedim.[/QUOTE]
Daha önce bu konuda tecrübeniz var mı, ilk defa mı balık besleyeceksiniz.
İlk ise o hacimde bitkiyle başlamak çok zor olur. Canlı doğurandan ziyade önce bi sarı prensesle başlayın derim. kolay Malawi türlerine yönelirdim ben olsam. [EDIT]Geologist,2020-05-28 03:41:53[/EDIT]
[QUOTE=mahirata]Merhabalar 350-400 lt arası bir tank almayı düşünüyorum.Balık önerir misiniz? Canlı doğuran düşünmüştüm ama büyük akvaryumda küçük mü kalırlar bilemedim.[/QUOTE]
Daha önce bu konuda tecrübeniz var mı, ilk defa mı balık besleyeceksiniz.
İlk ise o hacimde bitkiyle başlamak çok zor olur. Canlı doğurandan ziyade önce bi sarı prensesle başlayın derim. kolay Malawi türlerine yönelirdim ben olsam. [EDIT]Geologist,2020-05-28 03:41:53[/EDIT]
Yaprak Ve Camlarda Yosun
[QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE][QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE]
Günlük 4+4 8saat yapıyordum, yosun artınca bitkilerde iyi fotosentez yapınca besini tüketsin diye tek parça 10-12 saat yapmaya başladım. Yoaun iyice arttı:) bitkilerde nedense fotosentez yapmayı kesti, monte carlolarda yosun yok ama onlarda fotosentez yapmıyor. Şuan aydınlatmayı 2şer saatlik 4parçaya böldüm. Lümenini bilmiyorum, full spektrum olduğunu biliyorum[EDIT]Geologist,2020-05-27 08:14:55[/EDIT]
[QUOTE=mrt.ozman]Sudaki sirküyason yetersiz olabilir mi? 40 litre akvaryumda eheim 2213+lily pipe ve eheim liberty 75 çalıştırıyorum. Durağan sularda yosunun yayılması ve oluşumunu engelleyemezsiniz.
"Co2 saniyede 2 kabarcık altına düşmüyor" demişsiniz. co2 dengesizliği olduğunu düşünüyorsanız stabil hale getirmeniz de işe yarayabilir. Ayrıca Co2 dalgalanmaları ph'ı da etkileyecektir. (Balık kaybı yaşatabilir)[/QUOTE]
Su içi sirkülasyonu gayet iyi, ama yüzeydeki sirkülasyon iyi değil.
[QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE][QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE]
Günlük 4+4 8saat yapıyordum, yosun artınca bitkilerde iyi fotosentez yapınca besini tüketsin diye tek parça 10-12 saat yapmaya başladım. Yoaun iyice arttı:) bitkilerde nedense fotosentez yapmayı kesti, monte carlolarda yosun yok ama onlarda fotosentez yapmıyor. Şuan aydınlatmayı 2şer saatlik 4parçaya böldüm. Lümenini bilmiyorum, full spektrum olduğunu biliyorum[EDIT]Geologist,2020-05-27 08:14:55[/EDIT]
[QUOTE=mrt.ozman]Sudaki sirküyason yetersiz olabilir mi? 40 litre akvaryumda eheim 2213+lily pipe ve eheim liberty 75 çalıştırıyorum. Durağan sularda yosunun yayılması ve oluşumunu engelleyemezsiniz.
"Co2 saniyede 2 kabarcık altına düşmüyor" demişsiniz. co2 dengesizliği olduğunu düşünüyorsanız stabil hale getirmeniz de işe yarayabilir. Ayrıca Co2 dalgalanmaları ph'ı da etkileyecektir. (Balık kaybı yaşatabilir)[/QUOTE]
Su içi sirkülasyonu gayet iyi, ama yüzeydeki sirkülasyon iyi değil.
Yaprak Ve Camlarda Yosun
[QUOTE=Sheyda27]
Merhaba,
Aynı sorun ne yazik ki bende de var ve neriteler maalesef ki çözüm olmadı üstelik bende thedoxus altenai de var bol miktarda siz excell kullanıyor musunuz?
[/QUOTE]
Ben haftada 3defa 1er ml kullanıyorum ama hergün 1ml ye başlayacağım yarın su değişimi yapıp.
[QUOTE=Sheyda27]
Merhaba,
Aynı sorun ne yazik ki bende de var ve neriteler maalesef ki çözüm olmadı üstelik bende thedoxus altenai de var bol miktarda siz excell kullanıyor musunuz?
[/QUOTE]
Ben haftada 3defa 1er ml kullanıyorum ama hergün 1ml ye başlayacağım yarın su değişimi yapıp.
Yaprak Ve Camlarda Yosun
[QUOTE=AkvaryumKolik] Nerite salyangozu yaprakları temizler. Ama biraz uzun sürebilir. Beklemek istemiyorsanız yosunlu yaprakları kesebilirsiniz ya da oksijenli suyu local uygulayabilirsiniz.[/QUOTE]
nerite salyangozu alıcam yakın zamanda 8-10 tane, birde oto cat alayım diyorum. Yapraklar kesilecek yada oksijen uygulanacak gibi değiller , mecbur neriteyi bekleyeceğim.
[QUOTE=AkvaryumKolik] Nerite salyangozu yaprakları temizler. Ama biraz uzun sürebilir. Beklemek istemiyorsanız yosunlu yaprakları kesebilirsiniz ya da oksijenli suyu local uygulayabilirsiniz.[/QUOTE]
nerite salyangozu alıcam yakın zamanda 8-10 tane, birde oto cat alayım diyorum. Yapraklar kesilecek yada oksijen uygulanacak gibi değiller , mecbur neriteyi bekleyeceğim.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
