ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
togrulbilalzade
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2016 09:51
Son Ziyaret:
30 Mayıs 2017 14:38
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Yeni akvarist.
160 litre bitki akvaryumu-20 adet kiraz karides.
50 litre bitki akvaryumu-50 adet yavru Moli.
Toğrul Bilalzadə
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulum Bitkili Akvaryum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340002.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340001.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar son durum bu :) Emek ve sabır önemlidir :)
Özet geçiyim: 31 Ağustosta akvaryumu kurdum, bitkiler eklendi. 10 Eylülde 9 adet kiraz karides eklendi. 16 Eylülde mayalı sistemle CO2 verildi ama karidesleri etkilediği için 2 gün sonra çıkarıldı
20 Eylülde 50 adet moli yavrusu eklendi. 22 Eylülde 10 adet kiraz karides eklendi ve pipo filtre kuruldu.25 Eylülde yeni bitkiler eklendi moliler çıkarılıp başka tanka taşındı, karidesler eklendi.Su tamamen berrak ve sistem tamamen oturdu.Bitkilerin durumu iyi fotosentez orta derecede, çürüme orta derecede.CO2 ihtiyacı şimdilik yok.
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340002.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340001.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar son durum bu :) Emek ve sabır önemlidir :)
Özet geçiyim: 31 Ağustosta akvaryumu kurdum, bitkiler eklendi. 10 Eylülde 9 adet kiraz karides eklendi. 16 Eylülde mayalı sistemle CO2 verildi ama karidesleri etkilediği için 2 gün sonra çıkarıldı
20 Eylülde 50 adet moli yavrusu eklendi. 22 Eylülde 10 adet kiraz karides eklendi ve pipo filtre kuruldu.25 Eylülde yeni bitkiler eklendi moliler çıkarılıp başka tanka taşındı, karidesler eklendi.Su tamamen berrak ve sistem tamamen oturdu.Bitkilerin durumu iyi fotosentez orta derecede, çürüme orta derecede.CO2 ihtiyacı şimdilik yok.
Yeni Kurulum Bitkili Akvaryum
[QUOTE=fikirci]Balık sayın şimdiden fazla. [/QUOTE]
Moliler 0.5 sm boyutlarında.1 haftalık yavru moliler.Zaten 2-3 gün içinde kirazlarımın 10 tanesini ve molilerin de 45 tanesini başka tanka taşıyorum, 70x25x30 boyutlarında yavruları 1 ay idare eder [:)]
[QUOTE=fikirci]Balık sayın şimdiden fazla. [/QUOTE]
Moliler 0.5 sm boyutlarında.1 haftalık yavru moliler.Zaten 2-3 gün içinde kirazlarımın 10 tanesini ve molilerin de 45 tanesini başka tanka taşıyorum, 70x25x30 boyutlarında yavruları 1 ay idare eder [:)]
Yeni Kurulum Bitkili Akvaryum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_240920161159131.jpg[/IMG]
2 hafta sonra.
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_240920161159131.jpg[/IMG]
2 hafta sonra.
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
[QUOTE=Cemlik]
Aslında karides akvaryumunda çok yapmasanız daha iyi olur. Canlıların sınırını zorlamaya gerek yok üstad :)[/QUOTE]
Anladım hocam :) Karideslerimi 70x25x30 boyutlarında sırf karides için tasarladığım yeni akvaryuma taşıyorum İn Şa Allah :) Bitkilimi boş bırakıcam bir kaç ay bitkilerimi geliştirmeğe odaklanıcam.Karides akvaryumumu da seramik ve mossla donatıcam gübre ilavesi ve s. yapmıyacağım :)
[QUOTE=Cemlik]
Aslında karides akvaryumunda çok yapmasanız daha iyi olur. Canlıların sınırını zorlamaya gerek yok üstad :)[/QUOTE]
Anladım hocam :) Karideslerimi 70x25x30 boyutlarında sırf karides için tasarladığım yeni akvaryuma taşıyorum İn Şa Allah :) Bitkilimi boş bırakıcam bir kaç ay bitkilerimi geliştirmeğe odaklanıcam.Karides akvaryumumu da seramik ve mossla donatıcam gübre ilavesi ve s. yapmıyacağım :)
Karides Kumu (Shrimp Substrate)
Selam arkadaşlar.Ben de 70x25x30 karides tankımı yeni kuruyorum ve taban için 3 seçenek düşündüm tavsiyelerinizi almak isterim.1) Aquariumgrind Caviar , 2)Aquariumgrind edelsplit 3)Kuvars kumu. Bunlardan hangisini tercih etmemi önerirsiniz? Edelsplit koyu renkli diğerleri de öyle ama en koyusu edelsplit.Bu benim 2-ci akvaryumum ilkinde dere taşı kullandım ve gayet memnunum ama bunun farklı olmasını istiyorum. Siz ne önerirsiniz?
Selam arkadaşlar.Ben de 70x25x30 karides tankımı yeni kuruyorum ve taban için 3 seçenek düşündüm tavsiyelerinizi almak isterim.1) Aquariumgrind Caviar , 2)Aquariumgrind edelsplit 3)Kuvars kumu. Bunlardan hangisini tercih etmemi önerirsiniz? Edelsplit koyu renkli diğerleri de öyle ama en koyusu edelsplit.Bu benim 2-ci akvaryumum ilkinde dere taşı kullandım ve gayet memnunum ama bunun farklı olmasını istiyorum. Siz ne önerirsiniz?
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
[QUOTE=Cemlik]En fazla ph sebebiyle bi sersemlik yaşamışlardır. Üstüne birde su değişimi yapınca sersemleme daha da artmıştır. Çok sorun olacağını sanmam hocam. Gübre vs kullanmayın ama. Doğal akışına bırakın.[/QUOTE]
Tamamdır hocam.Teşekkür ederim :) sıvı gübre ilavesini 1-2 aya yapsam peki olur mu?
[QUOTE=Cemlik]En fazla ph sebebiyle bi sersemlik yaşamışlardır. Üstüne birde su değişimi yapınca sersemleme daha da artmıştır. Çok sorun olacağını sanmam hocam. Gübre vs kullanmayın ama. Doğal akışına bırakın.[/QUOTE]
Tamamdır hocam.Teşekkür ederim :) sıvı gübre ilavesini 1-2 aya yapsam peki olur mu?
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
[QUOTE=Cemlik]
İç filtre diyor hocam dış değil. İç filtreyi kafa kısmına kadar kadın çorabıyla kapatın hocam. Mümkünse iç filtre yerine hamburg, pipo falan kullanın[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam, dediğiniz gibi yaparım.Bi sorum daha olucaktı, 4 gün öncesinde mayalı sistemle CO2 verdim akvaryuma test amaçlı ama 2 gün öncesinde de kestim gazı sadece ışık yakarken kullanmıştım.Karidesleri etkilediğini bilmiyordum açıası o kadar okudum karidesler hakkında herşey tamdı ama bi CO2 ve ph dalgalanmasını okumamışım malesef ordan berbad etdim işi.Okuyunca öğrenince hemen kapadım. 2 günden bişey olmaz diye düşündüm çabucak kapattım sistemi.Biraz da su değişimi yaptım ama %5 çok fazla değil.Ama şimdi karideslerim aşırı hareketsizleşti, ph dalgalanmasından etkilendiklerini düşünüyorum ama 2 gün öncesinden gaz vermediğim gibi karidesler de git gide pasif oldular düzelirler diye düşünmüştüm bugün baktım daha da kötüye gitmiş.Sizce çok mu geç? Kurtula bilirler mi?[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-19 22:29:45[/EDIT]
[QUOTE=Cemlik]
İç filtre diyor hocam dış değil. İç filtreyi kafa kısmına kadar kadın çorabıyla kapatın hocam. Mümkünse iç filtre yerine hamburg, pipo falan kullanın[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam, dediğiniz gibi yaparım.Bi sorum daha olucaktı, 4 gün öncesinde mayalı sistemle CO2 verdim akvaryuma test amaçlı ama 2 gün öncesinde de kestim gazı sadece ışık yakarken kullanmıştım.Karidesleri etkilediğini bilmiyordum açıası o kadar okudum karidesler hakkında herşey tamdı ama bi CO2 ve ph dalgalanmasını okumamışım malesef ordan berbad etdim işi.Okuyunca öğrenince hemen kapadım. 2 günden bişey olmaz diye düşündüm çabucak kapattım sistemi.Biraz da su değişimi yaptım ama %5 çok fazla değil.Ama şimdi karideslerim aşırı hareketsizleşti, ph dalgalanmasından etkilendiklerini düşünüyorum ama 2 gün öncesinden gaz vermediğim gibi karidesler de git gide pasif oldular düzelirler diye düşünmüştüm bugün baktım daha da kötüye gitmiş.Sizce çok mu geç? Kurtula bilirler mi?[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-19 22:29:45[/EDIT]
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
Selam arkadaşlar akvaryumum 162 litre iç filtre modeli Boyu SP101-II 720lt/h maksimum debi.Karidesler daha yumurtadan çıkmadı.? Tankımda Java Moss yok ama başka balık ve ya canlı da yok sadece karides var ve bitkili tank bitkiler de ne az ne çok orta.Yeni yumurtadan çıkan karides yavruları iç filtreye çekilirler mi? Ne yapmamı önerirsiniz
Selam arkadaşlar akvaryumum 162 litre iç filtre modeli Boyu SP101-II 720lt/h maksimum debi.Karidesler daha yumurtadan çıkmadı.? Tankımda Java Moss yok ama başka balık ve ya canlı da yok sadece karides var ve bitkili tank bitkiler de ne az ne çok orta.Yeni yumurtadan çıkan karides yavruları iç filtreye çekilirler mi? Ne yapmamı önerirsiniz
Jebo 828 Mi Atman At 3337 Mi?
Selam arkadaşlar, 162 litre bitki tankıma dış filtre almayı düşünüyorum.Jebo 828-i 255TL-ye Atman At 3337-ni 290 TL-ye satıyorlar burada (Baküde fiyatlar farklıdır fiyat kıyaslaması yapmayın ben AZN-den TL-ye kendim çevirdim). Ben Jeboyu 230TL civarına indire bilirim ama Atmanın son fiyatı bu.Sormak istediğim Jeboyla Atman arasındaki farklar nelerdir tam olarak, hangisini önerirsiniz, ses hangisinde daha azdır.Akvaryum yatak odasında ve mobilyalı değil filtre açıkta duracak.Yardımlarınız ve önerileriniz için önceden teşekkürler.[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-17 16:19:28[/EDIT]
Selam arkadaşlar, 162 litre bitki tankıma dış filtre almayı düşünüyorum.Jebo 828-i 255TL-ye Atman At 3337-ni 290 TL-ye satıyorlar burada (Baküde fiyatlar farklıdır fiyat kıyaslaması yapmayın ben AZN-den TL-ye kendim çevirdim). Ben Jeboyu 230TL civarına indire bilirim ama Atmanın son fiyatı bu.Sormak istediğim Jeboyla Atman arasındaki farklar nelerdir tam olarak, hangisini önerirsiniz, ses hangisinde daha azdır.Akvaryum yatak odasında ve mobilyalı değil filtre açıkta duracak.Yardımlarınız ve önerileriniz için önceden teşekkürler.[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-17 16:19:28[/EDIT]
Bitkili Akvaryumuma Yeni Işıklandırma
Bu benim kendi yaptığım ışıklandırma sistemim.Bitkili akvaryumum 162 litre (150 litre gerçek sus tutumu).3 adet T5 39 Watt Osram lamba kullandım toplam 117 Watt.Bide Fluoram var T8 30 Wattlık ama onu daha takmadım 147 Watt yapıcak toplam o da olunca. Lamba uzunluğu 85 sm akvaryum uzunluğu 92 sm. Sorum ve sorunum şu:
Öncelikle bu lambalar çok ısı üretiyor.Gece yaktım 6 saatlik sabah bi kalktım su 25 dereceden 28 dereceye çıkmış bide gece pencereleri felan açık koyuyorum havalanma yapıp ısıyı düşürsün diye.Kışı böyle geçiririm ama yazın soğutucu almam gerekecek.Bir arkadaş bana çok yüksek ışıklandırma yaptığımı söyledi ve gereksiz olduğunu aynı zamanda büyük sorunlar çıkaracağını söyledi.Bide ışıklandırmanın watt-la değil lümenle hesaplanması gerektiğini söyledi.Bu ışıklandırmayı kaldırmalımıyım? Kaç lamba yakıyım? Yeniden başka bir sistem toplamam gerekir mi? İleride balık koyarsam akvaryuma (şimdilik kiraz karidesler ve ramshornlar var) sorun yaşarlar mı? Bilgisi olan arkadaşlar bana yardım etsin lütfen. Emsal şu an 0.72 , Fluoranı da takarsam 0.9-dan yüksek olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135431.jpg[/IMG]
Bu benim kendi yaptığım ışıklandırma sistemim.Bitkili akvaryumum 162 litre (150 litre gerçek sus tutumu).3 adet T5 39 Watt Osram lamba kullandım toplam 117 Watt.Bide Fluoram var T8 30 Wattlık ama onu daha takmadım 147 Watt yapıcak toplam o da olunca. Lamba uzunluğu 85 sm akvaryum uzunluğu 92 sm. Sorum ve sorunum şu:
Öncelikle bu lambalar çok ısı üretiyor.Gece yaktım 6 saatlik sabah bi kalktım su 25 dereceden 28 dereceye çıkmış bide gece pencereleri felan açık koyuyorum havalanma yapıp ısıyı düşürsün diye.Kışı böyle geçiririm ama yazın soğutucu almam gerekecek.Bir arkadaş bana çok yüksek ışıklandırma yaptığımı söyledi ve gereksiz olduğunu aynı zamanda büyük sorunlar çıkaracağını söyledi.Bide ışıklandırmanın watt-la değil lümenle hesaplanması gerektiğini söyledi.Bu ışıklandırmayı kaldırmalımıyım? Kaç lamba yakıyım? Yeniden başka bir sistem toplamam gerekir mi? İleride balık koyarsam akvaryuma (şimdilik kiraz karidesler ve ramshornlar var) sorun yaşarlar mı? Bilgisi olan arkadaşlar bana yardım etsin lütfen. Emsal şu an 0.72 , Fluoranı da takarsam 0.9-dan yüksek olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135431.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
