ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akv2016
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2016 23:41
Son Ziyaret:
07 Mart 2017 10:09
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat yıldız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
murat yıldız
SON 6 MESAJI
Vatoz , Cüce Vatoz ?
Erkek cuce vatoz, dişilerde sırt rengi daha açık ve yüzeysel beyazımsı kuşak olur genellikle[EDIT]akv2016,2016-10-11 05:43:31[/EDIT]
Erkek cuce vatoz, dişilerde sırt rengi daha açık ve yüzeysel beyazımsı kuşak olur genellikle[EDIT]akv2016,2016-10-11 05:43:31[/EDIT]
Co2 Kurulumu Hakkında
[QUOTE=mrah]
Yahu birde bilmis bilmis hangi sehirde falan filan. Elinizin altindaki interneti facebook, instagram falan haricide kullanin biraz. Bilgi bu kadar kolay ulasilabilir bi hal almis, yil olmus 2016 su ettiginiz laflara bakin.
Bakin bunlar sadece co2 tupu ve markali olanlar. Yani hobi bindirisi icinde fiyatlari. Malum birseyin adina hobi dediginizde fiyatlari X2-3 artiyor. Hos size hobi demedende araba fiyatina co2 tupu satiyorlar sanirim.
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 274TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aluminyum-co2-tupu-1-lt-242199436[/URL]
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 249TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aliminyum-co2-tupu-1lt-akvaryem-168584351[/URL]
Marka: Macro Aqua
Hacim: 1LT
Fiyat: 261TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/macroaqua-1-litre-almn-co2-tup-ustten-acilir-241162196[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 304TL Havale ile
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-Tup-2Lt,PR-4863.html[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 252TL Havale ile
Not: Sanirim bi ustteki urunle ayni tam emin degilim.
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-2Lt-Yan-Vanali,PR-4854.html[/URL]
Farkettinizmi hobiye ozel markalarin bile urettigi tuplerin hic biri 0,5lt degil ve fiyatlari 300tl altinda?
Bakin burdada selenoid valf dahil setler var. Emin olun konuda yazdigi gibi hic biri 2. el degil. Kendisini maliyeye sikayet ettigim icin ayni gun konuda degisiklik yapti. Sifir oldugunun garantisini ben veriyorum size. Bu sistemi gidip kendiniz dedigim sekilde toplansaniz maliyeti 300tl civari tutuyor.
Hani kardesim diceksiniz difuzor nerede? Siz gidip 300tl sistem toplayin soz elimdeki difuzoru ben size hediye edecegim. Yeterki sozunuzun arkasinda durup gosterdigim urunlerden birini alin bize faturasini cekip gonderin ki bos laf insani olmadiginizi anlayalim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/co2_sistem_ve_sylvanialarda_buyuk_indirim_i2512.asp[/URL]
Bakin bu ayri bir konu.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karbondioksit_tupu_100_ve_co2set_120_tl_kampanya!!_i25427.asp[/URL]
Ilanlar bolumunde su an 275tl ye komple diffuser dahil satan bir beyefendi var, tup 1 kez doldurulmus sadece bos. Ama simdi diceksiniz bos tupu napayim, haklsiniz co2 tup dolumuda 700TL+KDV di sanirim dimi?
Gene ilanlar bolumunde markali tup ve amerikan markasi bi selenoid valfi olan gene bu fiyatlarda baska bir full set satiyor. Falan filan uzayip gider.
Siz simdi gelip bana 2 tane JBL seti linki atarsiniz yada olmadi komple ista setini atarsiniz, hani su 685tl civarinda olanlardan.
Herneyse, herseyi bilen sizsiniz biz bosa konusuyoruz.
--
Duzeltme, co2 indicator aliexpress te 1,50$ hadi bilemedin 2$. 10tl de sivisi burda cup cup akvaryumda. Siz seti alin soz indicator sivisi, diffuser ve indicatorun kendisinin ucretide benden.
Duzeltme 2: Su efescilerden alinabilen 5litrelik 5-10tl ye mal olan tupleri daha saymiyorum.
[/QUOTE]
zannediyorum Türkçe ile ilgili ciddi sıkıntılar yaşıyorsun . Birincisi bilmiş bilmiş gibi ukala cümleleri yediririm, tüp gibi midene oturur , hazmedemezsin. 2. si gözlerinde de sıkıntı var galiba NE KAÇTI içine bilmiyorum. yazdım oraya (( 0,5 litre falan hariç diye )) . 0,5 litreyi alırsın 270 TL YE 15 gün sonra senin gibi parası çok ama akıl yönünden geride kalmış olanlar her ay 275 i verir. yada 500 TL - 700 tl verir doldurulabilir tüplerden 8- 10 litrelik sanayi tipi alırsın .BİR YIL SONRA BİTİNCE doldurursun 50 TL YE .tabi bazılarının kafası basmaz ona , onlar internetteki sitelerden çok bilmiş gibi alırlar . (kimse bilmiyor sanki o arama motorundaki malum siteleri) birde yedikleri kazık çok iyiymiş gibi linkini atar komik duruma düşerler . çok bildikleri için . [EDIT]akv2016,2016-10-03 02:27:55[/EDIT]
[QUOTE=mrah]
Yahu birde bilmis bilmis hangi sehirde falan filan. Elinizin altindaki interneti facebook, instagram falan haricide kullanin biraz. Bilgi bu kadar kolay ulasilabilir bi hal almis, yil olmus 2016 su ettiginiz laflara bakin.
Bakin bunlar sadece co2 tupu ve markali olanlar. Yani hobi bindirisi icinde fiyatlari. Malum birseyin adina hobi dediginizde fiyatlari X2-3 artiyor. Hos size hobi demedende araba fiyatina co2 tupu satiyorlar sanirim.
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 274TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aluminyum-co2-tupu-1-lt-242199436[/URL]
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 249TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aliminyum-co2-tupu-1lt-akvaryem-168584351[/URL]
Marka: Macro Aqua
Hacim: 1LT
Fiyat: 261TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/macroaqua-1-litre-almn-co2-tup-ustten-acilir-241162196[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 304TL Havale ile
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-Tup-2Lt,PR-4863.html[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 252TL Havale ile
Not: Sanirim bi ustteki urunle ayni tam emin degilim.
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-2Lt-Yan-Vanali,PR-4854.html[/URL]
Farkettinizmi hobiye ozel markalarin bile urettigi tuplerin hic biri 0,5lt degil ve fiyatlari 300tl altinda?
Bakin burdada selenoid valf dahil setler var. Emin olun konuda yazdigi gibi hic biri 2. el degil. Kendisini maliyeye sikayet ettigim icin ayni gun konuda degisiklik yapti. Sifir oldugunun garantisini ben veriyorum size. Bu sistemi gidip kendiniz dedigim sekilde toplansaniz maliyeti 300tl civari tutuyor.
Hani kardesim diceksiniz difuzor nerede? Siz gidip 300tl sistem toplayin soz elimdeki difuzoru ben size hediye edecegim. Yeterki sozunuzun arkasinda durup gosterdigim urunlerden birini alin bize faturasini cekip gonderin ki bos laf insani olmadiginizi anlayalim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/co2_sistem_ve_sylvanialarda_buyuk_indirim_i2512.asp[/URL]
Bakin bu ayri bir konu.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karbondioksit_tupu_100_ve_co2set_120_tl_kampanya!!_i25427.asp[/URL]
Ilanlar bolumunde su an 275tl ye komple diffuser dahil satan bir beyefendi var, tup 1 kez doldurulmus sadece bos. Ama simdi diceksiniz bos tupu napayim, haklsiniz co2 tup dolumuda 700TL+KDV di sanirim dimi?
Gene ilanlar bolumunde markali tup ve amerikan markasi bi selenoid valfi olan gene bu fiyatlarda baska bir full set satiyor. Falan filan uzayip gider.
Siz simdi gelip bana 2 tane JBL seti linki atarsiniz yada olmadi komple ista setini atarsiniz, hani su 685tl civarinda olanlardan.
Herneyse, herseyi bilen sizsiniz biz bosa konusuyoruz.
--
Duzeltme, co2 indicator aliexpress te 1,50$ hadi bilemedin 2$. 10tl de sivisi burda cup cup akvaryumda. Siz seti alin soz indicator sivisi, diffuser ve indicatorun kendisinin ucretide benden.
Duzeltme 2: Su efescilerden alinabilen 5litrelik 5-10tl ye mal olan tupleri daha saymiyorum.
[/QUOTE]
zannediyorum Türkçe ile ilgili ciddi sıkıntılar yaşıyorsun . Birincisi bilmiş bilmiş gibi ukala cümleleri yediririm, tüp gibi midene oturur , hazmedemezsin. 2. si gözlerinde de sıkıntı var galiba NE KAÇTI içine bilmiyorum. yazdım oraya (( 0,5 litre falan hariç diye )) . 0,5 litreyi alırsın 270 TL YE 15 gün sonra senin gibi parası çok ama akıl yönünden geride kalmış olanlar her ay 275 i verir. yada 500 TL - 700 tl verir doldurulabilir tüplerden 8- 10 litrelik sanayi tipi alırsın .BİR YIL SONRA BİTİNCE doldurursun 50 TL YE .tabi bazılarının kafası basmaz ona , onlar internetteki sitelerden çok bilmiş gibi alırlar . (kimse bilmiyor sanki o arama motorundaki malum siteleri) birde yedikleri kazık çok iyiymiş gibi linkini atar komik duruma düşerler . çok bildikleri için . [EDIT]akv2016,2016-10-03 02:27:55[/EDIT]
Co2 Kurulumu Hakkında
[QUOTE=mrah]
Hay masallah. Istanin setleri bile o kadar pahali degil yahu. Bi sanayi bolgesinden yada nerede varsa artik sehre gore gidip toplasa maksimum 300tl. Bahsettiginiz mayali sistemle ugrasmak insanin kendine yaptigi cin iskencesinden baska birsey degil. Bir tankimda sitrik asit duzenegini kullaniyorum (d301) her gun co2 seviyesini kontrol etmekten gina geldi.
[/QUOTE]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.
[QUOTE=akv2016]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.[/QUOTE]
0,5 (yarım ) LİTRELİK olanlar hariç :)
[QUOTE=mrah]
Hay masallah. Istanin setleri bile o kadar pahali degil yahu. Bi sanayi bolgesinden yada nerede varsa artik sehre gore gidip toplasa maksimum 300tl. Bahsettiginiz mayali sistemle ugrasmak insanin kendine yaptigi cin iskencesinden baska birsey degil. Bir tankimda sitrik asit duzenegini kullaniyorum (d301) her gun co2 seviyesini kontrol etmekten gina geldi.
[/QUOTE]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.
[QUOTE=akv2016]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.[/QUOTE]
0,5 (yarım ) LİTRELİK olanlar hariç :)
Co2 Kurulumu Hakkında
[QUOTE=Kromatit]Sanayiye gidip bir co2 tüpü, bir regülatör, bir ince ayar vanası alacaksınız. Bağlantıları orada anlatırlar.
Birer tane de co2 difüzörü ve indikatörü aldınız mı tamamdır.
Sonra indikatörü cama yapıştırıp geri kalanını birbirine bağlayacaksınız.[/QUOTE]
Arkadaşımızın bahsettiği kurulumun maliyeti ortalama 750- 1000 tl arasında olabilir. Ama biraz daha az malİYETLİ çözüm bulunabilir. 2 lt kola şişesinin kapağına hava hortumu birleştiricisini japon yapıştırıcı ile yapıştırarak kola şişesinden çıkan bir hava hortumunun ucuna hava taşını takıp akvaryum içerisinde bırakalım. Kola şişesini 3/2 oranında su ile dolduralım. 1 bardak şeker , 1 çorba kaşığı maya, yarım limonun suyu, 3 çay kaşığı karbonatı şişeye ilave edip şişeyi çalkalayarak beklemeye başlayalım. Sistem 30-45 dk arasında CO2 VERMEYE BAŞLAYACAKTIR
[QUOTE=Kromatit]Sanayiye gidip bir co2 tüpü, bir regülatör, bir ince ayar vanası alacaksınız. Bağlantıları orada anlatırlar.
Birer tane de co2 difüzörü ve indikatörü aldınız mı tamamdır.
Sonra indikatörü cama yapıştırıp geri kalanını birbirine bağlayacaksınız.[/QUOTE]
Arkadaşımızın bahsettiği kurulumun maliyeti ortalama 750- 1000 tl arasında olabilir. Ama biraz daha az malİYETLİ çözüm bulunabilir. 2 lt kola şişesinin kapağına hava hortumu birleştiricisini japon yapıştırıcı ile yapıştırarak kola şişesinden çıkan bir hava hortumunun ucuna hava taşını takıp akvaryum içerisinde bırakalım. Kola şişesini 3/2 oranında su ile dolduralım. 1 bardak şeker , 1 çorba kaşığı maya, yarım limonun suyu, 3 çay kaşığı karbonatı şişeye ilave edip şişeyi çalkalayarak beklemeye başlayalım. Sistem 30-45 dk arasında CO2 VERMEYE BAŞLAYACAKTIR
Bitkilerimin Rengi Soluyor
3 gün oluyor
3 gün oluyor
Bitkilerimin Rengi Soluyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189074/190920160058391.jpg[/IMG]
Bitkilerimin rengi soluyor ve bazılarında siyahlıklar olmaya başladı. ne yapmalıyım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189074/190920160058391.jpg[/IMG]
Bitkilerimin rengi soluyor ve bazılarında siyahlıklar olmaya başladı. ne yapmalıyım ?
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
