ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Oguz B
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ekim 2016 15:42
Son Ziyaret:
18 Kasım 2016 11:13
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuzhan BAKI
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Trabzonspor
SON 10 MESAJI
Kılıçkuyruk
Az önce akvaryumun suyunu değiştiriyordum ve bu ufaklıkla karşılaştım. Bu zamana kadar nerde saklandı acaba [:D][^_^][EDIT]Oguz B,2016-10-25 17:23:26[/EDIT]
Az önce akvaryumun suyunu değiştiriyordum ve bu ufaklıkla karşılaştım. Bu zamana kadar nerde saklandı acaba [:D][^_^][EDIT]Oguz B,2016-10-25 17:23:26[/EDIT]
Kara Yosunundan Moss
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189689/171020162319221.jpg[/IMG]kara yosunlarını taşa bağlayıp metilenli suya bıraktığım günden beri 7 gün geçti. Konuyu açtıktan sonra da 5 gün. Renkleri koyu yeşil olmakla birlikte hala öz yapılarını koruyorlar. Şu ana kadar bir çürüme görmedim. Bir kaç gün daha bekleyeceğim. Oturmuş akvaryum suyunda bekletip ne olacak diye bakacağım. Eğer yine bir degisiklik olmazsa akvaryumun içine yerleştireceğim
HAYDİ BAKALIM HAYIRLISI [:)][EDIT]Oguz B,2016-10-17 23:29:43[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189689/171020162319221.jpg[/IMG]kara yosunlarını taşa bağlayıp metilenli suya bıraktığım günden beri 7 gün geçti. Konuyu açtıktan sonra da 5 gün. Renkleri koyu yeşil olmakla birlikte hala öz yapılarını koruyorlar. Şu ana kadar bir çürüme görmedim. Bir kaç gün daha bekleyeceğim. Oturmuş akvaryum suyunda bekletip ne olacak diye bakacağım. Eğer yine bir degisiklik olmazsa akvaryumun içine yerleştireceğim
HAYDİ BAKALIM HAYIRLISI [:)][EDIT]Oguz B,2016-10-17 23:29:43[/EDIT]
Kara Yosunundan Moss
[QUOTE=Atromitos]Yosunlar, bitkiler gibi karasal, sucul ve yarı sucul olarak üçe ayrılırlar ve yaşadıkları ortama göre solunum yaparlar. Bu solunum, fotosentez sonucu besinlerini üretirler ve bitkiler gibi nişasta formunda üretmezler (sucul yosunlar). Dolayısıyla rizoidleri tamamen su altında kalmış bir karasal yosun veya yarı sucul yosun solunum yapmakta güçlük çekecek, depoladığı besin bitince gametofit evreye giremeyecek, yani kendini yenileyemeyecek ve dolayısıyla fotosentez yapamayacaktır. Bu nedenle de zamanla çürüyecektir. Tavsiyem aceleci davranıp akvaryuma eklemeden önce karantinaya alıp uzunca bir süre gözlem yapmanız yönünde olacaktır. Zira akvaryumda çürüyen bir yosun, akvaryumun dengesini bozabilir ve canlılarınıza zarar verebilir. Saygılar...[/QUOTE][QUOTE=Atromitos]Yosunlar, bitkiler gibi karasal, sucul ve yarı sucul olarak üçe ayrılırlar ve yaşadıkları ortama göre solunum yaparlar. Bu solunum, fotosentez sonucu besinlerini üretirler ve bitkiler gibi nişasta formunda üretmezler (sucul yosunlar). Dolayısıyla rizoidleri tamamen su altında kalmış bir karasal yosun veya yarı sucul yosun solunum yapmakta güçlük çekecek, depoladığı besin bitince gametofit evreye giremeyecek, yani kendini yenileyemeyecek ve dolayısıyla fotosentez yapamayacaktır. Bu nedenle de zamanla çürüyecektir. Tavsiyem aceleci davranıp akvaryuma eklemeden önce karantinaya alıp uzunca bir süre gözlem yapmanız yönünde olacaktır. Zira akvaryumda çürüyen bir yosun, akvaryumun dengesini bozabilir ve canlılarınıza zarar verebilir. Saygılar...[/QUOTE]Şu an garantinadalar zaten. Taşa bağlı bir şekilde 3kg lık yoğurt kabının içinde duruyorlar. Üzerlerinde hava kabarcıkları oluşmuş durumda. [:nazar:]Bir hafta böyle duracaklar. Eğer dediğiniz gibi çürürlerse atarım. Çürümezlerse ki bu benim için de biraz düşük bir ihtimal o zaman bir gece daha metilenli suda veya oturmuş akvaryum suyunda bekletip akvaryumun içine yerleştiririm. Zaten deneme amaçlı yaptım. Olursa ne ala, olmazsa el veda[:)][EDIT]Oguz B,2016-10-12 17:49:01[/EDIT]
[QUOTE=Atromitos]Yosunlar, bitkiler gibi karasal, sucul ve yarı sucul olarak üçe ayrılırlar ve yaşadıkları ortama göre solunum yaparlar. Bu solunum, fotosentez sonucu besinlerini üretirler ve bitkiler gibi nişasta formunda üretmezler (sucul yosunlar). Dolayısıyla rizoidleri tamamen su altında kalmış bir karasal yosun veya yarı sucul yosun solunum yapmakta güçlük çekecek, depoladığı besin bitince gametofit evreye giremeyecek, yani kendini yenileyemeyecek ve dolayısıyla fotosentez yapamayacaktır. Bu nedenle de zamanla çürüyecektir. Tavsiyem aceleci davranıp akvaryuma eklemeden önce karantinaya alıp uzunca bir süre gözlem yapmanız yönünde olacaktır. Zira akvaryumda çürüyen bir yosun, akvaryumun dengesini bozabilir ve canlılarınıza zarar verebilir. Saygılar...[/QUOTE][QUOTE=Atromitos]Yosunlar, bitkiler gibi karasal, sucul ve yarı sucul olarak üçe ayrılırlar ve yaşadıkları ortama göre solunum yaparlar. Bu solunum, fotosentez sonucu besinlerini üretirler ve bitkiler gibi nişasta formunda üretmezler (sucul yosunlar). Dolayısıyla rizoidleri tamamen su altında kalmış bir karasal yosun veya yarı sucul yosun solunum yapmakta güçlük çekecek, depoladığı besin bitince gametofit evreye giremeyecek, yani kendini yenileyemeyecek ve dolayısıyla fotosentez yapamayacaktır. Bu nedenle de zamanla çürüyecektir. Tavsiyem aceleci davranıp akvaryuma eklemeden önce karantinaya alıp uzunca bir süre gözlem yapmanız yönünde olacaktır. Zira akvaryumda çürüyen bir yosun, akvaryumun dengesini bozabilir ve canlılarınıza zarar verebilir. Saygılar...[/QUOTE]Şu an garantinadalar zaten. Taşa bağlı bir şekilde 3kg lık yoğurt kabının içinde duruyorlar. Üzerlerinde hava kabarcıkları oluşmuş durumda. [:nazar:]Bir hafta böyle duracaklar. Eğer dediğiniz gibi çürürlerse atarım. Çürümezlerse ki bu benim için de biraz düşük bir ihtimal o zaman bir gece daha metilenli suda veya oturmuş akvaryum suyunda bekletip akvaryumun içine yerleştiririm. Zaten deneme amaçlı yaptım. Olursa ne ala, olmazsa el veda[:)][EDIT]Oguz B,2016-10-12 17:49:01[/EDIT]
Kara Yosunundan Moss
[QUOTE=M.Çelik]Denemiştim, zamanla çürüyorlar. [/QUOTE] ben bunları kuyu kenarında buldum. Baya nemli bir ortamdı. Çürüse bile kaybedecek bir şey yok. Zaten bedava. Çöpe atarız. Ama yoğurt kabının içinde bile güzel görünüyor şimdilik. (Dost yoğurt, bimden [:lol:] )
[QUOTE=M.Çelik]Denemiştim, zamanla çürüyorlar. [/QUOTE] ben bunları kuyu kenarında buldum. Baya nemli bir ortamdı. Çürüse bile kaybedecek bir şey yok. Zaten bedava. Çöpe atarız. Ama yoğurt kabının içinde bile güzel görünüyor şimdilik. (Dost yoğurt, bimden [:lol:] )
Kara Yosunundan Moss
Merhaba arkadaşlar kara yosunundan moss yapılır mı? Şu şekilde kara yosunlarını taşa bağlayıp metilenli suya bıraktım. Bunları bir hafta böyle bekletip akvaryumun içine koysam nasıl olur. Bazılarının üzerinde normal moss da var. [:?][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189689/121020160946421.jpg[/IMG] ayrıca akvaryumların içine de moss var. Ben biraz daha olmasını istiyorum.
Merhaba arkadaşlar kara yosunundan moss yapılır mı? Şu şekilde kara yosunlarını taşa bağlayıp metilenli suya bıraktım. Bunları bir hafta böyle bekletip akvaryumun içine koysam nasıl olur. Bazılarının üzerinde normal moss da var. [:?][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189689/121020160946421.jpg[/IMG] ayrıca akvaryumların içine de moss var. Ben biraz daha olmasını istiyorum.
Kılıçkuyruk
[QUOTE=ceo46]Söz konusu kılıçkuyruksa akvaryum da belirttiğiniz üzere 10 litre ise % 100 yenmiştir diyebilirim maalesef[/QUOTE]akvaryum 30 lt ama karıştıdım her yere baktım yok. Galiba artık içindekilerle idare edeceğiz [:(]
[QUOTE=ceo46]Söz konusu kılıçkuyruksa akvaryum da belirttiğiniz üzere 10 litre ise % 100 yenmiştir diyebilirim maalesef[/QUOTE]akvaryum 30 lt ama karıştıdım her yere baktım yok. Galiba artık içindekilerle idare edeceğiz [:(]
Kılıçkuyruk
Kıluçkuyruğum galiba doğurdu bugün bir tane yavru görür gibi oldum. Bqlığımın karnı inmiş ama yavruları bir türlü bulamadım hapsinin yenilme ihtimali var mı. Akvaryum bitkili. 10 gündür bekliyorum hepsi boşa mı gitti yoksa[:((]
Kıluçkuyruğum galiba doğurdu bugün bir tane yavru görür gibi oldum. Bqlığımın karnı inmiş ama yavruları bir türlü bulamadım hapsinin yenilme ihtimali var mı. Akvaryum bitkili. 10 gündür bekliyorum hepsi boşa mı gitti yoksa[:((]
kara yosunundan moss yapımı
[QUOTE=koray ulusoy]Oldukça basit taş yada ağaçlardan aldığınız kara yosunlarını güneş alıcak şekilde su dolu bi kaba koyun varsada az bi miktarda gübre koyun .Bir haftada 20-30 litrelik bi canlı doğuran akvaryumuna yetecek moossunuz tamamen 0 maliyetle hazır. Eğer yetmezse yeniden yeniden yapın , nasıl yapıldığına dair resim yok geçen akvaryumu temizlerken çıkarmıştım buyrun bu mossumuz . Gayet şık ve güzel . Sorusu olan varsa içtenlikle cevaplarım.[IMG]a href=http://img488.yukle.tc/image.php?id=69071.JPG"/aa href=#"a href=http://img488.yukle.tc/thumbs/69071.JPG"img src=http://img488.yukle.tc/thumbs/69071.JPG" //a/aa href=http://img488.yukle.tc/image.php?id=55062.JPG"/aa href=#"/aa href=#"a href=http://img488.yukle.tc/thumbs/55062.JPG"img src=http://img488.yukle.tc/thumbs/55062.JPG" //a/a a href=#"/aa href=#"a href=http://img153.imageshack.us/img153/6484/7xnq.jpg"img src=http://img153.imageshack.us/img153/6484/7xnq.jpg" //a/aa href=#"a href=http://img194.imageshack.us/img194/3297/vtwm.jpg"img src=http://img194.imageshack.us/img194/3297/vtwm.jpg" //a/a a href=http://img109.imageshack.us/img109/4076/8mls.jpg"img src=http://img109.imageshack.us/img109/4076/8mls.jpg" //a a href=http://img16.imageshack.us/img16/6448/o3b7.jpg"img src=http://img16.imageshack.us/img16/6448/o3b7.jpg" //adiv
/div
editededitIDkoray ulusoy/editIDeditDate2013-08-22 17:06:18/editDate/edited[/QUOTE] iyi günler konu baya bir eski ama ben yeni üye oldum ve şimdi gördüm. [:O] aynısını şu an ben de yaptı durum bu geçen hafta internetten moss aldım bunu görünce heyecanlandım. Böyle mi olacak acaba lütfen cevap verin [:(][EDIT]Oguz B,2016-10-10 11:10:49[/EDIT]
[QUOTE=koray ulusoy]Oldukça basit taş yada ağaçlardan aldığınız kara yosunlarını güneş alıcak şekilde su dolu bi kaba koyun varsada az bi miktarda gübre koyun .Bir haftada 20-30 litrelik bi canlı doğuran akvaryumuna yetecek moossunuz tamamen 0 maliyetle hazır. Eğer yetmezse yeniden yeniden yapın , nasıl yapıldığına dair resim yok geçen akvaryumu temizlerken çıkarmıştım buyrun bu mossumuz . Gayet şık ve güzel . Sorusu olan varsa içtenlikle cevaplarım.[IMG]a href=http://img488.yukle.tc/image.php?id=69071.JPG"/aa href=#"a href=http://img488.yukle.tc/thumbs/69071.JPG"img src=http://img488.yukle.tc/thumbs/69071.JPG" //a/aa href=http://img488.yukle.tc/image.php?id=55062.JPG"/aa href=#"/aa href=#"a href=http://img488.yukle.tc/thumbs/55062.JPG"img src=http://img488.yukle.tc/thumbs/55062.JPG" //a/a a href=#"/aa href=#"a href=http://img153.imageshack.us/img153/6484/7xnq.jpg"img src=http://img153.imageshack.us/img153/6484/7xnq.jpg" //a/aa href=#"a href=http://img194.imageshack.us/img194/3297/vtwm.jpg"img src=http://img194.imageshack.us/img194/3297/vtwm.jpg" //a/a a href=http://img109.imageshack.us/img109/4076/8mls.jpg"img src=http://img109.imageshack.us/img109/4076/8mls.jpg" //a a href=http://img16.imageshack.us/img16/6448/o3b7.jpg"img src=http://img16.imageshack.us/img16/6448/o3b7.jpg" //adiv
/div
editededitIDkoray ulusoy/editIDeditDate2013-08-22 17:06:18/editDate/edited[/QUOTE] iyi günler konu baya bir eski ama ben yeni üye oldum ve şimdi gördüm. [:O] aynısını şu an ben de yaptı durum bu geçen hafta internetten moss aldım bunu görünce heyecanlandım. Böyle mi olacak acaba lütfen cevap verin [:(][EDIT]Oguz B,2016-10-10 11:10:49[/EDIT]
Kılıçkuyruk
[QUOTE=Seelater]Resimden pek fazla anlaşılmıyor ama dişiler erkeğe göre daha iri ve genepodi bulunmaz.az bi çıkıntısı var dişi kulıç haklısın.erkek dişi oranı iyi olmuş 1e 3dişi kılıç.fakat zebra dediğin danio zebra ise sürü balığıdır en az 6 tane olmalıdır yavru alması çok zordur bitkilere yumurta bırakırlar.akv hacmini söylersen,kılıç 8,10 cm,zebra danio 5,6 cmdir ve akv uzunlamasına kullanırlar en az 60 litre akv isterler.plastik bitkiye karşıyım,kimyasal olduğu için suya salınım yaparak balıklarını zehirleyip öldürebilir.yavru kurtarmak için rafya,delikli kaya ve ince uzun,sık bitki eledo,tilki kuyruğu kullanabilirsin.yada küçük yavru akv.filtre sistemini bilmiyorum iç filtre varsa oda yavruları süngere çekebilir onu önlemek içinde kadın çorabı kullanabilirsin.yada iç filtreyi iptal edip pipo filtre kullanabilirsin,iyi gözlemleyip doğum zamanında yavruları kepçeyle alıp yavru akv aktarabilirsin,yavrulukda tavsiye etmem.dişi balık doğum sırasında agresif olur ve yer arar.[/QUOTE] valla akvaryum 30 lt zebralar da d pembe iri erkeğe göre erkek de sarımtırak ince salınan atka yüzgeçleri var akvaryumumun son durumu da bu :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189689/081020162224051.jpg[/IMG] ayrıca kendi imalatıım olan dış filtre var. Ucuna sulamada kullanılan boru ekleri ile bi sistem yaptım. İçine balık kaçamaz yani resimde görebilirsiniz galiba[:D] delikli kaya demişsiniz o nasıl bir şey acaba[:?] İyi günler [:)]
[QUOTE=Seelater]Resimden pek fazla anlaşılmıyor ama dişiler erkeğe göre daha iri ve genepodi bulunmaz.az bi çıkıntısı var dişi kulıç haklısın.erkek dişi oranı iyi olmuş 1e 3dişi kılıç.fakat zebra dediğin danio zebra ise sürü balığıdır en az 6 tane olmalıdır yavru alması çok zordur bitkilere yumurta bırakırlar.akv hacmini söylersen,kılıç 8,10 cm,zebra danio 5,6 cmdir ve akv uzunlamasına kullanırlar en az 60 litre akv isterler.plastik bitkiye karşıyım,kimyasal olduğu için suya salınım yaparak balıklarını zehirleyip öldürebilir.yavru kurtarmak için rafya,delikli kaya ve ince uzun,sık bitki eledo,tilki kuyruğu kullanabilirsin.yada küçük yavru akv.filtre sistemini bilmiyorum iç filtre varsa oda yavruları süngere çekebilir onu önlemek içinde kadın çorabı kullanabilirsin.yada iç filtreyi iptal edip pipo filtre kullanabilirsin,iyi gözlemleyip doğum zamanında yavruları kepçeyle alıp yavru akv aktarabilirsin,yavrulukda tavsiye etmem.dişi balık doğum sırasında agresif olur ve yer arar.[/QUOTE] valla akvaryum 30 lt zebralar da d pembe iri erkeğe göre erkek de sarımtırak ince salınan atka yüzgeçleri var akvaryumumun son durumu da bu :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189689/081020162224051.jpg[/IMG] ayrıca kendi imalatıım olan dış filtre var. Ucuna sulamada kullanılan boru ekleri ile bi sistem yaptım. İçine balık kaçamaz yani resimde görebilirsiniz galiba[:D] delikli kaya demişsiniz o nasıl bir şey acaba[:?] İyi günler [:)]
Kılıçkuyruk
[QUOTE=Seelater]En fazla 3 gün ama belli olmaz akv şartlarına göre değişir stres yapmazsa
bide balığınız kılıçkuyruk değil plati dişiş
i kafa küçülmüş,karın şişmiş,yavrular arka alt yüzgeçe yaklaşmış ve kararmış az kalmış doğuma[/QUOTE][QUOTE=Seelater]En fazla 3 gün ama belli olmaz akv şartlarına göre değişir stres yapmazsa
bide balığınız kılıçkuyruk değil plati dişiş
i kafa küçülmüş,karın şişmiş,yavrular arka alt yüzgeçe yaklaşmış ve kararmış az kalmış doğuma[/QUOTE][K][/K]akvaryumcu kılıçkuyruk diye sattı kuyruğunda hemen altta çok hafif bir uzantısı var bi de şimdi bir d bir e zebra 1 e iki d kılıçkuyruk bir de vatoz ekledim plastik bitki de koydum herhalde yavrular dan bir kaç tane kurtulur. İnşallah tabi. Yanlış bir şey yapmadık umarım[:?] Şimdiden teşekkürler yanıtlayan herkese[EDIT]Oguz B,2016-10-07 22:14:37[/EDIT]
[QUOTE=Seelater]En fazla 3 gün ama belli olmaz akv şartlarına göre değişir stres yapmazsa
bide balığınız kılıçkuyruk değil plati dişiş
i kafa küçülmüş,karın şişmiş,yavrular arka alt yüzgeçe yaklaşmış ve kararmış az kalmış doğuma[/QUOTE][QUOTE=Seelater]En fazla 3 gün ama belli olmaz akv şartlarına göre değişir stres yapmazsa
bide balığınız kılıçkuyruk değil plati dişiş
i kafa küçülmüş,karın şişmiş,yavrular arka alt yüzgeçe yaklaşmış ve kararmış az kalmış doğuma[/QUOTE][K][/K]akvaryumcu kılıçkuyruk diye sattı kuyruğunda hemen altta çok hafif bir uzantısı var bi de şimdi bir d bir e zebra 1 e iki d kılıçkuyruk bir de vatoz ekledim plastik bitki de koydum herhalde yavrular dan bir kaç tane kurtulur. İnşallah tabi. Yanlış bir şey yapmadık umarım[:?] Şimdiden teşekkürler yanıtlayan herkese[EDIT]Oguz B,2016-10-07 22:14:37[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
