ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Poison77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ekim 2016 19:26
Son Ziyaret:
25 Mart 2017 16:03
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Umut Kale
Doğum Tarihi:
24 Temmuz 1977
Yaş:
48
İl:
Istanbul
Meslek:
Telekominikasyon
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Umut
60*40*30 Bitkili
Big Ear Red Mosaic Guppy
SON 10 MESAJI
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=burakksk]
Aslında biraz algıda seçicilik oldu..
Pek yakında yeni bir kuruluma başlayacağım, difüzör olarak ne alayım ne alayım derken sonunda bende VIV 30mm aldım.. Dedim acaba memnuniyetsiz bir durumunuz mu oldu.. Ondan sordum :)
Bu arada bende daha önce bir cam difüzörü kırmıştım, eğer çok parçalanmadıysa ki genelde kopma şeklinde kırılıyorlar, japon uhusu ile ince bir işçilik ile (kürdan) eski haline getirebilirsiniz.. Bilginiz olsun.. Ben 1 lily pipe emiş 1 cam difüzör tamir ettim bu şekilde.[/QUOTE]
Teşekkürler bilgi için,
Şuan emiş ve çıkış lily pipe benimde
umarım bidaha böyle birşey yaşamam ama olursa deneyeceğim mutlaka çünkü hatırı sayılır ücreti var [:)]
[QUOTE=burakksk]
Aslında biraz algıda seçicilik oldu..
Pek yakında yeni bir kuruluma başlayacağım, difüzör olarak ne alayım ne alayım derken sonunda bende VIV 30mm aldım.. Dedim acaba memnuniyetsiz bir durumunuz mu oldu.. Ondan sordum :)
Bu arada bende daha önce bir cam difüzörü kırmıştım, eğer çok parçalanmadıysa ki genelde kopma şeklinde kırılıyorlar, japon uhusu ile ince bir işçilik ile (kürdan) eski haline getirebilirsiniz.. Bilginiz olsun.. Ben 1 lily pipe emiş 1 cam difüzör tamir ettim bu şekilde.[/QUOTE]
Teşekkürler bilgi için,
Şuan emiş ve çıkış lily pipe benimde
umarım bidaha böyle birşey yaşamam ama olursa deneyeceğim mutlaka çünkü hatırı sayılır ücreti var [:)]
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=burakksk]Elinize sağlık
VIV difüzör den neden vaz geçtiniz ?[/QUOTE]
Viv den vazgecmedim bence en iyisi malesef borulari duzenlerken temizlemek istedim giris tarafi kirildi. Meret cok narin ve cok pahali [:)]
Yenisini siparis ettim zaten.
Bu arada dikkatiniz super [:iyi:]
[QUOTE=burakksk]Elinize sağlık
VIV difüzör den neden vaz geçtiniz ?[/QUOTE]
Viv den vazgecmedim bence en iyisi malesef borulari duzenlerken temizlemek istedim giris tarafi kirildi. Meret cok narin ve cok pahali [:)]
Yenisini siparis ettim zaten.
Bu arada dikkatiniz super [:iyi:]
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=buno61]
Haklısınız çocuk olunca işler ister istemez değişiyor benim tankımda aynı sizinkinin ölçülerinde bende böle ufak bir co2 düşünüyorum şuan bir araştırma içerisindeyim ama bakalım hayırlısı:)[/QUOTE]
benim kullandığımı tavsiye ederim arka cama asma aparatı da var ortalıklarda durmuyor gayet şık ve kullanışlı.
yedek Tüpler 40 - 45 tl arası. 3lü paketler var adedi 35 tl ye geliyor. dediğim gibi biraz maliyetli [:)]
[QUOTE=buno61]
Haklısınız çocuk olunca işler ister istemez değişiyor benim tankımda aynı sizinkinin ölçülerinde bende böle ufak bir co2 düşünüyorum şuan bir araştırma içerisindeyim ama bakalım hayırlısı:)[/QUOTE]
benim kullandığımı tavsiye ederim arka cama asma aparatı da var ortalıklarda durmuyor gayet şık ve kullanışlı.
yedek Tüpler 40 - 45 tl arası. 3lü paketler var adedi 35 tl ye geliyor. dediğim gibi biraz maliyetli [:)]
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=buno61]Maşallah kurulumunuz hayırlı olsun. 95gr Co2 nasıl sizce nekadar yeter tahmininizce bu konudada biraz siz bize yardımcı olun:))[/QUOTE]
çok teşekkürler,
co2 yi ilk kurulumda canlılar yokken sanırım fazla kullandım ve 20 günde bitmişti. Ancak canlılar gelince Co2 indicator aldım ve fazla kullandığımı anladım.
gösterge sarıysa yüksek doz olduğu için ışık yanıkken bile açmıyorum.
şuan yeni tüpü takalı 35 gün oldu ve devam ediyorum ama 40 günden fazla gitmez. biraz maliyetli oluyor. ama evde 3 yaşında oğlum var maalesef büyük tüpten
çekiniyorum.
[QUOTE=buno61]Maşallah kurulumunuz hayırlı olsun. 95gr Co2 nasıl sizce nekadar yeter tahmininizce bu konudada biraz siz bize yardımcı olun:))[/QUOTE]
çok teşekkürler,
co2 yi ilk kurulumda canlılar yokken sanırım fazla kullandım ve 20 günde bitmişti. Ancak canlılar gelince Co2 indicator aldım ve fazla kullandığımı anladım.
gösterge sarıysa yüksek doz olduğu için ışık yanıkken bile açmıyorum.
şuan yeni tüpü takalı 35 gün oldu ve devam ediyorum ama 40 günden fazla gitmez. biraz maliyetli oluyor. ama evde 3 yaşında oğlum var maalesef büyük tüpten
çekiniyorum.
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=Cruelm]Maşaallah hocam, gübreleme hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz sadece potasyummu kullandınız ve haftada bir keremi gübre veriyorsunuz ?[/QUOTE]
çok tesekkürler ,
evet reeflowers potash ve sera florena kullanıyorum. potasyum 3 günde bir üzerinde yazan dozajda
sera florena yı haftalık budama ve su değişiminden sonra yazan dozajın yarısı kadar kullanıyorum.
şimdilik sorun yok. çok şükür hiç yosun olmadı. 2 sae 2 cae var ....
[QUOTE=Cruelm]Maşaallah hocam, gübreleme hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz sadece potasyummu kullandınız ve haftada bir keremi gübre veriyorsunuz ?[/QUOTE]
çok tesekkürler ,
evet reeflowers potash ve sera florena kullanıyorum. potasyum 3 günde bir üzerinde yazan dozajda
sera florena yı haftalık budama ve su değişiminden sonra yazan dozajın yarısı kadar kullanıyorum.
şimdilik sorun yok. çok şükür hiç yosun olmadı. 2 sae 2 cae var ....
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=MaviYesil]
Herhangi bir sorun yok. Fotosentz görmeniz gerekmiyor. Bitki gelişiminiz gayet iyi. [:iyi:][/QUOTE]
teşekkürler
aynen resimler budamadan sonraki hali zaten gelişim iyi
haftada 2 kere çarşamba ve pazar 1/3 su değişimide yapıyorum. Potasyum 3 günde 1
Gübreleme haftada bir yarım dozaj
Ama siz sorun yok diyorsanız vardır bildiginiz bişey :)
bazı akvaryumları görüyoruz fotosentez yaparken insan kıskanmıyor değil hani... :)[EDIT]Poison77,2017-02-27 21:52:21[/EDIT]
[QUOTE=MaviYesil]
Herhangi bir sorun yok. Fotosentz görmeniz gerekmiyor. Bitki gelişiminiz gayet iyi. [:iyi:][/QUOTE]
teşekkürler
aynen resimler budamadan sonraki hali zaten gelişim iyi
haftada 2 kere çarşamba ve pazar 1/3 su değişimide yapıyorum. Potasyum 3 günde 1
Gübreleme haftada bir yarım dozaj
Ama siz sorun yok diyorsanız vardır bildiginiz bişey :)
bazı akvaryumları görüyoruz fotosentez yaparken insan kıskanmıyor değil hani... :)[EDIT]Poison77,2017-02-27 21:52:21[/EDIT]
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=Ahmet55]Elinize sağlık müthiş bir akvaryum olmuş.[:)][/QUOTE]
çok teşekkürler elimden geldiğince ilgileniyorum. biraz pişelim :) büyütmeyi düşünüyorum bakalım....
[QUOTE=Ahmet55]Elinize sağlık müthiş bir akvaryum olmuş.[:)][/QUOTE]
çok teşekkürler elimden geldiğince ilgileniyorum. biraz pişelim :) büyütmeyi düşünüyorum bakalım....
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
Merhaba Değerli Hobici arkadaşlar,
Akvaryumumun son halini birkaç resim ile paylaşmak istedim. Herşey düzenli gidiyor. bitkiler büyüyor. Tabi bitkilerde değişiklik ve oynama yaptım.
Lepisteslerim Gebe :)
ancak akvaryumda fotosentezi bir türlü göremiyorum. Sorun ne olabilir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171923321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171924131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171924561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171925411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171926241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171927001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171927381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171928191.jpg[/IMG]
Merhaba Değerli Hobici arkadaşlar,
Akvaryumumun son halini birkaç resim ile paylaşmak istedim. Herşey düzenli gidiyor. bitkiler büyüyor. Tabi bitkilerde değişiklik ve oynama yaptım.
Lepisteslerim Gebe :)
ancak akvaryumda fotosentezi bir türlü göremiyorum. Sorun ne olabilir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171923321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171924131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171924561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171925411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171926241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171927001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171927381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190463/270220171928191.jpg[/IMG]
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=femto]Elinize yüreğinize sağlık çok güzel olmuş. Tam taşlar hakkında bişeyler yazacaktım Ufuk beyin mesajını okudum bir an duraksadım, yazmak istemedim ama yorumlarınız bekliyorum yazdığınız için ben de naçizane fikrimi söylemek istedim. Bence de sağdaki 3 taşı soldaki 3 büyük taşa birleştirirseniz veya çok yakın koyarsanız yeşil alanınız daha belirgin ve göze hoş gözükür diye düşünüyorum. Ufuk bey size de saygılarımı sunarım...[/QUOTE][QUOTE=femto]Elinize yüreğinize sağlık çok güzel olmuş. Tam taşlar hakkında bişeyler yazacaktım Ufuk beyin mesajını okudum bir an duraksadım, yazmak istemedim ama yorumlarınız bekliyorum yazdığınız için ben de naçizane fikrimi söylemek istedim. Bence de sağdaki 3 taşı soldaki 3 büyük taşa birleştirirseniz veya çok yakın koyarsanız yeşil alanınız daha belirgin ve göze hoş gözükür diye düşünüyorum. Ufuk bey size de saygılarımı sunarım...[/QUOTE]
yorumunuz için çok teşekkürler. Zaten bitki ilavesi yapacağım. Bu esnada taşları gözden geçireceğim. Ancak repens bitkinin özelliği biraz yukarı doğru uzamasıymış. Cuba gibi çok alçak değil. Taşlar sanırım biraz altta kalacak gibi duruyor. Bitkilerin gelişim durumuna göre tekrardan bir düzenleme şart gibi. Önerinizi mutlaka değerlendireceğim.
[QUOTE=femto]Elinize yüreğinize sağlık çok güzel olmuş. Tam taşlar hakkında bişeyler yazacaktım Ufuk beyin mesajını okudum bir an duraksadım, yazmak istemedim ama yorumlarınız bekliyorum yazdığınız için ben de naçizane fikrimi söylemek istedim. Bence de sağdaki 3 taşı soldaki 3 büyük taşa birleştirirseniz veya çok yakın koyarsanız yeşil alanınız daha belirgin ve göze hoş gözükür diye düşünüyorum. Ufuk bey size de saygılarımı sunarım...[/QUOTE][QUOTE=femto]Elinize yüreğinize sağlık çok güzel olmuş. Tam taşlar hakkında bişeyler yazacaktım Ufuk beyin mesajını okudum bir an duraksadım, yazmak istemedim ama yorumlarınız bekliyorum yazdığınız için ben de naçizane fikrimi söylemek istedim. Bence de sağdaki 3 taşı soldaki 3 büyük taşa birleştirirseniz veya çok yakın koyarsanız yeşil alanınız daha belirgin ve göze hoş gözükür diye düşünüyorum. Ufuk bey size de saygılarımı sunarım...[/QUOTE]
yorumunuz için çok teşekkürler. Zaten bitki ilavesi yapacağım. Bu esnada taşları gözden geçireceğim. Ancak repens bitkinin özelliği biraz yukarı doğru uzamasıymış. Cuba gibi çok alçak değil. Taşlar sanırım biraz altta kalacak gibi duruyor. Bitkilerin gelişim durumuna göre tekrardan bir düzenleme şart gibi. Önerinizi mutlaka değerlendireceğim.
İlk Bitkili Akvaryumum 60*40*30
[QUOTE=MaviYesil]Çok başarılı bir kurulum. Taşların dizilimi çok iyi olmuş. [:iyi:] Arka plan için daha yoğun yeşillikte bir bitki ekleyip kırmızıları biraz daha orta plana getirmeniz tankın göz alıcılığını artıracaktır. [/QUOTE]
Yorumunuz icin cok tesekkurler. Bitki konusunda haklisiniz hem yer, hem yogunluk istedigim gibi degil. Onerinizi dikkate alip yeni duzenleme icin girisimlere baslayacagim. Akvaryumcumdan yeni bitkiler icin haber bekliyorum. Bitki adi verebilirseniz arastiririm.
[QUOTE=MaviYesil]Çok başarılı bir kurulum. Taşların dizilimi çok iyi olmuş. [:iyi:] Arka plan için daha yoğun yeşillikte bir bitki ekleyip kırmızıları biraz daha orta plana getirmeniz tankın göz alıcılığını artıracaktır. [/QUOTE]
Yorumunuz icin cok tesekkurler. Bitki konusunda haklisiniz hem yer, hem yogunluk istedigim gibi degil. Onerinizi dikkate alip yeni duzenleme icin girisimlere baslayacagim. Akvaryumcumdan yeni bitkiler icin haber bekliyorum. Bitki adi verebilirseniz arastiririm.
SON MESAJLAR
- Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
