ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kuala15
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2018 16:33
Son Ziyaret:
07 Aralık 2018 20:21
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kuala
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kuala
SON 10 MESAJI
Karides Akvaryumumda Kurt Gibi Bişey Var
Bi kaç tane lepistes atarsanız onları yiyecektir
Bi kaç tane lepistes atarsanız onları yiyecektir
185 60h 45
Bu ölçülere demir profil nasıl yapmalıyım ne kadara mal olur ?
Bu ölçülere demir profil nasıl yapmalıyım ne kadara mal olur ?
185 60h 45
[QUOTE=muratdeg]Hem şık olmaz hem de verimli olmaz. Filtreleme sorunu yaşarsınız, lepistes yavruları aradan diğer tarafa geçebilir...
130 litre için güzel bir kurulum yapın derim. [/QUOTE]cam kestürip silikonla tamamen kapatacağım
[QUOTE=muratdeg]Hem şık olmaz hem de verimli olmaz. Filtreleme sorunu yaşarsınız, lepistes yavruları aradan diğer tarafa geçebilir...
130 litre için güzel bir kurulum yapın derim. [/QUOTE]cam kestürip silikonla tamamen kapatacağım
185 60h 45
Bu akvaryumu 130 cm den bölüp büyük bölümde astronot diğer bölümde ise lepistes bakmayı düşünüyorum fikirleriniz nedir ?
Bu akvaryumu 130 cm den bölüp büyük bölümde astronot diğer bölümde ise lepistes bakmayı düşünüyorum fikirleriniz nedir ?
1 Metrelik Özel Ölçü Profil Sehpa Yapılacak
[QUOTE=Kınayu]İskeleti demir profilden dışardan ahşap giydirme olursa hem çok güzel olur hemde sağlam olur sehpa [:iyi:] [/QUOTE]sadece demir profil yapmayı düşünüyorum öğrenciyim ahşap giydirme pahalıya mal olur gibi geliyo
[QUOTE=Kınayu]İskeleti demir profilden dışardan ahşap giydirme olursa hem çok güzel olur hemde sağlam olur sehpa [:iyi:] [/QUOTE]sadece demir profil yapmayı düşünüyorum öğrenciyim ahşap giydirme pahalıya mal olur gibi geliyo
1 Metrelik Özel Ölçü Profil Sehpa Yapılacak
Yeni Konu açmak istemediğim için buraya yazıyorum araştırdım fakat pek bi şey bulamadım 185 45 60h bir akvaryum almayı düşünüyorum nasıl bir sehba kullanmalıyım hiçbir fikrim yok biraz bilgi verirseniz sevinirim ayrıca ne kadara mal olur ?
Yeni Konu açmak istemediğim için buraya yazıyorum araştırdım fakat pek bi şey bulamadım 185 45 60h bir akvaryum almayı düşünüyorum nasıl bir sehba kullanmalıyım hiçbir fikrim yok biraz bilgi verirseniz sevinirim ayrıca ne kadara mal olur ?
Saz Bitkisi
[QUOTE=KerimGulmez]Büyük sazlar çok hızlı büyür. Ama büyüdükçe yani uzadıkça kısaltmak gerekir. Çünkü ışığı kapatır. Işığa yaklaşan yaprakları zamanla kızarır. Çok güzel olur.
90'ların sonunda en çok kullandığım bitkilerdendi. Çok severdim. Tabii o zamanlar çok çeşit yoktu.
Bir de ince saz var. Oda güzel. Ancak onu çok hızlı büyütememiştim.[/QUOTE] saz nasıl budanıyor istediğimiz yerden kesebilir miyiz ?
[QUOTE=KerimGulmez]Büyük sazlar çok hızlı büyür. Ama büyüdükçe yani uzadıkça kısaltmak gerekir. Çünkü ışığı kapatır. Işığa yaklaşan yaprakları zamanla kızarır. Çok güzel olur.
90'ların sonunda en çok kullandığım bitkilerdendi. Çok severdim. Tabii o zamanlar çok çeşit yoktu.
Bir de ince saz var. Oda güzel. Ancak onu çok hızlı büyütememiştim.[/QUOTE] saz nasıl budanıyor istediğimiz yerden kesebilir miyiz ?
Cüce Vatoz Ölümleri
[QUOTE=DeadRaven]Bende 4 adet büyük elma salyangozu almıştım.Elma salyangozları vatoz yuvalarına giriyor hatta içinde bir süre kalıyor.Benim vatozlar yuvanın başında elmaların çıkmasını bekliyordu.Elmalar yumurtlamayınca ve bitkileri yediğini görünce sattım elmaları.Şuan ramshorn salyangozları var.Ara sıra onlarda giriyor yuvalara ama vatozlar ramshornları uzak tutabiliyor onları emiyor.[:)].Akvaryumunuz küçük.Saklanacak pek bir yer yok yuva dışında ve yuvayada salyangozlar giriyordur.Vatoz yuvasından bir iki tane daha alın yada kaya taş gibi dekorlar kullanarak vatozlara saklanma yeri oluşturun.Ölümler belki kumdan kaynaklanıyor olabilir bilmiyorum.Su değerleri oturmamış olabilir.Ben 2 ay önce 3 tane 4-5 cm boylarında cüce vatoz aldım hala hayattalar ve gayet mutlular.Kum olarak dipte lav kırığı üstte hagen kum kullanıyorum.Duyduklarıma göre vatozlarda hagen tercih ediliyormuş.Belkide kumda kamufle olup diğer balıkların dikkatini daha az çekiyor ve diğer balıklar vatozları rahatsız etmiyordur.Dibe batan yeşil yuvarlak vatoz yemleri var.Bu yemleri gece ışıkları söndürünce akvaryuma 3-5 parçaya bölüp atacaksınız yoksa diğer balıklar yer yemi.Belkide bakteri kültürü oluşması için pipo filtre kullanabilirsiniz.Balık sayısı biraz fazla gibi geldi bana iyi bir filtrasyonda göremedim açıkçası.Kumun üzerinde ki kahverengi koyu renkli bir yere toplanmış şeyler balık dışkıları mı?Eğer öyleyse dipte yaşayan vatozlar için hiç iyi bir yer değil hatta ölümcül olabilir.Dışkıları haftada bir dip çekimi ile çekmelisiniz.Dipte biriken zararlı atıklar vatozları öldürüyor olabilir.Dinlenmiş çeşme suyu kullanıyorsunuzdur umarım.Akvaryuma ekleyeceğiniz suyu ısıtın ve içine su düzenleyicisi ekleyin.Eğer su düzenleyicisi kullanmıyorsanız kovanın dibindeki suyu akvaryuma dökmeyin çünkü dinlenmiş sudaki ağır metaller dibe çöküyor.Su düzenleyicisi kullanırsanız suyun tamamını ekleyebilirsiniz.Elma salyangozlarını üretmeyi düşünüyorsanız en az 10-15 cm boşluk kalması lazım akvaryumun üzerinde.Yoksa yumurtlamıyorlar.Vatozlar karanlık ortamı severler.Işıktan rahatsız olan vatozlar strese girecektir.Günde 6-7 saat ışıklandırma yeterli olacaktır.Eğer CO2 takviyesi yapmıyorsanız bitkiler CO2 siz nitratı ve zararlı maddeleri kullanamaz ve nitrat artarmış.Bende CO2 takviyesi yapacağım kısa zamanda.Ev yapımı mayalı CO2 sistemlerini izleyebilirsiniz eğer maddi durumunuz el vermiyorsa ev yapımı CO2 sistemleri kullanabilirsiniz.Hazır sistemler biraz pahalı.Bitkiler CO2 siz çok az fotosentez yapıyormuş.Belkide oksijen sıkıntısı vardır ama pek zannetmiyorum.Ben bildiklerimi duyduklarımı yazdım ne kadar doğrudur bilemem.Ortalıkta yalan yanlış bilgiler dolanıyor.Herkes farklı bir şey söylüyor.Yazdıklarımda yanlış bilgiler varsa düzeltin.
Benim akvaryumumda böyle.İç filtrenin çıkışına akıntıyı azaltmak için aparat takacağım ve akvaryuma en kısa sürede CO2 takviyesi yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204982/170420181919211.jpg[/IMG]90 litre[/QUOTE]öncelikle bilgilerinizi ve tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler evet haklısınız bir filtrasyon yok ama hala bir filtre alamadım pipo alsam yeterli olur mu iç filtre mi alsam yoksa ? Balık yükü dediğiniz gibi çok fazla aslında buraya koyarken kısa süreli koymuştum ama alamadım bir daha bunları ortadan kaldırıp tekrar deneyeceğim
[QUOTE=DeadRaven]Bende 4 adet büyük elma salyangozu almıştım.Elma salyangozları vatoz yuvalarına giriyor hatta içinde bir süre kalıyor.Benim vatozlar yuvanın başında elmaların çıkmasını bekliyordu.Elmalar yumurtlamayınca ve bitkileri yediğini görünce sattım elmaları.Şuan ramshorn salyangozları var.Ara sıra onlarda giriyor yuvalara ama vatozlar ramshornları uzak tutabiliyor onları emiyor.[:)].Akvaryumunuz küçük.Saklanacak pek bir yer yok yuva dışında ve yuvayada salyangozlar giriyordur.Vatoz yuvasından bir iki tane daha alın yada kaya taş gibi dekorlar kullanarak vatozlara saklanma yeri oluşturun.Ölümler belki kumdan kaynaklanıyor olabilir bilmiyorum.Su değerleri oturmamış olabilir.Ben 2 ay önce 3 tane 4-5 cm boylarında cüce vatoz aldım hala hayattalar ve gayet mutlular.Kum olarak dipte lav kırığı üstte hagen kum kullanıyorum.Duyduklarıma göre vatozlarda hagen tercih ediliyormuş.Belkide kumda kamufle olup diğer balıkların dikkatini daha az çekiyor ve diğer balıklar vatozları rahatsız etmiyordur.Dibe batan yeşil yuvarlak vatoz yemleri var.Bu yemleri gece ışıkları söndürünce akvaryuma 3-5 parçaya bölüp atacaksınız yoksa diğer balıklar yer yemi.Belkide bakteri kültürü oluşması için pipo filtre kullanabilirsiniz.Balık sayısı biraz fazla gibi geldi bana iyi bir filtrasyonda göremedim açıkçası.Kumun üzerinde ki kahverengi koyu renkli bir yere toplanmış şeyler balık dışkıları mı?Eğer öyleyse dipte yaşayan vatozlar için hiç iyi bir yer değil hatta ölümcül olabilir.Dışkıları haftada bir dip çekimi ile çekmelisiniz.Dipte biriken zararlı atıklar vatozları öldürüyor olabilir.Dinlenmiş çeşme suyu kullanıyorsunuzdur umarım.Akvaryuma ekleyeceğiniz suyu ısıtın ve içine su düzenleyicisi ekleyin.Eğer su düzenleyicisi kullanmıyorsanız kovanın dibindeki suyu akvaryuma dökmeyin çünkü dinlenmiş sudaki ağır metaller dibe çöküyor.Su düzenleyicisi kullanırsanız suyun tamamını ekleyebilirsiniz.Elma salyangozlarını üretmeyi düşünüyorsanız en az 10-15 cm boşluk kalması lazım akvaryumun üzerinde.Yoksa yumurtlamıyorlar.Vatozlar karanlık ortamı severler.Işıktan rahatsız olan vatozlar strese girecektir.Günde 6-7 saat ışıklandırma yeterli olacaktır.Eğer CO2 takviyesi yapmıyorsanız bitkiler CO2 siz nitratı ve zararlı maddeleri kullanamaz ve nitrat artarmış.Bende CO2 takviyesi yapacağım kısa zamanda.Ev yapımı mayalı CO2 sistemlerini izleyebilirsiniz eğer maddi durumunuz el vermiyorsa ev yapımı CO2 sistemleri kullanabilirsiniz.Hazır sistemler biraz pahalı.Bitkiler CO2 siz çok az fotosentez yapıyormuş.Belkide oksijen sıkıntısı vardır ama pek zannetmiyorum.Ben bildiklerimi duyduklarımı yazdım ne kadar doğrudur bilemem.Ortalıkta yalan yanlış bilgiler dolanıyor.Herkes farklı bir şey söylüyor.Yazdıklarımda yanlış bilgiler varsa düzeltin.
Benim akvaryumumda böyle.İç filtrenin çıkışına akıntıyı azaltmak için aparat takacağım ve akvaryuma en kısa sürede CO2 takviyesi yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204982/170420181919211.jpg[/IMG]90 litre[/QUOTE]öncelikle bilgilerinizi ve tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler evet haklısınız bir filtrasyon yok ama hala bir filtre alamadım pipo alsam yeterli olur mu iç filtre mi alsam yoksa ? Balık yükü dediğiniz gibi çok fazla aslında buraya koyarken kısa süreli koymuştum ama alamadım bir daha bunları ortadan kaldırıp tekrar deneyeceğim
Cüce Vatoz Ölümleri
[QUOTE=Zaferalv]
Akvaryumunuzun kumu resimde kirli gözüküyor,hacmin fazla olmamasından ve dip çekiminin periyodik yapılmamasından nitrat vs.. su değerlerinde bir bozukluk olabilir mi?
Biliyorsunuzdur ki vatozlar diğer balıklara göre su değerlerine karşı daha hassastır.Tabi bunların dışında birsürü olasılık var.
Birde vatozlarınız sürekli camda duruyorlasa nitrat fazlağına işarettir diye bir bilgi okumuştum, aklınızda bulunsun.[/QUOTE]su değişimi haftada 1 yapıyorum ama sürekli camda duruyorlardı söylediğiniz gibi nitrat fazla olabilir ne yapmam gerekir ?
[QUOTE=Zaferalv]
Akvaryumunuzun kumu resimde kirli gözüküyor,hacmin fazla olmamasından ve dip çekiminin periyodik yapılmamasından nitrat vs.. su değerlerinde bir bozukluk olabilir mi?
Biliyorsunuzdur ki vatozlar diğer balıklara göre su değerlerine karşı daha hassastır.Tabi bunların dışında birsürü olasılık var.
Birde vatozlarınız sürekli camda duruyorlasa nitrat fazlağına işarettir diye bir bilgi okumuştum, aklınızda bulunsun.[/QUOTE]su değişimi haftada 1 yapıyorum ama sürekli camda duruyorlardı söylediğiniz gibi nitrat fazla olabilir ne yapmam gerekir ?
Beta Baligi Akvaryum İsiklandirmasi
[QUOTE=makina34]Daha ucuzu var mi tavsiye edebileceginiz
[/QUOTE]ben limon saz gibi kolay bitkiler için normal floresan kullanıyorum yeterli oluyor
[QUOTE=makina34]Daha ucuzu var mi tavsiye edebileceginiz
[/QUOTE]ben limon saz gibi kolay bitkiler için normal floresan kullanıyorum yeterli oluyor
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
