ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
egebugur
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Nisan 2018 13:35
Son Ziyaret:
22 Şubat 2019 22:49
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ege Buğur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ordu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ege Buğur
SON 9 MESAJI
Plastik Akvaryum
Merhaba arkadaşlar yandaki gibi bir kutuda japon balığı gibi balıklar beslenebilirmi uzun süreli olarak bi zararı olurmu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/300420182228351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar yandaki gibi bir kutuda japon balığı gibi balıklar beslenebilirmi uzun süreli olarak bi zararı olurmu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/300420182228351.jpg[/IMG]
Akvaryum Kabarcığı
Merhabalar öncelikle benim 40 litrelik bir akvaryumum var içinde 15 cm lik 1 japon 4 tanede 2 3 cm lik japon var geceleri iç filtrenin kabarcık çıkartan hortumunu çıkartıyorum çok ses yaptığı ve yatak odamda olduğu için balıklara bir zararı olurmu.
Merhabalar öncelikle benim 40 litrelik bir akvaryumum var içinde 15 cm lik 1 japon 4 tanede 2 3 cm lik japon var geceleri iç filtrenin kabarcık çıkartan hortumunu çıkartıyorum çok ses yaptığı ve yatak odamda olduğu için balıklara bir zararı olurmu.
Koi Balığım Mantar Mı ?
[QUOTE=mesutok]5 günde bir akvaryumunuzdan yüzde 60 civarı su çekip tazeleyin ve haftada bir filtre bakımını süngerleri temizleyin. Haricinde yem yemiyorsa yapacka birşey yok, aşırı yem yiyip kabız etmiyorsunuzdur umarım. Hastalık geçiren balıkta halsiz olabilir bazen bu tür balıklar kuma oturup dinlenir, sahibi yaklaştığında yüzüyorsa sorun yoktur. Haşlanımş bezelye, haşlanmış ıspanak yaprağı gibi haşlanmış yumuşak çiğ olmayan sebzeler varin haşlanmış şekilde. Yem yemiyorsa yemez yapabilecek birşey yok. Temiz bir suda yüzmesi çok önemli. Sizin akvaryum herhalde 60 litreymiş dediğim gibi yüzde atmış su çekin yerine taze su koyun 5 günde bir ve filtre bakımı ve iç filter kullanıyorsanız iç filtreniz suya hava baloncukları üfleyen sistemi vadır onu çalıştırın, yahut hava motoru olur ucuna hava taşı bağlarsın zeminden yukarıya doğru hava baloncukları üfler o sistemi edinin, iç filtrenizde baloncuk üfleme aparatı varsa o yeterlidir onu mutlaka kullanın.[/QUOTE]
Tamam iç filitre kullanıyorum baloncuk aparatınıda bugün alıcağım mutlaka
[QUOTE=mesutok]5 günde bir akvaryumunuzdan yüzde 60 civarı su çekip tazeleyin ve haftada bir filtre bakımını süngerleri temizleyin. Haricinde yem yemiyorsa yapacka birşey yok, aşırı yem yiyip kabız etmiyorsunuzdur umarım. Hastalık geçiren balıkta halsiz olabilir bazen bu tür balıklar kuma oturup dinlenir, sahibi yaklaştığında yüzüyorsa sorun yoktur. Haşlanımş bezelye, haşlanmış ıspanak yaprağı gibi haşlanmış yumuşak çiğ olmayan sebzeler varin haşlanmış şekilde. Yem yemiyorsa yemez yapabilecek birşey yok. Temiz bir suda yüzmesi çok önemli. Sizin akvaryum herhalde 60 litreymiş dediğim gibi yüzde atmış su çekin yerine taze su koyun 5 günde bir ve filtre bakımı ve iç filter kullanıyorsanız iç filtreniz suya hava baloncukları üfleyen sistemi vadır onu çalıştırın, yahut hava motoru olur ucuna hava taşı bağlarsın zeminden yukarıya doğru hava baloncukları üfler o sistemi edinin, iç filtrenizde baloncuk üfleme aparatı varsa o yeterlidir onu mutlaka kullanın.[/QUOTE]
Tamam iç filitre kullanıyorum baloncuk aparatınıda bugün alıcağım mutlaka
Koi Balığım Mantar Mı ?
[QUOTE=mesutok]
Benim japonlar 7 yıl önce sonuncusu ölmüştü ondan sonra 50 litre bir akvaryum aldım ve içinde ufak balıklar aldım besledim işte onlardan yaşayanları besliyorum şimdi. Bir CAE, 2 çöpü, 2 rasbora, bir danio rerio kaldı. Onlarda ölürse herhalde daha balık beslemem düşüncesindeyim. Size keyifli günler buluşmalar.
İlk verilen yeni bir yemde balıklar çekingen davranabiliyorlar yeni bir damak tadı, sonra alışıyorlar. Birde iyi haşlanmış olmalı bezelye çiğ oluras tükürürler yemezler. Isırdığında yumuşacık yutabilmeli. Haşlanmış ıspanak oldukça fayadalıdır. Birçok sebzeyi haşlayıp yumuşak verirseniz yiyorlar. Üstteki mesajda saymışımdır belkide sebze türlerini.[/QUOTE]
Merhaba günaydın öncelikle mantar sorununu çözdüm tamamen ama beyaz kırmızı olan balıkta çok halsizlik var yemde yemiyor akvaryumun dibinde bekliyor öylece
[QUOTE=mesutok]
Benim japonlar 7 yıl önce sonuncusu ölmüştü ondan sonra 50 litre bir akvaryum aldım ve içinde ufak balıklar aldım besledim işte onlardan yaşayanları besliyorum şimdi. Bir CAE, 2 çöpü, 2 rasbora, bir danio rerio kaldı. Onlarda ölürse herhalde daha balık beslemem düşüncesindeyim. Size keyifli günler buluşmalar.
İlk verilen yeni bir yemde balıklar çekingen davranabiliyorlar yeni bir damak tadı, sonra alışıyorlar. Birde iyi haşlanmış olmalı bezelye çiğ oluras tükürürler yemezler. Isırdığında yumuşacık yutabilmeli. Haşlanmış ıspanak oldukça fayadalıdır. Birçok sebzeyi haşlayıp yumuşak verirseniz yiyorlar. Üstteki mesajda saymışımdır belkide sebze türlerini.[/QUOTE]
Merhaba günaydın öncelikle mantar sorununu çözdüm tamamen ama beyaz kırmızı olan balıkta çok halsizlik var yemde yemiyor akvaryumun dibinde bekliyor öylece
Koi Balığım Mantar Mı ?
[QUOTE=mesutok]Manavdan ıspanak al yarım kilo kadar. sonra bir kahve fincanında birkaç dalı suya sok kaynat haşla yeşil yapraklarından at yesin balıkların hepsi yer bunlar daha çok otcul balıklar. Hergün verebilirsin.[/QUOTE]
Tamam yapıcam biraz bezelye verdim haşlanmış kabuğunu soyup biraz büyük olan balık ağzına alıp geri çıkardı biraz didikledi felan ama kırmızı beyaz olan balık ilgilenmedi akşama doğru dip yem ve pul yemde alacağım
[QUOTE=mesutok]Manavdan ıspanak al yarım kilo kadar. sonra bir kahve fincanında birkaç dalı suya sok kaynat haşla yeşil yapraklarından at yesin balıkların hepsi yer bunlar daha çok otcul balıklar. Hergün verebilirsin.[/QUOTE]
Tamam yapıcam biraz bezelye verdim haşlanmış kabuğunu soyup biraz büyük olan balık ağzına alıp geri çıkardı biraz didikledi felan ama kırmızı beyaz olan balık ilgilenmedi akşama doğru dip yem ve pul yemde alacağım
Koi Balığım Mantar Mı ?
[QUOTE=mesutok]Yok hemen ilaç alma yeni almışsan balıkları bulundukları ortam kirlidir basit mantarlaşma olabilir. Sen şimdi elindeki yem nedir bilmiyorum onu kullan yemesi lazım. Şimdi sen iri tuz varsa salamura tuzu diye satılır markette 2 TL falan ondan al. Gerçek kaya tuzu bulmak biraz zor bulursan onu kullan. Akvaruyumuna her 30 litre su için 4 çay kaşığı tuzu bir bardak suda karıştırarak erit suyuna kat 6 günde bir özellikle su değişimlerinden sonra. Dip yemi yer bu balıklar 2 Tl akvaryumcuda, Pond yemlerde yerler, pul yemde yerler.
Pul yem karışık: 3-5 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/1_pul%20yem.jpg[/IMG]
Dip yem: 2-3 TL.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/dip.jpg[/IMG]
Pond yem: bunun kırmızı beyaz karışıkları var onu almanı tavsiye ederim, yahut bir kırmızı poşet bir beyaz poşet. 2 TL,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/POND%20YEMI-600x600.JPG[/IMG]
Hepsinden her öğün az az ver.
Şimdi ilaç almana gerek yok.[/QUOTE]
Tamam o zaman şimdilik almıyorum ilaç tuz u yapıcam şimdi bendeki yem pond yem japonlarımada veriyorum
[QUOTE=mesutok]Yok hemen ilaç alma yeni almışsan balıkları bulundukları ortam kirlidir basit mantarlaşma olabilir. Sen şimdi elindeki yem nedir bilmiyorum onu kullan yemesi lazım. Şimdi sen iri tuz varsa salamura tuzu diye satılır markette 2 TL falan ondan al. Gerçek kaya tuzu bulmak biraz zor bulursan onu kullan. Akvaruyumuna her 30 litre su için 4 çay kaşığı tuzu bir bardak suda karıştırarak erit suyuna kat 6 günde bir özellikle su değişimlerinden sonra. Dip yemi yer bu balıklar 2 Tl akvaryumcuda, Pond yemlerde yerler, pul yemde yerler.
Pul yem karışık: 3-5 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/1_pul%20yem.jpg[/IMG]
Dip yem: 2-3 TL.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/dip.jpg[/IMG]
Pond yem: bunun kırmızı beyaz karışıkları var onu almanı tavsiye ederim, yahut bir kırmızı poşet bir beyaz poşet. 2 TL,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/POND%20YEMI-600x600.JPG[/IMG]
Hepsinden her öğün az az ver.
Şimdi ilaç almana gerek yok.[/QUOTE]
Tamam o zaman şimdilik almıyorum ilaç tuz u yapıcam şimdi bendeki yem pond yem japonlarımada veriyorum
Koi Balığım Mantar Mı ?
[QUOTE=mesutok]Balıkların çok cılız kalmışlar özellikle hasta olan balığın yemi çokmu az tutuyorsun, bu balıklar haşlanmış ıspanak yaprağı, haşlanmış bezelye gibi birçok haşlanmış sebzeyi severek yerler bunlarlada iyi besle, haşlanmış havuç, yemek kabağı, kırmızı biber, papates, arada pirinç lapası, kışın mandalina gibi. Yeni biraz arttırmanda fayda var sabah akşam besle. Yanılmıyorsam pamuksu beyaz kabarmalar mantarlaşma var. Biyoteknik Mikofish, yahut Sera baktopur 800 l, sıvısı ilaçlarından birini kullanıp yani mantar ve yüzgeç erimesi ilacı bunlar suyu sarıya boyayan ilaçlardır. Süngersiz bir filtre kullan yahut sadece hava taşı, suyu açık sarı yap 3 gün bu açık sarı tonu diğer günler gerekirse birkaç damla daha ilaç damlatarak koru 4. gün 1/3 gibi su değişimi yaparsın. balıklar ufaksa 50 litre gibi bir akvaryumda yapababilirsin tedaviyi. imkan yoksa o akvaryuma uygularsın. Eklediğim linkte "Yüzgeç erimesi çürümesi", "Columnaris" başlıklı konuları incele orada mikofish kullanım tekniğini açıkladım geniş geniş, ilaçlarını o şekilde kullan her iki markayıda açık sarı yaparak suyu kullanabilirsin.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
[/QUOTE]
Balıklar daha yeni 2 gün felan oldu alalı yem yemiyorlar şimdi gidip başka yem ve dediğiniz ilaçları alıcam verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
[QUOTE=mesutok]Balıkların çok cılız kalmışlar özellikle hasta olan balığın yemi çokmu az tutuyorsun, bu balıklar haşlanmış ıspanak yaprağı, haşlanmış bezelye gibi birçok haşlanmış sebzeyi severek yerler bunlarlada iyi besle, haşlanmış havuç, yemek kabağı, kırmızı biber, papates, arada pirinç lapası, kışın mandalina gibi. Yeni biraz arttırmanda fayda var sabah akşam besle. Yanılmıyorsam pamuksu beyaz kabarmalar mantarlaşma var. Biyoteknik Mikofish, yahut Sera baktopur 800 l, sıvısı ilaçlarından birini kullanıp yani mantar ve yüzgeç erimesi ilacı bunlar suyu sarıya boyayan ilaçlardır. Süngersiz bir filtre kullan yahut sadece hava taşı, suyu açık sarı yap 3 gün bu açık sarı tonu diğer günler gerekirse birkaç damla daha ilaç damlatarak koru 4. gün 1/3 gibi su değişimi yaparsın. balıklar ufaksa 50 litre gibi bir akvaryumda yapababilirsin tedaviyi. imkan yoksa o akvaryuma uygularsın. Eklediğim linkte "Yüzgeç erimesi çürümesi", "Columnaris" başlıklı konuları incele orada mikofish kullanım tekniğini açıkladım geniş geniş, ilaçlarını o şekilde kullan her iki markayıda açık sarı yaparak suyu kullanabilirsin.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
[/QUOTE]
Balıklar daha yeni 2 gün felan oldu alalı yem yemiyorlar şimdi gidip başka yem ve dediğiniz ilaçları alıcam verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
Koi Balığım Mantar Mı ?
[QUOTE=Athena]Akvaryum kaç litre [:?][/QUOTE]
şuan 60lt lik akvaryum ama gelecek ay gölete geçiricem bahçedeki
[QUOTE=Athena]Akvaryum kaç litre [:?][/QUOTE]
şuan 60lt lik akvaryum ama gelecek ay gölete geçiricem bahçedeki
Koi Balığım Mantar Mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/270420181344311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/270420181345071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/270420181345441.jpg[/IMG]
Öncelikle merhaba arkadaşlar bu sabah uyandığımda kırmızı beyaz olan Koi balığımın üstünde beyaz sedef gibi şeyler olduğunu gördüm sizce balığım mantar mı herhangi bir ilaç tedavisi gerekmi ?[EDIT]egebugur,2018-04-27 13:51:11[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/270420181344311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/270420181345071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205959/270420181345441.jpg[/IMG]
Öncelikle merhaba arkadaşlar bu sabah uyandığımda kırmızı beyaz olan Koi balığımın üstünde beyaz sedef gibi şeyler olduğunu gördüm sizce balığım mantar mı herhangi bir ilaç tedavisi gerekmi ?[EDIT]egebugur,2018-04-27 13:51:11[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
