ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hayzax
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2019 17:05
Son Ziyaret:
17 Ocak 2021 23:29
Toplam Mesaj:
46 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür
Doğum Tarihi:
20 Temmuz 2000
Yaş:
25
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özgür K.
1e Betta Splendens
SON 10 MESAJI
Betta Balığım Ölmek Üzere
[QUOTE=Beta_balik]Çok geçmiş olsun. :(
Balığın ömrünü tamamladığını düşünmüyorum, henüz çok uzun yaşamamış çünkü. Fotoğraflardan nedenini anlayamasam da akvaryumdaki bir eksik veya bakımındaki bir hata yüzünden olmuş olma ihtimali daha yüksek. [/QUOTE]
Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ediyorum.
Akvaryumda tek eksik bitkiydi. Onun haricinde ısıtıcısı ve pipo filtresi de vardı. Beyaz benek ve yem yememe durumu da pek gözlemlemedim. Dün sabah aniden attığım yemleri yemeyi reddetti ve başta suyun dibinde hafif yan yatmaya ve hızlı solumaya başladı. Solungaçları gün boyu hızlı hareket etti. İç parazit olabileceğinden şüphelenip akvaryuma nitrofur aşıladım. Suyu sarardı tabi. Akşama doğru suda dik durmaya ve yüzeye çıkıp hızlı soluklanmaya devam etti. Saat geçtikçe solungaç hareketleri yavaşlamaya başladı. Gece yarısına doğru da maalesef ölmüştü.
Dediğim gibi ben balığa 1yıl 10 aydır bakıyorum ve aldığımda da yetişkindi. Hatta aldığım ilk zamanlar bile akvaryum yüzeyine üremek için baloncuğunu bırakıyordu. Bu da tahminimce en az 10 aylık olduğunu gösteriyor. Yanı balık (benim tahminlerime göre) en azından 2 yıl 8 aylıktı. İnternette okuduğum kadarı ile de 2-3 yıl yaşıyormuş bu hayvanlar.
Kurtaramadığım için üzünüm [:((]
İlerleyen zamanlarda tekrar betta bakmak istiyorum ama benim hatam yüzünden böyle olduysa asla böyle bir işe girişmem. Ufacık balık olsa bile insan üzülüyor. Bir ağacın altına gömdüm kendisini
[QUOTE=Beta_balik]Çok geçmiş olsun. :(
Balığın ömrünü tamamladığını düşünmüyorum, henüz çok uzun yaşamamış çünkü. Fotoğraflardan nedenini anlayamasam da akvaryumdaki bir eksik veya bakımındaki bir hata yüzünden olmuş olma ihtimali daha yüksek. [/QUOTE]
Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ediyorum.
Akvaryumda tek eksik bitkiydi. Onun haricinde ısıtıcısı ve pipo filtresi de vardı. Beyaz benek ve yem yememe durumu da pek gözlemlemedim. Dün sabah aniden attığım yemleri yemeyi reddetti ve başta suyun dibinde hafif yan yatmaya ve hızlı solumaya başladı. Solungaçları gün boyu hızlı hareket etti. İç parazit olabileceğinden şüphelenip akvaryuma nitrofur aşıladım. Suyu sarardı tabi. Akşama doğru suda dik durmaya ve yüzeye çıkıp hızlı soluklanmaya devam etti. Saat geçtikçe solungaç hareketleri yavaşlamaya başladı. Gece yarısına doğru da maalesef ölmüştü.
Dediğim gibi ben balığa 1yıl 10 aydır bakıyorum ve aldığımda da yetişkindi. Hatta aldığım ilk zamanlar bile akvaryum yüzeyine üremek için baloncuğunu bırakıyordu. Bu da tahminimce en az 10 aylık olduğunu gösteriyor. Yanı balık (benim tahminlerime göre) en azından 2 yıl 8 aylıktı. İnternette okuduğum kadarı ile de 2-3 yıl yaşıyormuş bu hayvanlar.
Kurtaramadığım için üzünüm [:((]
İlerleyen zamanlarda tekrar betta bakmak istiyorum ama benim hatam yüzünden böyle olduysa asla böyle bir işe girişmem. Ufacık balık olsa bile insan üzülüyor. Bir ağacın altına gömdüm kendisini
Betta Balığım Ölmek Üzere
Fotoğraf: ekledim
Hastalık Belirtileri: Dipte hafif yan yatma ve hızlı soluk alma ve akşama doğru suda baş kısmı tavana bakacak şekilde dik durma, hareketsizlik
Akvaryum Kapasitesi (litre): 10-15
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 2.5ml nitrofur
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): birkaç gün önce rutin aylık su değişimini yaptım dipteki kumu süpürdüm
Merhaba herkese. 2019 şubat ayında petshoptan yetişkin olarak aldığım betta balığım bugün kötüleşti. Son zamanlarda biraz hareketsizleşme vardı ancak yem yiyordu ve yüzüyordu. Bugün sabahtan itibaren dipte hafif yan yatmaya ve hızlı solumaya başladı. Fazla beslemiş olabileceğimi ve kabızlığa sebep olmuş olabileceğimi düşündüm. Ayrıca sabah yemi de yemedi. Yem döktükten bir süre sonra baktığımda bile balık dipeydi ve yemler suda şişmişti. topladım ve bugun yem vermemeye karar verdim. Daha sonra balık suda dik durmaya başlayınca durumun daha da kötüye gittiğinden şüphelenip 2.5ml nitrofur verip filtreyi devredışı bıraktım ve hava taşını çalıştırdım.
Şu an ara ara yüzeyde dik duruyor ve sanki dışardan ağzıyla hava almaya çalışıyor. Bazen de akvaryumun herhangi bir yerinde dik duruyor.
Ben aldığımda yetişkindi fakat kaç aylık olduğunu bilmiyorum.Alalı da yaklaşık 1 yıl 10 ay olmuş. Aldığımda 1 yaşında olabileceğini varsayarsak şu an yaklaşık 3 yaşında diyebiliriz. Acaba yaşlanıp doğal şekilde mi ölüyor? Yoksa benim bir hatam olabilir mi? Nitrofur yerine mavi metilen mi kullanmalıydım? Yem vermeli miyim? Görsel ekliyorum. Hepsi gün içersinde farklı zamanlarda çektiğim fotoğraflar.
not:Balığımda beyaz leke göremedim. En son 2 gün önce falan kabızlığı vardı ama kendiliğinden geçmişti. Bettagran ile besliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220201951281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220201951421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220201957551.jpg[/IMG]
Güncelleme: Balık maalesef öldü. Solungaçlarda bir hareket yok. Gözlerde de yok. Henüz bir cisimle dürtüp tepki verip vermediğini denemedim. Tahminimce ömrü dolduğu için öldü.[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220202204351.jpg[/IMG][EDIT]Hayzax,2020-12-27 22:07:21[/EDIT]
Fotoğraf: ekledim
Hastalık Belirtileri: Dipte hafif yan yatma ve hızlı soluk alma ve akşama doğru suda baş kısmı tavana bakacak şekilde dik durma, hareketsizlik
Akvaryum Kapasitesi (litre): 10-15
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 2.5ml nitrofur
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): birkaç gün önce rutin aylık su değişimini yaptım dipteki kumu süpürdüm
Merhaba herkese. 2019 şubat ayında petshoptan yetişkin olarak aldığım betta balığım bugün kötüleşti. Son zamanlarda biraz hareketsizleşme vardı ancak yem yiyordu ve yüzüyordu. Bugün sabahtan itibaren dipte hafif yan yatmaya ve hızlı solumaya başladı. Fazla beslemiş olabileceğimi ve kabızlığa sebep olmuş olabileceğimi düşündüm. Ayrıca sabah yemi de yemedi. Yem döktükten bir süre sonra baktığımda bile balık dipeydi ve yemler suda şişmişti. topladım ve bugun yem vermemeye karar verdim. Daha sonra balık suda dik durmaya başlayınca durumun daha da kötüye gittiğinden şüphelenip 2.5ml nitrofur verip filtreyi devredışı bıraktım ve hava taşını çalıştırdım.
Şu an ara ara yüzeyde dik duruyor ve sanki dışardan ağzıyla hava almaya çalışıyor. Bazen de akvaryumun herhangi bir yerinde dik duruyor.
Ben aldığımda yetişkindi fakat kaç aylık olduğunu bilmiyorum.Alalı da yaklaşık 1 yıl 10 ay olmuş. Aldığımda 1 yaşında olabileceğini varsayarsak şu an yaklaşık 3 yaşında diyebiliriz. Acaba yaşlanıp doğal şekilde mi ölüyor? Yoksa benim bir hatam olabilir mi? Nitrofur yerine mavi metilen mi kullanmalıydım? Yem vermeli miyim? Görsel ekliyorum. Hepsi gün içersinde farklı zamanlarda çektiğim fotoğraflar.
not:Balığımda beyaz leke göremedim. En son 2 gün önce falan kabızlığı vardı ama kendiliğinden geçmişti. Bettagran ile besliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220201951281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220201951421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220201957551.jpg[/IMG]
Güncelleme: Balık maalesef öldü. Solungaçlarda bir hareket yok. Gözlerde de yok. Henüz bir cisimle dürtüp tepki verip vermediğini denemedim. Tahminimce ömrü dolduğu için öldü.[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/271220202204351.jpg[/IMG][EDIT]Hayzax,2020-12-27 22:07:21[/EDIT]
Akvaryumlarda Su Alışverişi
[QUOTE=Kromatit]Yan yana veya aynı hizada duran 2 akvaryum arasına havası alınmış içi su dolu u şeklinde bir boru konur. Sonra bir akvaryuma emiş, bir akvaryuma çıkış borusu salınır.
Altlı üstlü duran akvaryumlara da overflow sump sistemi kurulur. Alttan basılan kadarı üstten taşar.
Yapmasına yaparsınız da ne gerek var ki buna?[/QUOTE]
Büyük tanktan bitkili akvaryumuma filtrelenmiş ve ısıtılmış su geçişi olması gerekiyor. Minik olduğu ve içinde balık vb olmadığı için ısıtıcı takmıyorum daha doğrusu o kadar düşük güçte olanını bulamıyorum. Aynı durum filtre için de geçerli.
[QUOTE=Kromatit]Yan yana veya aynı hizada duran 2 akvaryum arasına havası alınmış içi su dolu u şeklinde bir boru konur. Sonra bir akvaryuma emiş, bir akvaryuma çıkış borusu salınır.
Altlı üstlü duran akvaryumlara da overflow sump sistemi kurulur. Alttan basılan kadarı üstten taşar.
Yapmasına yaparsınız da ne gerek var ki buna?[/QUOTE]
Büyük tanktan bitkili akvaryumuma filtrelenmiş ve ısıtılmış su geçişi olması gerekiyor. Minik olduğu ve içinde balık vb olmadığı için ısıtıcı takmıyorum daha doğrusu o kadar düşük güçte olanını bulamıyorum. Aynı durum filtre için de geçerli.
Akvaryumlarda Su Alışverişi
İki ayrı akvaryumum var ve birbirlerine sürekli su akışı olmasını istiyorum böyle bir cihaz var mıdır? Yani bir akvaryumdan su alıp diğerine verirken aynı anda diğerinden de su alnınana geçiş söz konusu olmalı aynı otoyollar gibi iki taraftan geçiş olmalı demek istiyorum. Böyle bir cihaz bulabilir miyim acaba
İki ayrı akvaryumum var ve birbirlerine sürekli su akışı olmasını istiyorum böyle bir cihaz var mıdır? Yani bir akvaryumdan su alıp diğerine verirken aynı anda diğerinden de su alnınana geçiş söz konusu olmalı aynı otoyollar gibi iki taraftan geçiş olmalı demek istiyorum. Böyle bir cihaz bulabilir miyim acaba
Ruh Hastası Betta
[QUOTE=mertcangkb]
Bende iç filtremi aynı senin pipo filtren gibi kurmuştum borunun ucu direkt olarak cama bakıyordu. Ve bundan bile ciddi anlamda rahatsız oldu balık sürekli boruyla cam arasındaki o ufak boşluğa girip kendini akıntıya kaptırıp uçuyordu. Filtre varken ayna tutmama rağmen kabarmıyan balık arka fonun siyah olması ve kendinin gölgesini görmesi sonucu bile çok agresifleşif kabarmaya başladı. Arka fonuda bu yüzden söktüm. Filtre çıktığından beri çok daha mutlu görünüyor. Şelale filtreyide denemiştim ondanda rahatsız olmuştu. Şuan filtre yok akvaryum 10 litre ısıtıcım 26 derecede sabit. 3 çeşit yemle besl
iyorum akvaryum bitkili içeride mangow kökü de var 1 tanede elma Salyangozum var . filtreyi takmasam, ve akvaryumun temizliğini düzgün yapsam olmaz mı acaba[/QUOTE]
Benim akvaryumum da 10 litre bitki veya salyangoz yok durum şöyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/220220192320021.jpg[/IMG]
Betta da hiçbir sorun yok ısıtıcı ile suyu sabit ısıda tutuyorum filtreleme de dediğim gibi pipo filtre ile oluyor... Bir de sıcaklığı dereceden kontrol ediyorum bir sorun yok. Yani benim balığım sadece bazen oynamak için köpüklere gidiyor sonra dönüyor başka yerlerde takılıyor...
Balığını iyi gözlemle dostum onu agresifleştiren bi rahatsızlığı olabilir veya karakteri agresiftir. Ancak filtre konusunda takmanı öneririm çünkü suyun bayatlamasına izin vermezsin. Daha az önce ben de %20lik su değişimini yaptım yani 2 litre bir değişim oldu.
Bizim durumlar böyle şu an
[QUOTE=mertcangkb]
Bende iç filtremi aynı senin pipo filtren gibi kurmuştum borunun ucu direkt olarak cama bakıyordu. Ve bundan bile ciddi anlamda rahatsız oldu balık sürekli boruyla cam arasındaki o ufak boşluğa girip kendini akıntıya kaptırıp uçuyordu. Filtre varken ayna tutmama rağmen kabarmıyan balık arka fonun siyah olması ve kendinin gölgesini görmesi sonucu bile çok agresifleşif kabarmaya başladı. Arka fonuda bu yüzden söktüm. Filtre çıktığından beri çok daha mutlu görünüyor. Şelale filtreyide denemiştim ondanda rahatsız olmuştu. Şuan filtre yok akvaryum 10 litre ısıtıcım 26 derecede sabit. 3 çeşit yemle besl
iyorum akvaryum bitkili içeride mangow kökü de var 1 tanede elma Salyangozum var . filtreyi takmasam, ve akvaryumun temizliğini düzgün yapsam olmaz mı acaba[/QUOTE]
Benim akvaryumum da 10 litre bitki veya salyangoz yok durum şöyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/220220192320021.jpg[/IMG]
Betta da hiçbir sorun yok ısıtıcı ile suyu sabit ısıda tutuyorum filtreleme de dediğim gibi pipo filtre ile oluyor... Bir de sıcaklığı dereceden kontrol ediyorum bir sorun yok. Yani benim balığım sadece bazen oynamak için köpüklere gidiyor sonra dönüyor başka yerlerde takılıyor...
Balığını iyi gözlemle dostum onu agresifleştiren bi rahatsızlığı olabilir veya karakteri agresiftir. Ancak filtre konusunda takmanı öneririm çünkü suyun bayatlamasına izin vermezsin. Daha az önce ben de %20lik su değişimini yaptım yani 2 litre bir değişim oldu.
Bizim durumlar böyle şu an
Ruh Hastası Betta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/220220191941011.jpg[/IMG]
Dostum bak bu şekilde bir pipo filtre öneririm hem balık stres de yapmasın diye hava motoruna vana bağlayıp gelen havanın şiddetini de kestim balık hiç rahatsız olmuyor[:iyi:] Gördüğün gibi benimki de bir betta
Filtre düşük debide çok iş görmez demişler ancak benim akvaryum biraz küçük ayrıca dışkıları bile yakalamış filtre az önce baktığımda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/220220191941011.jpg[/IMG]
Dostum bak bu şekilde bir pipo filtre öneririm hem balık stres de yapmasın diye hava motoruna vana bağlayıp gelen havanın şiddetini de kestim balık hiç rahatsız olmuyor[:iyi:] Gördüğün gibi benimki de bir betta
Filtre düşük debide çok iş görmez demişler ancak benim akvaryum biraz küçük ayrıca dışkıları bile yakalamış filtre az önce baktığımda
Bettada Şişlik
[QUOTE=Adamec]
Dışkı yapamıyorsa kabızdır diyebiliriz.Gözlemlemeye devam ediniz.[/QUOTE]
Merhaba attığım fotoğraf dün akşamdandı... Şimdi baktım o şişlik hala var ve dışkı göremedim. Sabahki öğününü vermeyeceğim akşam yem vereceğim kendisine.
Napabilirim bu durum için?
[QUOTE=Adamec]
Dışkı yapamıyorsa kabızdır diyebiliriz.Gözlemlemeye devam ediniz.[/QUOTE]
Merhaba attığım fotoğraf dün akşamdandı... Şimdi baktım o şişlik hala var ve dışkı göremedim. Sabahki öğününü vermeyeceğim akşam yem vereceğim kendisine.
Napabilirim bu durum için?
Bettada Şişlik
Bettama bugün çiğ balık eti vermek istedim küçük parçalar halinde verdim severek yediği için biraz ben de gaza gelip fazla vermiş olabilirim... (aşırı fazla değil)
Balığımda bir şişlik olduğunu fark ettim. Yüzmesinde bir sorun yok ancak bu şişlik kabızlıktan mıdır çok yemekten midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/210220190044391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/210220190044591.jpg[/IMG]
Bettama bugün çiğ balık eti vermek istedim küçük parçalar halinde verdim severek yediği için biraz ben de gaza gelip fazla vermiş olabilirim... (aşırı fazla değil)
Balığımda bir şişlik olduğunu fark ettim. Yüzmesinde bir sorun yok ancak bu şişlik kabızlıktan mıdır çok yemekten midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/210220190044391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213208/210220190044591.jpg[/IMG]
Betta Ve Midye Kırığı
[QUOTE=Emre Zaim]
Kum, midye kırığı değil: Dere kumuna benziyor. Bu açıdan bakıldığında, kullanılabilir.
Fakat, akvaryumdan deterjan ve sabunu tamamen uzak tutmak gerekir.
Keşke kumu, sadece akan suyun altında çamurdan ayırsaydınız.
Bu kumu kullanmamanızı ve yeni kum almanızı öneririm. Çünkü sabunun durulandığından emin olunamaz. Sabun kalıntılarının suda çözünüp balığa zarar verme olasılığı vardır.
Önermesem de, eğer bu kumu kullanmak zorundaysanız, sabun kalıntılarının kalmadığından emin olunana kadar, en az bir gün dinlendirilmiş su ile, günlük 1/4 oranında su değişimi yapılmasını öneririm.[/QUOTE]
Efendim kumu tekrar defalarca yıkayıp sabunlardan arındırdım... Balık bir süredir içinde ve hiçbir sorunu yok şimdilik
[QUOTE=Emre Zaim]
Kum, midye kırığı değil: Dere kumuna benziyor. Bu açıdan bakıldığında, kullanılabilir.
Fakat, akvaryumdan deterjan ve sabunu tamamen uzak tutmak gerekir.
Keşke kumu, sadece akan suyun altında çamurdan ayırsaydınız.
Bu kumu kullanmamanızı ve yeni kum almanızı öneririm. Çünkü sabunun durulandığından emin olunamaz. Sabun kalıntılarının suda çözünüp balığa zarar verme olasılığı vardır.
Önermesem de, eğer bu kumu kullanmak zorundaysanız, sabun kalıntılarının kalmadığından emin olunana kadar, en az bir gün dinlendirilmiş su ile, günlük 1/4 oranında su değişimi yapılmasını öneririm.[/QUOTE]
Efendim kumu tekrar defalarca yıkayıp sabunlardan arındırdım... Balık bir süredir içinde ve hiçbir sorunu yok şimdilik
Japon Balığının Karnı Yırtıldı
[QUOTE=Astrobulut15]İlginiz için teşekkürler. Balığım normal durumuna döndü.[/QUOTE]
Geçmiş olsun hocam[:iyi:]
Bir süre daha o balığa dikkatli bakın toparlanma sürecinde vs.
Bu arada bir daha böyle bir olay yaşanmaması için tedbirli olmanızı öneririm, iyi hobiler dilerim
[QUOTE=Astrobulut15]İlginiz için teşekkürler. Balığım normal durumuna döndü.[/QUOTE]
Geçmiş olsun hocam[:iyi:]
Bir süre daha o balığa dikkatli bakın toparlanma sürecinde vs.
Bu arada bir daha böyle bir olay yaşanmaması için tedbirli olmanızı öneririm, iyi hobiler dilerim
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
