ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
01mrt42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mart 2019 08:30
Son Ziyaret:
13 Temmuz 2021 16:09
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Dolgun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MRT
SON 10 MESAJI
Karma Akvaryuma Geçiş (foto Eklendi)
[QUOTE=elbet20]
Merhaha teşekkür ederim aynen biraz bitişik oldular ama sürekli elleyip değiştirmek istemiyorum öyle duruyor şu an. Saydığın balıklar birbirine uygun evet ama kılıçkuyruk koymanı tavsiye etmem onlar biraz daha hırçınlar koyarsan anlarsın zaten diğer balıklara zararı olabilir ama 2.şer tane koymanı tavsiye etmem o zaman uygun olucanı zannetmiyorum koyarsın yaşarlar ama bir de onlara sor nası yaşıyolar gibi anlatabildim mi :)[/QUOTE]
Ben aslında renkli bir ortam olsun istiyorum, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki) bunlardan sadece bir türü koyarım gibi belki de hiç koymam.
Genellikle tetraları minimum 6 adet koyun diyorlar o biraz sıkıntı olabilir benim için 6 çeşit olsa 36 balık yapar en az,
mesela Kırmızı Burun Tetra yı yazmayı unutmuşum 7 çeşit oldu, bu 10 çeşit olur gibime geliyor. 60 balık yani [:D]
[QUOTE=elbet20]
Merhaha teşekkür ederim aynen biraz bitişik oldular ama sürekli elleyip değiştirmek istemiyorum öyle duruyor şu an. Saydığın balıklar birbirine uygun evet ama kılıçkuyruk koymanı tavsiye etmem onlar biraz daha hırçınlar koyarsan anlarsın zaten diğer balıklara zararı olabilir ama 2.şer tane koymanı tavsiye etmem o zaman uygun olucanı zannetmiyorum koyarsın yaşarlar ama bir de onlara sor nası yaşıyolar gibi anlatabildim mi :)[/QUOTE]
Ben aslında renkli bir ortam olsun istiyorum, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki) bunlardan sadece bir türü koyarım gibi belki de hiç koymam.
Genellikle tetraları minimum 6 adet koyun diyorlar o biraz sıkıntı olabilir benim için 6 çeşit olsa 36 balık yapar en az,
mesela Kırmızı Burun Tetra yı yazmayı unutmuşum 7 çeşit oldu, bu 10 çeşit olur gibime geliyor. 60 balık yani [:D]
Karma Akvaryuma Geçiş (foto Eklendi)
Çok güzel olmuş ama bitkileri biraz dağıtsaymışsınız sanki daha mı iyi olurdu bilemedim, bir demet yapılmış gibi duruyor. [:)]
Bende yakın zamanda olmasa da aklımda buna benzer bir akvaryum kurmak var ama bitkiler balıklardan pahalı olunca hep erteliyorum.
Karma olarak bakmayı planladığım türler aşağıdaki gibi, bunları 2 şer den koysak sorun olur mu acaba?
Danio (Zebra), Neon Tetra, Endler, gökkuşağı tetra, rasbora, Kiraz barb, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki)
Çok güzel olmuş ama bitkileri biraz dağıtsaymışsınız sanki daha mı iyi olurdu bilemedim, bir demet yapılmış gibi duruyor. [:)]
Bende yakın zamanda olmasa da aklımda buna benzer bir akvaryum kurmak var ama bitkiler balıklardan pahalı olunca hep erteliyorum.
Karma olarak bakmayı planladığım türler aşağıdaki gibi, bunları 2 şer den koysak sorun olur mu acaba?
Danio (Zebra), Neon Tetra, Endler, gökkuşağı tetra, rasbora, Kiraz barb, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki)
Goldfishe Giriş..
[QUOTE=ozan026]
Işıgın etkisi olur diye biliyorum ama japonlar bildiğim kadarıyla renk değişimleri doğası gereği oluyor.Hastalık olacagını sanmam günlük aydınlatma saatlerini düzenli yap dene bakalım birde günes gören biyerdemi akvaryumun. Gün ışıgını japonlar sever.[/QUOTE]
Direk güneş görmüyor ama güneş gören bir odada akvaryum, hasta olmadığı belli zaten canavar gibi yem yiyor. [^_^]
Işığı LED olarak şerit ledden kendim yaptım onun için biraz daha azalttım ledleri ama yine fayda etmedi.
[QUOTE=ozan026]
Işıgın etkisi olur diye biliyorum ama japonlar bildiğim kadarıyla renk değişimleri doğası gereği oluyor.Hastalık olacagını sanmam günlük aydınlatma saatlerini düzenli yap dene bakalım birde günes gören biyerdemi akvaryumun. Gün ışıgını japonlar sever.[/QUOTE]
Direk güneş görmüyor ama güneş gören bir odada akvaryum, hasta olmadığı belli zaten canavar gibi yem yiyor. [^_^]
Işığı LED olarak şerit ledden kendim yaptım onun için biraz daha azalttım ledleri ama yine fayda etmedi.
Goldfishe Giriş..
[QUOTE=ozan026]Tekrar merhaba arkadaşlar.Sipariş ettiğim akvaryum ve dolap bu hafta gelicek cok heyecanlıyım.Kum için petshopcuları gezdim ama hem fiyat hemde görsel olarak Eskişehirde doğru düzgün kum bulamadım silis dere kumu ve kuvars arasındayım. Kg fiyatları 5 -6 tl arası değişiyor birazda netten arastıracagım. İnternetten kum alan arkadaşlar varsa önerilerinizi alabilirim?[/QUOTE]
Akvaryum ölçüleriniz ilk mesajdaki gibi ise eğer benim ölçülerimde aynı, ben 6KG silis kumu aldım, kilosu 2 liradan ve yeterli geldi.
Bir de resim deki gibi kuyruğu siyahlı bir japonum vardı şuan kuyruktaki siyahlıklar yok bunun sebebi ne olabilir tank kurulalı 1 ayı geçti .
Ben ışığın etkisi fazla mı acaba diye düşündüm 1 haftadır ışığı açmıyorum ama rengi çok hafif geldi gibi ama eskisi gibi değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/260220190825511.jpg[/IMG][EDIT]01mrt42,2019-03-25 13:53:50[/EDIT]
[QUOTE=ozan026]Tekrar merhaba arkadaşlar.Sipariş ettiğim akvaryum ve dolap bu hafta gelicek cok heyecanlıyım.Kum için petshopcuları gezdim ama hem fiyat hemde görsel olarak Eskişehirde doğru düzgün kum bulamadım silis dere kumu ve kuvars arasındayım. Kg fiyatları 5 -6 tl arası değişiyor birazda netten arastıracagım. İnternetten kum alan arkadaşlar varsa önerilerinizi alabilirim?[/QUOTE]
Akvaryum ölçüleriniz ilk mesajdaki gibi ise eğer benim ölçülerimde aynı, ben 6KG silis kumu aldım, kilosu 2 liradan ve yeterli geldi.
Bir de resim deki gibi kuyruğu siyahlı bir japonum vardı şuan kuyruktaki siyahlıklar yok bunun sebebi ne olabilir tank kurulalı 1 ayı geçti .
Ben ışığın etkisi fazla mı acaba diye düşündüm 1 haftadır ışığı açmıyorum ama rengi çok hafif geldi gibi ama eskisi gibi değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/260220190825511.jpg[/IMG][EDIT]01mrt42,2019-03-25 13:53:50[/EDIT]
Rengarenk Malawiler
Birkaç resim olsa da olur, bi görelim bakalım, bende meraklıyım malawilere.
Birkaç resim olsa da olur, bi görelim bakalım, bende meraklıyım malawilere.
Dış Filtre Çalışmam
Uygulama harika olmuş, piyasada 500 yada 750 ml plastik yağlık olarak satılan ürünler var onlarla da yapılabilir.
Ben motoru şişe içine koymayı planlıyorum, sizin bu yönde tavsiyeni ne olur.
[IMG]https://productimages.hepsiburada.net/s/8/500/8933637783602.jpg[/IMG]
Uygulama harika olmuş, piyasada 500 yada 750 ml plastik yağlık olarak satılan ürünler var onlarla da yapılabilir.
Ben motoru şişe içine koymayı planlıyorum, sizin bu yönde tavsiyeni ne olur.
[IMG]https://productimages.hepsiburada.net/s/8/500/8933637783602.jpg[/IMG]
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=Soner10]
Benim japon balıklarım çok küçük ve bu mercimek gibi olan yemleri yiyemiyorlar. Bu yüzden şimdilik bir pul yemim var onu veriyorum. Küçük parçalı ya da küçük parçalara ufalanan bir yem önerisi istiyorum. Var mıdır öneriniz?[/QUOTE]
Aynı şey benimde başıma geldi, 2mm olan yemi yiyemediler, daha doğrusu yemi yutup geri çıkarıyorlardı.
Bende Sera discus granules almıştım özellikle küçük olsun diyince akvaryumcu onu verdi.
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-discus-granules/
Rotifish goldfish granül yemde 1mm ondan bulursam ondan alacağım.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
[QUOTE=Soner10]
Benim japon balıklarım çok küçük ve bu mercimek gibi olan yemleri yiyemiyorlar. Bu yüzden şimdilik bir pul yemim var onu veriyorum. Küçük parçalı ya da küçük parçalara ufalanan bir yem önerisi istiyorum. Var mıdır öneriniz?[/QUOTE]
Aynı şey benimde başıma geldi, 2mm olan yemi yiyemediler, daha doğrusu yemi yutup geri çıkarıyorlardı.
Bende Sera discus granules almıştım özellikle küçük olsun diyince akvaryumcu onu verdi.
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-discus-granules/
Rotifish goldfish granül yemde 1mm ondan bulursam ondan alacağım.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=ceyh]
Üretim yok demedim ki, rotifish ürünlerinden alıyorum ama japon için özel bir yemi var mı bilmiyorum açıkçası. [:)][/QUOTE]
Bende muadili olabileceğini söyledim [:)]
Rotifish olarak var elbette, konyada bulmaya çalışıyorum bulursam alacağım inşallah.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-100-gr-kovadan-bolme-364294804
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
[QUOTE=ceyh]
Üretim yok demedim ki, rotifish ürünlerinden alıyorum ama japon için özel bir yemi var mı bilmiyorum açıkçası. [:)][/QUOTE]
Bende muadili olabileceğini söyledim [:)]
Rotifish olarak var elbette, konyada bulmaya çalışıyorum bulursam alacağım inşallah.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-100-gr-kovadan-bolme-364294804
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=ceyh]İthal yemler öneriliyor çünkü yerli muadilleri yok ne yazık ki. Alman mercedes üretiyor, yerli muadili var mı?[/QUOTE]
AHM, Art Akua, rotifish, bunlar benim bildiklerim, muadil olma konusunda bir şey diyemem ama en azından üretim var.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Öncelikle çeşit önerilmesinin sebebi şu
Sindirim sistemini sağlıklı tutmak.
Sürekli protein yada bitkisel beslememek.
Örnek vereyim
Kullandığım ocean nutrition yüksek proteinli bir yem buna ek olarak daha düşük protein ama içinde sarımsak,spriluna vs bulunan dainichi veggie fx ve jbl goldpearls veriyorum.
Günde 2 veya 3 defa küçük porsiyonlar şeklinde hepsinden veriyorum yada protein ağırlıklı olanları sabah verip öğlen daha bitkisel akşam da genel yem dedim jbl veriyorum.
Şu ana kadar beslenme kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım.
Diğer bir husus, yemlerin suya salınım yapmaması.
Suda yağlanma, sararma, yemden kaynaklı koku vs hiç yaşamadım.
Dğer sebep ise güvenilirlik. Her ne kadar tartışmaya açık olsa da kendini ispat etmiş, sattığı ürünün üzerindeki verileri sabit olan, kolayca bulunan yemleri pahalı da olsa diğerlerine yercih ediyoruz.
Umarım ülkemizde de gözümüz kapalı alıp kullanabileceğimiz, hobiye dair yem, ekipman vs üreten/satan firma çoğalır 🙏[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bende şimdilik marka olarak Sera ve Artakua kullanıyorum, 3 çeşit yem mevcut...
[QUOTE=ceyh]İthal yemler öneriliyor çünkü yerli muadilleri yok ne yazık ki. Alman mercedes üretiyor, yerli muadili var mı?[/QUOTE]
AHM, Art Akua, rotifish, bunlar benim bildiklerim, muadil olma konusunda bir şey diyemem ama en azından üretim var.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Öncelikle çeşit önerilmesinin sebebi şu
Sindirim sistemini sağlıklı tutmak.
Sürekli protein yada bitkisel beslememek.
Örnek vereyim
Kullandığım ocean nutrition yüksek proteinli bir yem buna ek olarak daha düşük protein ama içinde sarımsak,spriluna vs bulunan dainichi veggie fx ve jbl goldpearls veriyorum.
Günde 2 veya 3 defa küçük porsiyonlar şeklinde hepsinden veriyorum yada protein ağırlıklı olanları sabah verip öğlen daha bitkisel akşam da genel yem dedim jbl veriyorum.
Şu ana kadar beslenme kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım.
Diğer bir husus, yemlerin suya salınım yapmaması.
Suda yağlanma, sararma, yemden kaynaklı koku vs hiç yaşamadım.
Dğer sebep ise güvenilirlik. Her ne kadar tartışmaya açık olsa da kendini ispat etmiş, sattığı ürünün üzerindeki verileri sabit olan, kolayca bulunan yemleri pahalı da olsa diğerlerine yercih ediyoruz.
Umarım ülkemizde de gözümüz kapalı alıp kullanabileceğimiz, hobiye dair yem, ekipman vs üreten/satan firma çoğalır 🙏[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bende şimdilik marka olarak Sera ve Artakua kullanıyorum, 3 çeşit yem mevcut...
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=AtlasPoyraz]Hikari, dainichi, jbl, ocean nutrition, sera ve tetra senelerdir kullanıp memnun olduğum yemler.[/QUOTE]
Merak ettiğim için soruyorum. Neden hep ithal yem tavsiye ediliyor da yerli yem tavsiye edilmiyor. Fiyat mı kalite mi nedir bilmediğimiz yada sizin bildiğiniz. Alışmışlık mı yada başka bir şey mi.
Mesela sizin sıraladığınız markalar da en uygunu Sera ama yerlinin 4 katı fiyatı var. Gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Bir de mesela 2 hatta 3 farklı marka kullanılması tavsiye ediliyor bu gerçekten gerekli mi.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Hikari, dainichi, jbl, ocean nutrition, sera ve tetra senelerdir kullanıp memnun olduğum yemler.[/QUOTE]
Merak ettiğim için soruyorum. Neden hep ithal yem tavsiye ediliyor da yerli yem tavsiye edilmiyor. Fiyat mı kalite mi nedir bilmediğimiz yada sizin bildiğiniz. Alışmışlık mı yada başka bir şey mi.
Mesela sizin sıraladığınız markalar da en uygunu Sera ama yerlinin 4 katı fiyatı var. Gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Bir de mesela 2 hatta 3 farklı marka kullanılması tavsiye ediliyor bu gerçekten gerekli mi.
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
