ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
internalfilter
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2020 13:54
Son Ziyaret:
16 Ekim 2020 05:54
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Serdar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Beta Balığı Çok Hasta
Rica ederim, önemli değil iyi akşamlar size de :))
Rica ederim, önemli değil iyi akşamlar size de :))
Beta Balığı Çok Hasta
Teşekkür ederim. Önemli değil bahsettiğiniz konuyu ben de okudum şimdi Betta balığıyla ilgili. Aslında ben de çok fazla bilgili değilim sizin gibi sorarak öğrenmeye çalışıyorum. Türkiyeden canlı bitki getirtme imkanınız olabilir belki bir araştırın isterseniz, hiç bitkili akvaryum yapmadım ben
[QUOTE=drgeckoo]
öncelikle özür dilerim sizden önce birkaç konuya daha denk geldim ve biraz sinirliydim sizinde klasik araştırmadan bu işe kalkışanlardan olduğunuzu düşündüm günahınızı almışım tekrardan kusura bakmayın malum bu tarz bakımı kolay olduğu idda edilen balıkları bakımını araştırmadan alıp öldüren çok kşişi var bir de açıkcası şöyle bir konu var türkiyede bu hobi konusunda çok imkan var fakat kıbrısta öyle değil ben kıbrısta yaşıyorum ve çoğu petshopta sadece 3-5 çeşit hayvan var canlı bitki satan sadece 2 petshopa denk gelebildim şimdiye kadar ve ben bukadar araştırıyorum uğraşıyorum fakat imkan yok diye yapamıyorum ama türkiyede bunca imkan varken insalar cahilce hareket ediyor (herkes için söylemiyorum) ve buda benim ağırıma gidiyor beni çok üzü yor bana bu imkanlar verilse diye bir hayal ediyorum ve sinirleniyorum zaten mademki sizde bilgilisiniz betaların ve japon balıklarının neler çektikleri iyi biliyorsunuz ben sizide o kişilerden zannetmiştim forumdada yeni olduğunuz için kusura bakmayın aramız kötü kalmasın. İyi günler. Keyifli hobiler balığınızda ölmüş geçmiş olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Önemli değil bahsettiğiniz konuyu ben de okudum şimdi Betta balığıyla ilgili. Aslında ben de çok fazla bilgili değilim sizin gibi sorarak öğrenmeye çalışıyorum. Türkiyeden canlı bitki getirtme imkanınız olabilir belki bir araştırın isterseniz, hiç bitkili akvaryum yapmadım ben
[QUOTE=drgeckoo]
öncelikle özür dilerim sizden önce birkaç konuya daha denk geldim ve biraz sinirliydim sizinde klasik araştırmadan bu işe kalkışanlardan olduğunuzu düşündüm günahınızı almışım tekrardan kusura bakmayın malum bu tarz bakımı kolay olduğu idda edilen balıkları bakımını araştırmadan alıp öldüren çok kşişi var bir de açıkcası şöyle bir konu var türkiyede bu hobi konusunda çok imkan var fakat kıbrısta öyle değil ben kıbrısta yaşıyorum ve çoğu petshopta sadece 3-5 çeşit hayvan var canlı bitki satan sadece 2 petshopa denk gelebildim şimdiye kadar ve ben bukadar araştırıyorum uğraşıyorum fakat imkan yok diye yapamıyorum ama türkiyede bunca imkan varken insalar cahilce hareket ediyor (herkes için söylemiyorum) ve buda benim ağırıma gidiyor beni çok üzü yor bana bu imkanlar verilse diye bir hayal ediyorum ve sinirleniyorum zaten mademki sizde bilgilisiniz betaların ve japon balıklarının neler çektikleri iyi biliyorsunuz ben sizide o kişilerden zannetmiştim forumdada yeni olduğunuz için kusura bakmayın aramız kötü kalmasın. İyi günler. Keyifli hobiler balığınızda ölmüş geçmiş olsun.[/QUOTE]
Beta Balığı Çok Hasta
[QUOTE=drgeckoo]Maalesef bu balık kurtulmaz gibi[:(] yani çok zor ileri derece kuyruk erimesi var sanırım başka bir hastalık da olabilir
eğer kuyruk erimesiyse bu linke bakın:
[URL]http://156933.akvaryum.com/kuyruk_erimesi_ve_tedavisi__bp2769.asp[/URL]
balık bu hale gelene kadar aklınız neredeydi acaba?[:?]
akvaryumunuz kaç litre en az 20-30 liştre civarı olmalı 1 beta için iyi bir filtre ve ısıtıcı şart kullandığınız yemler ne bilmiyorum ama kaliteli yem kullanmalısınız. motor yağı konusunda bir bilgim yok ama şahsen ben motoryağı içsem sağlığıma iyi gelmez diye düşünüyorum dolayısıyla betayada iyi gelmemiştir bu hastalığın sebebi çok yüksek ihtimalle suyun kalitesizliği yeni bir filtre ısıtıcı ve eğer akvaryumunuz 20 litreden küçükse daha büyük bir akvaryum alıp kuyruk erimesi tedavisine başlayın umarım su değişimi yapıyorsunuzdur ekstrem bir durum olmadıkça haftada 1 defa akvaryum hacminin %20-25'i kadar su değişimi yapmalısınız (dip çekimi ile) duruma göre bu miktar değişebilir.[/QUOTE]
Bu balık bana geldiğinde hasta durumdaydı, balık öldükten sonra eskiden besleyen kişideki fotoğraflarını gördüm kuyrukları kocamanmış ve konuştuk balık yaklaşık 4 yaşındaymış bana geldikten sonra akvaryumu da kırıldı daha büyük bir akvaryuma geçirdim, insanlara rencide edici şeyler söylemeden duramaz mısınız acaba?? Bu konuyu da yanlış yere açtığım için buraya taşındı başka bir konuda başka insanlar yardımcı olmaya çalıştı ama daha uygulayamadan balık öldü, yine de teşekkür ederim önce laf atıp sonra gerkesin bildiği genel geçer bilgileri vermişsiniz
[QUOTE=H.e.k]
araştırırken böyle bir konu buldum
https://www.akvaryum.com/forum/betta_renk_degisimi_k890739.asp
bakmanızı tavsiye ederim.
Birde bir sorum var akvaryuun suyu niye tam dolu değil?
birde akvaryum bilgilerinizi yazın bu önemdir konuyu okuyanlar için faydalı olur daha rahat çözüm düşünebilirler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, fotoğraflar su değişiminden o yüzden su az
[EDIT]internalfilter,2020-07-30 20:26:14[/EDIT]
[QUOTE=drgeckoo]Maalesef bu balık kurtulmaz gibi[:(] yani çok zor ileri derece kuyruk erimesi var sanırım başka bir hastalık da olabilir
eğer kuyruk erimesiyse bu linke bakın:
[URL]http://156933.akvaryum.com/kuyruk_erimesi_ve_tedavisi__bp2769.asp[/URL]
balık bu hale gelene kadar aklınız neredeydi acaba?[:?]
akvaryumunuz kaç litre en az 20-30 liştre civarı olmalı 1 beta için iyi bir filtre ve ısıtıcı şart kullandığınız yemler ne bilmiyorum ama kaliteli yem kullanmalısınız. motor yağı konusunda bir bilgim yok ama şahsen ben motoryağı içsem sağlığıma iyi gelmez diye düşünüyorum dolayısıyla betayada iyi gelmemiştir bu hastalığın sebebi çok yüksek ihtimalle suyun kalitesizliği yeni bir filtre ısıtıcı ve eğer akvaryumunuz 20 litreden küçükse daha büyük bir akvaryum alıp kuyruk erimesi tedavisine başlayın umarım su değişimi yapıyorsunuzdur ekstrem bir durum olmadıkça haftada 1 defa akvaryum hacminin %20-25'i kadar su değişimi yapmalısınız (dip çekimi ile) duruma göre bu miktar değişebilir.[/QUOTE]
Bu balık bana geldiğinde hasta durumdaydı, balık öldükten sonra eskiden besleyen kişideki fotoğraflarını gördüm kuyrukları kocamanmış ve konuştuk balık yaklaşık 4 yaşındaymış bana geldikten sonra akvaryumu da kırıldı daha büyük bir akvaryuma geçirdim, insanlara rencide edici şeyler söylemeden duramaz mısınız acaba?? Bu konuyu da yanlış yere açtığım için buraya taşındı başka bir konuda başka insanlar yardımcı olmaya çalıştı ama daha uygulayamadan balık öldü, yine de teşekkür ederim önce laf atıp sonra gerkesin bildiği genel geçer bilgileri vermişsiniz
[QUOTE=H.e.k]
araştırırken böyle bir konu buldum
https://www.akvaryum.com/forum/betta_renk_degisimi_k890739.asp
bakmanızı tavsiye ederim.
Birde bir sorum var akvaryuun suyu niye tam dolu değil?
birde akvaryum bilgilerinizi yazın bu önemdir konuyu okuyanlar için faydalı olur daha rahat çözüm düşünebilirler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, fotoğraflar su değişiminden o yüzden su az
[EDIT]internalfilter,2020-07-30 20:26:14[/EDIT]
Betta Balığı Çok Hasta
Öldü, az önce farkettim
Öldü, az önce farkettim
Betta Balığı Çok Hasta
Çok teşekkür ederim, ısıtıcım var elimde kaç dereceye sabitleyeyim sıcaklığı, yarın hemen dediklerinizi yapmaya başlıyorum, canlı yemlerle ilgili bilgim yok ne almamı tavsiye edersiniz, catappa yaprağını ilk defa duyuyorum araştırıp onu da kullanayım
Çok teşekkür ederim, ısıtıcım var elimde kaç dereceye sabitleyeyim sıcaklığı, yarın hemen dediklerinizi yapmaya başlıyorum, canlı yemlerle ilgili bilgim yok ne almamı tavsiye edersiniz, catappa yaprağını ilk defa duyuyorum araştırıp onu da kullanayım
Betta Balığı Çok Hasta
[QUOTE=Alp43]Üzülerek söylüyorum olmaz değil ama zor düzelir.
[/QUOTE]
Zor bir durum olduğunu anladım teşekkürler ama ne yapabileceğimi söylerseniz elimden geleni yapmak istiyorum. Anladığım kadarıyla betta farklı bir tür genel geçer tedaviler ters tepki verebiliyormuş, mesela ilk farkettiğimde beyaz benek sanıp tuz atmayı düşündüm ancak zararlıymış, o yüzden yapabileceğim ne varsa lütfen söyleyin
[QUOTE=Alp43]Üzülerek söylüyorum olmaz değil ama zor düzelir.
[/QUOTE]
Zor bir durum olduğunu anladım teşekkürler ama ne yapabileceğimi söylerseniz elimden geleni yapmak istiyorum. Anladığım kadarıyla betta farklı bir tür genel geçer tedaviler ters tepki verebiliyormuş, mesela ilk farkettiğimde beyaz benek sanıp tuz atmayı düşündüm ancak zararlıymış, o yüzden yapabileceğim ne varsa lütfen söyleyin
Betta Balığı Çok Hasta
[QUOTE=hkavkaci]Balığınız çok kötü durumda malesef. Yem yeme durumu nasıl? Vitamin kullanıyor musunuz? Yem markaları nedir?
[/QUOTE]
Bugün su değişiminden önce yem attım tepki vermedi, suyu değiştikten sonra da yem atmadım hemen buraya yazdım, bugünden önce en son bir kaç gün önce seyrek yemliyordum hasta olduğu için, yem atınca bazen gözleri görmüyormuş gibi boşluğa hamle yapıp yemi tutturamyor. Yem ahm betta yemi, vitamin hiç kullanmadım
[QUOTE=Nursun]İlk defa bu kadar ilerlemiş kuyruk erimesi gördüm ,ayrıca pulları da kabarmış görünüyor dropsy belirtisi ,bu durumdan kurtarmak çok zor keşke bu raddeye gelmeden bir şeyler yapsaydınız .
Yem yiyor mu ?[/QUOTE]
Attığımda bazen suyun üzerinden almasa da bir süre sonra baktığımda suyun dibindeki yemleri bazen yemiş oluyor bazense hiç yemiyor çekiyorum yemleri
[QUOTE=hkavkaci]Balığınız çok kötü durumda malesef. Yem yeme durumu nasıl? Vitamin kullanıyor musunuz? Yem markaları nedir?
[/QUOTE]
Bugün su değişiminden önce yem attım tepki vermedi, suyu değiştikten sonra da yem atmadım hemen buraya yazdım, bugünden önce en son bir kaç gün önce seyrek yemliyordum hasta olduğu için, yem atınca bazen gözleri görmüyormuş gibi boşluğa hamle yapıp yemi tutturamyor. Yem ahm betta yemi, vitamin hiç kullanmadım
[QUOTE=Nursun]İlk defa bu kadar ilerlemiş kuyruk erimesi gördüm ,ayrıca pulları da kabarmış görünüyor dropsy belirtisi ,bu durumdan kurtarmak çok zor keşke bu raddeye gelmeden bir şeyler yapsaydınız .
Yem yiyor mu ?[/QUOTE]
Attığımda bazen suyun üzerinden almasa da bir süre sonra baktığımda suyun dibindeki yemleri bazen yemiş oluyor bazense hiç yemiyor çekiyorum yemleri
Betta Balığı Çok Hasta
Bende bir tane betta balığı var, uzun zamandır beyazlaşmaya başlamıştı artık bembeyaz oldu, normalde balık maviydi, şehir dışına çıkan bir tanıdığım kalıcı olarak bana verirken çok yaşlı olduğunu söylemişti
Balıktaki sorunlar
1-)Her tarafı bembeyaz oldu
2-)Sanırım pulları dökülüyor suyun dibinde siyah toz gibi bir şeyler oluyor
3-)Bugün balığın kafa kısmının şiştiğini farkettim
Akvaryumda venusaqua internalfilter kullanıyorum, internetten sipariş vermiştim geldiğinde motor kısmının yağı suyun geçtiği yere de sızmıştı, durumu görünce satıcıyı arayıp sordum sorun olmayacağını söyledi hatta buraya da konu açmıştım, yıkayıp kullanmaya başladım ancak sorun öncesinden vardı.
Tecrübeli arkadaşlar bildiklerini aktarırlarsa sevinirim...
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: —
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): —
Filitrasyon: İnternal Filter
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: —
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200028491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200029051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200029211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200033331.jpg[/IMG]
Bende bir tane betta balığı var, uzun zamandır beyazlaşmaya başlamıştı artık bembeyaz oldu, normalde balık maviydi, şehir dışına çıkan bir tanıdığım kalıcı olarak bana verirken çok yaşlı olduğunu söylemişti
Balıktaki sorunlar
1-)Her tarafı bembeyaz oldu
2-)Sanırım pulları dökülüyor suyun dibinde siyah toz gibi bir şeyler oluyor
3-)Bugün balığın kafa kısmının şiştiğini farkettim
Akvaryumda venusaqua internalfilter kullanıyorum, internetten sipariş vermiştim geldiğinde motor kısmının yağı suyun geçtiği yere de sızmıştı, durumu görünce satıcıyı arayıp sordum sorun olmayacağını söyledi hatta buraya da konu açmıştım, yıkayıp kullanmaya başladım ancak sorun öncesinden vardı.
Tecrübeli arkadaşlar bildiklerini aktarırlarsa sevinirim...
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: —
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): —
Filitrasyon: İnternal Filter
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: —
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200028491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200029051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200029211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200033331.jpg[/IMG]
Beta Balığı Çok Hasta
Bende bir tane betta balığı var, uzun zamandır beyazlaşmaya başlamıştı artık bembeyaz oldu, normalde balık maviydi, şehir dışına çıkan bir tanıdığım kalıcı olarak bana verirken çok yaşlı olduğunu söylemişti
Balıktaki sorunlar
1-)Her tarafı bembeyaz oldu
2-)Sanırım pulları dökülüyor suyun dibinde siyah toz gibi bir şeyler oluyor
3-)Bugün balığın kafa kısmının şiştiğini farkettim
Akvaryumda venusaqua internalfilter kullanıyorum, internetten sipariş vermiştim geldiğinde motor kısmının yağı suyun geçtiği yere de sızmıştı, durumu görünce satıcıyı arayıp sordum sorun olmayacağını söyledi hatta buraya da konu açmıştım, yıkayıp kullanmaya başladım ancak sorun öncesinden vardı.
Tecrübeli arkadaşlar bildiklerini aktarırlarsa sevinirim...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200018431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200018591.jpg[/IMG]
Konuyu tamamen alakasız yere açmışım yanlışlıkla
Bende bir tane betta balığı var, uzun zamandır beyazlaşmaya başlamıştı artık bembeyaz oldu, normalde balık maviydi, şehir dışına çıkan bir tanıdığım kalıcı olarak bana verirken çok yaşlı olduğunu söylemişti
Balıktaki sorunlar
1-)Her tarafı bembeyaz oldu
2-)Sanırım pulları dökülüyor suyun dibinde siyah toz gibi bir şeyler oluyor
3-)Bugün balığın kafa kısmının şiştiğini farkettim
Akvaryumda venusaqua internalfilter kullanıyorum, internetten sipariş vermiştim geldiğinde motor kısmının yağı suyun geçtiği yere de sızmıştı, durumu görünce satıcıyı arayıp sordum sorun olmayacağını söyledi hatta buraya da konu açmıştım, yıkayıp kullanmaya başladım ancak sorun öncesinden vardı.
Tecrübeli arkadaşlar bildiklerini aktarırlarsa sevinirim...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200018431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223406/260720200018591.jpg[/IMG]
Konuyu tamamen alakasız yere açmışım yanlışlıkla
Sipariş Verdiğim İç Filtrenin İçi Yağlı?
Yani bu şekilde kullanayım mı?
[QUOTE=muratdeg]Milin olduğu yer yağlı, bunu aldığım üründe de gördüm.[/QUOTE]
[QUOTE=muratdeg]Milin olduğu yer yağlı, bunu aldığım üründe de gördüm.[/QUOTE]
Suyun geçtiği yere sızmış yağ yani motoru çalıştırdığımda su o yağın içinden geçecek şekilde
[EDIT]internalfilter,2020-05-07 17:40:00[/EDIT]
Bu konuda bilgisi olan yok mu filtreyi bekletiyorum çalıştırmadım hala, öyle yağlı iken çalıştırmamın zararı olur mu?
Yani bu şekilde kullanayım mı?
[QUOTE=muratdeg]Milin olduğu yer yağlı, bunu aldığım üründe de gördüm.[/QUOTE]
[QUOTE=muratdeg]Milin olduğu yer yağlı, bunu aldığım üründe de gördüm.[/QUOTE]
Suyun geçtiği yere sızmış yağ yani motoru çalıştırdığımda su o yağın içinden geçecek şekilde
[EDIT]internalfilter,2020-05-07 17:40:00[/EDIT]
Bu konuda bilgisi olan yok mu filtreyi bekletiyorum çalıştırmadım hala, öyle yağlı iken çalıştırmamın zararı olur mu?
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
